Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Kuga Benzina vs Diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#37
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postbobitad, on 21 februarie 2019 - 11:48, said:

si vrea sa urce pe Moldoveanu cu masina.

Pana la Burnei poti sa folosesti si Matizul.

In alta ordine de idei eu am un "SUV" pe benzina. Dar de multe ori ma gandesc ce bine ar fi fost diesel. Unul ECO !

#38
lool21135

lool21135

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 09.11.2010
Cum vrei tu neapărat să mergi pe Kuga, recomand pe benzină.
Cel mai bine e să faci un test de condus cu ambele.

#39
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postbumpocbum, on 21 februarie 2019 - 12:00, said:

Dar de multe ori ma gandesc ce bine ar fi fost diesel. Unul ECO !
daca nu e eco ce are? de mers sigur nu merge mai bine ca un ne-eco, iar planeta sigur nu o sa o salvezi

#40
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001
Nu am timp sa citesc acum, i-am spus parerea initiatorului pe un alt topic.

Masina e grea (1.7+ tone), benzinara consuma mult, in special in oras (se duce pana la dublu fata de diesel), e mai puturoasa decat diesel-ul. Cutia automata de pe benzinar este clasica, de tip Torque Converter (convertizor de cuplu). Feeling mai plat, automonie mai scazuta la benzina. Pentru ce?! Nu as lua altceva decat 2.0 TDCi, 180 CP pe Kuga actual. Powershift DCT. :coolspeak:

Revizia de 60.000 km la PowerShift se duce undeva la sub 2.000 RON. La stilul declarat de mers, 450 EUR, odata la 3 ani. Eu am facut-o dupa un an si un pic, si tot nu as alege altceva.

View Postbumpocbum, on 21 februarie 2019 - 08:59, said:

Zapada era de 1m, pe drum curatata partial, totusi destul de mare. Kuga a ramas suspendat de cateva ori dar a reusit sa iasa.

Am facut niste chestii interesante cu Mk2 pe zapada destul de adanca. Este important sa aiba gume bune spre foarte bune, si sa nu ramana suspendata (dar asta este valabil cam in orice astfel de situatie).

View Postcavaliere, on 21 februarie 2019 - 08:59, said:

Peste 6-7 ani oricum va fi pierdut 70% prin devalorizare, asa ca daca va vinde dieselul cu 7000 si benzina cu 7500 va fi fix irelevant.
Dar  evident ca scriu ca “consuma aproape la fel” cei care nu au mers in viata lor cu un suv benzina. Posted Image) Datul cu parerea si sfaturilor pe banii altora din cititul consumurilor pe internet.

Subscriu, foarte corect.

#41
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostTyby, on 21 februarie 2019 - 12:15, said:

Am facut niste chestii interesante cu Mk2 pe zapada destul de adanca. Este important sa aiba gume bune spre foarte bune, si sa nu ramana suspendata (dar asta este valabil cam in orice astfel de situatie).

Eu folosesc lanturi. Treaba cu gumele este complicata, nu cred ca merge cineva pe AT-uri, MT-uri, Simex-uri pe asfalt si este fericit..... Despre consum subscriu, eu am consum mediu 9 pe diesel ai 6 !

#42
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001

View Postoverseas, on 21 februarie 2019 - 09:49, said:

Pentru AWD nu imi inspira incredere cata vreme nu are Lock fata-spate.
Iei benzina pentru cost de achizitie mai mic, daca nu ai pretentii sa mergi tare si te temi de propaganda anti diesel.
Iei diesel daca vrei o dinamica mai buna.

La AWD ai ramane surprins (eu am ramas! :) ).

In rest am spus ce aveam de spus.

bumpocbum: o singura data am fost nevoit sa pun lanturi pe Kuga. Insa am iesit de cateva ori cu tractorul, odata chiar si cu o centura de Clio! :coolspeak: Ce-am mai impins la Clio ala! :w00t:

PS: tiglele mele nu sunt toate pe casa, de-aia am lanturile in porkbagaj 6 luni pe an. Iar alea de la Edge sunt voluminoase, si au vreo 15 kile.

#43
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,946
  • Înscris: 04.10.2007

View Postbobitad, on 21 februarie 2019 - 11:48, said:

de obicei nu comentez dupa ce mi-am spus punctul de vedere si l-am argumentat.
voi realizati ca omu isi ia o masina de 1 miliard 200 de milioane? am scris in lei vechi ca poate nu intelege lumea. cat costa benzina sau motorina ar trebui sa fie printre ultimele lui griji.
sa zicem ca la benzina ai avea 5,3x8=43 ron cu rotunjire
la motorina 5,7x3=28,5
omu o sa aiba un profit de 13,5/100 km. daca merge 20.000 =2700 RON.daca tine masina zece ani rezulta 27000 RON.5600 de euro castig.
dintre care 2000 sau 3000 e pretul de achizitie in plus fata de benzina. plus ca reviziile sunt mai scumpe pe motorina. stiu foarte bine fiindca am avut Ford focus pe motorina, iar filtrul de motorina cu preincalzitor costa destul de mult, daca e original. plus ca am zis 3l/100 in plus ceea ce e mult.
deci ce spuneti voi nu are sens decat daca omu conduce ca schumacher si vrea sa urce pe Moldoveanu cu masina.
Cineva care in sfarsit a pus punctul pe "i"
In plus in oras omori un motor Diesel

#44
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postmirel3003, on 21 februarie 2019 - 12:32, said:

In plus in oras omori un motor Diesel
nu te pune nimeni sa-l conduci ca un inconstient in 1500 de ture

#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postmarcusdefeis, on 21 februarie 2019 - 12:44, said:

nu te pune nimeni sa-l conduci ca un inconstient in 1500 de ture

Astea mai noi au DPF/FAP. Care se regenereaza in anumite conditii. Care conditii nu exista in oras.
Dar...

View Postvafro, on 21 februarie 2019 - 07:48, said:

Ca idee parcurg circa 20.000 km/an preponderent exterior, vacante, 4 persoane cu cateva trolerere.

Edited by bumpocbum, 21 February 2019 - 12:48.


#46
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007
La experienta practica pe Kuga nimeni nu il bate pe colegu Tyby :)
La bugetul ala poti sa mai vezi niste marci, musai test drive.
Imi mentin recomandarea pentru un AWD cu Lock.
De asemenea, dupa DSG recomand cu drag un AT modern cu convertizor de cuplu. Nu se simte nici o diferenta in rau.

Ford dadea discount 20% la pret de lista.

#47
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Nu mai scrieti mah de Focus, SUVul e alta treaba. Faptul ca e inalta si grea conteaza enorm la peste 130 km/h. Din nou in oras, sa misti dulapul de 1.7 tone nu e la fel ca un Focus cu putin peste 1 tona.

#48
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011

View Postfilipxxx, on 21 februarie 2019 - 13:06, said:

Nu mai scrieti mah de Focus, SUVul e alta treaba. Faptul ca e inalta si grea conteaza enorm la peste 130 km/h. Din nou in oras, sa misti dulapul de 1.7 tone nu e la fel ca un Focus cu putin peste 1 tona.

vezi ca focusul are 1300 - 1500kg iar Kuga 1500-1700.

#49
vafro

vafro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 659
  • Înscris: 26.02.2014
Am un focus de 9 ani ( 1.6 TDCi 109 cai euro5) cumparat de nou,  am 195.000 km, nu am schimbat nimic sub capota in afara de baterie, momentan nu am probleme cu DPF-ul, secretul e sa nu mergi niciodata sub 2000 de ture si sa eviti sa o folosesti in oras pe cat posibil.

#50
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

View Postbusiness11, on 21 februarie 2019 - 13:08, said:

vezi ca focusul are 1300 - 1500kg iar Kuga 1500-1700.
Imi vine greu ca Focusul benzinar are peste 1300. Intre timp uite niste cifra de la Ford UK, chiar mi-e greu sa cred ca un diesel automat de 1.8 Tone cum dau astia va consuma vreo data cat benzina la drum lung Posted Image

Attached Files


Edited by filipxxx, 21 February 2019 - 13:41.


#51
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011
1630 vad ca are motorizarea pe benzina de la Kuga si 1722 pe diesel.
1325 are Focusul benzinar cu acelasi motor, la diesel nu ma uit.

Vorbim de 300kg, clar se simte diferenta, acceleratia la 100km/h intre cele 2 masini este undeva la 2-3 secunde. Dar totusi Kuga nu este o masina de curse.

#52
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Focus estate are 1518 benzina si 1530 diesel. In comparatie cu ultimul Duster cara are 1392 benzina si 1280 diesel.

P.S. Mi-am amintit ca exista si Suzuky Vitara, care are un pret bun la ce ofera.

Edited by costin001, 21 February 2019 - 14:17.


#53
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,494
  • Înscris: 13.11.2011

View Postbobitad, on 21 februarie 2019 - 11:48, said:

  stiu foarte bine fiindca am avut Ford focus pe motorina, iar filtrul de motorina cu preincalzitor costa destul de mult, daca e original.
200 lei la 40 mii km nu mi se pare "destul de mult".

#54
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postfilipxxx, on 21 februarie 2019 - 13:41, said:

Imi vine greu ca Focusul benzinar are peste 1300.
de ce nu? doar nu e frantuzeasca facuta la economie de material

View Postmissionnad, on 21 februarie 2019 - 15:00, said:

200 lei la 40 mii km nu mi se pare "destul de mult".
da, iar scartomaneala cu filtrul de motorina, ala e uachiul

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate