Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Limitarea vitezei. Propunere controversată UE
Last Updated: Feb 17 2019 17:09, Started by
Adm
, Feb 12 2019 10:30
·
0
#37
Posted 12 February 2019 - 11:22
Hai să facem altceva. Schimbăm viteza maximă în viteză recomandată. Apoi poți să mergi cu cât vrei. Vrei să mergi cu 200 km/h în oraș, perfect legal.
Dar dacă faci accident, tu și toți locuitorii din orașul tău să nu mai aibă drept de circulație 6 luni. Apoi poți să mergi liniștit acasă. |
#38
Posted 12 February 2019 - 11:23
Nu ar vrea nimeni cu un camion sa mearga precum masina mica, pentru ca nici n-ar putea .Un duble decker are 50 de tone, cand e incarcat complet pe ambele punti de incarcare ale semiremorcii .
Un simple decker are 40 . Limitat la 90 automat, nici nu poate atinge cateodata aceasta viteza, macar .Ei au banda lor pe care circula . Iar daca cineva spune ca nu poate depasi cu 130 un camion de 50 de tone care abia sufla pe Bolzano sau pe Brenero, intre Austria si Italia, poate ca e momentul sa predea permisul la politie . Ca printul Philip . Edited by GingisHan2015, 12 February 2019 - 11:26. |
#39
Posted 12 February 2019 - 11:23
RedDev, on 12 februarie 2019 - 11:22, said:
Hai să facem altceva. Schimbăm viteza maximă ĂŽn viteză recomandată. Apoi poți să mergi cu cât vrei. Vrei să mergi cu 200 km/h ĂŽn oraș, perfect legal. Dar dacă faci accident, tu și toți locuitorii din orașul tău să nu mai aibă drept de circulație 6 luni. Apoi poți să mergi liniștit acasă. |
#40
Posted 12 February 2019 - 11:24
Stiti ca aceste reglementari duc f mult a fascism, unde erai cf legii sau erai mort.
Astept reintroducerea alimentatiei stiintifice, pt ca obezitatea ucide mult mai multi oameni decat viteaza. Fiecare sa aiba o cartela de mancare si un smartwatch. In fct de caloriile consumate, ai voie sa iti primeste aportul caloric zilnic. Intelegeti problema, domnilor "legalisti" ? De ce 130 Km/h, cand masina mea se simte bine la 160 si la 180 simte ca se desfunda DFP-ul? De ce 80 Km/h, pt mine, ca eu nu am harb ca tine! Urmeaza legalizarea pozitiilor sexuale, cf bisericii si moralului, pt ca sunt mult accidente in par, ba e chiar cel mai periculos loc, pt ca acolo mor cei mai multi oameni... |
#41
Posted 12 February 2019 - 11:25
RedDev, on 12 februarie 2019 - 11:22, said:
Hai să facem altceva. Schimbăm viteza maximă în viteză recomandată. Apoi poți să mergi cu cât vrei. Vrei să mergi cu 200 km/h în oraș, perfect legal. Dar dacă faci accident, tu și toți locuitorii din orașul tău să nu mai aibă drept de circulație 6 luni. Apoi poți să mergi liniștit acasă. |
#42
Posted 12 February 2019 - 11:27
giovani_x7, on 12 februarie 2019 - 10:56, said:
Eu va zic de acuma sa stiti. Daca va vad pe careva cu masina din asta limitata va claxonez si va injur in draci pana va dati la o parte.Nu e problema mea ca va luati masini noi handicapate Nu masinile sunt limitate.. oamenii sunt limitati.. Abia astept introducerea Cip-ului... sa-i mai potoleasca cu achizitionatul de gresie si faianta... |
#43
Posted 12 February 2019 - 11:27
Sunt doar niste propuneri, sa ne arate si aia de la consiliul european ca lucreaza si ca ii intereseaza viata cetateanului. Nu sunt viabile si nu vor fi adoptate din mai multe considerente logice si de bun simt.
|
#44
Posted 12 February 2019 - 11:28
Dar vom avea 180 km de autostradă nou-nouță în anul de grație 2019.
|
#45
Posted 12 February 2019 - 11:28
ro_explorer, on 12 februarie 2019 - 11:00, said:
Asta ar fi chiar o chestie mai buna ca limitarea. Nu taticu' ... fara limitare electronica ... dar la depasirea cu mai mult de 5Km/h a limitei de pe segmentul respectiv, pac, suma retrasa din cont. Suma ar urma sa creasca progresiv in functie de veniturile inregistrate si de cat de mult depasesti. Daca te tine portofelul, da-i cu viteza. Sa vezi ce frumos o sa se circule, indiferent cat de "boss de boss" esti, cand te frige, simti. |
#46
Posted 12 February 2019 - 11:29
GingisHan2015, on 12 februarie 2019 - 11:23, said:
Nu ar vrea nimeni pentru, ca nici n-ar putea .Un duble decker are 50 de tone cand e incarcat complet pe ambele punti de incarcare ale semiremorcii . Un simple decker are 40 . Limitat la 90 automat, nici nu poate atinge cateodata aceasta viteza macar .Ei au banda lor pe care circula . Iar daca cineva spune ca nu poate depasi cu 130 un camion de 50 de tone care abia sufla pe Bolzano sau pe Brenero, intre Austria si Italia, poate ca e momentul sa predea permisul la politie . Ca printul Philip . Dac iti castraza masina la 90kmph, spune-mi cum vei depasi un tir care merge cu 85 kmph? Ha? Mergi dupa el ca doar 85 kmph e o viteza decenta. Corect. Dar cand tirul ala, 20 km mai tarziu va merge pe curbe cu 20kmph, cum il depasesti? Stiu, mergi dupa el. Si atunci poate explici ce rostt mai are masina in Romania daca din punctul A in punctul B ajungi deodata cu tirul care are cu 40 de tone mai mult decat ai tu. De ce mi-as cumpara Mercedes cand pot sa-mi iau o roaba de 500 de euro? |
|
#48
Posted 12 February 2019 - 11:33
#49
Posted 12 February 2019 - 11:34
#50
Posted 12 February 2019 - 11:35
Nu eu trebuie sa explic .Eu am expus o problema tehnica .Cei care ar trebuie sa explice sunt cei care propun, si mai ales, cazul nostru, cei care nu construiesc drumuri si autostrazi .
Sa nu crezi ca afara merg toti cum ar trebui. Sunt o multime de bosorogi si dame speriate care merg pe autostrazi cu 80 in calea camioanelor . Si care nu trec din bun simt pe banda lor, ci stau acolo, stiind ca acei soferi nu pot accelera mai mult .E plin you tube de truckvlogeri care arata cat de frustranta este faza asta . Poate la noi n-ar fi asa, romanii in general conduc bine si rapid, dar noi n-avem unde . |
#51
Posted 12 February 2019 - 11:42
Păi să bage atunci odată cu plata taxelor de înmatriculare şi obligaţia deschiderii unui "cont de pedepse" pe care să-l încarci iniţial cu 500 Euro de ex. din care să se tragă ulterior amenzile de tot felul, iar când s-a golit şi nu l-ai realimentat să-ţi anuleze înmatricularea din oficiu.
|
|
#52
Posted 12 February 2019 - 11:57
Adm said: Automatizarea maşinilor vine cu mari dileme. Una mare este limitarea în ceea ce priveşte controlul asupra propriei maşini pentru respectarea regulilor de circulaţie. Să nu uităm că actualul nostru cod rutier are la bază o lege emisă în... 1966! Bine... recunosc, la noi drumurile sunt cam ca atunci... |
#53
Posted 12 February 2019 - 11:59
Dacă drumul e drept, nu e trafic, mașina consumă 4 litri pe suta de kilometri (benzină), clar, merg cu minim 200 km/h.
|
#54
Posted 12 February 2019 - 11:59
mihaicozac, on 12 februarie 2019 - 11:42, said: Păi să bage atunci odată cu plata taxelor de înmatriculare şi obligaţia deschiderii unui "cont de pedepse" pe care să-l încarci iniţial cu 500 Euro de ex. Nu de alta, dar 500 euro valorează azi N lei, iar mâine N+1 lei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users