Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme placuțe înmatriculare Germania furate
Last Updated: Aug 23 2022 18:21, Started by
Ciocolata10
, Feb 15 2019 21:06
·
0
#19
Posted 16 February 2019 - 09:57
Nu e nici o troleala. Probabil dumneavoastră aveți dreptate cu numerele trecute in actele de Germania, însă eu nu știam.
E prima mea mașina și sunt intr-un stres continuu. Cum am mai spus, doamna de la Înmatriculări mi a spus ca dosarul va fi pus la investigație, ca am toate actele in regula și ca tot ce pot face este sa aștept. Mi a dat ideea despre care am spus la început, cum ca poate mașina a stat intr-o parcare, i s-au furat numerele înainte sa fie vândută, el declarându-le deja furate și nu s-a soluționat, sau problema e rezolvată dar nu a fost actualizata baza de date. Însă nu pot sa nu ma gândesc și la partea mai puțin plăcută, in care fostul deținător a dat numerele ca dispărute ca sa creeze probleme mai departe cui o cumpara in România. Am creat aceasta postare in ideea in care cineva poate a mai trecut prin acest lucru și ma poate “liniști”. Sau îmi poate da câteva sfaturi, cum a procedat și ce a făcut. |
#20
Posted 16 February 2019 - 10:04
Nu incurajam frauda pe acest forum
Tot ce poti face in acest moment este sa astepti rezultatul anchetei Cat dureaza ? Repet - Dumnezeu cu mila ! O saptamana, o luna, un an ... Intrebari trebuia sa pui inainte de a cumpara o astfel de masina - nu dupa Mai e o schema - clona Se iau placate de la masini dezmembrate si se falsifica sau se cloneaza vehicule. Practic avem doua vehicule: cel bun circula cu elemente de identificare falsificate, iar cel fals are elemente de identificare bune Din nou - sa gasesti acul in carul cu fan, nu e chiar usor |
#21
Posted 16 February 2019 - 10:07
Nu am crezut ca voi avea probleme cu ea.
Nu știam ca se pot întâmpla chestii din astea. După ce am trecut RAR ul am zis ca e totul in regula. Plus ca mașina avea un set de numere roșii pe dansa de la cel care a adus-o in țara. Va dați seama ca dacă știam de fazele astea, nici nu as mai fi cumparat-o. |
#22
Posted 16 February 2019 - 10:55
@initiator pana nu se finalizeaza ancheta nu poti sa stii ce s-a intamplat: masina furata, numere furate, numere clona etc. Eu inclin pt prima varianta. Politia, cei de la inmatriculari, RAR poata sa iti zica multe si nevrute (fiecare isi da cu parerea) insa decat cei din Germania la sfarsitul anchetei poate sa iti spuna ce s-a intamplat.
Politia in sistem are o atentionare/flag si nu poti face nimic pt moment ca sa inmatriculezi definitiv masina. Totusi sunt sigur ca cel de la care ai cumparat-o stia de problema avand deja numerele rosii ori era samsar. Edited by costinuti, 16 February 2019 - 10:57. |
#23
Posted 16 February 2019 - 12:19
Omul are toate actele plus ca masinas trecut de RAR,nici vorba de clone si povesti vanatoresti.
@Ciocolata 10,daca ai pe cineva la un autohaus in Germania se poate interesa rapid despre ce e vorba,dealerii care se respecta pot interoga sistemul dupa VIN. |
#24
Posted 16 February 2019 - 12:36
eireman, on 16 februarie 2019 - 12:19, said:
Omul are toate actele plus ca masinas trecut de RAR,nici vorba de clone si povesti vanatoresti. @Ciocolata 10,daca ai pe cineva la un autohaus in Germania se poate interesa rapid despre ce e vorba,dealerii care se respecta pot interoga sistemul dupa VIN. Degeaba le are daca nici Politia Romana nu stie ce reprezinta atentionarea concret neavand informatii de la nemti. Dupa prostia cu GDPR-ul nici un dealer nu iti mai ofera informatii daca nu cunosti pe cineva, asta cel putin in RO si posibil si afara sa fie la fel. PS @initiator pe net ai cautat informatii dupa seria de sasiu a masinii (VIN) daca gasesti ceva informatii? Edited by costinuti, 16 February 2019 - 12:33. |
#25
Posted 16 February 2019 - 12:44
Am căutat de mai multe ori și nu am găsit nimic.
Știu ca sunt câteva site uri pe care dacă plătești câteva zeci de lei îți spun cam tot istoricul mașinii, accidente, revizii etc, e adevărat? Sa încerc așa? |
#26
Posted 16 February 2019 - 13:34
De incercat nu ai nimic de pierdut, insa cauta site-uri cunoscute cu referinte bune.
Daca reparatiile au fost facute in service-uri serioase/reprezentante poti gasi istoricul masinii insa daca sunt facute in service-uri obscure gen “nea Ion” nu vei gasii nimic. Edited by costinuti, 16 February 2019 - 13:38. |
#27
Posted 16 February 2019 - 13:46
Important e sa văd ca mașina nu i furată sau orice alt ceva din punctul asta de vedere.
Orice altceva se rezolva, mai mult ma interesează sa o inmatriculez și atât. |
#28
Posted 16 February 2019 - 14:24
Exact, daca gasesti si alte detalii cu atat mai bine
|
|
#29
Posted 17 February 2019 - 10:16
Intrebarea care nu s-a pus este despre ce bani este vorba, pentru o masina scumpa exista variante de inselaciune, pentru o masina ieftina, mai degraba samsarul a convins sau s-a inteles cu neamtul sa ia masina cu numerele pe ea, ca sa scape de o cheltuiala cu numerele provizorii.
|
#30
Posted 17 February 2019 - 13:36
Nu e mașina scumpă, nu mi am permis așa ceva pentru prima mașina pe care o voi conduce.
Nu înțeleg ultima parte din ce ați scris acolo, cum și la ce anume s au înțeles. Mașina când am cumparat o avea un set de numere roșii pe ea, scoase de cel de la care am luat-o. |
#31
Posted 29 January 2020 - 17:09
Salutare!
Am patit si eu o situatie exact ca tine astazi! Tu cum ai mai rezolvat? Masina am verificat-o pe diferite site-uri si nu aparea nimic suspect. O zi frumoasa! As fi foarte recunoscator daca ai un raspuns. Multumesc! |
#32
Posted 29 January 2020 - 21:59
Mentionez ca mi-a dat dovada "adeverinta" si am scos numere rosii 90 zile cu posibilitate de prelungire pana se rezolva, sper sa primesc un raspuns in 3 luni.
|
#34
Posted 08 September 2020 - 20:54
ciresimarius, on 29 ianuarie 2020 - 17:09, said:
Salutare! Am patit si eu o situatie exact ca tine astazi! Tu cum ai mai rezolvat? Masina am verificat-o pe diferite site-uri si nu aparea nimic suspect. O zi frumoasa! As fi foarte recunoscator daca ai un raspuns. Multumesc! Buna ziua. Exact in aceasi situatie sunt si eu cu un golf 5. Cum ati rezolvat? Edited by daniarad, 08 September 2020 - 20:55. |
#35
Posted 08 September 2020 - 22:04
Salutare. Nici acum nu s-a rezolvat cu înmatricularea, la fiecare 3 luni îmi tot scot numere roșii, și așa procedez până vine răspunsul din Germania. Din păcate nu am pe cine sa stresez cu telefoane, pe cine am întrebat, primesc același raspuns: "Depinde când primim răspuns din Germania..."
Oricum, să nu îți faci planuri sa pleci cu mașina în afara țării în următorul an, mai repede de 1 an nu cred ca se rezolva. Când se va rezolva problema mea, o să revin cu un post. Numai bine! |
#36
Posted 10 September 2020 - 08:43
Salut. Eu am pe cineva care locuieste in germania si o sa il pun sa contacteze politia de acolo. Revin sa spun ce rezolv asa.
Multumesc de raspuns Edited by daniarad, 10 September 2020 - 08:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users