Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
permis cat. C, CE
#19
Posted 06 February 2019 - 17:16
Este posibil sa fie cum spui tu.
Eu cand am dat CPI-ul am dat direct cu cap tractor si semiremorca. In schimb, la traseul pentru permis, pentru c a fost doar camionul la care am atasat remorca necesara sustinerii categoriei E. La atestate am folosit pentru inchiriere pe altcineva, diferit ce cei cu care am facut scoala . |
#20
Posted 06 February 2019 - 17:54
#21
Posted 06 February 2019 - 18:34
#22
Posted 06 February 2019 - 18:51
Cum naiba școală de șoferi fără ore de conducere incluse în preț? Ce faci la școală?
|
#23
Posted 06 February 2019 - 19:02
internet_max, on 06 februarie 2019 - 18:51, said:
Cum naiba școală de șoferi fără ore de conducere incluse în preț? Ce faci la școală? Dar putine. Eu nu am avut nevoie de ore suplimentare. Cand am terminat scoala pentru cat. E, la traseul in oras am facut manevra de cuplare- decuplare a remorcii ( respectiv a semiremorcii), cu militianul. Manevra a fost realizata cu succes pentru ca nu are un grad de dificultate excesiv. Dar , pentru a fii corecti pana la capat, parcarea cu spatele la rampa de incarcare-descarcare, in conditiile de uzuale de lucru nu am facut-o corect ( fluent) decat dupa 4 luni de lucru efectiv ca sofer profesionist. Pana la urma, scolile de soferi din Romania, fac ceea ce este necesar pentru obtinerea categoriei. Poligonul cu camionul, si restul feneturilor caracteristice meseriei costa alti bani. E ca la curve. Ti-ai dat drumul? Aleluia. Ca mai vrei odata, ca mai poti de inca 3 ori???? Nu-i treaba cocotei, ci a pestelui. |
#24
Posted 06 February 2019 - 20:04
In urma raspunsurilor,sfaturilor tuturor color care mi-ati raspuns si pe aceasta cale tin sa va multumesc tuturor , am decis ca cea mai echilibrata alegere este sa fac scoala aici C si CE dupa care cred ca a-si putea opta pentru obtinerea atestatului in tara
|
#25
Posted 07 February 2019 - 09:58
oviddio, on 06 februarie 2019 - 20:04, said:
In urma raspunsurilor,sfaturilor tuturor color care mi-ati raspuns si pe aceasta cale tin sa va multumesc tuturor , am decis ca cea mai echilibrata alegere este sa fac scoala aici C si CE dupa care cred ca a-si putea opta pentru obtinerea atestatului in tara Ceea ce pe mine ma sperie este atestatul [ aici se chiama CQC -Carta di Qualificazione del Conducente] . care are un cost de 2000euro , si cuprinde 130 de ore de studiu di 30 de condus ,dar examenul este numai teoretic format din 2 examene unul oral cu 60 de intrebari iar altul pe calculator [ quitz ] tot cu 60 de intrebari |
#26
Posted 07 February 2019 - 12:14
Si in Romania la atestat dai examen pe calculator cu 100 intrebari din care trebuie sa raspunzi corect la 70, examen scris cu studii de caz si examen practic cu camionul.
|
#28
Posted 07 February 2019 - 15:10
Te costa cam 500-600 lei cu tot cu inchiriat camion pentru examen.
Edited by cristyz, 07 February 2019 - 15:13. |
|
#29
Posted 07 February 2019 - 15:17
oviddio, on 07 februarie 2019 - 09:58, said:
,iar cursurile nu au un timp limitat obligatoriu ca de ex in ro la cat c 7 saptamani . Aici ai max 3 luni in care vi la ore si te pregatesti ,cand crezi ca esti pregatit ,anunti si te Dar 3 luni cate saptamani inseamna? Care-i diferenta intre programa solarizarii in ITALIA si cea din Romania????? De 10 zile???? Sau vrei sa spui ca in ITALIA astazi te prezinti la scoala de sofei, maine te simti "pregatit" pentru examen, joi te programeza la examenn si luni ai plasticul permisului inscriptionat cu categoria superioara dorita?????????????? oviddio, on 07 februarie 2019 - 09:58, said:
Ceea ce pe mine ma sperie este atestatul [ aici se chiama CQC -Carta di Qualificazione del Conducente] . care are un cost de 2000euro , si cuprinde 130 de ore de studiu di 30 de condus ,dar examenul este numai teoretic format din 2 examene unul oral cu 60 de intrebari iar altul pe calculator [ quitz ] tot cu 60 de intrebari Crezi ca in Romania nu sunt ~ 130 de ore de studiu necesare intelegerii legislatiei si cerintelor specifice meseriei de sofer profesionist??? Ca in Romania examenul teoretic nu se petrece tot in fata unui PC-ul?? Ca pentru CPI ( certificat de pregatire profesionala incepatori ) proba practica nu este de fapt decat un examet teoretic oral ( examinatorul intreaba, elevul raspunde), doar ca asta nu este limitat la intrebari si raspunsuri si ca examinatorul te poate supune probei de a lega cu chingi un palet de marfa?? Edited by tioopedi, 07 February 2019 - 15:25. |
#30
Posted 07 February 2019 - 17:00
Problema e ca daca ai rezidenta si permis italian e mai complicat cu obtinerea de categorii noi in Ro care sa fie apoi recunoscute in It.
Iar ca sa fii in regula vei avea nevoie de 6 luni presupunand ca promovezi din prima. Sincer sa fiu,nu prea mai merita meseria asta,castigi cat un stivuitorist dar ai responsabilitati mult mai mari. Edited by bolo, 07 February 2019 - 17:22. |
#31
Posted 07 February 2019 - 18:17
tioopedi, on 07 februarie 2019 - 15:17, said:
Cate luni inseamna 7 saptamani??? Dar 3 luni cate saptamani inseamna? Care-i diferenta intre programa solarizarii in ITALIA si cea din Romania????? De 10 zile???? Sau vrei sa spui ca in ITALIA astazi te prezinti la scoala de sofei, maine te simti "pregatit" pentru examen, joi te programeza la examenn si luni ai plasticul permisului inscriptionat cu categoria superioara dorita?????????????? Iarasi te intreb care-i diferenta intre programa scolarizarii si examinarii intre ITALIA si Romania??? Crezi ca in Romania nu sunt ~ 130 de ore de studiu necesare intelegerii legislatiei si cerintelor specifice meseriei de sofer profesionist??? Ca in Romania examenul teoretic nu se petrece tot in fata unui PC-ul?? Ca pentru CPI ( certificat de pregatire profesionala incepatori ) proba practica nu este de fapt decat un examet teoretic oral ( examinatorul intreaba, elevul raspunde), doar ca asta nu este limitat la intrebari si raspunsuri si ca examinatorul te poate supune probei de a lega cu chingi un palet de marfa?? bolo, on 07 februarie 2019 - 17:00, said:
Problema e ca daca ai rezidenta si permis italian e mai complicat cu obtinerea de categorii noi in Ro care sa fie apoi recunoscute in It. Iar ca sa fii in regula vei avea nevoie de 6 luni presupunand ca promovezi din prima. Sincer sa fiu,nu prea mai merita meseria asta,castigi cat un stivuitorist dar ai responsabilitati mult mai mari. da ,aici ai dreptate drept pentru care cred ca cea mai inteleapta alegere este sa incep aici , de fapt am inaintat deja documentele . Multumesc oricum Va multumesc tuturor dragi concetateni . Topicul poate fii inchis . Am decis in ciuda costurilor mari ,obtinerea categoriilor aici . O zi buna tuturor. VA MULTUMESC ! Edited by oviddio, 07 February 2019 - 18:14. |
#32
Posted 07 February 2019 - 18:24
oviddio, on 07 februarie 2019 - 18:17, said:
fii atent la tot discursul si dupa poti sa un sfat pertinent . VA MULTUMESC ! [attachment=2191888:oviddio.JPG] Ai citit postarile mele din acest topic ( al carui initiator esti)??? Ai impresia ca tot ce-am spus pana acum au fost aberatii??? Ti-am "desenat" fiecare etapa, atat ca timp cat si ca drumuri minime necesare ITALIA- Romania. oviddio, on 07 februarie 2019 - 18:17, said:
diferenta este ca aici ma costa 4000euro si orele de condus sant aparte si costa 50euro o jum de ora , fii atent la tot discursul si dupa poti sa un sfat pertinent . VA MULTUMESC ! Matematica elementara ( adunari si impartiri, scaderi) , cea invatata in clasele primare te pot ajuta sa vezi care varianta este cea mai economica. Cei 4.000 de euro, versus cei cheltuiti pentru aceeasi " chestie" facuta in Romania. Edited by tioopedi, 07 February 2019 - 18:30. |
#33
Posted 08 February 2019 - 12:06
Cu tot cu ore de condus aici ajung la 4500euro - in ro c-ce-atestat cam 900euro +500 euro drum dus-intors autostrada vignete + cheltuieli in tara 300 euro total 1700. diferenta este mare .Timpul cam aceasi .dar oricum este mai corect aici pentru ca e prea complicat sa vin in tara . Asta e . O zi buna tuturor
|
|
#34
Posted 08 February 2019 - 20:46
tioopedi, on 06 februarie 2019 - 19:02, said: E ca la curve. Ti-ai dat drumul? Aleluia. Ca mai vrei odata, ca mai poti de inca 3 ori???? Adevarata remarca asta ,am un prieten care inainte sa mearga la un footai baga o laba sanatoasa sa nu ramina in pierdere cu [escorta]. Ce-am mai ras cind l-am auzit pe nebun |
#35
Posted 08 February 2019 - 20:55
incepator.
trebuie si ciocolata. multa si de calitate. minim 2 mars-uri si un twix |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users