Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Velomobil
Last Updated: Jun 06 2023 19:13, Started by
Kean
, Feb 19 2019 20:22
·
0
#1
Posted 19 February 2019 - 20:22
Tot mai cerute pe piata vestica.Am dat din greseala de un film facut de televiziunea germana NDR despre un pasionat de astfel de biciclete carosate.A inceput singur sa le produca in subsolul magazinului pe care il conduce.Nu prea iesea castig din ele ca era multa munca manuala.Asa s-a gandit sa contacteze un constructor roman si acum le are livrate in serie din Romania.E scump chiar si pentru un om de rand din Germania.Costa cam 8000€ bucata si poate atinge 50-60km/h cu un biciclist normal nu de performanta.Am vrut sa va intreb daca stiti cumva in ce localitate se fabrica in Romania?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kHJSiUkwDN4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Carosatele din Romania apar de pe la minutul 20. |
#2
Posted 19 February 2019 - 20:59
Misto,hipstereala maxima. Daca te loveste un Trabant din carton presat tot te sifoneaza rau. In rest pace. Sau rip!
|
#5
Posted 19 February 2019 - 21:40
Am văzut biciclete din astea pe care stai pe spate pe aici dar necarosate, și toți aveau un steguleț la fel ca și bicicletele pentru copii ca să le facă vizibile pentru șoferi, fără steagul ăla este perfect în unghiul mort pentru șofer când vine din dreapta.
P.S. Mi-am adus aminte îi zice bicicletă reclinată. [ https://media.istockphoto.com/photos/woman-on-recumbent-bicycle-pedals-colorado-bear-creek-lake-park-picture-id479273784?k=6&m=479273784&s=612x612&w=0&h=UHiNd4cZC6GCczT6FqU5XhFwxoKQEnsKFT_19eraflE= - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by eugeniusro, 19 February 2019 - 21:46. |
#7
Posted 19 February 2019 - 21:49
rixthina, on 19 februarie 2019 - 21:18, said:
Daca tot ocupi soseaua iei ceva motorizat. Se poate pune motor electric la roata din spate.E adevarat ca la stilul de condus din Romania esti cam periclitat dar cred ca numai pe timpul noptii sau ceata densa.Se poarta bannerul de vreo 2 metri inaltime pentru vizibilitate. |
#9
Posted 19 February 2019 - 22:08
Macar nu se mai chinuie rudele sa-ti gaseasca cosciug pe masura, te ia cu totul si te arunca in groapa.
|
#10
Posted 19 February 2019 - 22:16
sorin147, on 19 februarie 2019 - 22:08, said:
Macar nu se mai chinuie rudele sa-ti gaseasca cosciug pe masura, te ia cu totul si te arunca in groapa. Pacat ca numai atata vezi in idee.Daca te uiti toata ziua in strachina nici nu am pretentii sa intelegi despre ce este vorba.Cu un astfel de vehicul datorita formei aerodinamice consumi pentru acceasi viteza fata de o bicicleta obisnuita numai un sfert din puterea de propulsie. |
|
#11
Posted 19 February 2019 - 22:20
Un norvegian care merge cu velomobilul la munca in fiecare zi in Oslo, pedaland 25 de km si atingand si viteze de peste 80km/ora pe unele portiuni de sosea. Oare se poate si la noi asa ceva, ca inlocuitor de masina?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jePRQoWyMz4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#12
Posted 19 February 2019 - 22:28
N-am zis ca nu-s bune pentru distante medii dar e foarte joasa in conditiile in care la noi majoritatea vor masini inalte ca sa-si protejeze pielea in cazul unui impact, merg ca urina boului si sau stau pe bancheta din spate si cu mana dreapta pe cotiera => vizibilitate p... primavara! Iar sa mergi cu 80 de km intr-o cutiuta... balarii, selectie naturala.
|
#13
Posted 19 February 2019 - 22:38
Dar despre Ferdinand GT3 RS si FAHRRADI Farfalla FFX facute de austriacul Hannes Langeder ce parere aveti ?
|
#14
Posted 20 February 2019 - 02:33
PopaXXX, on 19 februarie 2019 - 22:20, said:
Un norvegian care merge cu velomobilul la munca in fiecare zi in Oslo, pedaland 25 de km si atingand si viteze de peste 80km/ora pe unele portiuni de sosea. Oare se poate si la noi asa ceva, ca inlocuitor de masina? Binenteles ca se poate....Daca te ia un TIR in bot poti sa atingi si 120km/h, dar trebuie sa te "rogi" pentru asta, ca de obigei camioanele cam trec peste... Edited by keta, 20 February 2019 - 02:37. |
#15
Posted 20 February 2019 - 03:10
Recordul cu velomobil carosat aerodinamic dar fara alta masina in fata/ fara ecranare aerodinamica, este de 105 km/h si este stabilit in anii '70 sec 20.
Evident este nevoie de sportiv performant si viteza maxima se mentine pe distante relativ scurte. Pt record se foloseste o foaie foarte mare, cu raport de demultiplicare iesit din comun, si tot velomobilul este construit special, foarte jos, sectiune frontala minima, pozitie de pilotaj aproape orizontala, carosare ultraaerodinamica, etc. Pt. anduranta recordul actual la 24 de ore este o medie de 50 km/h la barbati si 45 la femei. Cu ecranare aerodinamica ( scut aerodinamic in spatele unei masini ) recordul a fost stabilit la inceputul anilor '80 cu o bicicleta necarosata !!! si este de 225 km/h. Normele de securitate nu ar mai permite asa ceva in ziua de azi... Cu un velociped carosat aerodinamic, 80 km/h pt. anumite momente nu este o problema chiar si pt oameni fara performante sportive deosebite. Sectiunea transversala este mult mai mica fata de cea avuta cu o bicicleta normala, si de asemenea coeficientul aerodinamic este de cateva ori ma mic, acestea cumulate eliminand nevoia unei forte de pedalare de 4X mai mari cum ar fi altfel cazul pt. cresterea de la 40 la 80 km/h cu o bicicleta normala. Desigur insa ca nu este un mijloc de transport care sa ofere siguranta, mai ales in RO. Si desigur ca toti care striga asta au cel putin un Mercedes GL... Edited by loock, 20 February 2019 - 03:29. |
|
#16
Posted 20 February 2019 - 08:36
MikeSpike, on 19 februarie 2019 - 20:59, said:
Misto,hipstereala maxima. Daca te loveste un Trabant din carton presat tot te sifoneaza rau. In rest pace. Sau rip! Cat despre velomobil, in Romania, vise taica, vise. Ca pe unde ai putea circula in liniste si siguranta, nu sunt drumuri. Iar daca se fac drumuri, nu mai e liniste si siguranta. |
#17
Posted 20 February 2019 - 14:46
keta, on 20 februarie 2019 - 02:33, said:
Binenteles ca se poate....Daca te ia un TIR in bot poti sa atingi si 120km/h, dar trebuie sa te "rogi" pentru asta, ca de obigei camioanele cam trec peste... Imi explici de ce trebuie neaparat sa te ia in bot,de ce nu poate trece pe langa?Noaptea sau pe ceata mai cred dar ziua in amiaza mare e vizibil de la 200-300m. |
#18
Posted 21 February 2019 - 01:23
Cum te-ai simtit intr-un autoturism cand trece un TIR pe langa tine in viteza si-ti schimba un pic directia ? Nu e neaparat sa te loveasca in plin , doar sa te mute de pe traseul tau ca are altul grija....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users