Audi e-tron-primul SUV electric semnat Audi
#55
Posted 04 April 2019 - 23:32
O sa las asta aici:
Attached FilesEdited by inuendo0, 04 April 2019 - 23:32. |
#56
Posted 04 April 2019 - 23:42
Bine ca este, acum hai sa nu ii dam in cap. Totusi, e primul de la audi. E cobai. Al doilea o sa iasa mai bine.
Sa nu uitam ca Tesla Roadster (ala, primul) era cam patetic .... dar era. Asa e acum etronul, calitate Audi la finisaje si constructie, proiect stiintific de liceu industrial la performante. |
#57
Posted 05 April 2019 - 00:48
Nu este vorba despre dat in cap, ci mai degraba despre a "tempera elanul unor fani" cum zicea un eminent troll despre Tesla.
Este patetic ca dupa atatia ani de cand au Model X la dispozitie, pe care l-au si disecat, sa scoata o masina inferioara si mai scumpa. Dar vorba ta, bine ca este. Orice E tron vandut va inlocui vreo afumatoare si va deschide ochii multora catre o noua forma interesanta de propulsie. |
#58
Posted 05 April 2019 - 08:58
inuendo0, on 04 aprilie 2019 - 23:32, said:
O sa las asta aici: diferenta e ca e-tron se poate lua si prin rabla si arata a masina din deceniul asta si e 81.000 euro, ici-sea.. si cica-ti mai da si statul roman 10k. Attached FilesEdited by MembruAnonim, 05 April 2019 - 08:58. |
#59
Posted 05 April 2019 - 09:09
#60
Posted 05 April 2019 - 09:14
Are performante, n-are performante... E foarte performanta si e disponibila la un pret cam mare dar este.
E aici, o vezi pe strada, intri in showroom, in curand o sa poti sa o testezi, are retea de service, are tot. E frumoasă, e dezirabilă... E un q8 mai micut. Apropo q8 a devenit al doilea suv anul asta in ro. Si asta se va vinde bine. |
#61
Posted 05 April 2019 - 09:22
O fi frumoasa pentru tine. Mie nu îmi place.
Numer le nu mint însă. Despre asta era vorba. Numere slabe comparativ cu concurenta. |
#62
Posted 05 April 2019 - 09:26
ro_explorer, on 05 aprilie 2019 - 09:09, said:
Si de ce se compara cu Tesla ? Inafara ca sunt electrice amandoua, ce treaba are una cu alta? Sunt clase diferite, in viitor cand oferta de electrice va fi mult mai diversificata, clasele vor fi desigur bine definite. Dar si acum, sunt diferite tare. Performantele de la Tesla indiferent de ce clasa se incadreaza alta electrica, sunt etalon? Serios? Daca nu scoate sub 4 sec 0-100 pica testul la clienti? Nu cred |
#63
Posted 05 April 2019 - 09:26
asta nu intelegi tu... concurenta nu exista de fapt !!! e o promisiune, o fata morgana, o masina de 100.000 euro care nu o poti cumpara in ro!
o sa existe si concurenta peste 4-5 ani probabil... acum concurenta este Jaguar i-pace si cam atat. o sa apara si mertz... si cam atat momentan discutam ieri cu figo si cred ca am cazut de acord ca un diesel/benzina + electrica phev va fi viitorul nostru apropiat. in ro nu ai ce face cu electrica, dar una cu 100km autonomie si restul motorina sau benzina ar fi mai mult decat buna si azi! |
#65
Posted 05 April 2019 - 10:10
#66
Posted 05 April 2019 - 12:03
Limitata pt tine nu inseamna nimic, nu?
Hai ca da o dai in derizoriu, ca si postarea ta. Tesla nu exista in românia, deci nu exista pt noi. Plus etron arata a masina, ce daca masina merge cu 300km cand tu ai limitare la 130 pe autostrada? Te caci pe ei de km viteza... Octavian___, on 05 aprilie 2019 - 10:02, said:
Dizal hibrid, buna combinatie.. Singura viabila aici. De altfel va aparea in curand la toti astia premium in oferta. E o soluție perfecta sa combine mersul electric - preponderent in oras - cu autonomia la drum lung. Edited by MembruAnonim, 05 April 2019 - 12:02. |
#67
Posted 05 April 2019 - 12:19
Octavian___, on 05 aprilie 2019 - 09:26, said:
Si de ce se compara cu Tesla ? la fel cum in lumea telefoanelor mobile mult timp toti au vrut sa fie "Apple killer" si au ajuns intr-un tarziu (dupa mai bine de 10 ani) sa isi imparta frumos piata, asa e acum in lumea auto .. toti incearca sa fie "Tesla killer" si la un moment dat vor reusi (banuiesc ca o sa trebuiasca mai mult de 10 ani pentru asta) ... dar deja referinta e in mentalul colectiv, pe aia nu o mai scoti. Edited by ro_explorer, 05 April 2019 - 12:29. |
#68
Posted 05 April 2019 - 13:02
Apple Killer? Samsung i-a distrus, la calitate si performanta si vanzari. Mai ales ca le vinde si procesoare si nu mai stiu cate componente lui Apple. Asa ca, mai usor cu pianul pe scari, ca strivim marul in picioare.
Edited by Torquemada-666, 05 April 2019 - 13:23. |
#69
Posted 05 April 2019 - 13:20
Ce importanta are de unde cumperi componentele? Produsul final conteaza si eu chiar daca sunt fan Android (pixel FTW), folosesc un iPhone acum ... pentru ca pentru ce am nevoie acum, e mai bun ca un android.
Si Samsung nu i-a "distrus", nici pe departe ... doar au copiat solutiile de succes ale altora si le-a aplicat in stilul propriu. Apple a fost baza cand s-a lansat primul iPhone si inca e referinta pentru tot ce e azi pe piata in domeniu. La fel e si in domeniul auto electrice ... referinta este si va fi mereu Tesla. Scopul oricarui ucenic este de a-si depasi maestrul si este firesc dpdv evolutiv sa si reuseasca asta. Dar maestrul va ramane maestru pentru eternitate (istoric vorbind) .... Etron in lumea masinilor electrice e ca Galaxy S in lumea telefoanelor. A aparut mai tarziu (2010) decat referinta si era mult mai slab si mai problematic ca referinta (iPhone- 2007). A fost nevoie de inca 6 ani ca sa scoata primul model cu adevarat competitiv ... Si acum lumea vorbeste de Samsung .. dar in 2019 nimeni nu aprecia Galaxy S pentru ca nu se ridica nici macar pana la genunchii lui iPhone. Deci o sa vorbim de Audi cu adevarat competitive pe piata electricelor in vreo 5-10 ani, pana atunci e nevoie de bani multi bagati in dezvoltare si de fani care sa le cumpere in pofida neajunsurilor (ca si la Tesla de altfel). Edited by ro_explorer, 05 April 2019 - 13:21. |
|
#70
Posted 05 April 2019 - 13:24
Pai conteaza. La cat se bateau in piept ca sunt miezul din dodoasca, nu sunt in stare sa-si fabrice singuri procesoarele. Si culmea, alea sunt cele mai importante.
Si galaxy a venit din urma rapid si i-a depasit foarte tare. Cel putin la camera foto, un galaxy cu 3 generatii mai vechi, este la egalitate cu iphone de ultima generatie. Deci au venit din urma foarte repede, le vand si componente. Asa se poate intampla si pe piata electricelor. Acum marile firme auto nu dau importanta, pt.ca nu este nevoie. Dar vor recupera rapid. Gen apple si samsung. Edited by Torquemada-666, 05 April 2019 - 13:26. |
#71
Posted 05 April 2019 - 13:35
Torquemada-666, on 05 aprilie 2019 - 13:24, said:
La cat se bateau in piept ca sunt miezul din dodoasca, nu sunt in stare sa-si fabrice singuri procesoarele. Si culmea, alea sunt cele mai importante. Tesla isi produce propriile baterii dar tehnologia de fabricatie e de la Panasonic ... si uite ca au cele mai longevive si eficiente baterii din industria auto de azi. Este o societate globalizata ... poti produce orice, oriunde .. ideea e sa le produci bine .. si momentan Audi stie doar sa asambleze masini in general (e vorba de experienta acumulata in timp), nu sa si proiecteze masini electrice (iar e vorba de experienta, de lipsa acesteia mai degraba). Ideea e ca sunt in urma .. dar totusi sunt in fata multora care inca nu au nimic concret pe piata. |
#72
Posted 05 April 2019 - 19:49
Sa-i vad eu pe Samsung si restul cand vor asigura suport software si hardware la 6 ani de la lansarea unui telefon. (vezi iPhone 5S).
Asa si cu Tesla, Audi si alti producatori care nu sunt in stare sa scoata softuri pe usa cum o fac americanii, nu au traditia asta, asta doar daca nu intra o rechemare la mijloc. Edited by connectorxp, 05 April 2019 - 20:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users