Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 

Timp asteptare conectare RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
ambr0zie

ambr0zie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,539
  • Înscris: 04.01.2006
Salut,

Vreau sa va impartasesc experienta mea in calitate de prezumtiv client RDS (asta e a treia adresa si a treia situatie frumoasa).
Mi-ar placea sa scriu - am semnat contract, au venit baietii, au cablat, dar neeeeeh nu se poate asa.

29 ianuarie - inchei contract cu agentul RDS din zona. Acesta imi expune oferta si aleg varianta cea mai ieftina de cablu si un FiberLink 1000, pentru ca, nu-i asa, era in oferta, confirmat de agent.

Intre timp ma mut in noua locuinta, imi fac amenajarile si stau pe net intre timp (cu hotspot de Orange evident, dar agentul imi spusese ca in 4 zile, maxim șasă vine echipa.)
Trec 4 zile, trec șasă, nimeni nu venea.
Vorbesc cu agentul din nou, imi spune, citez "o sa te sune de la programari si a2a zi (sic) instalare, gen, saptamana asta"

6 februarie. Sun, gen, la serviciul clienti (agentul mi-a ordonat sa sun) si aflu ca nu se poate face instalarea pentru ca nu sunt porturi gigabit libere in switch, gen, si nu se stie cand ajung swithchuri pe stoc, gen. Asa ca intreb daca se poate un net de 100 si mi se spune ca nu. Dau urgentare (ce rol o fi avand asta nu stiu.)

8 februarie. Imi spune agentul ca luni - marti cel tarziu se rezolva (11-12)

15 februarie sun din nou la call center si mi se spune ca nu se stie cand aduc switch, dar de ce nu pun de 100? (vezi 6 februarie). Da doamna, vreau 100! pai trebuie sa mergeti la sediu.
Merg la un sediu RDS, mi se prezinta scuze si amenintari pentru agentul mincinos, sunt programat azi, 18 februarie, intre orele 9 si 12, pentru binecuvantata cablare.
Intre timp agentul ma cauta innebunit pe whatsapp, ca el nu intelege, ca el stie ca s-a suplimentat, ca el a vazut clar ca era programare pe 12, sa refuz instalarea, sa scriu pe procesul verbal ca refuz FiberLink 100.

18 februarie. Las o ruda mai in varsta acasa astazi, pentru ca sunt la munca. Evident nu a venit nimeni. Sun din nou la call center - "nu sunteti programat... pentru ca nu ati primit sms". Pam pam!

Merg iar la sediul RDS la aceeasi doamna, ca nu intelege, ca eram programat, imi arata aplicatia cu cateva linii de update unde scria triumfator "urgentare, sesizare, instalare", ii explic ca nu am cum sa vad update-urile de acasa si ca ai ei colegi de la call center par ca nu le vad. Se mai uita o data si apare o REprogramare pentru maine. Nu se stie cand a aparut, dar eu nu am fost informat, programat, agreat ora, nimic. Probabil ca sa mai apara un update "batut la usa client, ciuciu raspuns, de reprogramat".

Rezumand - un agent mincinos - uite Fiberlink 1000 nu e Fiberlink 1000; helpdesk pe langa - nu se poate 100 - ba se poate, de ce nu cereti; o bataie de joc, gen, pentru a instala cablu si net intr-un bloc deja cablat, gen.

Nu am ce ii reprosa userului DIGI_Helper, am schimbat cateva mesaje si si-a dat silinta, a formulat si el sesizari, a verificat sistemul si a vorbit frumos, dar incep sa cred ca el e o exceptie in cadrul personalului RDS. Si oricum situatia e la fel de rezolvata ca in prima zi.

Sunt la a treia experienta de vis cu RDS. Serviciile sunt bune, cand ajungi la ele. Dar tratamentul aplicat clientilor este jenant.

#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Pe mine m-a rezolvat @Catalinman cu contractul. Nu se uscase bine cerneala pe contractul de vanzare cumparare si eram sunat din Call Center pentru programare. Ia legatura cu el (poate are alte intrari sau te sfatuieste mai bine ce trebuie sa faci).

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca ai fi stat ca mine 5 ani sa vina RDS-ul la poarta, adica la usa blocului deja cateva zile saptamani nu mai par multe... Glumesc. Oricum au servicii bune. Am fost abonat UPC multi ani pana au binevoit cei de la RDS sa instaleze "ciuperca" neagra  pe terasa si un amarat de sw  pe scara....

Edited by bumpocbum, 18 February 2019 - 14:34.


#4
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
E relativ normal.
Si eu am patit la fel acum 2 ani cind m-am mutat.
Cu ceva interventii (desi nu cred ca au avut vreo influenta) cred ca am reusit sa rezolv in 5-7 zile.
Problema este ca au 2-3 echipe (pentru instalari) pe tot judetul - asa mi-au zis baietii.
Da, si la mine era port gigabit indisponibil - sa fie o chestie generala ?!

Pe de alta parte, pentru reclamatii/interventii, au fost intotdeauna foarte rapizi - minim = 15 minute, maxim = 4-6 ore (in aceeasi zi cu reclamatia).

#5
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,264
  • Înscris: 24.11.2002
Eu am completat formularul online pe site, upload la un scan al cartii de identitate pe server, ales o zi si un interval orar care imi convenea, undeva la 2-3 zile distanta. Am primit un sms de confirmare in dimineata conectarii, apel de la echipa ca ajung in zona, invoit de la birou 1h, rezolvat, instalat, verificat, semnat procesul verbal de instalare, intors la birou. Dar au venit cu fibra in casa, gaura si tubul de copex era deja prezent, priza pentru ONT era pregatita.

#6
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,242
  • Înscris: 15.01.2014
Au monopol, ăsta e rezultatul când nu există concurență.

#7
ambr0zie

ambr0zie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,539
  • Înscris: 04.01.2006

 buyonevideo, on 18 februarie 2019 - 14:34, said:

E relativ normal.
Si eu am patit la fel acum 2 ani cind m-am mutat.
Cu ceva interventii (desi nu cred ca au avut vreo influenta) cred ca am reusit sa rezolv in 5-7 zile.
Problema este ca au 2-3 echipe (pentru instalari) pe tot judetul - asa mi-au zis baietii.
Da, si la mine era port gigabit indisponibil - sa fie o chestie generala ?!

Pe de alta parte, pentru reclamatii/interventii, au fost intotdeauna foarte rapizi - minim = 15 minute, maxim = 4-6 ore (in aceeasi zi cu reclamatia).

Nu stiu cat de normal e.
Agentul a inceput sa o dea in balarii, ca el stie ca s-a suplimentat, sa fac reclamatii la echipa de instalari, si sa refuz procesul verbal de Fiberlink 100, ca el a vazut programare pe 12 februarie..

Am fost programat pentru instalare azi intre 9 si 12. La 3 saptamani de la incheierea contractului si dupa ce am fost si la sediu. Evident, nu a venit nimeni. La call center cica nu era programare (programare pe care a confirmat-o DIGI_Helper din sistemul lui fara a-i spune nimic inainte, deci exista).. Am fost la sediu, era programare de fapt. Dar era anulata si inca una pentru maine, neconfirmata cu nimeni, dar deja stabilita.

DIGI_Helper nu mai spune nimic dar oricum nu are cum influenta.
Exista priza UTP si de cablu in casa iar in bloc sunt abonati RDS destui. E un bloc mic, cu 2 scari si undeva la 25 de apartamente in total.
Rusinica.

Edited by ambr0zie, 18 February 2019 - 15:09.


#8
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
eu am stat 4 ani asteptand sa imi traga un nenorocit de coaxial pentru tv, iar distribuitorul era fix la 5 metri, pe pomul din fata casei, (ca asa e ei zgarciti, stalpul de romtelecom era la 50 cm mai incolo, dar de ce sa plateasca), cu 6 porturi libere din 8, dar de la sediu mi se tot spunea sa astept ca nu au "solutie tehnica"

si eu am asteptat cuminte, mi-am tras tv de la vecini pe gratis cu un splitter, mi-am tras net de la reteaua de cartier, si asteptam sa gaseasca borcanelul cu solutie tehnica

si apoi au zis ca gata, au gasit solutia, am facut contract, am cerut ca lacomul chiar si HBO, am platit timp de 2 luni, dar ce sa vezi, acum nu aveau decodoare, deci am reziliat abonamentul platit 2 luni si neinstalat niciodata...

Edited by Oxigen1234, 18 February 2019 - 15:28.


#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,996
  • Înscris: 07.11.2006
Mai exista Fiberlink 100?

#10
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 adisz, on 18 februarie 2019 - 18:38, said:

Mai exista Fiberlink 100?

Da, atunci cand se strica routerul sau mufa.

Edited by rosix, 18 February 2019 - 18:41.


#11
ambr0zie

ambr0zie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,539
  • Înscris: 04.01.2006
SI ca sa incheiem saga, in seara asta la ora 7 au venit baietii.

Inca o data - cinste pentru DIGI_Helper, bine ar fi daca toti colegii lui si-ar face treaba ca el.

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 adisz, on 18 februarie 2019 - 18:38, said:

Mai exista Fiberlink 100?

Da, eu am asa ceva. Cu 14 lei primul an si 28 in al 2-lea. Pentru mine e suficient. Inclusiv pentru materiale 4k. Banda simetrica.
Am refuzat fibra in casa.

@ambr0zie sper sa fi la fel de multumit ca mine la RDS. Eu sunt client de 10 ani la ei si supermultumit de serviciul internet (tv am de  la UPC si Digi).

PS: la 2 ani e bine sa te mai uiti ce preturi mai sunt, mai renegociezi contractul eventual....au promotii faine !!

Edited by bumpocbum, 18 February 2019 - 21:32.


#13
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Ai scapat repede, eu am asteptat o luna ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate