Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 

controlul MC-urilor importate??

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
ovidiu

ovidiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.09.2002
Sal'tare!

stie cineva cum se poate controla un MC importat? (de exemplu am MC-ul Main in care import test.swf) cum dau ca la un moment dat, sa zicem cind se intersecteaza cele doua MC, test.swf sa treaca la framu' 2... nu sint chiar nou in flash, deci nu ma luati cu instances names si alte cele! : )) MC-urile mele  au nume si ar trebui sa se vada! daca fac MC-ul "Main" cu "test" embedded in el, il vede la hitTest, dar io vreau sa fie test.swf incarcat de pe hard...
daca ati  mai facut, as fi tare curios sa stiu cum...

#2
Sebastian

Sebastian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 26.11.2001
Cauza problemei tale este faptul ca incarcarea fisierului "test.swf" rescrie mc-ul gazda.
O data cu el se sterg si actiunile atasate acestuia.
O solutie ar fi sa ai 2 mc-uri unul in altul si sa incarci in al 2-lea. (in child).
Evident, codul trebuie sa apartina mc-ului 1 (_parent).
O alta solutie (bazata ,oarecum, tot pe prima) ar fi sa atasezi codul pe _root. Iata:

mc1.load("test.swf")   //mc1 fiind mc-ul cu problema

mc1.onload=function(){    

//atasare codului tau se face dupa incarcarea "test.swf" -se previne pierderea codului.

this.onEnterFrame=function() {aici urmeaza codul tau cu hitTest

...

}

}

O varianta simpla ar fi ,insa, sa scrii codul de testare a coliziunii pe mc-ul ce nu incarca nimic. ;)

#3
ovidiu

ovidiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.09.2002
ce-i aia "rescrei"?

#4
Sebastian

Sebastian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 26.11.2001
Am modificat. Era o greseala. Citeste din nou !

#5
ovidiu

ovidiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.09.2002
ma, mersi mult de tot da' bazaconia tot nu  merge... ramine sa astept niste ideei de la Cel de Sus... ca mie unu' mi-a scos peri albi !!!
: ))

#6
Sebastian

Sebastian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 26.11.2001
Da-mi fla+instructiuni pe [email protected].

#7
ovidiu

ovidiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.09.2002
He, He..  Cel de Sus tzine cu mine.. s-a rezolvat! : ))
mersi mult oricum!
Ovidiu

#8
Sebastian

Sebastian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 26.11.2001
Deci sa inteleg ca problema era alta ?
Explica-mi si mie...

#9
ovidiu

ovidiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.09.2002
Pai fii atent:

Ideea mea era sa fac un joc, stii tu.. ala cu porcu' da' mie mi se misca extrem de greu pe calc. la 350Mhz asa ca desteptu' de mine s-a gindit ca as putea sa fac un MC container in care sa fie doar porcu si platforma pe care sa se miste (sol-ul) si restul efectelor audio, chiar si obstacolele si "inamicii" intilniti dealungul aventurii sa fie niste MC-uri incarcate de pe hard s-au chiar de de pe web (au marimi ridicole de 5-10k, iar in cazul in care joci de pe hard nu o sa se simta atunci cind le incarca), rezultind astfel o marime mica (a containerului) si o viteza mare (a jocului)... pt. ca obstacolele odata trecute se vor descarca pt. a lasa loc celorlalte MC-uri.
Eu nu stiam cum sa fac ca dupa ce erau incarcate MC-urile cu

onClipEvent(enterFrame)
    loadMovieNum(film.swf,2)

sa pot si sa-l controlez pe respectivul inamic (adica in hitTest cu porcu' sa faca ceva!!) dupa cum am mai spus, bazaconia nu s-a lasat controlata deloc daca era incarcata in Level2(s-au3, 4...etc). Pur si simplu nu se vedeau unu pe altul
Dar rezolvarea a fost ca sa nu il mai incarc intr-un anumit nivel ci sa fac alt MC cu un instance name, si in MC-ul rescpectiv sa incarc film.swf. Asa in sfirsit se vad unul pe celalalt si totul pare sa fie ok. Pina imi mai vine o idee! : ))

Ovidiu
Bye

#10
Sebastian

Sebastian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 26.11.2001
pai da....asa si era normal sa faci. Nu cu load pe _levelx !!!

#11
ovidiu

ovidiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.09.2002
Eee, hai ca te intinzi... Daca stiai de ce nu mi-ai spus?
: (

#12
Sebastian

Sebastian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 26.11.2001
Pt ca nu am inteles exact ce vrei...

#13
ovidiu

ovidiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.09.2002

Quote

Originally posted by ovidiu
Sal'tare!

stie cineva cum se poate controla un MC importat? (de exemplu am MC-ul Main in care import test.swf) cum dau ca la un moment dat, sa zicem cind se intersecteaza cele doua MC, test.swf sa treaca la framu' 2... nu sint chiar nou in flash, deci nu ma luati cu instances names si alte cele! : )) MC-urile mele  au nume si ar trebui sa se vada! daca fac MC-ul "Main" cu "test" embedded in el, il vede la hitTest, dar io vreau sa fie test.swf incarcat de pe hard...
daca ati  mai facut, as fi tare curios sa stiu cum...

mai clar de atit nu puteam decit eventual sa(-ti) desenez...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate