Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Card de credit cu asigurare de calatorie (2 persoane)

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005
Eu as face o asigurare la o firma specializata, nu la o banca.

Lex, eu am opusul experientei tale cu Allianz/mondial assistance.
Am avut nevoie de asigurare in Dubai, i-am sunat, mi-au zis sa le spun la ce spital ma duc ca rezolva si si...surpriza, nu au facut nimic, a tb sa platesc totul acolo. Ba chiar ma certau la telefon ca de ce nu i-am mai sunat seara sa le zic ce am mai facut...ce sa fac, am disperat pe la spital si a tb sa platesc eu.
Apoi mi-au cerut un milion de documente, boarding pass, pasaport cu viza, chitante, rapoarte medicale, hartie de la medic, hartie de la iesirea din spital, extras de pe carduri sa vada sumele platite (de parca nu aveau facturile si chitantele) etc.
Un singur lucru i-am rugat, sa prioritizeze un pic pt ca platile le-am facut di de pe card de credit si platesc dobanzi mari (toata distractia a costat vreo 10.000 euro).
Si ei ce fac? Imi scriu dupa aproape o luna sa imi ceara un raport medical pe care il aveau si, culmea, copie de pe asigurare. Asigurare emisa de ei, ca sa intelegi, noaptea mintii.
De luat leg cu ei e greu, suni in austria, vorbesti cu 5 nemti pana te paseaza in Romania de unde afli ca "este in lucru dosarul".
M-a sunat zilele trecute pana la urma o doamna si mi-a zis ca se aproba, ca o sa imi dea cat am cheltuit la cursul bnr (si nu cat mi-a luat de pe card) in vreo doua saptamani si sa o sun daca nu se rezova. Asa ca mai stau vreo doua saptamani. Operatia a fost pe 23 decembrie.
Asa ca or fi buni allianz, dar in cazul meu au fost incompetenti si dincolo de niste bani pe care ii pierd din cursul valutar (peste 1000 de lei) si din ce dobanzi platesc la cardul de credit (nu vreau sa calculez) cel mai imp lucru este gustul amar si intrebarile: ce faceam daca nu aveam banii astia? Aia nu te opereaza fara bani. Ce faceam daca bancile imi blocau banii ca li se parea suspect o suma mare iar aia stateau sa platesc ca sa intre in sala de operatie?

Eu nu ma plang de bani, ma descurc si am in ultima instanta prieteni care imi pot da extrem de multi bani imediat, plus ca la cald as fi dat oricat sa fie in regula, mai ales ca era vorba de un copil. Dar daca nu aveam banii astia, ce kkt faceam? Mi-au zis f clar ca se plateste chiar daca e urgenta. Ce face un om obisnuit care nu poate scoate pe loc niste zeci de mii de euro sau mai mult? Apropo, stiu caz printre cunostinte, cineva cu probleme cardice, internat cateva zile in statele unite, factura de 147.000 de dolari. Ce facea daca cineva de la asigurari "uita" sa rezolve la spital?

Si cu toate astea tot la o firma mare de asigurari as face, la banca cred ca este o gluma asigurarea...

View Postnepot, on 30 ianuarie 2019 - 20:41, said:

Eu as face o asigurare la o firma specializata, nu la o banca.

Lex, eu am opusul experientei tale cu Allianz/mondial assistance.
Am avut nevoie de asigurare in Dubai, i-am sunat, mi-au zis sa le spun la ce spital ma duc ca rezolva si si...surpriza, nu au facut nimic, a tb sa platesc totul acolo. Ba chiar ma certau la telefon ca de ce nu i-am mai sunat seara sa le zic ce am mai facut...ce sa fac, am disperat pe la spital si a tb sa platesc eu.
Apoi mi-au cerut un milion de documente, boarding pass, pasaport cu viza, chitante, rapoarte medicale, hartie de la medic, hartie de la iesirea din spital, extras de pe carduri sa vada sumele platite (de parca nu aveau facturile si chitantele) etc.
Un singur lucru i-am rugat, sa prioritizeze un pic pt ca platile le-am facut di de pe card de credit si platesc dobanzi mari (toata distractia a costat vreo 10.000 euro).
Si ei ce fac? Imi scriu dupa aproape o luna sa imi ceara un raport medical pe care il aveau si, culmea, copie de pe asigurare. Asigurare emisa de ei, ca sa intelegi, noaptea mintii.
De luat leg cu ei e greu, suni in austria, vorbesti cu 5 nemti pana te paseaza in Romania de unde afli ca "este in lucru dosarul".
M-a sunat zilele trecute pana la urma o doamna si mi-a zis ca se aproba, ca o sa imi dea cat am cheltuit la cursul bnr (si nu cat mi-a luat de pe card) in vreo doua saptamani si sa o sun daca nu se rezova. Asa ca mai stau vreo doua saptamani. Operatia a fost pe 23 decembrie.
Asa ca or fi buni allianz, dar in cazul meu au fost incompetenti si dincolo de niste bani pe care ii pierd din cursul valutar (peste 1000 de lei) si din ce dobanzi platesc la cardul de credit (nu vreau sa calculez) cel mai imp lucru este gustul amar si intrebarile: ce faceam daca nu aveam banii astia? Aia nu te opereaza fara bani. Ce faceam daca bancile imi blocau banii ca li se parea suspect o suma mare iar aia stateau sa platesc ca sa intre in sala de operatie?

Eu nu ma plang de bani, ma descurc si am in ultima instanta prieteni care imi pot da extrem de multi bani imediat, plus ca la cald as fi dat oricat sa fie in regula, mai ales ca era vorba de un copil. Dar daca nu aveam banii astia, ce kkt faceam? Mi-au zis f clar ca se plateste chiar daca e urgenta. Ce face un om obisnuit care nu poate scoate pe loc niste zeci de mii de euro sau mai mult? Apropo, stiu caz printre cunostinte, cineva cu probleme cardice, internat cateva zile in statele unite, factura de 147.000 de dolari. Ce facea daca cineva de la asigurari "uita" sa rezolve la spital?

Si cu toate astea tot la o firma mare de asigurari as face, daca te doare un dinte si dai 150 euro platesc instant, la altele vad ca dau cu bata in balta. Dar la banca cred ca este o gluma asigurarea...

Edited by nepot, 30 January 2019 - 20:49.


#20
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
Ouch, naspa.

Eu nici nu i-am sunat, nimic. Doar m-am dus la medic si abia dupa i-am informat. Dar fiind suma (mult) mai mica probabil a fost mai usor.

Bancile lucreaza tot cu asiguratori, BT de ex are la Groupama, niste idioti de altfel.

#21
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

View PostLex404, on 30 ianuarie 2019 - 18:49, said:

Are franșiza 70 GBP. Cine naiba ar folosi-o

Am folosit Allianz in Mexic pentru un claim de aproximativ 30 EUR. duminica trimis mailurile. Luni aveam banii in cont.
Despăgubire vizita la medic și conform chitanței de la farmacie

Documente cerute: fisa medicală. Chitanța de la farmacie. Copie pașaport. Bilet de avion ca am ieșit din țara. Toate in spaniola, nimic tradus.

Nu zic ca nu ai avut o experienta placuta cu allianz pentru suma de 30 EURO :)
Dar vezi topicul colegului dupa tine.

Asta cu duminica documente si luni bani in cont e SF, dar sa zicem ca te cred.

Ce nu stii tu:
- toata lumea intelege spaniola, nu iti cere nimeni sa traduci din astfel de limba
- ai platit!, gandeste-te daca era vorba de o suma mult mai mare
- gandeste-te daca nu stiai la ce spital sa te duci, iar raspunsul era: nu stim domne, gaseste-ti tu un spital, plateste si ne auzim dupa
- cei de la Mondial dau daune grave pe polita de Allianz :)

View Postsdrc, on 30 ianuarie 2019 - 09:48, said:

Nu am cunostinta de existenta vreunui card de credit care sa includa asigurare de calatorie pentru o a doua persoana, nici macar noul Visa Infinite Miles & More din oferta UniCredit nu are asa ceva.
In general, conditia este de a achita partea de transport/cazare prin intermediul respectivului card de credit.
Daca efectuati mai multe calatorii anual, va recomand politele "Multitravel" de la Allianz - primele sunt sub 100 lei, iar perioada acoperita este de un an:  https://www.allianzt...ie-multitravel/ ; o astfel de polita poate fi incheiata inclusiv prin intermediul aplicatiei pentru dispozitive mobile.


La Unicredit doar titularul e asigurat si atentie, ai si fransiza pe daune medicale! :)
Plus iti trebuie cheltuiala de calatorie sa o "activezi"
Alte banci (ex Raiffeissen, BCR) ai si sotia/copii (pana la o anumita varsta).

View Postmihail75, on 30 ianuarie 2019 - 17:03, said:

Pe pliantul cardului Unicredit Premium (gold) spune asigurare de calatorie gratuita, cand calatoresti oriunde in tara sau in afara. Am citit stufosul regulament, nu scrie nimic de vreo conditionare ca tre sa platesti cu el ca sa fie valabila. Sunt tot felul de alte mici conditii (spre ex. in tara tre sa ai cazare rezervata pt. cel putin 2 nopti ca sa fie valabila), dar nu te conditioneaza de card. Pare ok ca asigurare generala dar si eu sunt de acord ca e buna o asigurare separata.

Daca e cumva pe persoana juridica ai nevoie de o tranzactie cu el in ultimele de 3 luni. Dar am impresia ca astia de la Unicredit au asigurari diferite pentru portofolii de carduri diferite, deci nu as baga mana in foc.

#22
orbanbalint

orbanbalint

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 738
  • Înscris: 26.09.2014
La Generali am văzut pe site la asigurări de călătorie, că "cheltuielile medicale sunt preluate direct", iar pe siteul Groupama scrie că ”In cazul unui eveniment neprevazut, nu vei fi nevoit sa suporti cheltuieli suplimentare” Asta ce înseamnă? Ei rezolvă cheltuielile direct cu spitalul și eu nu trebuie să plătesc nimic?

#23
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,521
  • Înscris: 05.06.2009

View Postorbanbalint, on 31 ianuarie 2019 - 09:28, said:

La Generali am văzut pe site la asigurări de călătorie, că "cheltuielile medicale sunt preluate direct", iar pe siteul Groupama scrie că ”In cazul unui eveniment neprevazut, nu vei fi nevoit sa suporti cheltuieli suplimentare” Asta ce înseamnă? Ei rezolvă cheltuielile direct cu spitalul și eu nu trebuie să plătesc nimic?

in general asta inseamna ca in momentul in care ai nevoie de servicii medicale, trebuie sa contactezi asiguratorul sau centrul de asistenta indicat in polita/contract, sa anunti ca a avut loc un eveniment asigurat.
in functie de firma de asigurari cu care ai contract si tara/zona in care te afli in acel moment, fie cheltuielile se deconteaza direct intre medic/clinica si firma de asigurari, fie esti directionat sa mergi la un anumit spital/medic.

uite ce scrie in conditiile generale de asigurare (asigurare de calatorie), la generali :

"Asiguratul este obligat:

-sa depuna toate diligentele pentru a preveni producerea evenimentului asigurat, iar în caz de producere a acestuia,
sa ia toate masurile necesare pentru limitarea urmarilor evenimentului, sa notifice producerea evenimentului si sa
urmeze instructiunile companiei care ofera asistenta; Societatea/compania care ofera asistenta este cea înscrisa în
polita de asigurare.


-sa anunte producerea evenimentului asigurat, Asiguratorului sau companiei care ofera asistenta prin telefon sau fax
(la numerele mentionate în polita de asigurare sau conditiile de asigurare), anterior prestarii serviciilor medicale sau
de transport în vederea repatrierii (în România).


-în cazul în care Asiguratorul sau compania care ofera asistenta nu este informata de catre Asigurat (la numerele de
telefon  sau  fax  men]ionate  în  polita  de  asigurare/conditiile  de  asigurare)  anterior  prestarii  serviciilor  medicale  sau
de  transport  în  vederea  repatrierii  (în  România)  sau  nu  exista  documente  care  sa  justifice  întârzierea  informarii
acestora, Asiguratorul va plati cheltuielile medicale si de transport ale Asiguratului datorate unui accident sau unei
îmbolnaviri, pâna la o suma maxima de 1.500 Euro"


sursa, aici :
https://www.generali...prilie-2018.pdf

#24
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
@spe_ripper

Scuze, era de e luni pe marti (datele sunt in format american). Sunasem duminica dimineata (duminica la mine), chiar asa incepe e-mailul meu :lol:
Sii ei mi-au zis aproape de toate documentele mai putin boardin pass pe care l-am trimis luni.



Attached File  Inkednotif1_LI.jpg   903.24K   10 downloads


Insa cred ca e vorba si de noroc. Eu fusesem la doctor vineri fara sa-i anunt si nu era o problema serioasa.

La chestii serioase cred ca orice asigurator vrea sa scape...

#25
eddy2by4

eddy2by4

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 11.01.2008
Multumesc tuturor pentru raspunsuri, sunteti de f mare ajutor.

As mai avea o intrebare, cardurile "premium" mai au o facilitate pe care se pare ca nu am vazut-o mentionata prin polite.

Este acel "eliberare numerar in caz de urgenta".. daca cumva ti-ai pierdut sau ti-a fost furat cardul si sa spunem ca in acelas timp ti-au furat tot cash-ul.

Am vazut ca unele iti asigura documentele si cartile de credit in caz ca le pierzi.

Oare exista aceasta facilitate ?

Spun asta deoarece vreau sa folosesc combinatia revolut + card de credit in strainatate(in caz ca revolut nu e acceptat sau imi blocheaza contul din cauza unei sume mari de bani pe care mi-am alocat-o.. am citit si se pare ca se intampla destul de des asa ca nu imi permit sa risc).

Treaba cu eliberare numerar e de obicei l carduri premium desi Cec, Raiffeisen au asta si la carduri normale.. la BT de exemplu unde am eu cont iti trebuie un card Gold pt asta.

Stiti de ceva de acest gen acoperit de asigurare? Ca atunci as fii 100% decis sa o las cu cardurile premium si doar sa imi fac asigurare cand calatoresc.

Mersi inca o data pentru toate raspunsurile voastre ! Sunteti de f mare ajutor !

#26
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
Nu toate au. La Raiffeissen parca le ai pe ambele, alte carduri au doar pierdere documente.
Si politele banale au inceput (de cativa ani) sa aiba pierdere documente.

"Eliberarea de numerar" s-ar putea sa trebuiasca sa returnezi banii, e un fel de imprumut.
Inlocuirea documentelor in principiu se acopera doar in afara tarii, adica iti pierzi pasaportul si polita iti acopera taxa aia consulara pentru titlu de calatorie.

Edited by spe_ripper, 01 February 2019 - 07:37.


#27
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005
Eddy2by4 - eu iti recomand sa folosesti cu toata increderea Revolut pt ca ai costuri mai mici in strainatate, dar in acelasi timp te sfatuiesc sa ai solutii de back-up (cum ar fi cardul de credit). Si asta e valabil pt orice card as avea, nu pleca cu unul singur ca poate ai vreo surpriza si ti-l blocheaza vre-un atm de ex si iti strici concediul.

La revolut e posibil sa iti blocheze unele facilitati (de ex nu poti transfera bani) daca li se pare ca ai alimentat cu o suma f mare la un mom dat, dar acces la bani o sa ai din mom ce ti-i duce pe card. Cardul il poti folosi dar pana nu faci o dovada legata de fonduri nu ii poti plimba in alta parte (e legat de spalare de bani)

#28
eddy2by4

eddy2by4

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 11.01.2008
@nepot da asa am sa fac!

@spe_ripper - nu ma deranjeaza sa le dau banii inapoi insa ma intereseaza sa pot sa am access la cash in caz de nevoie in strainatate.

Stiu ca la carduri premium se poate, insa din nou, exista vreo asigurare de calatorie care are aceasta facilitate ? Sa stiu sa-mi fac card premium sau sa aleg acea asigurare :)

#29
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,849
  • Înscris: 20.05.2013

View Postcorinadaniela, on 30 ianuarie 2019 - 06:24, said:

Ca sa poti beneficia de asigurarea "atasata" cardului, trebuie sa platesti sejurul/calatoria folosind acel card. Mai bine faci asigurari de calatorie la o firma de asigurari, generali de exemplu are turist premium plus, care include si asigurarea de sanatate, pentru bagaje, optiunea storno, etc. In ce tara vei calatori ?

La cardul de credit Gold de la pachetul premium Raiffeisen, nu e nevoie sa platesti nimic cu el inainte de calatorie.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate