Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Trebuie sa dau inapoi toate bursele primite daca vreau sa ma retrag de la facultate?😱🤔

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
Andreea803

Andreea803

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.02.2019
Buna, sunt studenta in anul I la Universitatea din Bucuresti, la buget, cu bursa de merit si vreau sa ma retrag de la facultate, asa ca am fost la secretariat, unde mi s-a spus ca cel mai probabil va trebui sa dau inapoi toate bursele pe care le-am primit pana acum...

La serviciul de contabilitate, unde a trebuit sa merg pentru a ma inregistra ca ma retrag ca sa nu mai primesc bursa in continuare, mi s-a spus ca nu trebuie sa dau nici un ban inapoi, ci doar ca de acum incolo nu voi mai primi bursa, evident.

Insa apoi secretara mi-a spus ca asta nu hotaraste serviciul de contabilitate, ci doamna decan... Si urmeaza sa mi se spuna ce o sa hotarasca...

Intrebarea mea e, exista vreo lege care spune ca trebuie sa returnez banii intr-o astfel de situatie?

Inteleg faptul ca am luat niste bani pe care ii putea primi un student care continua facultatea, insa intentia mea nu a fost sa vin la facultate pentru a lua bani... Nu am stiut de la inceput ca vreau sa ma retrag, a fost o decizie de moment.