![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema macroblock/sacadare imagine telekom
Last Updated: Dec 01 2021 08:32, Started by
psychoxit
, Feb 13 2019 12:44
·
0

#1
Posted 13 February 2019 - 12:44

Buna ziua. Detin un televizor Samsung 55MU6202 si am televiziune de la Telekom Romania. Televizorul l-am luat anul trecut de nou de la emag cand am incheiat si contractul cu cei de la telekom. Ideea e ca de cand am inceput sa ma uit la tv a inceput sa mi se tot blocheze imaginea 2-3 secunde, se fac niste patratele, se opreste sunetul apoi revine la normal ( atasez video : https://streamable.c...8kBsSB7taBACPoo ) Mentionez ca se intampla doar la canalele HD (la Netflix nu am probleme, la Youtube nu am probleme, la Playstation nu am probleme) . Au venit cei de la telekom de 7 ori minim sa rezolve problema si nu s-a rezolvat nimic. Au schimbat tot, au facut masuratori si la final toti au zis ca suna la centrala sa verifice si sa astept. Nu s-a rezolvat nimic de un an. Am fost si la samsung cu tv-ul am zis ca poate e de la el . La samsung (pe Iuliu Maniu) mi-au zis ca e ok tv-ul dar si la ei facea la fel avand televiziune de la RCS ( [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PXGXvjKaRpk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] secunda 45) . Ce as mai putea face in acest caz? Multumesc
|
#2
Posted 13 February 2019 - 12:56

Ai incercat sa-i faci vreun update la firmware? Stiu ca era ceva problema cu decodarea la tv-urile Samsung (nu stiu seria exact) care s-a rezolvat cu update.
|
#3
Posted 13 February 2019 - 12:57

Prea mult, nu am cu ce sa te ajut. Eu am MU6102 si la fel pateam cand aveam Telekom. Bine, nu facea chiar in halul ala. Am trecut la UPC si nu mai am problema asta.
|
#4
Posted 13 February 2019 - 13:03

In primul rand trebuie sa ai cablaraie si splitere bune. Asigura-te ca sunt ok.
|
#5
Posted 13 February 2019 - 13:18

Salut . Am update-ul la zi (1262 din 29.01.2019) . dreaQ, apartamentul a fost renovat complet anul trecut , inclusiv cablurile care au fost bagate in pereti, cand am cumparat tv-ul si am facut contract cu cei de la telekom din cauza canalelor sportive. Aveam optiunea si Upc dar am mentionat de ce nu am optat la ei. Din pacate din cauza moșilor care locuiesc in bloc cu mine nu au dorit sa se instaleze si cablu de la RCS-RDS pentru ca "fac galagie cand monteaza cablurile" (si stau pe Barbu Vacarescu in mijlocul Bucurestiului de toata lumea se intreaba cum de nu am retea la rcs acolo) pentru ca altfel optam la ei. Au incercat ei sa lege cablurile lor direct la router ca poate au ale mele ceva si la fel se vede. Au schimbat router, au schimbat cablu si tot asa merge. Mentionez ca am calitate semnal 100, intensitate semnal 100 si 0 BER . Am adus alt televizor de la tata de acasa unde el are RCS si nu ii face probleme si cand l-am pus la mine tot asa face.
Edited by psychoxit, 13 February 2019 - 13:20. |
#6
Posted 13 February 2019 - 13:45

Suni la Telekom sa vina sa verifice si sa rezolve problema, pina se satura.
Incepi sa ameninti cu ANPC (sau chiar faci reclamatie, pina la urma) si cu rezilierea contractului (pentru nerespectarea conditiilor contractuale). Incearca sa mergi si la un vecin, acolo aproape de tine. Cheama si un electrician sa verifice pe la instalatia electrica (desi nu cred ca are legatura). |
#7
Posted 13 February 2019 - 14:26

Salutări,
Pe undeva prin meniu găsești informații despre semnal: intensitate semnal care trebuie să fie cât mai aproape de 100 și nivel eroare bit care trebuie să fie cât mai aproape de 0. Dacă ai multe splitere și televizoare în casă, vei avea nevoie de un amplificator de semnal. Dacă ai doar un TV și nu ai splitere, atunci aș zice că e vina echipamentului furnizorului. Problema asta am avut-o și eu acum câteva luni, vechiul amplificator cedase și nu am știut asta, aveam artefacte pe multe programe. Am solicitate intervenția unui tehnician și mi-a verificat echipamentele, mi-a recomandat chiar un anumit amplificator care merge foarte bine, m-a costat cam 150 lei. LE: nu am citit tot, văd că ai semnal bun, problema pare să fie de la furnizor. Edited by aiulianctin, 13 February 2019 - 14:28. |
#8
Posted 13 February 2019 - 15:01

DELETE
Edited by buyonevideo, 13 February 2019 - 15:01. |
#9
Posted 13 February 2019 - 17:10

Asta le-am zis si eu ca e de la ei (unii din din ei au recunoscut ca daca se vede asa doar la canalele hd e de la ei) dar mereu zic ca suna in centrala sa verifice si sa astept sa fiu contactat. Asta ma gandeam cu rezilierea contractului dar nu vreau sa imi pun de la upc ca nu am canale sport. Nu am splitere ca au pus si ei firele lor direct fara spliter si la fel facea. Singurul lucru pe care nu l-au facut a fost sa umble la cutia de pe holul blocului sa puna amplificator sau sa schimbe fibra. Ei doar faceau testul de semnal si ziceau ca e ok. Se poate pune amplificator pe holul blocului pentru semnal? Nu prea cunosc vecini ca m-am mutat de curand si nu am facut cunostinta cu lumea... multumesc pentru sfaturi
|
#10
Posted 13 February 2019 - 17:29

Suna la ei si intreaba despre amplificator.
Sau cumpara unul, ONLINE neaparat, ca sa poti face retur daca nu te ajuta cu nimic. Deci ar fi culmea sa mearga cu amplificator, deja ai semnal si calitate OK. Cum am zis, suna continuu, pina se satura si rezolav problema. Acum, vrei si sport.... pai ori spot, ori canale HD - din pacate, situatia e oabla pentru tine in acest moment. |
|
#11
Posted 13 February 2019 - 18:42

Asta le-am zis si eu ca e de la ei (unii din din ei au recunoscut ca daca se vede asa doar la canalele hd e de la ei) dar mereu zic ca suna in centrala sa verifice si sa astept sa fiu contactat. Asta ma gandeam cu rezilierea contractului dar nu vreau sa imi pun de la upc ca nu am canale sport. Nu am splitere ca au pus si ei firele lor direct fara spliter si la fel facea. Singurul lucru pe care nu l-au facut a fost sa umble la cutia de pe holul blocului sa puna amplificator sau sa schimbe fibra. Ei doar faceau testul de semnal si ziceau ca e ok. Se poate pune amplificator pe holul blocului pentru semnal? Nu prea cunosc vecini ca m-am mutat de curand si nu am facut cunostinta cu lumea... multumesc pentru sfaturi |
#12
Posted 13 February 2019 - 19:51

Eu am meciul asta din 3 in 3 luni .Crede-ma, nu stiu sa rezolve .Ma cunosc de acum cu toti baietii, asta spun mereu .Nu e ceva local .
Tarasenia se rezolva invariabil de la tehnic, de la distanta .Provizioneaza cardul de la distanta, si iar merge 3 luni bine .And again, and again ! Chiar azi m-au sunat, daca sa mai vina .Inutil, problema se rezolvase deja dupa apelul la 1234 de ieri . Cineva acolo stie ceva, dar nu recunosc nici morti, si se tot complica inutil. Toata chestia la DBC e cardul din modul . Eu am LG, deci nu e Samsungul tau de vina . Incompetenta romaneasca in firma greco nemteasca ! Edited by GingisHan2015, 13 February 2019 - 19:51. |
#13
Posted 13 February 2019 - 20:01

Asta le-am zis si eu ca e de la ei (unii din din ei au recunoscut ca daca se vede asa doar la canalele hd e de la ei) dar mereu zic ca suna in centrala sa verifice si sa astept sa fiu contactat. Asta ma gandeam cu rezilierea contractului dar nu vreau sa imi pun de la upc ca nu am canale sport. Nu am splitere ca au pus si ei firele lor direct fara spliter si la fel facea. Singurul lucru pe care nu l-au facut a fost sa umble la cutia de pe holul blocului sa puna amplificator sau sa schimbe fibra. Ei doar faceau testul de semnal si ziceau ca e ok. Se poate pune amplificator pe holul blocului pentru semnal? Nu prea cunosc vecini ca m-am mutat de curand si nu am facut cunostinta cu lumea... multumesc pentru sfaturi |
#14
Posted 13 February 2019 - 20:12

Problema e de la Telekom. Presupun ca ai CAM CI+ de la ei. Poti sa rezolvi doar in doua moduri. 1) Renunti la CAM si le ceri decodor HD (STB HD) sau vorbesti cu ei sa te migreze de pe cablu digital pe IPTV. |
#15
Posted 13 February 2019 - 20:36

Problema e de la Telekom. Presupun ca ai CAM CI+ de la ei. Poti sa rezolvi doar in doua moduri. 1) Renunti la CAM si le ceri decodor HD (STB HD) sau vorbesti cu ei sa te migreze de pe cablu digital pe IPTV. |
|
#16
Posted 14 February 2019 - 00:43

Eu am meciul asta din 3 in 3 luni .Crede-ma, nu stiu sa rezolve .Ma cunosc de acum cu toti baietii, asta spun mereu .Nu e ceva local . Tarasenia se rezolva invariabil de la tehnic, de la distanta .Provizioneaza cardul de la distanta, si iar merge 3 luni bine .And again, and again ! Chiar azi m-au sunat, daca sa mai vina .Inutil, problema se rezolvase deja dupa apelul la 1234 de ieri . Cineva acolo stie ceva, dar nu recunosc nici morti, si se tot complica inutil. Toata chestia la DBC e cardul din modul . Eu am LG, deci nu e Samsungul tau de vina . Incompetenta romaneasca in firma greco nemteasca ! Oare sa incerc sa iau televizorul sa il duc la cineva unde ii merge telekomul sa vad daca acolo mai face figuri? daca da, inseamna ca e de la CI+ si daca nu, e de la cablul lor. Astept sa ma sune zilele astea sa vina DIN NOU sa verifice si ma gandeam sa le zic sa nu vina fara amplificator ca sa il puna pe scara etajului poate asa da roade. Mentionez ca azi au venit cei de la samsung si au schimbat si placa de baza (e in garantie si am zis hai sa o schimb ca poate cine stie....) Multumesc |
#18
Posted 14 February 2019 - 12:16

Mentionez ca azi au venit cei de la samsung si au schimbat si placa de baza (e in garantie si am zis hai sa o schimb ca poate cine stie....) Au venit cine de la Samsung unde si ce au schimbat ?! Si dupa aceasta "reparatie" merge la fel de prost ? Si de ce au schimbat-o, avea ALTA problema ? Edited by buyonevideo, 14 February 2019 - 12:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users