Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ravenol 5w30
Last Updated: Feb 24 2019 19:02, Started by
CominP93
, Feb 21 2019 12:54
·
0
#1
Posted 21 February 2019 - 12:54
Ce parere aveti de acest ulei?...dexos 2 in special. Intrebarea e doar pt. cei care l-au folosit.
|
#2
Posted 21 February 2019 - 13:06
Pune acolo orice, sa fie dupa specificatiile cerute de constructor si sa-l schimibi cat mai des.
|
#3
Posted 21 February 2019 - 13:57
Despre Ravenol SSL 0W-40 as putea scrie cateva fraze, dar nu este ceea ce te intereseaza pe tine.
|
#4
Posted 21 February 2019 - 14:09
cunosc marca dar nu am folosit niciodata de la ei. Stiu ca sunt din Germania si produc tot acolo. Au contracte si prin F1 si MotoGP.
|
#5
Posted 21 February 2019 - 14:14
nu l-as baga la noi in tara, la noi verile pot sari de 40 grade
|
#6
Posted 21 February 2019 - 14:14
Am folosit Ravenol vsi 5w-40 la Astra H, Z17 DTH timp de doi ani. A fost ok uleiul.
În momentul de față folosesc Motul. |
#7
Posted 21 February 2019 - 15:49
flomelomanul, on 21 februarie 2019 - 13:57, said:
Despre Ravenol SSL 0W-40 as putea scrie cateva fraze, dar nu este ceea ce te intereseaza pe tine. iulian0512, on 21 februarie 2019 - 14:14, said:
nu l-as baga la noi in tara, la noi verile pot sari de 40 grade ammazon, on 21 februarie 2019 - 14:14, said:
Am folosit Ravenol vsi 5w-40 la Astra H, Z17 DTH timp de doi ani. A fost ok uleiul. În momentul de față folosesc Motul. |
#8
Posted 21 February 2019 - 16:30
Cu Motul, motorul e mai silențios. Mie îmi place cum merge.
|
#9
Posted 21 February 2019 - 17:05
#10
Posted 21 February 2019 - 18:38
La cea diesel nu am folosit niciodată GM. Îți recomand și ție să stai departe de el.
În toamnă mi-am mai luat una dar pe benzină. I-am făcut schimbul și i-am pus GM. Abia aștept să fac măcar trei mii de kilometri și să-l schimb. Nu-mi place deloc. |
|
#11
Posted 21 February 2019 - 18:50
Too late. Proprietarul anterior folosea numai GM, si il schimba intre 18-25000 pt ca producatorul recomada la 30 k. Inconstient, stiu. Si eu l-am folosit la primul schimb(9000 km), dar urmeaza sa-l schimb iar si ma gandeam sa incerc altceva, pt ca se aude cam tare si urat motorul dupa nici 8000 km.
|
#12
Posted 21 February 2019 - 18:53
Nu contează, dacă motorul nu consumă ulei, pune-i ceva de calitate și nu mai băga GM.
|
#13
Posted 21 February 2019 - 21:37
Mobil 1 ESP 5W30 are Dexos 2. Nu ai nevoie de altceva
|
#14
Posted 21 February 2019 - 22:26
#15
Posted 22 February 2019 - 09:41
CominP93, on 21 februarie 2019 - 15:49, said:
Totusi, cum ti se pare fata de ce ai mai folosit? Masina mea este Logan Ph-2 cu motor 1,4MPI (benzinar), fabricata in noiembrie 2009. Masina este a mea doar din iunie 2016 si, de la primul proprietar am aflat ca n-a bagat in motor decat Elf 5W-40, care este "clasic" pentru motoarele Renault. Asadar, primele 2 sau 3 schimburi de ulei (nu mai stiu exact) facute de mine dupa cumpararea masinii au fost tot cu acest ulei, iar motorul s-a comportat foarte bine (in primul rand, consumul de ulei intre schimburi a fost zero). Precizez ca schimburile le-am facut la 7500 km, exact cum recomanda producatorul Dacia pentru masinile care merg preponderent in regim urban. La un moment dat, prin 2017, am tot citit pe forumul dedicat Loganurilor despre calitatile deosebite si beneficiile Ravenolului SSL 0W-40, printre care erau enumerate acolo posibilitatea de a obtine un comportament mai bun al motorului (acesta devenind mai silentios) si o posibila scadere a consumului de carburant. Coroborand aceste pareri cu specificatiile producatorului (in special cu faptul ca acest tip de ulei ar avea o durata de utilizare mai mare decat alte tipuri), dar si cu faptul ca avea aprobare inclusiv de la Renault, mi-am zis "Ia hai sa incerc si eu sa vad cum este". Cand m-am prezentat la mecanicul meu cu bidonul de Ravenol in brate, acesta a fost extrem de sceptic (este un mecanic specializat in masini Dacia) si mi-a zis din start ca exista riscul ca motorul sa inceapa sa consume ulei, dar, la insistentele mele, mi l-a turnat in motor. Primii cca. 4-5000 km parcursi cu Ravenolul au fost foarte in regula. Motorul "torcea" foarte bine si am observat chiar o usoara scadere a consumului, cam cu 0,1-0,2 l/100 km (totusi prea mica pentru a putea afirma fara indoiala ca s-ar datora uleiului). Totodata, mi-am facut un fel de tester pe care puneam la fiecare mie de km parcursi cate o mostra de ulei prelevat de pe joja, pentru a vedea cum se modifica aspectul (prima mostra am prelevat-o din bidon inainte de turnarea in motor). Asadar, parea ca cele citite de forumul respectiv, dar si in declaratiile producatorului uleiului erau adevarate. Dupa trecerea pragului de 5000 km, am inceput sa aud la un moment dat un usor zgomot al motorului (nu stiu sa-l descriu exact, era ca un "clac" metalic, parca ca un zgomot de tacheti), fara sa pot afirma categoric ca se datoreaza uleiului. Dupa inca cca. 1000 km, am observat o scadere a nivelului pe joja cu mai putin de 1 mm. Concomitent cu asta, culoarea uleiului a inceput sa se inchida. In urmatoarele cca. 3 saptamani am verificat la fiecare doua zile nivelul pe joja si acesta a continuat sa scada sistematic, ajungand la un moment dat sa fie cu aproape 5 mm mai mic. In tot acest timp culoarea a continuat sa se inchida. Vazand toate astea, am luat hotararea sa renunt la acest ulei. Cand m-am dus la mecanic, evident ca primele lui cuvinte au fost : "Vezi ca am avut dreptate, ti-am zis eu c-o sa inceapa motorul sa manance ulei!" Dupa o perioada de "convalescenta" a motorului cu Elf 10W-40, lunga de vreo 4000 km, am revenit la "clasicul" Elf 5W-40, iar motorul a revenit si el la normal. Prin ceea ce am scris mai sus nu vreau sa se inteleaga ca uleiul asta n-ar fi unul de calitate, dimpotriva. Am vrut doar sa arat ca pentru motorul masinii mele a fost o alegere neinspirata si un "experiment" pe care nu-l voi mai repeta. |
|
#16
Posted 22 February 2019 - 12:34
@flomelomanul Te-ai gandit ca poate daca foloseai 5w40 si nu 0w40, aveai alte rezultate? Clacul acela metalic de care zici, il aud si eu momentan la motor, dar numai cand accelerez, cand apas pedala nu mai mult de jumate, din cauza asta ma gandeam sa schimb GM-ul. Elf nu e ulei rau, pretul e cam la fel cu Ravenol. GM e 75-80 de lei 5 L, cel mai ieftin ulei, deci iti dai seama cat de bun e.
|
#17
Posted 22 February 2019 - 18:27
CominP93, sincer nu m-am gândit la varianta asta, cu Ravenol 5W-40. Oricum, uleiurile 0W-40 se pot utiliza la motorul mașinii mele, sunt trecute în carnetul de service.
Oricum, cât timp o să am mașina asta, nu mai pun alt ulei în afară de Elf Evolution 900 SXR 5W-40. Având în vedere că motoarele Renault 1,4MPI au o durată de viață foarte mare (chiar spre 1.000.000 km) și având în vedere și faptul că eu nu fac mai mult de 15000 km pe an cu mașina, înseamnă că sunt șanse să ajung să-i cadă tabla mașinii din cauza ruginii, iar motorul să fie încă „verde”. Așadar, de ce să dau banii inutil pe uleiuri așa-zise „de fițe”, când uleiul ăsta relativ ieftin își face treaba excelent? |
#18
Posted 22 February 2019 - 18:46
De acord cu tine. Bine ca ai incercat si altceva, sa poti sa faci o comparatie. O sa incerc Ravenol, daca nu se comporta bine, aia e, revin la GM.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users