Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Kuga Benzina vs Diesel
Last Updated: Aug 30 2021 23:49, Started by
vafro
, Feb 21 2019 07:48
·
0
#37
Posted 21 February 2019 - 12:00
#38
Posted 21 February 2019 - 12:02
Cum vrei tu neapărat să mergi pe Kuga, recomand pe benzină.
Cel mai bine e să faci un test de condus cu ambele. |
#39
Posted 21 February 2019 - 12:12
#40
Posted 21 February 2019 - 12:15
Nu am timp sa citesc acum, i-am spus parerea initiatorului pe un alt topic.
Masina e grea (1.7+ tone), benzinara consuma mult, in special in oras (se duce pana la dublu fata de diesel), e mai puturoasa decat diesel-ul. Cutia automata de pe benzinar este clasica, de tip Torque Converter (convertizor de cuplu). Feeling mai plat, automonie mai scazuta la benzina. Pentru ce?! Nu as lua altceva decat 2.0 TDCi, 180 CP pe Kuga actual. Powershift DCT. Revizia de 60.000 km la PowerShift se duce undeva la sub 2.000 RON. La stilul declarat de mers, 450 EUR, odata la 3 ani. Eu am facut-o dupa un an si un pic, si tot nu as alege altceva. bumpocbum, on 21 februarie 2019 - 08:59, said:
Zapada era de 1m, pe drum curatata partial, totusi destul de mare. Kuga a ramas suspendat de cateva ori dar a reusit sa iasa. Am facut niste chestii interesante cu Mk2 pe zapada destul de adanca. Este important sa aiba gume bune spre foarte bune, si sa nu ramana suspendata (dar asta este valabil cam in orice astfel de situatie). cavaliere, on 21 februarie 2019 - 08:59, said:
Peste 6-7 ani oricum va fi pierdut 70% prin devalorizare, asa ca daca va vinde dieselul cu 7000 si benzina cu 7500 va fi fix irelevant. Dar evident ca scriu ca “consuma aproape la fel” cei care nu au mers in viata lor cu un suv benzina. ) Datul cu parerea si sfaturilor pe banii altora din cititul consumurilor pe internet. Subscriu, foarte corect. |
#41
Posted 21 February 2019 - 12:26
Tyby, on 21 februarie 2019 - 12:15, said:
Am facut niste chestii interesante cu Mk2 pe zapada destul de adanca. Este important sa aiba gume bune spre foarte bune, si sa nu ramana suspendata (dar asta este valabil cam in orice astfel de situatie). Eu folosesc lanturi. Treaba cu gumele este complicata, nu cred ca merge cineva pe AT-uri, MT-uri, Simex-uri pe asfalt si este fericit..... Despre consum subscriu, eu am consum mediu 9 pe diesel ai 6 ! |
#42
Posted 21 February 2019 - 12:29
overseas, on 21 februarie 2019 - 09:49, said:
Pentru AWD nu imi inspira incredere cata vreme nu are Lock fata-spate. Iei benzina pentru cost de achizitie mai mic, daca nu ai pretentii sa mergi tare si te temi de propaganda anti diesel. Iei diesel daca vrei o dinamica mai buna. La AWD ai ramane surprins (eu am ramas! ). In rest am spus ce aveam de spus. bumpocbum: o singura data am fost nevoit sa pun lanturi pe Kuga. Insa am iesit de cateva ori cu tractorul, odata chiar si cu o centura de Clio! Ce-am mai impins la Clio ala! PS: tiglele mele nu sunt toate pe casa, de-aia am lanturile in porkbagaj 6 luni pe an. Iar alea de la Edge sunt voluminoase, si au vreo 15 kile. |
#43
Posted 21 February 2019 - 12:32
bobitad, on 21 februarie 2019 - 11:48, said:
de obicei nu comentez dupa ce mi-am spus punctul de vedere si l-am argumentat. voi realizati ca omu isi ia o masina de 1 miliard 200 de milioane? am scris in lei vechi ca poate nu intelege lumea. cat costa benzina sau motorina ar trebui sa fie printre ultimele lui griji. sa zicem ca la benzina ai avea 5,3x8=43 ron cu rotunjire la motorina 5,7x3=28,5 omu o sa aiba un profit de 13,5/100 km. daca merge 20.000 =2700 RON.daca tine masina zece ani rezulta 27000 RON.5600 de euro castig. dintre care 2000 sau 3000 e pretul de achizitie in plus fata de benzina. plus ca reviziile sunt mai scumpe pe motorina. stiu foarte bine fiindca am avut Ford focus pe motorina, iar filtrul de motorina cu preincalzitor costa destul de mult, daca e original. plus ca am zis 3l/100 in plus ceea ce e mult. deci ce spuneti voi nu are sens decat daca omu conduce ca schumacher si vrea sa urce pe Moldoveanu cu masina. In plus in oras omori un motor Diesel |
#44
Posted 21 February 2019 - 12:44
#45
Posted 21 February 2019 - 12:48
marcusdefeis, on 21 februarie 2019 - 12:44, said:
nu te pune nimeni sa-l conduci ca un inconstient in 1500 de ture Astea mai noi au DPF/FAP. Care se regenereaza in anumite conditii. Care conditii nu exista in oras. Dar... vafro, on 21 februarie 2019 - 07:48, said: Ca idee parcurg circa 20.000 km/an preponderent exterior, vacante, 4 persoane cu cateva trolerere. Edited by bumpocbum, 21 February 2019 - 12:48. |
#46
Posted 21 February 2019 - 12:57
La experienta practica pe Kuga nimeni nu il bate pe colegu Tyby
La bugetul ala poti sa mai vezi niste marci, musai test drive. Imi mentin recomandarea pentru un AWD cu Lock. De asemenea, dupa DSG recomand cu drag un AT modern cu convertizor de cuplu. Nu se simte nici o diferenta in rau. Ford dadea discount 20% la pret de lista. |
|
#47
Posted 21 February 2019 - 13:06
Nu mai scrieti mah de Focus, SUVul e alta treaba. Faptul ca e inalta si grea conteaza enorm la peste 130 km/h. Din nou in oras, sa misti dulapul de 1.7 tone nu e la fel ca un Focus cu putin peste 1 tona.
|
#48
Posted 21 February 2019 - 13:08
filipxxx, on 21 februarie 2019 - 13:06, said:
Nu mai scrieti mah de Focus, SUVul e alta treaba. Faptul ca e inalta si grea conteaza enorm la peste 130 km/h. Din nou in oras, sa misti dulapul de 1.7 tone nu e la fel ca un Focus cu putin peste 1 tona. vezi ca focusul are 1300 - 1500kg iar Kuga 1500-1700. |
#49
Posted 21 February 2019 - 13:16
Am un focus de 9 ani ( 1.6 TDCi 109 cai euro5) cumparat de nou, am 195.000 km, nu am schimbat nimic sub capota in afara de baterie, momentan nu am probleme cu DPF-ul, secretul e sa nu mergi niciodata sub 2000 de ture si sa eviti sa o folosesti in oras pe cat posibil.
|
#50
Posted 21 February 2019 - 13:41
business11, on 21 februarie 2019 - 13:08, said:
vezi ca focusul are 1300 - 1500kg iar Kuga 1500-1700. Attached FilesEdited by filipxxx, 21 February 2019 - 13:41. |
#51
Posted 21 February 2019 - 14:04
1630 vad ca are motorizarea pe benzina de la Kuga si 1722 pe diesel.
1325 are Focusul benzinar cu acelasi motor, la diesel nu ma uit. Vorbim de 300kg, clar se simte diferenta, acceleratia la 100km/h intre cele 2 masini este undeva la 2-3 secunde. Dar totusi Kuga nu este o masina de curse. |
|
#52
Posted 21 February 2019 - 14:09
#54
Posted 21 February 2019 - 15:18
filipxxx, on 21 februarie 2019 - 13:41, said:
Imi vine greu ca Focusul benzinar are peste 1300. missionnad, on 21 februarie 2019 - 15:00, said:
200 lei la 40 mii km nu mi se pare "destul de mult". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users