Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
conectare smarttv la internet
Last Updated: Feb 04 2019 09:41, Started by
corona_co2001
, Feb 03 2019 22:02
·
0
#1
Posted 03 February 2019 - 22:02
buna ziua, sunt detinatorul unui televizor marca samsung, modelul UE32ES6100, si am nevoie de ajutorul dvs. pana acum 1 an, am folosit internetul pe televizor, avand un router wi-fi prin cablu, insa in momentul in care furnizorul de internet a venit si a montat fibra optica, a inlocuit routerul meu cu unul din partea companiei, si de atunci nu mai pot folosi internetul pe televizor. in urma mai multor sesizari facute catre compania furnizoare de internet, ultimul raspuns din partea dansilor spune ca semnalul pleaca in parametrii de la dansii ( lucru adevarat, pentru ca la conectarea televizorului in mod wi-fi direct, acesta afiseaza mesajul ca televizorul este conectat, insa la accesarea browserului web, apare mesajul "conectarea la server nu a reusit. reincercati mai tarziu. ERROR_EXE_001 ), si ca problema este la mine, ca televizorul are o versiune de software veche. spuneti-mi va rog frumos cum pot obtine ultima varianta de software si care ar fi costurile ? Multumesc anticipat
Attached Files |
#2
Posted 03 February 2019 - 22:19
Nu stiu ce sperante ai legate de internet pe acel tv desi daca zici ca l-ai folosit sti ce ofera si cum se misca.
https://www.samsung....UE32ES6100WXXH/ ai acolo ultimul FW si ghidul de update manual pe USB. Pe partea de retea greu de spus prea multe dupa cate informatii ai dat. Router-ul tau poate fi montat pe cablu si dupa ONT instalat de furnzior. Apeleaza si tu la un vecin, prieten cineva care se pricepe cat de cat sa-ti seteze tv-ul sau routerul care-l aveai. Edited by MD, 03 February 2019 - 22:22. |
#3
Posted 03 February 2019 - 22:29
#4
Posted 03 February 2019 - 22:31
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gTZ3BLFhPPc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#5
Posted 04 February 2019 - 08:14
corona_co2001, on 03 februarie 2019 - 22:02, said:
buna ziua, sunt detinatorul unui televizor marca samsung, modelul UE32ES6100, si am nevoie de ajutorul dvs. pana acum 1 an, am folosit internetul pe televizor, avand un router wi-fi prin cablu, insa in momentul in care furnizorul de internet a venit si a montat fibra optica, a inlocuit routerul meu cu unul din partea companiei... 2) Cu routerul vechi ce s-a intamplat? Edited by Hider141, 04 February 2019 - 08:14. |
#6
Posted 04 February 2019 - 09:15
Dacă furnizoru e RDS, fă o sesizare. Prin contract sunt obligaţi să-ţi conecteze şandramaua la echipamentul lor. Dacă nu sunt compatibile, asta e. Faci să fie.
|
#7
Posted 04 February 2019 - 09:41
qawHaq1, on 04 februarie 2019 - 09:15, said:
Dacă furnizoru e RDS, fă o sesizare. Prin contract sunt obligaţi să-ţi conecteze şandramaua la echipamentul lor. Dacă nu sunt compatibile, asta e. Faci să fie. Serios, unde ai vazut / auzit tu asta ? corona_co2001 > verifica data si ora din router (ONT si tot ce mai ai pe acolo). Verifica data si ora televizorului. Da o resetare generala la televizor. Conecteaza-te la alta retea wireless (de la vecini, hotspot, in alta parte cu totul) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users