Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Protestul Taximetristilor, iar...
#19
Posted 13 February 2019 - 01:13
Adm, on 13 februarie 2019 - 00:29, said:
Nu e un cliseu, dar imi e sila fizic de taxiuri si taximetristi. Stiu ca si ei sunt oameni, dar cu rare exceptii, sunt de o calitate umana infecta, iar ca furnizori de servicii sunt execrabili. Ultima data am mers acum o saptamana cu un taxi care NORMAL, nu are sa dea rest, dupa ce tot drumul vorbise in casca despre orgia cu mititei pe care o planuia pe seara. mi-e frica sa trimit cu ei un om in varsta sau o femeie. refuza curse, cu o nesimtire incredibila. imi doresc sa pateasca ceva ei, nu aplicatiile. |
#20
Posted 13 February 2019 - 01:14
Protest taximetristi + zapada?
Oh just fucking end my life. Btw, COTAR nu-s si toate firmele cu dube, rate, autobuze care n-au mai vazut o reparatie neimprovizata din 1999 si alte d-astea? Ca daca da, pls, sa-si dea foc in semn de protest. Edited by shefu_de_combinat, 13 February 2019 - 01:17. |
#21
Posted 13 February 2019 - 01:15
Lex404, on 13 februarie 2019 - 01:10, said: Nu e vorba de vs între ele amu. Nu e cazul. Problema cu taximetriștii e in mare in București. Nici in Moldova nu am avut probleme (culmea, nici la Vaslui). Și mno. Aia chiar se uitau la noi ca la maimuțe după ce ziceam doua cuvinte. Ultimul taxi in Moldova fusese la Suceava. Ptiu drace aia is in Bucovina. Mno. Și ăla fusese ok. Dar la București efectiv sunt niște jigodii. Nu cred ca mai e loc in România care sa fie in situația Bucureștiului... Te inteleg pefect, am luat taxi in multe orase din Ucraina sau Rusia dar pana si cu ceva tipi ciudati din Asia Centrala cu care nu pot schimba o vorba parca ma simt mai ok decat in Dacia galbena din Bucuresti:)) |
#22
Posted 13 February 2019 - 01:15
#23
Posted 13 February 2019 - 01:15
ionutzitaly, on 13 februarie 2019 - 01:07, said:
Nu vreau sa intru in retorica de Cluj vs. restul dar nu pot sa nu-ti dau dreptate. Mai mult, in Iasi s-au adunat vreo 2-3 dispecerate mari si si-au facut un fel de "retea": daca nu au masini de la ei, incearca la celelalte dispecerate - fie prin aplicatii, fie telefonic. Si au si tracking si altele. Draci, mi se pare un efort destul de ok pe care nu merita sa-l freci doar pentru ca unii inchid ochii cand vine vorba de UBER. ionutzitaly, on 13 februarie 2019 - 01:12, said:
Normal ca se pot, e foarte posibil ca in scurt timp cand chemi Uber in Bucuresti tot Dacia galbena murdara cu juma de milion de km sa-ti vina:) Edited by dexterash, 13 February 2019 - 01:18. |
#24
Posted 13 February 2019 - 01:20
ionutzitaly, on 13 februarie 2019 - 01:15, said: Te inteleg pefect, am luat taxi in multe orase din Ucraina sau Rusia dar pana si cu ceva tipi ciudati din Asia Centrala cu care nu pot schimba o vorba parca ma simt mai ok decat in Dacia galbena din Bucuresti:)) Bhahahaha da. Ai dreptate. Am luat taxiuri peste tot. In Irak a vrut sa ma facă de un dolar (ma rog, i-am lăsat bacșis dar i-am zis ca prețul era 5000 de dinari). Și cam atât ) In rest taxiuri peste tot. Sau uber unde nu sunt taxiuri (gen unde locuiesc acum, abia găsești taxiuri pe strada dacă nu ești in centru) |
#25
Posted 13 February 2019 - 01:24
dexterash, on 13 februarie 2019 - 01:15, said: Si in Iasi gasesti taximetristi spalati. Mai scump ca in Bucuresti, dar na... Chestia cu plata via card mi'e ca vine de mai sus, de la cei care nu vor sa autorizeze asa ceva. Am impresia ca aparatura de pe "taximetre" e reglementata. Mai mult, in Iasi s-au adunat vreo 2-3 dispecerate mari si si-au facut un fel de "retea": daca nu au masini de la ei, incearca la celelalte dispecerate - fie prin aplicatii, fie telefonic. Si au si tracking si altele. Draci, mi se pare un efort destul de ok pe care nu merita sa-l freci doar pentru ca unii inchid ochii cand vine vorba de UBER. Problema cu dispeceratele astea e ca incearca sa-i tina captivi pe soferi si nu au nici o putere de a face ceva inovativ. Estimez ca in maxim 1,2 ani daca se merge pe strada actuala in Europa Uber va face altceva, decat sa ia un 25% la black car si taximetristi ilegali se va multumi cu un 5-10% de la taximetristii legali, dar toti:) E un experiment in Torino la ora actuala ii zice UberTaxi. Pot sa se inscrie la Uber doar cei cu liceenta de taxi si platesc 7%. Dispeceratele locale stau sa turbeze dar nu au ce face, dispeceratele fara putere de protest a taximetristilor sunt nimic. Edited by ionutzitaly, 13 February 2019 - 01:26. |
#26
Posted 13 February 2019 - 01:24
Next o sa vedem patronii de pensiuni din bca netencuite protestand impotriva airbnb.
Probabil o sa forteze uber ca in occident sa isi ia licenta, dar sper ca asta sa mai dureze cativa ani. Sper pentru ca in timpul asta poate o sa forteze mana taximetristilor sa isi mai spele masina, sa o curete si pe interior nu doar tabla de afara, sa se spele, sa sa sa sa sa sa |
#27
Posted 13 February 2019 - 01:28
Deocamdata tot pe Clever te poti baza. Uberul e deja pe locul 3 sau 4, dupa Clever, Star si Taxify in ceea ce priveste disponibilitatea.
Acum o saptamana pe Clever mi-a venit o masina non-galbena. Cica e Clever-Go, un fel de fuziune intre Taxi si serviciu gen Uber. N-am inteles cum sta treaba insa a fost OKish. Nu avea taxator insa pretul mi l-a comiunicat prin aplicatie, pretul a fost OK. Probabil ca ar trebui sa setez aplicatia sa platesc cu cardul, n-am facut-o inca. Pe mine ma intereseaza cel mai mult disponibilitatea, apoi alte mofturi. Pretul taxiului in Bucuresti e OK. E mai ieftin decat detinerea de masina personala. |
#28
Posted 13 February 2019 - 01:28
#29
Posted 13 February 2019 - 01:30
dexterash, on 13 februarie 2019 - 00:44, said:
Peste tot prin vest UBER este reglementat/avizat/etc, in Romania nu. Oare de ce? Si-au angajat pe cine trebuie + la noi e oricum sat fara caini + avem foarte multe idei despre cum se fac lucrurile, toate in extreme. Edited by vlad1102, 13 February 2019 - 01:32. |
#30
Posted 13 February 2019 - 01:31
ionutzitaly, on 13 februarie 2019 - 01:24, said:
Problema cu dispeceratele astea e ca incearca sa-i tina captivi pe soferi si nu au nici o putere de a face ceva inovativ. ionutzitaly, on 13 februarie 2019 - 01:24, said:
Estimez ca in maxim 1,2 ani daca se merge pe strada actuala in Europa Uber va face altceva, decat sa ia un 25% la black car si taximetristi ilegali se va multumi cu un 5-10% de la taximetristii legali, dar toti:) ionutzitaly, on 13 februarie 2019 - 01:24, said:
E un experiment in Torino la ora actuala ii zice UberTaxi. Pot sa se inscrie la Uber doar cei cu liceenta de taxi si platesc 7%. Dispeceratele locale stau sa turbeze dar nu au ce face, dispeceratele fara putere de protest a taximetristilor sunt nimic. |
#31
Posted 13 February 2019 - 01:33
ionutzitaly, on 13 februarie 2019 - 01:24, said: E un experiment in Torino la ora actuala ii zice UberTaxi. Pot sa se inscrie la Uber doar cei cu liceenta de taxi si platesc 7%. Dispeceratele locale stau sa turbeze dar nu au ce face, dispeceratele fara putere de protest a taximetristilor sunt nimic. E in multe locuri UberTaxi... si nu doar. Si Grab are taxiuri si cred ca si Lyft (nu mai retin). Partea proasta la taxi e ca nu iti arata pretul exact, iti arata estimare. Si overall, cel putin in Manila si Toronto, nu e diferenta mare |
#32
Posted 13 February 2019 - 01:33
victor29cr, on 13 februarie 2019 - 01:24, said:
Next o sa vedem patronii de pensiuni din bca netencuite protestand impotriva airbnb. Probabil o sa forteze uber ca in occident sa isi ia licenta, dar sper ca asta sa mai dureze cativa ani. Incerci sa intaresti ideea ca astfel de chestiuni au prins fix in tarile din lumea a III-a, subdezvoltate si susceptibile la matrapazlacuri? Sau ce? |
#33
Posted 13 February 2019 - 01:34
dexterash, on 13 februarie 2019 - 01:15, said: Iar UBER stie foarte bine piata si se bazeaza fie pe juniori care au masina de la mamica/taticu (si nu au de platit rate sau mai stiu eu ce la ea), fie pe ... Acum 3 sapt in Bucuresti, Otopeni-centru, la dus un tip ciudat, paznic de noapte care zicea ca face Uber pentru a socializa:)) la intors un sgent imobiliar care zicea ca isi scoate banii de motorina cu Uber. Dar la 10 euro Centru-Otopeni din care 2.5 merg la Uber, motorina si taxe e cum zici tu, cam analfabeti economic, considerand ca masinile erau chiar decente. |
|
#34
Posted 13 February 2019 - 01:35
#35
Posted 13 February 2019 - 01:36
maccip, on 13 februarie 2019 - 01:28, said:
Probabil ca ar trebui sa setez aplicatia sa platesc cu cardul, n-am facut-o inca. Pe mine ma intereseaza cel mai mult disponibilitatea, apoi alte mofturi. Pretul taxiului in Bucuresti e OK. E mai ieftin decat detinerea de masina personala. Pe mine nu ma intereseaza pretul (ma rog, in Romania doar la bucuresti aveti preturi de uganda). Pe mine ma intereseaza siguranta mea ca pasager. Sa nu ma fure gorila de la volan. Sa nu stau in ploaie 10 minute ca n-au ei chef de mers 5km pe ceas. Si asa mai departe. |
#36
Posted 13 February 2019 - 01:36
Lex404, on 13 februarie 2019 - 01:33, said: E in multe locuri UberTaxi... si nu doar. Si Grab are taxiuri si cred ca si Lyft (nu mai retin). Partea proasta la taxi e ca nu iti arata pretul exact, iti arata estimare. Si overall, cel putin in Manila si Toronto, nu e diferenta mare Uber prin Europa de Vest nu-ti da pretul exact, doar indicativ, cu pret exact companiile de black-car i-ar trimite naibii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users