Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Skoda Fabia 1 vs Peugeot 206

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
fabia e mai grea, consuma mai mult, servodirectie mai buna, pozitie mai buna la volan, scaune si bord mai ergonomice, caroserie mai solida, la 16v problema e rola de la distributie, aia cu uleiul mai mult pt varianta de 100 cai
206 e mult mai rigid si mai putin antifonat, un 1.4 hdi poate consuma jumatate din consumul skodei daca stii sa-l conduci, chiar daca la drum intins ti se pare puturos rau, pedala de ambreiaj e absolut enervanta pentru cineva cu cracii mai lungi, ajungi sa o calci cu mijlocul talpii fiind pozitionata mai posterior

#20
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Pastreaza Peugeotul 206 cu incredere :)

#21
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Strict dintre cele doua as alege Fabia dar alta motorizare si alt an . Sunt extrem de simple, fiabile  si ieftin de servisat .Am doua in curte .

#22
Mihai027

Mihai027

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.02.2019

View Postmarcusdefeis, on 12 februarie 2019 - 04:28, said:

fabia e mai grea, consuma mai mult, servodirectie mai buna, pozitie mai buna la volan, scaune si bord mai ergonomice, caroserie mai solida, la 16v problema e rola de la distributie, aia cu uleiul mai mult pt varianta de 100 cai
206 e mult mai rigid si mai putin antifonat, un 1.4 hdi poate consuma jumatate din consumul skodei daca stii sa-l conduci, chiar daca la drum intins ti se pare puturos rau, pedala de ambreiaj e absolut enervanta pentru cineva cu cracii mai lungi, ajungi sa o calci cu mijlocul talpii fiind pozitionata mai posterior
Exact.., e o diferenta intre ele.. ori voi pastra Peugeot si  ii voi repara toate bubele, ori o sa le vand pe ambele si iau ceva mai bun

View PostJurasikMan, on 12 februarie 2019 - 09:09, said:

Strict dintre cele doua as alege Fabia dar alta motorizare si alt an . Sunt extrem de simple, fiabile  si ieftin de servisat .Am doua in curte .
Stiu ce spui.. o sa mai caut sa vad ce masini gasesc .. as vrea sa pot pastra skoda dar dexemplu azi la consum mi a iesit 8-9 e destul de mult totusi fata de peugeot care e ..mult mai econom..

View Postspooky51, on 12 februarie 2019 - 08:38, said:

Pastreaza Peugeotul 206 cu incredere Posted Image
Cel mai probabil asta voi face, multam.

#23
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Este greu pentru o benzinara sa bata un diesel la consum. Chestia este ca dieselul este cam prigonit pe peste tot . Ca fiabilitate , Fabia este buna . Alegerea iti apartine .

#24
Mihai027

Mihai027

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.02.2019

View PostJurasikMan, on 12 februarie 2019 - 21:34, said:

Este greu pentru o benzinara sa bata un diesel la consum. Chestia este ca dieselul este cam prigonit pe peste tot . Ca fiabilitate , Fabia este buna . Alegerea iti apartine .
imi dau seama si de asta..

#25
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Cat consuma Peugeotul in afara ?
Mama mama ce masina de naveta ar fi aia ... motor cum se faceau pe vremuri ... o sa-ti pice caroseria inainte sa ai vreo problema la motorul ala daca ai grija de el.
Eu am un 1,9 TDI pe un A3 din 2004, care ii ia sotiei cam 3,9 - 4,1 %, sunt curios cat scoate 1,4 al tau in exterior.

#26
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
ar trebuisa scoata in jur de 3, dar tine seama ca e mai mica si mai usoara decat A3.

#27
Mihai027

Mihai027

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.02.2019

View Postmarius23mvp, on 13 februarie 2019 - 12:09, said:

Cat consuma Peugeotul in afara ?
Mama mama ce masina de naveta ar fi aia ... motor cum se faceau pe vremuri ... o sa-ti pice caroseria inainte sa ai vreo problema la motorul ala daca ai grija de el.
Eu am un 1,9 TDI pe un A3 din 2004, care ii ia sotiei cam 3,9 - 4,1 %, sunt curios cat scoate 1,4 al tau in exterior.
in general 4 , poti si mai putin dar sa fi atent la franari etc...totusi pentru un a3 1.9 tdi consumul ala mi se pare de vis :)), personal imi place a3 insa nu ma asteptam la consumul ala,

Edited by Mihai027, 13 February 2019 - 23:39.


#28
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Ce atatea griji pentru o revanzare, oricum pe niciuna nu ia mai mult de 1500 2 mii de euroi cu indulgenta. Cat despre stabilitate, cum sa fie mai stabila Fabia? E tocmai pe dos. La consum chiar e nonsens, 1.4 hdi a fost unul din cele mai economice motoare, la fel si la fiabilitate. S-a pus si pe 207 si 208 actual.
Pana in 2008 nu a avut filtru de particule, ce sa vrei mai mult, practic e indestructibil.  Eu as tine masina pana s-ar face ciur, este ieftin de intretinut si consumul este minim. Pentru un om care nu are familie si nu cara porcul, e arhisuficient 206-le chiar si cu 2 usi.
Acum 5 ani, I-am luat surorii incepatoare pe atunci un 207 1.4 hdi sh ca na, incepator nu-ti trebuie BMW. Si nici in ziua de azi nu vrea sa renunte la el dupa inca 120 de mii de km mersi. Eu recomand oricui Peugeot diesel, masini nemaipomenit de rentabile.
Englezii au o vorba, masinile frantuzesti nu merita sa le iei noi, doar sh, din cauza devalorizarii mai mari fata de nemtesti.

#29
Mihai027

Mihai027

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.02.2019

View Postcavaliere, on 14 februarie 2019 - 09:45, said:

Ce atatea griji pentru o revanzare, oricum pe niciuna nu ia mai mult de 1500 2 mii de euroi cu indulgenta. Cat despre stabilitate, cum sa fie mai stabila Fabia? E tocmai pe dos. La consum chiar e nonsens, 1.4 hdi a fost unul din cele mai economice motoare, la fel si la fiabilitate. S-a pus si pe 207 si 208 actual.
Pana in 2008 nu a avut filtru de particule, ce sa vrei mai mult, practic e indestructibil.  Eu as tine masina pana s-ar face ciur, este ieftin de intretinut si consumul este minim. Pentru un om care nu are familie si nu cara porcul, e arhisuficient 206-le chiar si cu 2 usi.
Acum 5 ani, I-am luat surorii incepatoare pe atunci un 207 1.4 hdi sh ca na, incepator nu-ti trebuie BMW. Si nici in ziua de azi nu vrea sa renunte la el dupa inca 120 de mii de km mersi. Eu recomand oricui Peugeot diesel, masini nemaipomenit de rentabile.
Englezii au o vorba, masinile frantuzesti nu merita sa le iei noi, doar sh, din cauza devalorizarii mai mari fata de nemtesti.
Ma refer la stabilitate la viraje ,viteza e o diferenta fiind mai mare , insa ai dreptate masina e buna si nu as avea nevoie de ceva mai mult si cel mai probabil asta voi face ,si stiu ca pretul lor nu mai sare de 2000 max 2500 desi e mult, ma gandeam la o masina la 5000,insa zic sa pastrez peugeot si sa mi iau pe viitor fiindca vor scadea preturile la masini mai noi si mai bune,nu mi trebuie altceva momentan.

#30
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View PostMihai027, on 13 februarie 2019 - 23:37, said:

totusi pentru un a3 1.9 tdi consumul ala mi se pare de vis Posted Image)
nu neaparat
daca mergi constant in trepta superioara cu 2000 rpm cam atat consuma varianta basic de putere
oricum in ritmul ala un 1.4 hdi ar scoate in jur de 3

#31
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009

View Postmarcusdefeis, on 17 februarie 2019 - 16:09, said:

nu neaparat
daca mergi constant in trepta superioara cu 2000 rpm cam atat consuma varianta basic de putere
oricum in ritmul ala un 1.4 hdi ar scoate in jur de 3

Corect, nu e chiar de vis, dar nici mult mai bine nu se mai poate scoate din el.
La 100/h are o idee sub 2000 ture si instantul de minim 3,3.
Ia sa vedem daca pot sa atasez si o poza.
Masina are 1375 kg si cel mai bine am scos 3,5 pe Craiova - Slatina, mers cu maxim 80 km/h.
Daca merg normal (adica legal, nici sub legal dar nici peste) scot 3,9% cel mai si cel mai bine.
Pentru o masina de 1375 kg e ok, este motorul de 105 cai.
Peugeotul 206 cu 1,4 hdi il gasesc pe net ca avand 975 kg, nu stiu daca e asa ... dar inclin sa cred dupa ochi ca pe acolo e.
https://www.auto-dat...4-hdi-68hp-5248

Diferenta de 400 kg mi se pare uriasa, normal mi s-ar parea sa consume 3 in exterior ca sa echivaleze cu raportul greutate / consum de pe a3.
Eu le-as vinde pe amandoua si as lua ceva mai nou ...

Attached Files



#32
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postmarius23mvp, on 17 februarie 2019 - 21:29, said:

La 100/h are o idee sub 2000 ture si instantul de minim 3,3.
Ia sa vedem daca pot sa atasez si o poza.
Masina are 1375 kg si cel mai bine am scos 3,5 pe Craiova - Slatina, mers cu maxim 80 km/h.
Daca merg normal (adica legal, nici sub legal dar nici peste) scot 3,9% cel mai si cel mai bine.
Pentru o masina de 1375 kg e ok, este motorul de 105 cai.
ala cu pompa rotativa de 90 de cai poate scoate si mai putin
ca sa nu mai vorbim de sdi, dupa ce se incalzeste hardughia de bloc motor la drum intins...

View Postmarius23mvp, on 17 februarie 2019 - 21:29, said:

Peugeotul 206 cu 1,4 hdi il gasesc pe net ca avand 975 kg, nu stiu daca e asa ... dar inclin sa cred dupa ochi ca pe acolo e.
https://www.auto-dat...4-hdi-68hp-5248

Diferenta de 400 kg mi se pare uriasa, normal mi s-ar parea sa consume 3 in exterior ca sa echivaleze cu raportul greutate / consum de pe a3.
Eu le-as vinde pe amandoua si as lua ceva mai nou ...
sincer nu mai stiu ce scria in talon dar e posibil sa aiba sub o tona
inchide portierele unei fabii si apoi alea ale unui 206, o sa le trantesti de nu se vad, la cat sunt de usoare

#33
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Peugeotu clar , e mult mai nou, dizal, pt foiala e ideal, uiti sa mai bagi motorina.
O fi Fabia mai ok (si mie imi place Fabia mai mult) dar ca utilitate intre astea doua, clar 206-le. In oras Fabia iti ia aproape dublu fata de 206.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate