Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Router schimbat, internetul nu functioneaza nici dupa 2 ore.
Last Updated: Jan 25 2019 00:10, Started by
CiocoAndrei
, Jan 24 2019 16:55
·
0
#1
Posted 24 January 2019 - 16:55
Salut, astazi la ora 15:00 mi-a fost schimbat router-ul de echipa tehnica de la RCS&RDS si mi-a fost precizat ca in + - 30 de minute imi va functiona internetul, acum este ora 16:54 si acesta inca nu functioneaza. Postez pe forum sa vad daca este ok sa scot din priza router-ul si sa-l pornesc din nou, sa-i dau un reset mai pe scurt, sau ce ar trebui sa fac in aceasta situatie? Multumesc in avans.
|
#2
Posted 24 January 2019 - 16:58
#4
Posted 24 January 2019 - 17:01
Am vrut sa incerc alte surse inainte sa apelez la ei, fiinda de fiecare data cand am vreo problema nu incearca sa ma ajute cu nimic, doar imi fac sesizare, ma indoiesc ca o sa stie sa ma ajute acum.
|
#5
Posted 24 January 2019 - 17:02
CiocoAndrei, on 24 ianuarie 2019 - 16:55, said:
Salut, astazi la ora 15:00 mi-a fost schimbat router-ul de echipa tehnica de la RCS&RDS si mi-a fost precizat ca in + - 30 de minute imi va functiona internetul, acum este ora 16:54 si acesta inca nu functioneaza. Postez pe forum sa vad daca este ok sa scot din priza router-ul si sa-l pornesc din nou, sa-i dau un reset mai pe scurt, sau ce ar trebui sa fac in aceasta situatie? Multumesc in avans. Da, este ok sa-l scoti din priza, sa-l lasi un minut si sa-l bagi la loc. Ce tip de router e? Stii sa umbli prin configurari? Ai bagat corect acolo conexiune pe PPoE cu user si parola date de RDS? In mod normal echipa RDS nu trebuia sa plece pana cand netul nu functioneaza la client. Edited by rosix, 24 January 2019 - 17:03. |
#6
Posted 24 January 2019 - 17:05
#7
Posted 24 January 2019 - 17:06
Poti sa-l opresti sau scoti din priza si apoi sa-l repornesti.
Daca nici asa nu merge, suna la suportul lor: echipamentul lor, actiunea lor, omul lor, furnizorul tau. |
#10
Posted 24 January 2019 - 17:27
Am sunat si a spus ca la ei apare ca conexiunea e buna. M-a intrebat daca cablul e introdus in portul GE si i-am spus ca acesta palpaie o data la 5 secunde si se stinge ca si cum nu ar avea conexiune stabila si a adaugat problema la sesizare, asta inseamna ca trebuie sa vina echipa iar, nu?
|
|
#12
Posted 25 January 2019 - 00:10
Update: Wi-Fi-ul functioneaza, dar ethernet prin cablu nu. Lumina dea portul GE in care e introdus cablul care duce la PC palpaie o data la 5-10 secunde si la PC de la "not connected" status-ul se schimba in "identifying", se pare ca problema nu e de la ei, cred ca e de la cablu/router, pareri?
Problema s-a rezolvat de la sine, a trebuit sa mai dau cateva reset-uri si sa mai vad daca sunt bine conectate cablurile, multumesc tuturor pentru ajutor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users