Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Din 2020, toate mașinile noi vor avea sistem de frânare automată în caz de urgență
#127
Posted 06 March 2019 - 03:38
Dintre sistemele mentionate cel mai slab, mai susceptibil de erori sau completa nefunctionare si cel mai enervant este
Lane Departure, mai ales sistemele simple (care sunt de fapt montate pe majoritatea masinilor obisnuite - cele care au sistemul desigur). Daca nu vede marcajele adica daca ele nu exista (cel mai frecvent) daca acestea sunt acoperite de noroi sau zapada, daca nu e destula lumina sau din contra prea mult soare in fata, sistemul da erori sau nu functioneaza deloc. Daca uiti un semnalizator pornit, ai scos din functiune sistemul, sau daca ai parbrizul murdar (exact in locul pe unde se uita camera nu trec stergatoarele...). Un lucru care ma supara si ingrijoreaza in acelasi timp: senzorii montati in barele zise de protectie. Exact locurile cele mai susceptibile a fi deteriorate, de unde rezulta costuri mari cu reparatia pentru o bara sparta sau inlocuita. Chiar nu le pot monta in loc ceva mai ferit? Problema e asemanatoare si la parbrize, unde sunt lipite/fixate dispozitivele pentru cruise control, stergatoare automate, vedere de noapte s.a. Cand sa schimbi parbrizul lovit, pac factura de o mie de dolari, ca popa. |
#128
Posted 06 March 2019 - 08:54
vapeClouds, on 06 martie 2019 - 02:46, said: la fel de rare is si situatiile in care guvernul intra in casa la tine sa te prinda dezbracat in dus. insa e bine de stiut ca e ilegal si nu se accepta nici macar RAR. volvo am vazut ca o sa limiteze masinile lor la 112 mile pe ora. niste comunisti chinezi , baga cu forta pe gat comunismul lor. https://en.wikipedia...i/Speed_limiter https://www.quora.co...y-speed-limited Nu ma refer la motivul invocat de Volvo ci strict la limitarea electronica a vitezei. |
#129
Posted 06 March 2019 - 09:14
mannes, on 05 martie 2019 - 16:01, said:
daca ai nevoie de asistent la mentinerea benzii inseamna ca nu esti in stare sa controlezi volanul si nu meriti sa fii numit sofer. asta e una din esentele condusul: tine-ti naibii banda, iar daca nu esti in stare de asta lasa pe altul sa conduca pana nu se intampla ceva mai rau alexcrist, on 05 martie 2019 - 16:27, said:
Eu sunt curios cât timp va trece până când tâlharii vor realiza că vor putea aproape opri orice mașină doar montând pe marginea drumului un semn fals de limitare la 5 km/h, apoi să aștepte să oprească mașinile singure. EDIT: Și va fi mișto și când se duce europeanul continental ĂŽn excursie cu mașina proprie ĂŽn UK. Va merge cu maxim 60 km/h pe oriunde, și prin orașe cu maxim 30. O veselie. Sau invers, când vine britanicul și bagă oleacă 130 mi/h pe autostradă. ro_explorer, on 05 martie 2019 - 18:22, said:
Pai poate ca e timpul pentru niste autostrazi ... ma gandesc ca pana toate masinile vor avea aceste sisteme si Romania va avea vreo 3-4 autostrazi acolo.. Edited by max_01, 06 March 2019 - 09:18. |
#131
Posted 06 March 2019 - 13:00
ro_explorer, on 06 martie 2019 - 10:58, said:
Speranta moare ultima. |
#132
Posted 06 March 2019 - 16:52
Mi se pare o idee foarte buna citisem undeva despre sistemele astea si cum asta ar fi printre cele mai eficiente in evitarea colizunilor.
Edited by emil_sv, 06 March 2019 - 16:53. |
#133
Posted 10 March 2019 - 20:53
Hansolo, on 06 martie 2019 - 08:54, said:
Esti sigur ca doar Volvo pune limitarea electronica a vitezei pe masini? https://en.wikipedia...i/Speed_limiter https://www.quora.co...y-speed-limited Nu ma refer la motivul invocat de Volvo ci strict la limitarea electronica a vitezei. 6 days ago https://www.theverge...-mph-kmh-models Volvo announced on Monday that it will be limiting the top speed on all of its vehicles to 180 km/h (112 mph) in a bid to reduce traffic fatalities. The new speed limit will be implemented on all model year 2021 cars, the company said. Sistemul asta de franare de urgenta e un fail safe imoral , gen lumea o sa devina mai putin atenta la sofat ca stie ca prostia nu se plateste in caz de ceva. pe langa asta , scoala de soferi in europa e o gluma. Edited by vapeClouds, 10 March 2019 - 20:53. |
#134
Posted 26 March 2019 - 14:25
Instituţiile UE au ajuns la un acord politic provizoriu cu privire la regulamentul revizuit privind siguranţa generală, noile reglementări urmând să îmbunătăţească siguranţa rutieră şi să reducă numărul accidentelor. Normele cer prezenţa anumitor tehnologii de salvare a vieţii omeneşti în toate maşinile noi. Elementele obligatorii de siguranţă ar trebui, de asemenea, să ajute şoferii să se obişnuiască cu tehnologiile automate şi să extindă tranziţia către maşinile fără şofer, se arată într-un comunicat al Comisiei Europene.
Începând cu 2022 va deveni obligatorie echiparea vehiculelor europene cu noi tehnologii de siguranţă pentru a proteja pasagerii, pietonii şi bicicliştii. Printre noile elemente de siguranţă obligatorii la autoturisme, camionete, camioane şi autobuze se află: sistemele de avertizare în caz de somnolenţă şi de neatenţie a conducătorului auto (de exemplu, utilizarea telefoanelor inteligente în timpul conducerii), asistenţă inteligentă pentru controlul vitezei, sisteme de siguranţă la mersul în marşarier cu cameră de luat vederi sau cu senzori şi dispozitive de înregistrare a datelor în caz de accident ("cutia neagră"). Pentru autoturisme şi camionete: asistenţă pentru menţinerea benzii de circulaţie, sisteme avansate de frânare de urgenţă şi centuri de siguranţă îmbunătăţite în urma testelor de impact. Pentru camioane şi autobuze: cerinţe specifice de îmbunătăţire a vizibilităţii directe a şoferilor de autobuz şi de camion şi de eliminare a unghiurilor moarte, precum şi sisteme frontale şi laterale ale vehiculului pentru a detecta şi a avertiza cu privire la prezenţa participanţilor la trafic vulnerabili, în special la efectuarea virajelor. Edited by cata, 26 March 2019 - 14:26. |
#135
Posted 28 March 2019 - 21:35
Rosebud09, on 06 martie 2019 - 03:38, said:
Dintre sistemele mentionate cel mai slab, mai susceptibil de erori sau completa nefunctionare si cel mai enervant este Lane Departure, mai ales sistemele simple (care sunt de fapt montate pe majoritatea masinilor obisnuite - cele care au sistemul desigur). eu personal nu cred ca am sa reusesc sa uit asa ceva prea curand [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jYkO7LQC2jE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cata, on 26 martie 2019 - 14:25, said:
Începând cu 2022 va deveni obligatorie echiparea vehiculelor europene cu noi tehnologii de siguranţă pentru a proteja pasagerii, pietonii şi bicicliştii. Printre noile elemente de siguranţă obligatorii la autoturisme, camionete, camioane şi autobuze se află: sistemele de avertizare în caz de somnolenţă şi de neatenţie a conducătorului auto (de exemplu, utilizarea telefoanelor inteligente în timpul conducerii), asistenţă inteligentă pentru controlul vitezei, sisteme de siguranţă la mersul în marşarier cu cameră de luat vederi sau cu senzori şi dispozitive de înregistrare a datelor în caz de accident ("cutia neagră"). Pentru autoturisme şi camionete: asistenţă pentru menţinerea benzii de circulaţie, sisteme avansate de frânare de urgenţă şi centuri de siguranţă îmbunătăţite în urma testelor de impact. Pentru camioane şi autobuze: cerinţe specifice de îmbunătăţire a vizibilităţii directe a şoferilor de autobuz şi de camion şi de eliminare a unghiurilor moarte, precum şi sisteme frontale şi laterale ale vehiculului pentru a detecta şi a avertiza cu privire la prezenţa participanţilor la trafic vulnerabili, în special la efectuarea virajelor. |
#136
Posted 28 March 2019 - 22:06
unbrutus, on 28 martie 2019 - 21:35, said:
dupa ce vezi filmul asta cu Tesla intrand in zid, mai ai vreodata incredere in Autopilot, Lane departure/assist etc? Dupa filmul ala ? DA, absolut. Cum dracu sa lasi autopilotul singur in zine in constructie ? Asa ii trebuie. Exista niste reguli de utilizare a autopilotului, una din ele este sa stai atent la drum si a alta este sa tii mainile pe volan. Asadar .. pa si la revedere, sper ca i-au reparat masina. Data viitoare o sa conduca cum trebuie. Edited by ro_explorer, 28 March 2019 - 22:06. |
|
#137
Posted 28 March 2019 - 22:17
#138
Posted 28 March 2019 - 22:22
ro_explorer, on 28 martie 2019 - 22:06, said:
Dupa filmul ala ? DA, absolut. Cum dracu sa lasi autopilotul singur in zine in constructie ? Asa ii trebuie. Exista niste reguli de utilizare a autopilotului, una din ele este sa stai atent la drum si a alta este sa tii mainile pe volan. Asadar .. pa si la revedere, sper ca i-au reparat masina. Data viitoare o sa conduca cum trebuie. chestiile astea cu "asa ii trebuie" sint cel putin... deplasate TS030, on 28 martie 2019 - 22:17, said:
Nici unul dintre acele sisteme nu este de tip pilot automat. |
#139
Posted 28 March 2019 - 22:27
unbrutus, on 28 martie 2019 - 22:22, said:
.... Capture.JPG 29.59K 14 downloads Quote Locuiesc în apropiere, zona e în construcție de ceva timp, nu-mi pot imagina să las AP să navigheze în zonă. Sunt, de asemenea, uimit că nu a ieșit imediat de pe autostradă. |
#140
Posted 28 March 2019 - 22:46
ro_explorer, nu esti sofer daca nu ai invatat inca ca pe drum apar continuu situatii neprevazute, de la camioane cu spatele alb pe fundal de cer senin ( ca in alt caz in care Tesla a accelerat si a dus la moartea omului) si pana la caini, mie mi-a aparut un vultur o data, care avea o anvergura a aripilor mai mare ca masina... spectaculos dar efectiv la viteza e o sperietura majora, iar pt sistemele astea "autopiloate", poate fi caz de deces pt sofer.
Tu esti liber sa ai opinia ta, hai sa lasam pe fiecare sa aprecieze cat tine la viata lui si in mainile cui prefera sa o lase. Pilotul automat se presupune ca are reactii superioare omului, daca nu a fost in stare sa sesizeze cu miile de senzori ca se apropie pe laterala si in fata (!!) de un obstacol (un zid, in acest caz), ce mai e de spus... |
#141
Posted 28 March 2019 - 23:04
|
#142
Posted 28 March 2019 - 23:18
ai spus, din pacate tot nu intelegi... cand ai platit sisteme autonome cu multe multe mii de dolari, ai niste asteptari.
si inca ceva, tu cam de unde naiba ghicesti ca e o zona in constructie? ce importanta are ce era? E cam ca si cum ai spune "cum sa lasi autopilot singur (oximoron, paradox, evident autopilot = singur) cand in fata iti sare un cangur?". Lol... pilotul automat ar trebui sa detecteze un obstacol, ce naiba colegu... cadem in derizoriu |
#143
Posted 29 March 2019 - 04:57
Eu zic sa nu va ambalati, ca mai e destul pana sa devina automatul stapan. Asta daca va deveni cu adevarat vreodata.
Indiferent ce dicteaza niste birocrati, pana la urma tot piata, consumatorii vor avea ultimul cuvant. Increderea sa va cladi treptat, dar fiecare greseala, chiar mica, poate insemna foarte mult, poate ani si ani de intarzieri, chiar daca intre timp se va fi rezolvat problema respectiva. Multe din masinile noi de acum au o parte sau chiar tot ce se spune in acea directiva, e drept ca nu asa des intalnt la masinile ieftine. Navi a scazut la pret de 3-4 ori fata de acum 5-6 ani si vine inclusa la variantele de deasupra celei de baza. Asistenta la franare sau franarea de urgenta e standard la multe masini medii, nici macar premium. Astea, la fel ca alte sisteme mentionste sunt ajutoare date soferului, tot el e stapan, si tot el poate face praf masina cu toate acele sisteme functionand. Apare si reversul medaliei, mai ales la cei cu minte mai putina: increderea prea mare in acele sisteme, datorata si reclamei facute la ele, incredere care duce la reducerea atentiei. Cat priveste senzorii, cred ca unii dintre voi ati observat cat de buni sunt, de ex la stergatoarele automate. Mai ales daca e geamul putin murdar. La fel cei de unghi mort sau avertizare trafic in spate: fiind montati in zone unde se poate acumula usor zapada, gheata, noroi ( de ex. in barele de protectie, asa e moda acum). Senzorii lucreaza cu semnale de foarte mica putere, usor de influentat de situatia de pe strada. In caz de ceva tot soferul e de vina, ca n-a avut grije, ca asa si pe dincolo, si pna la urma chiar asa si este, pentru ca a avut prea multa incredere in automate. |
#144
Posted 29 March 2019 - 10:44
Rosebud09, on 29 martie 2019 - 04:57, said:
In caz de ceva tot soferul e de vina, ca n-a avut grije, ca asa si pe dincolo, si pna la urma chiar asa si este, pentru ca a avut prea multa incredere in automate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users