![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere abuziva?!
Last Updated: Feb 01 2019 21:16, Started by
csachiri
, Feb 01 2019 02:58
·
0

#1
Posted 01 February 2019 - 02:58

De curand am avut un deces in familie iar linia telefonica a apartinut defunctului.
Am sunat la relatii clienti si am cerut lamuriri cum pot prelua abonamentul. Mi s-a zis sa trimit email la [email protected] Am trimia email cu certificatul de deces si o cerrere scris prin care solicitam preluarea abonamentului cu specificatia sa fiu sunat pentru lamuriri. Azi insa stupoare... numarul e reziliat. Chiar daca nu se poate prelua nu vreau sa il reziliez . Am nevoie de numar neaparat pt o ruda cu handicap. Exista vreo solutie de a primi inapoi numarul? Sau vreu Helper pe aceasta arie? Multumesc. |
#2
Posted 01 February 2019 - 03:02

Poate este o chestie doar de forma... titularul contractului fiind decedat este normal sa se rezilieze contractul in prima faza, apoi urmand un nou contract cu persoana indreptatita.
Cineva viu (in viata) trebuie sa-si asume ceva responsabilitati conform unui nou contract. Mai contacteaza relatii cu clienti avand acum si notificarea de reziliere. Si stai linistit.....EI au nevoie mai mult de clienti.... nu scapi Edited by keta, 01 February 2019 - 03:06. |
#3
Posted 01 February 2019 - 03:14

Dacă suni pe număr apare ca fiind dezactivat?
Fă-ți un cont nou pe site-ul lor, cu datele actuale și trebuie să acolo ceea ce trebuie. |
#4
Posted 01 February 2019 - 03:15

Foarte ciudat ce ti s-a intamplat, la mine cand a decedat tata a fost exact invers, se rugau sa-l preia cineva, fixul.
Edited by andreic, 01 February 2019 - 03:15. |
#5
Posted 01 February 2019 - 07:28

În cazul decesului titularului, contractul încetează de drept, principiu de drept care e consemnat în majoritatea contractelor de servicii. Faptul că operatorii nu închid automat contractele este o practică pentru păstrarea clienților.
Dacă e necesar fixul, faci contract nou, cu telekom sau cu alții. |
#6
Posted 01 February 2019 - 08:16

La Rezilierii se face rezilierea. Ai trimis și o copie CI a persoanei cu același domiciliu care voia sa preia contractul?
Dacă nu trimiteai copia certificat de deces, mergea in continuare contractul pe numele defunctului. |
#7
Posted 01 February 2019 - 08:29

De curand am avut un deces in familie iar linia telefonica a apartinut defunctului. Am sunat la relatii clienti si am cerut lamuriri cum pot prelua abonamentul. Mi s-a zis sa trimit email la [email protected] Am trimia email cu certificatul de deces si o cerrere scris prin care solicitam preluarea abonamentului cu specificatia sa fiu sunat pentru lamuriri. Azi insa stupoare... numarul e reziliat. Chiar daca nu se poate prelua nu vreau sa il reziliez . Am nevoie de numar neaparat pt o ruda cu handicap. Exista vreo solutie de a primi inapoi numarul? Sau vreu Helper pe aceasta arie? Multumesc. Ai trimis dovada ca titularul abonamentului a decedat, automat s-a reziliat abonamentul fara despagubiri. Tu treabuia sa iei legatura la un alt departamentul, nu stiu care dar sigur nu la rezilieri. Alternativa e sa te duci la un sediu sa faci alt abonament cu acelasi numar. Daca nu s-a dat deja ! Apropo, puteai sa menti abonamentul pe numele decedatului atata vereme cat achitai luna de luna abonamtentul. Nu interesa pe nimeni ce e la voi in casa atata timp cat aboanamentul era platit la timp ![]() |
#8
Posted 01 February 2019 - 08:53

Din pacate Super8 are dreptate. Ai trimis confirmarea unei clauze din contract (decesul uneia din parti) la rezilieri si, din pacate, nimeni n-a mai gandit mai departe ce e cu cererea de preluare (macar sa sune inapoi sa intrebe ce anume vrei de la viata lor sau sa-ti explice ca urmeaza a fi intrerupte serviciile intrucat fostul abonat, decedat, nu mai poate ... cedat abonamentul).
Si @Super8 si daca suna cineva, prin cine stie ce coincidenta suna pentru fidelizare si constata ca nu e titularul? Da, merge si asa, sa pastrezi abonatul vechi si, daca sunt probleme, sa-l execute pe el, ca doar nu esti tu abonatul. |
#9
Posted 01 February 2019 - 09:16

Ok. Punctual
De la relatii clienti am fost intrumat sa trimit cererea la rrzilieri Mail care ma repet Subiect Cerere preluare post telwfonic Mesaj Doresc sa fiu contactat la nr... in vederea conditiilor de preluare a postului telefonic Atasament Cerere de TRANSFER si act deces De ce am vrut sa preoau 1.pt numar 2. mi se pare firesc sa imi asum obligatiile personal daca il foloseam PS mai clar de atat... Apropo unde trebuia sa sun? La relatii clienti mi s-a spus ca nu se poate lua legatura telwfonic, doar pe mail, deci? Oricum sa nu citesti continutul unui email, sa iti indrumi propriul client mi se pare cel putin lipsa de profesionalism. Pe o alta arie este un helper care raspunde si zilnic daca ii scriu. Uite asa un client pierdut si inca un alt abonament in alta retea. Si apropo "telekomule" ai auzit de contracte la distanta? |
#10
Posted 01 February 2019 - 09:33

Apropo unde trebuia sa sun? La relatii clienti mi s-a spus ca nu se poate lua legatura telwfonic, doar pe mail, deci? Explicai acolo ca titularul e decedat dar nu vrei sa reziliezi contractul ci sa devi tu titular. Sigur se rezolva la telefon ! Dar acum ai facut-o ! Telekom a reziliat abonamentul in baza dovezi furnizate de tine la [email protected] Partea pozitiva este ca nu ai fost pus sa platesti despagubiri pentru lunile ramase pana la expirarea contractului ! Oricum, solutia e sa faci un alt abonament cu numarul ala care ai zis ca iti trebuie; doar sa ai noroc sa nu fi fost dat deja altui abonat. ================================
Si @Super8 si daca suna cineva, prin cine stie ce coincidenta suna pentru fidelizare si constata ca nu e titularul? Da, merge si asa, sa pastrezi abonatul vechi si, daca sunt probleme, sa-l execute pe el, ca doar nu esti tu abonatul. 1. a informa superiorii despre acest act ilegal 2. a lasa situatia asa atata vreme cat e platit la zi abonamentul. Desigur, persoana aceea il poate santaja pe om sa mareasca pretul abonamentului cu scopul de a primi un bonus la salariu. Posibil sa mai fie si alte chestii la care eu nu m-am gandit, mintea umana e capabila de multe lucruri bune dar si rele ![]() Edited by super8, 01 February 2019 - 09:41. |
#11
Posted 01 February 2019 - 10:24

Va multumesc pentru sfaturi.
Am fost sunat adineaori cu scuzele de rigoare. Si iata ca s-a putut sa treaca numarul pe mine telefonic si sa imi dea la 10 lei nelimitat fix mobil. Deci totul depinde de factorul uman ![]() |
|
#12
Posted 01 February 2019 - 10:55

Aici e cu "dus si-ntors" deoarece persoana care suna de la Telekom pt. oferte noi / fidelizare afla ca titularul e decedat dar abonamentul este platit la zi, acea persoana are de ales intre: 1. a informa superiorii despre acest act ilegal 2. a lasa situatia asa atata vreme cat e platit la zi abonamentul. Desigur, persoana aceea il poate santaja pe om sa mareasca pretul abonamentului cu scopul de a primi un bonus la salariu. Posibil sa mai fie si alte chestii la care eu nu m-am gandit, mintea umana e capabila de multe lucruri bune dar si rele ![]() Pai tocmai aici era solutia: informarea catre superiori prin care puteau sa rezolve atunci, fara debransarea colegului nostru. Stiu ca se poate (si ai mei au trasnferat abonamentul de electricitate de la bunic la tata, si au rezolvat fara debransare, doar o chestie de hartii, birocratica). |
#13
Posted 01 February 2019 - 16:04

Si @Super8 si daca suna cineva, prin cine stie ce coincidenta suna pentru fidelizare si constata ca nu e titularul? Da, merge si asa, sa pastrezi abonatul vechi si, daca sunt probleme, sa-l execute pe el, ca doar nu esti tu abonatul. Fraudeaza si apoi se dau cinstiti. Normal ca daca tu ai fraudat si nu ai anuntat decesul ca sa folosesti serviciile si sa acumuleze datoriile pe numele lui o sa vina somatia pe numele lui. |
#14
Posted 01 February 2019 - 18:03

Mi-a oferit voce fixa 10 lei lunar nelimitat fix mobil.
Doar ca... a zis ca vine tehnicianul pt instalare si sa semnez contractul cu 7 euro pe 2 ani apoi imi va trimite prin posta anexa cu reducerea. E ok? Mi-e teama sa nu raman la 7 euro. A zis sa nu imi fac probleme . Convorbirea a zis ca e inregistrata bla bla bla Este careva din domeniu care imi poate confirma ca asta e procedura? |
#15
Posted 01 February 2019 - 18:25

Alternativa e sa te duci la un sediu sa faci alt abonament cu acelasi numar. Daca nu s-a dat deja ! E pus la pastrare pentru cativa ani, la unii nici platind ei abonament ptr. folosirea numarului nu le trebuie (subscriu). La fix se aboneaza cam 1-2 /luna la tilikom si aici intra toata Romanica. Sau crezi ca se dau numerele la ei ca painea calda pe timpuri (inainte de '89).... Doar parerea mea ("In my opinion" - Ally McBeal) |
#16
Posted 01 February 2019 - 19:17

Mi-a oferit voce fixa 10 lei lunar nelimitat fix mobil. Doar ca... a zis ca vine tehnicianul pt instalare si sa semnez contractul cu 7 euro pe 2 ani apoi imi va trimite prin posta anexa cu reducerea. E ok? Mi-e teama sa nu raman la 7 euro. A zis sa nu imi fac probleme . Convorbirea a zis ca e inregistrata bla bla bla Este careva din domeniu care imi poate confirma ca asta e procedura? Cu telekom nu, dar ar trebui sa iti trimita contractul si anexa in acelasi timp. Nu inteleg (vad rostul) de ai semna contractul azi si peste nu stiu cate zile anexa, care are aceeasi data de incepere. Oricum, e un contract la distanta. In cazul in care nu trimit anexa, poti rezilia (desi nu asta e scopul) si reclamatie la anpc. Nu stiu daca merge portarea numarului (in caz de reziliere in cele 14 zile) si sa mergi la alt operator. |
|
#17
Posted 01 February 2019 - 19:26

@thomasdivx
Pune sursa ta de informații de unde știi ca se abonează 1-2 doar pe luna în întreaga tara. Sau ai scos-o asa din burta. Posibil mai puțin sau mai mult. Dar de unde 1-2? |
#18
Posted 01 February 2019 - 21:16

@thomasdivx Pune sursa ta de informații de unde știi ca se abonează 1-2 doar pe luna în întreaga tara. Sau ai scos-o asa din burta. Posibil mai puțin sau mai mult. Dar de unde 1-2? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users