Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Diagnostic psihiatric multiplu, admitere la INM

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
9 replies to this topic

#1
Andreipopescu22

Andreipopescu22

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.01.2019
Bună seara tuturor, va rog sa ma ajutati intr-o problema. Sunt student in anul 2 la UniBuc, facultatea de drept si as dori sa ma înscriu la examen la Inm(Institutul Național al Magistraturii) deoarece as dori sa devin procuror. Pana aici, toate bune. In 2014 am fost internat la psihiatrie la Obregia si pe biletul de externare scrie: psihoza acuta cu nuante schizofrenice. Am luat tratament si am fost sub supravegherea unui psihiatru timp de 2 ani, cat am luat tratament. Nu eram sigur daca intr-adevar sufăr de psihoza dar preventiv am luat tratament medicamentos. Am întrerupt tratamentul timp de un an, dupa care in urma sinuciderii fratelui meu si a mai multor probleme familiale din nou am avut la psihiatrie: in 2018 am fost internat de vreo 3 ori( tot cu psihoza + tulburări de personalitate, ultimul diagnostic fiind tulburare schizoafectiva). Sunt sub tratament, medicul la care merg pt consultații spune că pot sa dau la magistratura deoarece medicii de acolo pun accent pe starea actuala, important e să nu iau medicamente timp de 5 ani.
Am câteva intrebari, daca binevoiți sa ma lamuriti: