Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kuga Benzina vs Diesel
#1
Posted 21 February 2019 - 07:48
Am o dilema in ceea ce priveste motorizarea la Kuga (0 km), 1.5 benzina (turbina) 150 cai sau 2.0 diesel 150 cai. Cum se descurca o benzinara cu turbina la depasiri in urcare? Ca idee parcurg circa 20.000 km/an preponderent exterior, vacante, 4 persoane cu cateva trolerere. Merg si pe ideea de 4WD ca sa nu stau acasa cand ninge iarna ceva mai abundent. Buget 25.000 euro +/- cateva sute.
Edited by vafro, 21 February 2019 - 07:52. |
#3
Posted 21 February 2019 - 08:08
Am vazut un kuga diesel urcand in plina iarna la Muntele Rosu. Chiar m-a impresionat placut cum urca prin zapada de 1m inaltime. A fost singura masina tip SUV care a urcat acolo, in rest masini cu pretentii gen Land Rover au ramas de caruta mai jos.
In general pentru drumuri peste 10-15k/an se recomanda diesel din cauza consumului scazut. In viitor ma indoiesc sa interzica circulatia dieselului, cel putin la noi. Apropo: https://forum.clubfo...ic.php?t=118718 Edited by bumpocbum, 21 February 2019 - 08:11. |
#4
Posted 21 February 2019 - 08:26
Pentru o masina de dimensiunile sale si mers extraurban motorizarea Diesel i se potriveste ca o manusa. Cuplu mare, consum redus. Eu nu mi-as face griji cu acest hype anti-diesel, este mult exagerat de "presa". Motorizarile noi, cu filtre de particule, nu vor avea nici o problema cu circulatia chiar si prin orase. Probabil ca in 2-3 ani vor inventa o problema "majora" si motoarelor pe benzina, iar pana la suprematia EV-urilor va mai trece ceva vreme.
|
#5
Posted 21 February 2019 - 08:48
bumpocbum, on 21 februarie 2019 - 08:08, said:
Am vazut un kuga diesel urcand in plina iarna la Muntele Rosu. Chiar m-a impresionat placut cum urca prin zapada de 1m inaltime. A fost singura masina tip SUV care a urcat acolo, in rest masini cu pretentii gen Land Rover au ramas de caruta mai jos. In general pentru drumuri peste 10-15k/an se recomanda diesel din cauza consumului scazut. In viitor ma indoiesc sa interzica circulatia dieselului, cel putin la noi. Apropo: https://forum.clubfo...ic.php?t=118718 Prin zapada de 1 metru trece poate Unimog-ul. Daca tot esti setat pe Kuga, ia varianta de 180 de cai, e la limita decentei. 150 de cai cu 4 persoane si cateva trollere nu o sa iti placa la depasiri la viteze mai mari. Benzinara pe un suv va fi cearta mare, mai ales la pompa. Cel mai edificator este un test cu ambele. |
#6
Posted 21 February 2019 - 08:50
ia benzina. singurul motiv pentru care ai lua diesel este cuplu.
benzinarele cu turbina consuma aproape cat dieselul si oricum benzina e mai ieftina ca motorina deci nu se pune problema de economie.plus ca dieselul este cu vreo 2-3000 mai scump. daca 1.5 e cu 3 cilindrii, m-as mai gandi. oricum, daca nu esti chitit pe kuga mai ai destule optiuni. Edited by bobitad, 21 February 2019 - 08:50. |
#7
Posted 21 February 2019 - 08:51
Exista motorul de 150 cai benzina cu 4x4?
Diferenta de la 240 Nm la 370 Nm se va simti cu siguranta Din diferenta de consum de 2 litri/100km si cei 20.000 km.an optimisti ies 400 litri pe an, sa zicem 500 Euro/an, in vreo 5-6 ani abia daca scoti diferenta de pret de achizitie, dar deja vorbim de 2025 si multe orase vor interzice dieselul in centru, insa nu cred ca va fi interzis total Dezavantajul dieselului este ca vei pierde foarte mult la valoarea de revanzare, dupa 2025-2030 nu stiu cine si la ce pret va mai cupara diesel Edited by Oxigen1234, 21 February 2019 - 08:54. |
#8
Posted 21 February 2019 - 08:55
bumpocbum, on 21 februarie 2019 - 08:08, said:
Am vazut un kuga diesel urcand in plina iarna la Muntele Rosu. Chiar m-a impresionat placut cum urca prin zapada de 1m inaltime. Cum zicea cineva Unimog-ul sau senilate speciale. vafro, on 21 februarie 2019 - 07:48, said:
Cum se descurca o benzinara cu turbina la depasiri in urcare? Edited by andreic, 21 February 2019 - 09:40. |
#9
Posted 21 February 2019 - 08:59
Peste 6-7 ani oricum va fi pierdut 70% prin devalorizare, asa ca daca va vinde dieselul cu 7000 si benzina cu 7500 va fi fix irelevant.
Dar evident ca scriu ca “consuma aproape la fel” cei care nu au mers in viata lor cu un suv benzina. ) Datul cu parerea si sfaturilor pe banii altora din cititul consumurilor pe internet. |
#10
Posted 21 February 2019 - 08:59
Zapada era de 1m, pe drum curatata partial, totusi destul de mare. Kuga a ramas suspendat de cateva ori dar a reusit sa iasa.
|
|
#11
Posted 21 February 2019 - 09:13
bumpocbum, on 21 februarie 2019 - 08:08, said:
Am vazut un kuga diesel urcand in plina iarna la Muntele Rosu. Chiar m-a impresionat placut cum urca prin zapada de 1m inaltime. A fost singura masina tip SUV care a urcat acolo, in rest masini cu pretentii gen Land Rover au ramas de caruta mai jos. bumpocbum, on 21 februarie 2019 - 08:59, said:
Zapada era de 1m, pe drum curatata partial, totusi destul de mare. Kuga a ramas suspendat de cateva ori dar a reusit sa iasa. |
#12
Posted 21 February 2019 - 09:17
Nu se cumpara benzinar pe suv, ca are consum mare datorita aerodinamicii.
|
#13
Posted 21 February 2019 - 09:19
bobitad, on 21 februarie 2019 - 08:50, said:
ia benzina. singurul motiv pentru care ai lua diesel este cuplu. benzinarele cu turbina consuma aproape cat dieselul si oricum benzina e mai ieftina ca motorina deci nu se pune problema de economie.plus ca dieselul este cu vreo 2-3000 mai scump. daca 1.5 e cu 3 cilindrii, m-as mai gandi. oricum, daca nu esti chitit pe kuga mai ai destule optiuni. D.p.d.v. al consumului de carburant pt ca vorbim de o masina mai mare decat clasa compacta si cu un cx mai slab, diferenta la consum e de 3 litri lejer. |
#14
Posted 21 February 2019 - 09:22
Eu tot benzina as alege, chiar daca exista o diferenta de cuplu. La consum, Ecoboosturile de la Ford au consumuri excelente, deci benzina turbo va fi tot pe unde este si motorina cu mici diferente. Pe de alta parte, in vest, preturile de revanzare la masinile diesel au scazut semnificativ si companiile de inchiriere auto care au parcuri imense in marile orase, au inlocuit mare parte a masinilor diesel cu benzina. Ca exemplu personal, vara trecuta in Florenta in aeroport compania de inchiriere Avis mai avea 8 masini din 180, diesel. Taxele au crescut si nu isi mai permit sa le tina. Un roman din Suceava lucra la ghiseu si mi-a explicat tot fenomenul. Deci daca doresti sa o vinzi peste, sa zicem 5-6 ani, s-ar putea sa ai un deficit considerabil la achizitia alteia noi.
|
#15
Posted 21 February 2019 - 09:30
|
#16
Posted 21 February 2019 - 09:31
Baxon, on 21 februarie 2019 - 09:13, said:
La urmatoarea postare o sa zici ca era vara de fapt si zapada era in poze , de 1 metru ... bai nu mai exagera , e buna masina dar nu chiar asa de buna ... La urma urmei ai dreptate, poate sa fie si asa ! https://www.facebook...5838918926/?t=4 |
#17
Posted 21 February 2019 - 09:37
#18
Posted 21 February 2019 - 09:46
costin001, on 21 februarie 2019 - 09:22, said:
Eu tot benzina as alege, chiar daca exista o diferenta de cuplu. La consum, Ecoboosturile de la Ford au consumuri excelente, deci benzina turbo va fi tot pe unde este si motorina cu mici diferente. Pe de alta parte, in vest, preturile de revanzare la masinile diesel au scazut semnificativ si companiile de inchiriere auto care au parcuri imense in marile orase, au inlocuit mare parte a masinilor diesel cu benzina. Ca exemplu personal, vara trecuta in Florenta in aeroport compania de inchiriere Avis mai avea 8 masini din 180, diesel. Taxele au crescut si nu isi mai permit sa le tina. Un roman din Suceava lucra la ghiseu si mi-a explicat tot fenomenul. Deci daca doresti sa o vinzi peste, sa zicem 5-6 ani, s-ar putea sa ai un deficit considerabil la achizitia alteia noi. Ecoboosturile inregistreaza cele mai mari consumuri fata de concurenta (vezi tsi) , nu va mai luati dupa datele oficiale, alea sunt doar pe hartie, teste facute undeva pe luna cu imponderabilitate spre zero, fara nicio frecare cu aerul. Ai cumva ecoboost in dotare? Ce consum mediu ai pana acum?? Singura problema reala la dizal e degringolada creata cu scandalul emisiilor, va fi mai greu de vandut ca sh |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users