Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Chevrolet Kalos probleme
Last Updated: Feb 12 2019 23:14, Started by
FlorinSea
, Feb 05 2019 17:40
·
0
#1
Posted 05 February 2019 - 17:40
Salutare, dețin un Chevrolet Kalos motor 1.4 94 cai 2006 etec-2 cu 107.000 km, problema a apărut cam de vreo doua săptămâni, când am văzut puțin ulei prelins pe la motor, cred ca e de la garnitura de la capacul motor, între timp s a aprins și martorul check engine, am pus-o pe tester și a zis ca doua bujii îmi dau rateuri (bujiile. Au 3mii km), pe lângă asta am putina taciune pe eșapament și mașina tremura ușor la relanti, și nu suna rotund și parca nici vlaga nu prea are, sa fie de la faptul ca întra ulei la bujii și de asta sa dea rateuri?
|
#2
Posted 05 February 2019 - 17:44
Uleiul nu are cum sa intre la bujii, decat de "jos in sus".
Ar trebui sa verifici daca cu capacul/dopul de la ulei scos, si cu motorul pornit, arunca ulei. Edited by pasilla, 05 February 2019 - 17:46. |
#3
Posted 05 February 2019 - 17:48
Pai mi s a mai spus ca se poate prelinge pe la fisa dacă garnitura de la culbutori nu închide etanș, și ce poate fi dacă e cum zici tu? Supape, segmenți?
|
#4
Posted 05 February 2019 - 17:51
Poate fi de la bujii
De aia tremura si nu are vlaga Nu ar fi rau sa verifici si fisele Cat despre ulei - naiba stie pe unde arunca ? Crezi ca putem vedea noi pe forum ? Fuga la mecanic. Ce mai stai ? |
#5
Posted 05 February 2019 - 17:58
FlorinSea, on 05 februarie 2019 - 17:48, said:
Pai mi s a mai spus ca se poate prelinge pe la fisa dacă garnitura de la culbutori nu închide etanș, și ce poate fi dacă e cum zici tu? Supape, segmenți? Faptul ca a aparut o scurgere de ulei pe acolo, simultan cu proasta functionare a motorului, ma duce gandul si la supape si segmenti. Numai cu motorul in fata se poate face o constatare. |
#6
Posted 05 February 2019 - 18:13
Daca motorul uda bujiile cu ulei atunci motorul ala e bun de aruncat.
|
#7
Posted 06 February 2019 - 09:42
Salut. Din cate stiu motoarele 1.4 au avut probleme cu supapele, unii au avut noroc si au schimbat in garantie. Cauta un service competent si pune pe el un tester original ( gm MDI). Poate ai noroc si este altceva, si scapi mai ieftin.
Edited by Cobr@18, 06 February 2019 - 09:43. |
#8
Posted 12 February 2019 - 23:14
Vezi pe tester ce cod de eroare primesti. Cauta-l pe net si vezi ce detalii ai la el. Nu intotdeauna toti mecanicii care au tester pot sa-l si interpreteze.
Schimba benzina. Mergi mai turat, peste 3000-3500. Inlocuieste garnitura de capac (e ieftina) Verifica daca bujiile puse de 3000km se potrivesc pe motorul tau. Recomand NGK sau Denso, chiar originale fiindca nu sunt scumpe. PS. am avut kalos si l-am vandut pe la 150k, cu motorul functionand perfect (doar cu garnitura de capac schimbata de vreo 3 ori). E foarte fiabil motorul, mult mai teapan ca si articulatiile masinii de exemplu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users