Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Skoda Fabia 1 vs Peugeot 206
Last Updated: Feb 18 2019 08:06, Started by
Mihai027
, Feb 11 2019 23:26
·
0
#19
Posted 12 February 2019 - 04:28
fabia e mai grea, consuma mai mult, servodirectie mai buna, pozitie mai buna la volan, scaune si bord mai ergonomice, caroserie mai solida, la 16v problema e rola de la distributie, aia cu uleiul mai mult pt varianta de 100 cai
206 e mult mai rigid si mai putin antifonat, un 1.4 hdi poate consuma jumatate din consumul skodei daca stii sa-l conduci, chiar daca la drum intins ti se pare puturos rau, pedala de ambreiaj e absolut enervanta pentru cineva cu cracii mai lungi, ajungi sa o calci cu mijlocul talpii fiind pozitionata mai posterior |
#22
Posted 12 February 2019 - 20:39
marcusdefeis, on 12 februarie 2019 - 04:28, said:
fabia e mai grea, consuma mai mult, servodirectie mai buna, pozitie mai buna la volan, scaune si bord mai ergonomice, caroserie mai solida, la 16v problema e rola de la distributie, aia cu uleiul mai mult pt varianta de 100 cai 206 e mult mai rigid si mai putin antifonat, un 1.4 hdi poate consuma jumatate din consumul skodei daca stii sa-l conduci, chiar daca la drum intins ti se pare puturos rau, pedala de ambreiaj e absolut enervanta pentru cineva cu cracii mai lungi, ajungi sa o calci cu mijlocul talpii fiind pozitionata mai posterior JurasikMan, on 12 februarie 2019 - 09:09, said:
Strict dintre cele doua as alege Fabia dar alta motorizare si alt an . Sunt extrem de simple, fiabile si ieftin de servisat .Am doua in curte . spooky51, on 12 februarie 2019 - 08:38, said:
Pastreaza Peugeotul 206 cu incredere |
#25
Posted 13 February 2019 - 12:09
Cat consuma Peugeotul in afara ?
Mama mama ce masina de naveta ar fi aia ... motor cum se faceau pe vremuri ... o sa-ti pice caroseria inainte sa ai vreo problema la motorul ala daca ai grija de el. Eu am un 1,9 TDI pe un A3 din 2004, care ii ia sotiei cam 3,9 - 4,1 %, sunt curios cat scoate 1,4 al tau in exterior. |
#26
Posted 13 February 2019 - 18:30
ar trebuisa scoata in jur de 3, dar tine seama ca e mai mica si mai usoara decat A3.
|
#27
Posted 13 February 2019 - 23:37
marius23mvp, on 13 februarie 2019 - 12:09, said:
Cat consuma Peugeotul in afara ? Mama mama ce masina de naveta ar fi aia ... motor cum se faceau pe vremuri ... o sa-ti pice caroseria inainte sa ai vreo problema la motorul ala daca ai grija de el. Eu am un 1,9 TDI pe un A3 din 2004, care ii ia sotiei cam 3,9 - 4,1 %, sunt curios cat scoate 1,4 al tau in exterior. Edited by Mihai027, 13 February 2019 - 23:39. |
#28
Posted 14 February 2019 - 09:45
Ce atatea griji pentru o revanzare, oricum pe niciuna nu ia mai mult de 1500 2 mii de euroi cu indulgenta. Cat despre stabilitate, cum sa fie mai stabila Fabia? E tocmai pe dos. La consum chiar e nonsens, 1.4 hdi a fost unul din cele mai economice motoare, la fel si la fiabilitate. S-a pus si pe 207 si 208 actual.
Pana in 2008 nu a avut filtru de particule, ce sa vrei mai mult, practic e indestructibil. Eu as tine masina pana s-ar face ciur, este ieftin de intretinut si consumul este minim. Pentru un om care nu are familie si nu cara porcul, e arhisuficient 206-le chiar si cu 2 usi. Acum 5 ani, I-am luat surorii incepatoare pe atunci un 207 1.4 hdi sh ca na, incepator nu-ti trebuie BMW. Si nici in ziua de azi nu vrea sa renunte la el dupa inca 120 de mii de km mersi. Eu recomand oricui Peugeot diesel, masini nemaipomenit de rentabile. Englezii au o vorba, masinile frantuzesti nu merita sa le iei noi, doar sh, din cauza devalorizarii mai mari fata de nemtesti. |
|
#29
Posted 15 February 2019 - 19:49
cavaliere, on 14 februarie 2019 - 09:45, said:
Ce atatea griji pentru o revanzare, oricum pe niciuna nu ia mai mult de 1500 2 mii de euroi cu indulgenta. Cat despre stabilitate, cum sa fie mai stabila Fabia? E tocmai pe dos. La consum chiar e nonsens, 1.4 hdi a fost unul din cele mai economice motoare, la fel si la fiabilitate. S-a pus si pe 207 si 208 actual. Pana in 2008 nu a avut filtru de particule, ce sa vrei mai mult, practic e indestructibil. Eu as tine masina pana s-ar face ciur, este ieftin de intretinut si consumul este minim. Pentru un om care nu are familie si nu cara porcul, e arhisuficient 206-le chiar si cu 2 usi. Acum 5 ani, I-am luat surorii incepatoare pe atunci un 207 1.4 hdi sh ca na, incepator nu-ti trebuie BMW. Si nici in ziua de azi nu vrea sa renunte la el dupa inca 120 de mii de km mersi. Eu recomand oricui Peugeot diesel, masini nemaipomenit de rentabile. Englezii au o vorba, masinile frantuzesti nu merita sa le iei noi, doar sh, din cauza devalorizarii mai mari fata de nemtesti. |
#30
Posted 17 February 2019 - 16:09
#31
Posted 17 February 2019 - 21:29
marcusdefeis, on 17 februarie 2019 - 16:09, said:
nu neaparat daca mergi constant in trepta superioara cu 2000 rpm cam atat consuma varianta basic de putere oricum in ritmul ala un 1.4 hdi ar scoate in jur de 3 Corect, nu e chiar de vis, dar nici mult mai bine nu se mai poate scoate din el. La 100/h are o idee sub 2000 ture si instantul de minim 3,3. Ia sa vedem daca pot sa atasez si o poza. Masina are 1375 kg si cel mai bine am scos 3,5 pe Craiova - Slatina, mers cu maxim 80 km/h. Daca merg normal (adica legal, nici sub legal dar nici peste) scot 3,9% cel mai si cel mai bine. Pentru o masina de 1375 kg e ok, este motorul de 105 cai. Peugeotul 206 cu 1,4 hdi il gasesc pe net ca avand 975 kg, nu stiu daca e asa ... dar inclin sa cred dupa ochi ca pe acolo e. https://www.auto-dat...4-hdi-68hp-5248 Diferenta de 400 kg mi se pare uriasa, normal mi s-ar parea sa consume 3 in exterior ca sa echivaleze cu raportul greutate / consum de pe a3. Eu le-as vinde pe amandoua si as lua ceva mai nou ... Attached Files |
#32
Posted 17 February 2019 - 21:38
marius23mvp, on 17 februarie 2019 - 21:29, said:
La 100/h are o idee sub 2000 ture si instantul de minim 3,3. Ia sa vedem daca pot sa atasez si o poza. Masina are 1375 kg si cel mai bine am scos 3,5 pe Craiova - Slatina, mers cu maxim 80 km/h. Daca merg normal (adica legal, nici sub legal dar nici peste) scot 3,9% cel mai si cel mai bine. Pentru o masina de 1375 kg e ok, este motorul de 105 cai. ca sa nu mai vorbim de sdi, dupa ce se incalzeste hardughia de bloc motor la drum intins... marius23mvp, on 17 februarie 2019 - 21:29, said:
Peugeotul 206 cu 1,4 hdi il gasesc pe net ca avand 975 kg, nu stiu daca e asa ... dar inclin sa cred dupa ochi ca pe acolo e. https://www.auto-dat...4-hdi-68hp-5248 Diferenta de 400 kg mi se pare uriasa, normal mi s-ar parea sa consume 3 in exterior ca sa echivaleze cu raportul greutate / consum de pe a3. Eu le-as vinde pe amandoua si as lua ceva mai nou ... inchide portierele unei fabii si apoi alea ale unui 206, o sa le trantesti de nu se vad, la cat sunt de usoare |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users