Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Voyo.ro O mizerie!
Last Updated: Aug 09 2020 17:25, Started by
emil06valentin
, Jan 27 2019 16:58
·
0
#1
Posted 27 January 2019 - 16:58
Acum cateva zile mi-am facut cont pe voyo.ro pt 6 luni.
M-am conectat de pe laptop chrome, mac, 2 telefoane. (5 dispozitive). Seara intru pe laptop si imi apare mesajul "Numarul maxim de device-uri a fost atins". Ok zic, ma duc la sectiunea - Profilul meu, Sterg dispozitivele toate de acolo, dau sa vizionez, acelasi mesaj "Numarul maxim de device-uri a fost atins". Ma duc la profilul meu , lista de device-uri goala, niciun dispozitiv. Am incercat de pe tv si iphone, nimic , acelasi mesaj. De 2 zile numai pot vedea nimic pe voyo, desi la device-uri imi apare Slot gol. Care este problema? Cum pot rezolva aceasta problema cu device-urile?? Attached Files |
#2
Posted 27 January 2019 - 17:03
#3
Posted 27 January 2019 - 17:06
Sterge cookie SAU clear cache browser SAU incearca alt browser pe unul din dispozitive.
|
#4
Posted 27 January 2019 - 17:09
Am trimis mail pe [email protected], inca astept raspuns sau rezolvarea situatiei. Am incercat si de pe alt PC, browser, etc. Acelasi mesaj.
|
#5
Posted 27 January 2019 - 17:14
emil06valentin
Fiindca tu nu te descurci nu inseamna ca voyo.ro este o mizerie. Fa ce spune dexterash. |
#6
Posted 27 January 2019 - 17:33
FreemanG1, on 27 ianuarie 2019 - 17:14, said:
emil06valentin Fiindca tu nu te descurci nu inseamna ca voyo.ro este o mizerie. Fa ce spune dexterash. Asa o sa fac! O sa-i sun maine daca nu-mi raspund la mail. Am citit sectiuena termeni si conditii "In situatia in care un Utilizator constata ca a depasit numarul dispozitivelor aici mentionate, trebuie sa mearga in Profilul Meu, in casuta „Optiuni abonament" si sa anulezeunul din cele 5 (cinci) dispozitive listate acolo." Am sters dispozitivele, numai apar trecute, dar fara succes. De pe orice dispozitiv sau browser m-as conecta, lista de device-uri apare goala si mesajul persista "Numarul maxim de device-uri a fost atins". |
#7
Posted 27 January 2019 - 18:04
si indiferent ce conexiune la net ai sau ce pc/telefon/tableta, stream-ul se intrerupe periodic ... masura romaneasca antipiraterie facuta de niste tembeli care nu au fost in stare nici dupa 6 ani de serial sa scoata niste dvd-uri pentru "piratii" care poate vor sa cumpere, asa ca mai bine urmaresti gratis pe youtube fara reclame la citeva ore sau a doua zi dupa difuzare
|
#8
Posted 27 January 2019 - 18:41
Aplicatie facuta pe genunchi de cine stie ce amatori. E de ajuns sa citesti recenziile de pe Google Play pentru a te lamuri cam cat de praf e Voyo.
|
#9
Posted 30 January 2019 - 00:19
Revin cu un update! Azi am primit mail de la Voyo si s-a rezolvat problema de server.
|
#10
Posted 30 January 2019 - 00:37
Si... cam in cate zile lucratoare ti-au raspuns la e-mail?
|
|
#11
Posted 30 January 2019 - 00:45
#12
Posted 19 July 2020 - 11:51
streamul de play se intrerupe din 30 in 30 secunde sau pe la 2 minute
asa ceva nu se numeste serviciu de pay for view TV....este o mizerie. ati intampinat sunt sigur problema asta insa cum ati rezolvat-o cu cei de la VOYO ? |
#13
Posted 09 August 2020 - 11:29
Am sa revin cu update-ul la postarea mea de mai sus......
Cei de la VOYO mi-au dat banii inapoi asa cum era normal pentru ca nu au fost capabili sa imi livreze continut pe TV astfel incat sa nu am intreruperi. (a o sa va ganditi...ca poate era o problema la mine...EXCLUS sunt pe fibra cu TV(urile ! la plural da) conectate in gigabit in router. Reouter-ul a fost si el schimbat pentru a demonstra viteza, deasemnea pe TV-uri vad continut 4K excelent fara nici cea mai mica intrerupere. Va recomand sa va adresati ANPC pentru a va recupera banii cheltuiti pe ceva ce nu a putut fi livrat conform Termeni si Conditii din site-ul lor. Edited by Mihai_3, 09 August 2020 - 11:29. |
#14
Posted 09 August 2020 - 17:25
Platforma asta e ca si moarta de ani de zile. Ori o inchid, ori fac ceva
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users