Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jaguar s type 2003 consum 15-20l/km
Last Updated: Feb 06 2019 17:36, Started by
Danielpuscasu
, Feb 06 2019 12:08
·
0
#1
Posted 06 February 2019 - 12:08
Buna ziua, dețin un Jaguar 2.5 benzina 2003 care este adus din Italia, luat de la un prieten de familie in vârsta momentan la bord are 80550 km practic nou având in vedere vârsta mașinii, de câteva luni consuma peste 15l uneori chiar 20..pe niciun tester nu am depistat vreo eroare, majoritatea nu se baga, unii mi-au zis ca trage aer fals, altii sonda lambda care se aprinde uneori, ideea este ca turează abia după 5-6.000 rpm este foarte leneșă și nu reușesc sa inteleg problema. Cei de la Jaguar când am dus o cu programare in Iași mi au zis ca nu au tester acolo, evident aveau garajul plin și probabil nu aveau chef sa o vada, știți cumva unde găsesc niște profesioniști in zona Moldovei pentru a găsi problema? Sa fie certificați fiindcă am nevoie de factura pe firma. Mulțumesc anticipat
|
#2
Posted 06 February 2019 - 12:18
#3
Posted 06 February 2019 - 12:22
Va dau seria la șasiu sa verificați? Oricum stiu ca nimeni nu crede, nu este problema mea..infine dacă poate cineva sa ma ajute ar fi ok..mersi oricum
|
#4
Posted 06 February 2019 - 12:24
#5
Posted 06 February 2019 - 12:31
Verifica bobinele, debitmetrul, eventual schimba sonda lambda.
|
#7
Posted 06 February 2019 - 12:46
@Danielpuscasu daca mai ai drum prin Iasi, vino pe la mine, iti fac eu diagnoza moca Da-mi PM daca esti interesat.
|
#8
Posted 06 February 2019 - 12:48
Daca gasesti pe cineva care stie sa lucreze bine cu un tester X-431 PRO face minuni,si recalibrari si tot ce vrei.DOAR sa stie ce sa faca cu testerul,nu doar sa citeasca erori.
|
#9
Posted 06 February 2019 - 12:49
In opinia mea, ai nevoie de o adaptare clapeta aer . Scaparile de aer la o aspirata nu sunt asa de importante . Sigur , asa cum mentiona mai sus un coleg , nici debitmetrul de aer nu apare ca eroare de bord . Clar este o problema de amestec. Daca intra in " limp mode " trebuia sa apara pe tester . Oricum , nu vei gasi pe un forum raspunsul, la problema , mai ales ca din explicatii nici nu pari sa te pricepi , deci informatiile pe care le dai sunt irelevante . Mergi la un servis bun .
|
#10
Posted 06 February 2019 - 12:52
Cauta/afla cine a proiectat/facut motorul. Cel mai probabil este facut de alta marca si pus pe Jaguar (care a fost plimbat ca marca pe mai mai multi grei din industria auto). Dupa ce lamuresti acest aspect mergi la un service care are experienta cu marca respectiva si incearca o acolo o diagnoza. In perioada respecitva Jaguar era detinut de Ford si sunt sanse mari ca motorul sa fie facut de Ford.
Pe de alta parte pretentiile tale sunt cam mari si oarecum nejustificate. In momentul in care ai cumparat acest model exotic ti-ai asumat niste lucruri, constient sau nu, asa ca cel mai bine e sa o iei usurel si cu rabdare. In cazul in care nu gasesti nimic pe aici poti cauta pe site-uri/forumuri de entuziasti din afara unde ai sanse mai mari sa gasesti niste raspunsuri care sa te si ajute. Edited by tartorul, 06 February 2019 - 12:56. |
|
#12
Posted 06 February 2019 - 13:25
Totusi nu inteleg mentalitatea: "sonda lambda care se aprinde uneori" si te intrebi ce are.
Cum poti sa afli daca alte piese merg la parametri normali, daca nu remediezi o problema deja cunoscuta? |
#13
Posted 06 February 2019 - 13:30
E motorul V6 de 2.5l? Sunt multe de verificat, sigur nu e limp mode pentru că ar fi limitat și turația. Verifica compresia și schimbă sonda lambda daca tot zici că ai avut probleme cu ea. Are debitmetru? Daca da, ar fi bine să-i verifici citirile in mers cu un soft de diagnoza, e posibil că eroarea de la sonda lambda sa fie de fapt de la debitmetru. Citire scăzută a aerului care intra în motor, amestecul iese mai sărac decât se așteaptă ECU și atunci arunca eroarea aia. Fara tester o sa te chinui mult și probabil degeaba
|
#14
Posted 06 February 2019 - 13:57
Eu nu inteleg asta:
Danielpuscasu, on 06 februarie 2019 - 12:08, said:
Cei de la Jaguar când am dus o cu programare in Iași mi au zis ca nu au tester acolo, evident aveau garajul plin și probabil nu aveau chef sa o vada, ... Iasi e in Pakistan? Ce fel de comportament (dupa o programare in prealabil, asa ai dat de inteles) de reprezentanta e ala? |
#15
Posted 06 February 2019 - 14:07
A avut noroc ca nu l-au luat. Astia ajungeau sa recomande schimbarea cu totul a motorului.
|
|
#16
Posted 06 February 2019 - 14:19
La cat de nesimtiti sunt cei din reprezentante, chiar ca ai dreptate.
Doua cazuri reale. Schimbare volanta la Volvo XC90 = 9000 RON , schimbare volanta la VW Passat model 2010 = 7000 RON, ambele in reprezentantele de origine, in Ro. Mi se pr preturi absolut enorme. Deci..... de evitat. Edited by Bogotta, 06 February 2019 - 14:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users