Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Problema macroblock/sacadare imagine telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
psychoxit

psychoxit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.06.2010
Buna ziua. Detin un televizor Samsung 55MU6202 si am televiziune de la Telekom Romania. Televizorul l-am luat anul trecut de nou de la emag cand am incheiat si contractul cu cei de la telekom. Ideea e ca de cand am inceput sa ma uit la tv a inceput sa mi se tot blocheze imaginea 2-3 secunde, se fac niste patratele, se opreste sunetul apoi revine la normal ( atasez video : https://streamable.c...8kBsSB7taBACPoo )  Mentionez ca se intampla doar la canalele HD (la Netflix nu am probleme, la Youtube nu am probleme, la Playstation nu am probleme) . Au venit cei de la telekom de 7 ori minim sa rezolve problema si nu s-a rezolvat nimic. Au schimbat tot, au facut masuratori si la final toti au zis ca suna la centrala sa verifice si sa astept.  Nu s-a rezolvat nimic de un an. Am fost si la samsung cu tv-ul am zis ca poate e de la el . La samsung (pe Iuliu Maniu) mi-au zis ca e ok tv-ul dar si la ei facea la fel avand televiziune de la RCS ( [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PXGXvjKaRpk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] secunda 45) . Ce as mai putea face in acest caz? Multumesc

#2
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Ai incercat sa-i faci vreun update la firmware? Stiu ca era ceva problema cu decodarea la tv-urile Samsung (nu stiu seria exact) care s-a rezolvat cu update.

#3
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Prea mult, nu am cu ce sa te ajut. Eu am MU6102 si la fel pateam cand aveam Telekom. Bine, nu facea chiar in halul ala. Am trecut la UPC si nu mai am problema asta.

#4
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
In primul rand trebuie sa ai cablaraie si splitere bune. Asigura-te ca sunt ok.

#5
psychoxit

psychoxit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.06.2010
Salut . Am update-ul la zi (1262 din 29.01.2019) . dreaQ, apartamentul a fost renovat complet anul trecut , inclusiv cablurile care au fost bagate in pereti, cand am cumparat tv-ul si am facut contract cu cei de la telekom din cauza canalelor sportive. Aveam optiunea si Upc dar am mentionat de ce nu am optat la ei. Din pacate din cauza moșilor care locuiesc in bloc cu mine nu au dorit sa se instaleze si cablu de la RCS-RDS pentru ca "fac galagie cand monteaza cablurile" (si stau pe Barbu Vacarescu in mijlocul Bucurestiului de toata lumea se intreaba cum de nu am retea la rcs acolo) pentru ca altfel optam la ei. Au incercat ei sa lege cablurile lor direct la router ca poate au ale mele ceva si la fel se vede. Au schimbat router, au schimbat cablu si tot asa merge. Mentionez ca am calitate semnal 100, intensitate semnal 100 si 0 BER . Am adus alt televizor de la tata de acasa unde el are RCS si nu ii face probleme si cand l-am pus la mine tot asa face.

Edited by psychoxit, 13 February 2019 - 13:20.


#6
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Suni la Telekom sa vina sa verifice si sa rezolve problema, pina se satura.
Incepi sa ameninti cu ANPC (sau chiar faci reclamatie, pina la urma) si cu rezilierea contractului (pentru nerespectarea conditiilor contractuale).

Incearca sa mergi si la un vecin, acolo aproape de tine.
Cheama si un electrician sa verifice pe la instalatia electrica (desi nu cred ca are legatura).

#7
aiulianctin

aiulianctin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 17.11.2012
Salutări,

Pe undeva prin meniu găsești informații despre semnal: intensitate semnal care trebuie să fie cât mai aproape de 100 și nivel eroare bit care trebuie să fie cât mai aproape de 0.

Dacă ai multe splitere și televizoare în casă, vei avea nevoie de un amplificator de semnal. Dacă ai doar un TV și nu ai splitere, atunci aș zice că e vina echipamentului furnizorului.

Problema asta am avut-o și eu acum câteva luni, vechiul amplificator cedase și nu am știut asta, aveam artefacte pe multe programe. Am solicitate intervenția unui tehnician și mi-a verificat echipamentele, mi-a recomandat chiar un anumit amplificator care merge foarte bine, m-a costat cam 150 lei.

LE: nu am citit tot, văd că ai semnal bun, problema pare să fie de la furnizor.

Edited by aiulianctin, 13 February 2019 - 14:28.


#8
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
DELETE

Edited by buyonevideo, 13 February 2019 - 15:01.


#9
psychoxit

psychoxit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.06.2010
Asta le-am zis si eu ca e de la ei (unii din din ei au recunoscut ca daca se vede asa doar la canalele hd e de la ei) dar mereu zic ca suna in centrala sa verifice si sa astept sa fiu contactat. Asta ma gandeam cu rezilierea contractului dar nu vreau sa imi pun de la upc ca nu am canale sport. Nu am splitere ca au pus si ei firele lor direct fara spliter si la fel facea. Singurul lucru pe care nu l-au facut a fost sa umble la cutia de pe holul blocului sa puna amplificator sau sa schimbe fibra. Ei doar faceau testul de semnal si ziceau ca e ok. Se poate pune amplificator pe holul blocului pentru semnal? Nu prea cunosc vecini ca m-am mutat de curand si nu am facut cunostinta cu lumea... multumesc pentru sfaturi

#10
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Suna la ei si intreaba despre amplificator.
Sau cumpara unul, ONLINE neaparat, ca sa poti face retur daca nu te ajuta cu nimic.
Deci ar fi culmea sa mearga cu amplificator, deja ai semnal si calitate OK.
Cum am zis, suna continuu, pina se satura si rezolav problema.
Acum, vrei si sport.... pai ori spot, ori canale HD - din pacate, situatia e oabla pentru tine in acest moment.

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 psychoxit, on 13 februarie 2019 - 17:10, said:

Asta le-am zis si eu ca e de la ei (unii din din ei au recunoscut ca daca se vede asa doar la canalele hd e de la ei) dar mereu zic ca suna in centrala sa verifice si sa astept sa fiu contactat. Asta ma gandeam cu rezilierea contractului dar nu vreau sa imi pun de la upc ca nu am canale sport. Nu am splitere ca au pus si ei firele lor direct fara spliter si la fel facea. Singurul lucru pe care nu l-au facut a fost sa umble la cutia de pe holul blocului sa puna amplificator sau sa schimbe fibra. Ei doar faceau testul de semnal si ziceau ca e ok. Se poate pune amplificator pe holul blocului pentru semnal? Nu prea cunosc vecini ca m-am mutat de curand si nu am facut cunostinta cu lumea... multumesc pentru sfaturi
O varianta ar fi sa incerci si pe IPTV. Daca vorbesti de splittere presupun ca acum ai DVB-C, sau gresesc?

#12
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Eu am meciul asta  din 3 in 3 luni .Crede-ma, nu stiu sa rezolve .Ma cunosc de acum cu toti baietii, asta spun mereu .Nu e ceva local .
Tarasenia se rezolva invariabil de la tehnic, de la distanta .Provizioneaza cardul de la distanta, si iar merge 3 luni bine .And again, and again !
Chiar azi m-au sunat, daca sa mai vina .Inutil, problema se rezolvase deja dupa apelul la 1234 de ieri .
Cineva acolo stie ceva, dar nu recunosc nici morti, si se tot complica inutil. Toata chestia la DBC e cardul din modul .
Eu am LG, deci nu e Samsungul tau  de vina . Incompetenta romaneasca in firma greco nemteasca !

Edited by GingisHan2015, 13 February 2019 - 19:51.


#13
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,513
  • Înscris: 16.12.2006

 psychoxit, on 13 februarie 2019 - 17:10, said:

Asta le-am zis si eu ca e de la ei (unii din din ei au recunoscut ca daca se vede asa doar la canalele hd e de la ei) dar mereu zic ca suna in centrala sa verifice si sa astept sa fiu contactat. Asta ma gandeam cu rezilierea contractului dar nu vreau sa imi pun de la upc ca nu am canale sport. Nu am splitere ca au pus si ei firele lor direct fara spliter si la fel facea. Singurul lucru pe care nu l-au facut a fost sa umble la cutia de pe holul blocului sa puna amplificator sau sa schimbe fibra. Ei doar faceau testul de semnal si ziceau ca e ok. Se poate pune amplificator pe holul blocului pentru semnal? Nu prea cunosc vecini ca m-am mutat de curand si nu am facut cunostinta cu lumea... multumesc pentru sfaturi
Problema e de la Telekom. Presupun ca ai  CAM CI+ de la ei. Poti sa rezolvi doar in doua moduri. 1) Renunti la CAM si le ceri decodor HD (STB HD) sau vorbesti cu ei sa te migreze de pe cablu digital pe IPTV.

#14
misuovidiu

misuovidiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 21.02.2012

 catalinman, on 13 februarie 2019 - 20:01, said:

Problema e de la Telekom. Presupun ca ai  CAM CI+ de la ei. Poti sa rezolvi doar in doua moduri. 1) Renunti la CAM si le ceri decodor HD (STB HD) sau vorbesti cu ei sa te migreze de pe cablu digital pe IPTV.
Astea sunt singurele modalitati...eu am macroblocuri de un an si ceva..au venit la mine cei de la telekom de 6 ori si degeaba...

#15
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015

 catalinman, on 13 februarie 2019 - 20:01, said:

Problema e de la Telekom. Presupun ca ai  CAM CI+ de la ei. Poti sa rezolvi doar in doua moduri. 1) Renunti la CAM si le ceri decodor HD (STB HD) sau vorbesti cu ei sa te migreze de pe cablu digital pe IPTV.
Cu decodor se poate deci sa functioneze corect ? E o idee .

#16
psychoxit

psychoxit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.06.2010

 GingisHan2015, on 13 februarie 2019 - 19:51, said:

Eu am meciul asta  din 3 in 3 luni .Crede-ma, nu stiu sa rezolve .Ma cunosc de acum cu toti baietii, asta spun mereu .Nu e ceva local .
Tarasenia se rezolva invariabil de la tehnic, de la distanta .Provizioneaza cardul de la distanta, si iar merge 3 luni bine .And again, and again !
Chiar azi m-au sunat, daca sa mai vina .Inutil, problema se rezolvase deja dupa apelul la 1234 de ieri .
Cineva acolo stie ceva, dar nu recunosc nici morti, si se tot complica inutil. Toata chestia la DBC e cardul din modul .
Eu am LG, deci nu e Samsungul tau  de vina . Incompetenta romaneasca in firma greco nemteasca !

Oare sa incerc sa iau televizorul sa il duc la cineva unde ii merge telekomul sa vad daca acolo mai face figuri? daca da, inseamna ca e de  la CI+ si daca nu, e de la cablul lor. Astept sa ma sune zilele astea sa vina DIN NOU sa verifice si ma gandeam sa le zic sa nu vina fara amplificator ca sa il puna pe scara etajului poate asa da roade. Mentionez ca azi au venit cei de la samsung si au schimbat si placa de baza (e in garantie si am zis hai sa o schimb ca poate cine stie....) Multumesc

#17
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Ar fi bine . Macar știi o treabă .

#18
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 psychoxit, on 14 februarie 2019 - 00:43, said:

Mentionez ca azi au venit cei de la samsung si au schimbat si placa de baza (e in garantie si am zis hai sa o schimb ca poate cine stie....)
What the..... ?!
Au venit cine de la Samsung unde si ce au schimbat ?!
Si dupa aceasta "reparatie" merge la fel de prost ?
Si de ce au schimbat-o, avea ALTA problema ?

Edited by buyonevideo, 14 February 2019 - 12:17.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate