Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Audi e-tron-primul SUV electric semnat Audi
#19
Posted 30 January 2019 - 23:00
#20
Posted 30 January 2019 - 23:06
iulian_1976, on 30 ianuarie 2019 - 16:40, said:
Fabrica din Belgia a concernului Volkswagen A.G. a inceput producerea modelului in 2018. In foto 1 (Patrick Danau la dreapta si Peter Kössler-la stanga) Bateria este de LG Chem cu o capacitate de 95 kWh, autonomia declarata este de 400 kilomètres (norme WLTP). Incarcarea se poate face la un incarcator rapid de 150 kW priza CSS (Combined Charging System) timp de 30 min. Penttru acasa are un incarcator nativ de 11 kW in 8 ore, plus unul optional de 22 kw. Comentarii? concurent pentru Tesla,Niro etc ? Test drive:[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xd9IGis-r7M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] E gratis? E mai ieftin decat tesla? Hunor_66, on 30 ianuarie 2019 - 19:23, said: Adica priza aia o sa aiba un consum de 11 kwh ? Adica daca-mi iau una (sa zicem), tre' sa ma rog de Enel sa-mi schimbe bransamentul ? Edited by tfmercedez, 30 January 2019 - 23:06. |
#21
Posted 30 January 2019 - 23:58
TruthHurts, on 30 ianuarie 2019 - 19:52, said:
E prima masina electrica care arata a MASINA, si nu a ceva prostie incropita amatoriceste de un producator minuscul, nu a experimente dubioase, nu a masini obisnuite cu motor electric transplantat. Autonomie mai mica, performante dinamice mai proaste, spatiu interior si portbagaj mai mic, intra in limitare mult mai repede la kickdown ceea ce denota un sistem de racire al bateriilor sau o baterie mai prost construita comparativ cu Tesla Model X.
Edited by calinkgb, 31 January 2019 - 15:59.
|
#22
Posted 31 January 2019 - 07:10
Hai mă lăsati-o baltă cu glumele astea cu E-Tron și alte vise erotice pe bani gârlă !!! Mulți dintre noi n-avem 10.000€ să ne permitem măcar o hibridă SH, unii n-au nici bani de-o chiflă să-și potolească foamea și visăm la lucruri imposibil de realizat dintr-un salariu mediu pe economie, nu mai vorbesc de cel minim, doar dacă ne lovește norocul cu vreo moștenire de la mătușa ”Tamara” sau vreun câștig la loto ! Și chiar dacă aș câștiga la loto, deși joc din an în paști și tot n-aș arunca banii pe o mașină nesimțit de scumpă ca E-Tron, mi-aș dori o hibridă gen Chevrolet Volt sau Opel Ampera SH, pentru că parcursul meu mediu cu mașina este sub 30Km zilnic, rareori fac câte un drum de 100Km dacă am ceva special de cumpărat de la Târgu Jiu sau Turnu Severin, aflându-mă la 45Km distanță de cele două orașe reședințe de județe !
Pentru electrice la preț accesibil pentru toți ”amărăștenii” mai trebuie să așteptăm minim vreo 10 ani de-acu” încolo, până vor apărea acumulatori ieftini cu densitate energetică cel puțin dublă decât cei fabricați în zilele noastre, din păcate acești acumulatori există în diverse stagii de probă doar în laboratoare, mai durează mult până vor intra în producția de serie !!! Edited by Viorelsolar, 31 January 2019 - 07:17. |
#23
Posted 31 January 2019 - 10:38
#24
Posted 04 February 2019 - 07:38
40 euro un "plin" de 400 km. Basca timpul pierdut la incarcare. Viitorul suna bine. Cand berzele si balenele albastre vor fi salvate si totul va fi verde in jur, ne vom aminti ce ieftin era sa te plimbi pe motorina/benzina.
|
#26
Posted 04 February 2019 - 09:54
Nu-i ieftin. Cred ca iese cam la jumatate fata de benzina, cu un avantaj pentru oras, cind cu 8 € faci plinul. Era clar ca treaba cu incarcarea gratis nu va tine o vesnicie, si cred ca sint perspective de scumpire, in functie de cum va reactiona piata.
|
#27
Posted 04 February 2019 - 12:02
remvirg, on 04 februarie 2019 - 07:38, said:
40 euro un "plin" de 400 km. Basca timpul pierdut la incarcare. Viitorul suna bine. Cand berzele si balenele albastre vor fi salvate si totul va fi verde in jur, ne vom aminti ce ieftin era sa te plimbi pe motorina/benzina. Aur curat. Ieftin ca braga.🤣 Si mai stai si pierzi timp din viata langa cablu. Sau de plictiseala, nu de necesitate, faci cumparaturi inutile, sau mananci doar sa treaca timpul. Costul ala se pune si el. Cacdaca stateai la pompa 5 min.,nu consumai si cumparat daca nu aveai neaparat nevoie. Edited by Torquemada-666, 04 February 2019 - 12:04. |
#28
Posted 04 February 2019 - 18:09
dan78rom, on 04 februarie 2019 - 09:54, said:
Nu-i ieftin. Cred ca iese cam la jumatate fata de benzina, cu un avantaj pentru oras, cind cu 8 € faci plinul. Era clar ca treaba cu incarcarea gratis nu va tine o vesnicie, si cred ca sint perspective de scumpire, in functie de cum va reactiona piata. Torquemada-666, on 04 februarie 2019 - 12:02, said: Aur curat. Ieftin ca braga.🤣 Si mai stai si pierzi timp din viata langa cablu. Sau de plictiseala, nu de necesitate, faci cumparaturi inutile, sau mananci doar sa treaca timpul. Costul ala se pune si el. Cacdaca stateai la pompa 5 min.,nu consumai si cumparat daca nu aveai neaparat nevoie. |
|
#29
Posted 04 February 2019 - 19:54
remvirg, on 04 februarie 2019 - 07:38, said:
40 euro un "plin" de 400 km. Basca timpul pierdut la incarcare. Viitorul suna bine. Cand berzele si balenele albastre vor fi salvate si totul va fi verde in jur, ne vom aminti ce ieftin era sa te plimbi pe motorina/benzina. A, ca vrei sa platesti din aplicatia Audi e alta cioaca, oricum greu la AM cu traducerile. Vezi si https://forum.softpe...8#entry24193425 Plus ca primul an ,,abonamentul" Audi e gratis. Edited by Hansolo, 04 February 2019 - 19:56. |
#30
Posted 04 February 2019 - 20:58
#31
Posted 04 February 2019 - 21:45
La 8 euro daca incarci 80kwh ajungi la 10 centi/kwh, adica 1/3 din valoarea tarifului casnic din Germania. https://www.statista...lds-in-germany/
In conditiile astea iti convine sa folosesti masina ca generator casnic. Si nu cred ca ies in pierdere avand in vedere tarifele de volum https://www.energy-c...rice_volume.htm |
#32
Posted 05 February 2019 - 12:32
Ce taree..! Ne luam masina ca sa "caram " corent.
Incarcam eftin la steker cu 8 euro, si ducem corento acas si vindem la vecini. Dar cu grija sa mai ramana curent sa ne intoarcem inapoi la stekeru care da cu 8 euro plinu'. In Romania ar costa 8 lei sau 80 de lei, nu? Probabil 80, ca noi suntem material de fraierit. Edited by tfmercedez, 05 February 2019 - 12:33. |
#33
Posted 06 February 2019 - 14:38
Problema este că peste vreo 10 ani poate vom avea electrice de serie la prețuri mai accesibile și pentru noi amărăștenii, odată cu dezvoltarea noilor acumulatori cu densitate energetică de câteva ori mai mare care vor ajunge la o autonomie de 1000Km sau peste și vor face de kaka acest ”Audi E-cosciug” care nu-și va amortiza prețul nici în 20 ani de-acu încolo, în schimb partea nasoală e că noi îmbătrânim și ne-am dori aceste jucării electrice acu”, nu când vom fi pensionari ! Cei de la ABB se pregătesc să scoată stații electrice de încărcare ultrarapide de 500kWh, pentru că cei de la Toshiba Scib deja au început fabricarea de acumulatori de litiu titan niobiu care vor fi livrați producătorilor de automobile electrice și care se pot încărca ultrarapid cu 25C, adică o mașină electrică cu acumulatori de niobiu titan de 100Kw capacitate se poate încărca pe un charger de 2.5MWh în vreo 2.5 min !!! Dar cum este imposibil să te gândești ce investiții și ce conductori implică asemenea puteri de MW, un ABB mai pământean de juma” de megawatt ar încărca acumulatorul full de 100KW tehnologie litiu-niobiu în cca. 12 min. dacă nu greșesc calculele !!!
Edited by Viorelsolar, 06 February 2019 - 14:41. |
|
#34
Posted 06 February 2019 - 15:59
Viorelsolar, on 06 februarie 2019 - 14:38, said:
Problema este că peste vreo 10 ani poate vom avea electrice de serie la prețuri mai accesibile și pentru noi amărăștenii, odată cu dezvoltarea noilor acumulatori cu densitate energetică de câteva ori mai mare care vor ajunge la o autonomie de 1000Km sau peste și vor face de kaka acest ”Audi E-cosciug” care nu-și va amortiza prețul nici Ă®n 20 ani de-acu Ă®ncolo, Ă®n schimb partea nasoală e că noi Ă®mbătrânim și ne-am dori aceste jucării electrice acu”, nu când vom fi pensionari ! Cei de la ABB se pregătesc să scoată stații electrice de Ă®ncărcare ultrarapide de 500kWh, pentru că cei de la Toshiba Scib deja au Ă®nceput fabricarea de acumulatori de litiu titan niobiu care vor fi livrați producătorilor de automobile electrice și care se pot Ă®ncărca ultrarapid cu 25C, adică o mașină electrică cu acumulatori de niobiu titan de 100Kw capacitate se poate Ă®ncărca pe un charger de 2.5MWh Ă®n vreo 2.5 min !!! Dar cum este imposibil să te gândești ce investiții și ce conductori implică asemenea puteri de MW, un ABB mai pământean de juma” de megawatt ar Ă®ncărca acumulatorul full de 100KW tehnologie litiu-niobiu Ă®n cca. 12 min. dacă nu greșesc calculele !!! |
#36
Posted 06 February 2019 - 20:21
tfmercedez, on 06 februarie 2019 - 15:59, said:
si o sa ne umplem de stalpi de inalta tensiune prin oras.. E plin de stâlpi de medie tensiune. O stație de încărcare are garantat postul ei de tranformare. De fapt majoritatea supermarketurilor au postul lor de transformare, de aia își permit să planteze 2-3 stații de încărcare pentru EV-uri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users