![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Notificare schimbare solutie tehnica telefonie fixa
Last Updated: Feb 24 2019 22:01, Started by
brasoveanul
, Jan 28 2019 20:42
·
0

#19
Posted 29 January 2019 - 14:28

Nu prea se intelege ce vrei sa spui, cuvintele sunt inteligibile, insa firul logic lasa cel putin de dorit.
|
#20
Posted 29 January 2019 - 14:43

Adica, mai pe scurt: ii doare-n-c*r pe aia de la Telekom de problema ta.
Si nu prea poti sa faci nimic. Acum ai inteles ?! |
#21
Posted 29 January 2019 - 14:54

Nu am inteles ce doreai sa spui cu centralele de alarma pe care poate le instaleaza Telekom, precum si alte aspecte ale mesajului tau. Ai vrut sa fii interesant, dar nu prea ti-a iesit. In orice caz, ca ii doare, ca nu ii doare (esti foarte educat, ca tot veni vorba), in calitate de client, sunt dator sa sesizez orice situatie care nu este conforma cu bunul simt al unei relatii dintre oameni. Din cauza unor oameni cu o conceptie ca a ta, ne aflam acolo unde aflam.
Edited by brasoveanul, 29 January 2019 - 14:55. |
#22
Posted 29 January 2019 - 15:06

Colegule braşoveanul , din păcate mizerii din astea făcute în numele eficinetizării se întâmplă şi în alte părţi (gen S.U.A.). Partea proastă e că ajungi să nu mai ai de unde alege. Colegul buyonevideo zicea că ce le pasă de 2-3 clienţi cu nevoi speciale când pe 99% îi doare în cot de tipul de cablu. Eu cred că-s mai mulţi... unii pentru asta păstrau fixul ca să poată vorbi când nu există alimentare cu energie electrică şi nu cred că-s doar 2-3 cu "nevoi speciale". Şi eu ţin la el din acelaşi motiv.
E dreptul lor să schimbe infrastrctura - dacă nu scrie ceva pe tema asta în contract, dar aia cu 2 săptămâni este o atitudine mârlnească tipică lor. "RomTelecom"/"Telekom" o companie cu mare potenţial, sabotată în continuu şi peste plan de proprii angajaţi. Dacă nu ţi-e peste mână, poţi să pui ceva la avizier sau să vorbeşti cu vecinii care mai au telefonie fixă să vezi ce atitudine au. Dacă vă strângeţi mai mulţi şi ameninanţi cu renunţatul la serviciile lor poate o să-i doară (am zis poate...). Altă soluţie nu văd. |
#23
Posted 29 January 2019 - 15:10

Nu am inteles ce doreai sa spui cu centralele de alarma pe care poate le instaleaza Telekom, precum si alte aspecte ale mesajului tau. Ai vrut sa fii interesant, dar nu prea ti-a iesit. In orice caz, ca ii doare, ca nu ii doare (esti foarte educat, ca tot veni vorba), in calitate de client, sunt dator sa sesizez orice situatie care nu este conforma cu bunul simt al unei relatii dintre oameni. Din cauza unor oameni cu o conceptie ca a ta, ne aflam acolo unde aflam. Educat, cum ti-ai dat seama, la Universitate nu se-njura ?! Uita-te-n jur ![]() Ce ai sesizat tu acolo NU este relatie intre oameni. Este intre o persoana fizica si una juridica. Aceasta relatie nu se bazeaza pe bun simt, se bazeaza pe niste legi comerciale/economice/financiare. Ce conceptie am eu, poti sa-mi explici ce ai inteles tu ? Edited by buyonevideo, 29 January 2019 - 15:11. |
#24
Posted 29 January 2019 - 16:31

Conceptia "las-o balta ca oricum nu ai ce sa faci, ce sa schimbi, etc...". Nu inseamna ca daca in jur vad mizerie, trebuie sa consider ca aceasta este normalitatea, si aceasta este o dovada a unui anumit fel de a gandi, asta in legatura cu remarca ta privind injuraturile la Universitate.
In cazul in care conectez routerul la un UPS se poate rezolva problema mentinerii in functiune, problema este ca ma dau peste cap cu privire la reteaua din casa. Cred ca sunt singurul de pe scara (fraier?) cu abonament la ei, restul sunt la RDS, pe fibra sau FTTB, fiecare dupa cum doreste. Probabil ca buyone va spune ca sa spun mersi ca ma mentin chiar si pe VoIP drept client, fiind singurul de pe scara. Edited by brasoveanul, 29 January 2019 - 16:32. |
#25
Posted 29 January 2019 - 17:09

OK, ai perfecta dreptate.
Concret si precis, ce ai de gind sa faci ?! Si sa nu-mi spui ca pleci de la Telekom, raspunsul va fi tot cel de mai sus, ramine perfect valabil: ii doare la basca. Au pierdut 1 client. Faci tu galagie pe forum, o sa dai si share pe facebook. Si poate poate poate mai pleaca inca 1 client. Si gata, atit, aici s-a oprit filmul, ajunge. Deci, poate poate pierde Telekom 2 clienti. WOW ! |
#26
Posted 29 January 2019 - 20:13

Eu am vrut sa semnalez un comportament lipsit total de profesionalism si de respect fata de client al celor de la Telekom. De la asta si pana la ceea ce spui tu, este cale lunga. De fapt, nu stiu ce vrei sa demonstrezi tu cu "ii doare la basca", de parca ar fi cine stie ce revelatie pe care noi, ceilalti, nu o banuiam.
|
#27
Posted 30 January 2019 - 02:04

Oricum e o prostie sa bagi VoIP pe cupru, in opinia mea, daca tot fac asta, sa bage si fibra.
Mie imi si place sa se opreasca tot la penele de curent, folosesc fixul ca indicator daca e curent sau net in locatie sunand pe el de pe mobil, dar nici nu am pene de curent, la magazin/birouri e neintrerupt de 403 zile, postez deja obsesiv zilnic pe Cafeneaua Telekom acel uptime pentru a omologa noul record cand se va stabili el, adica la urmatoarea pana de curent de maxim 5 minute, cand va fi ea, in vara in toamna... Acasa nu am camere de supraveghere, daca vreau sa verific curentul (sau netul) fixul e unica varianta, la magazin am camere, daca nu merg camerele, verific si cu fixul, care fiind de la FTTB-ul de pe scara, confirma problema si pe casa scarii/la ceilalti vecini sau ca e doar la mine in apartament. Nu vreau trecerea la FTTH acolo la bloc, acasa am FTTH pentru ca este vila. Fixul clasic de Romtelecom are dezavantajul ca desi firul poate fi rupt, el tot suna in gol, la fibra optica daca se rupe fibra sau se opreste ONT-ul sau pica reteaua de la operator din statie, telefonul fix nu va suna, va da eroare de conexiune sau call drop pe loc, mi se pare mai corect asa. Cata vreme sunt acasa sau macar in oras, nu mi-e frica sa raman complet fara curent si comunicatii, departe de casa undeva in camp da. Edited by Neaceasca85, 30 January 2019 - 02:06. |
#28
Posted 31 January 2019 - 01:30

Că e FTTx sau xDSL, nu e mare diferență pentru telefonia fixă. Tot un VLAN separat are.
|
#29
Posted 13 February 2019 - 17:03

M-a sunat o persoana de la retentie, aceeasi care mi-a implementat reducerile ultima data si mi-a spus ca in sistem nu le apare ca s-ar produce schimbarea de infrastructura la telefonia fixa si ca le va cere colegilor, in masura posibilului, sa ramana telefonia fixa asa cum este. Voi vedea vineri ce se va intampla.
De asemenea, mi-a spus ca este imposibil sa primesc o oferta mai buna decat ce am in prezent, adica Internet L, IP static si telefonie fixa cu minute incluse si nelimitat in afara orelor de varf, totul la 34-35 lei, cam asa iese. |
|
#30
Posted 13 February 2019 - 18:03

Trimite-le o poza cu notificarea primita de tine.
Poate ai citit tu gresit. Sau poate e in alte zone. Va cere colegilor sa ramina.... stii ca asta e de risul curcilor, sigur se impiedica toata lucrarea de schimbare infrastructura de 1 client. 2, 3, 100..... citi or fi care au aceeasi doleanta ca si tine. |
#31
Posted 13 February 2019 - 20:45

Vorbesti si tu ca sa te afli in treaba, la fel ca prima data. Femeia a zis ca le transmite colegilor sa ma lase asa, in cazul in care exista cea mai mica posibilitate. Cat despre capacitatea mea de a citi si de a intelege textul citit, nu cred ca trebuie sa mi-o certifice cineva.
![]() |
#32
Posted 14 February 2019 - 12:26

Mdeah, se pare ca chiar ai probleme cu intelegerea.
Eu nu am zis ca nu le transmite. O sa le spuna, cum sa nu. Ca sa rida si ei. Eu am spus ca, mai departe, departamentul tehnic, care se ocupa de implementarea noii infrastructuri, o sa faca ce vor ei, indiferent de optiunea/parerea unui anumit numar de clienti. |
#33
Posted 14 February 2019 - 12:52

Da dom'le, se stie ca asa se intampla, nu este o noutate sau o revelatie ce spui tu. Femeia mi-a spus ca ei nu ii apare in sistem, in fisa mea de client, ca se va face aceasta schimbare si ca, exista o posibilitate sa fie o alarma falsa, iar ca sa se convinga, va vorbi cu cei de la tehnic si le va transmite preferinta mea de a ramane pe vechea solutie, daca exista cea mai mica posibilitate in acest sens.
Nu am probleme cu intelegerea, insa nu pricep de ce tot repeti ca firma nu se impiedica de un client doi. Ai zis o data, am inteles mesajul, insa tu tot repeti cu un aer de usoara superioritate. |
#34
Posted 15 February 2019 - 20:54

Ziua "Z" a trecut fara evenimente, telefonia fixa a ramas clasica. Zilele urmatoare se va vedea daca este doar o intarziere sau le-a venit mintea la cap.
|
|
#35
Posted 17 February 2019 - 21:38

Eu in februarie 2012 am dorit sa reziliez si fixul de acasa pentru a nu mai prelungi contractul, reziliasem netul in noiembrie 2011 si asteptam fibra de RDS care cine stie cand venea.
Dar tata s-a opus vehement ca sa nu pierdem vechiul numar de fix si ca bancile iti cer la creditare un numar de fix, atat, fiind atehnic nu stia ca vechiul fix merge fara curent si noul tip de fix nu, asta stiam doar eu. ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users