Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu doresc sa (mai) primesc SMS-uri operationale
Last Updated: Jan 31 2019 00:52, Started by
ghebos
, Jan 24 2019 02:10
·
0
#1
Posted 24 January 2019 - 02:10
Nu sunt abonat dar am cartela de la ei pe care o incarc in fiecare luna de multi ani.
Problema este ca de fiecare data cand imi expira termenul de valabilitate al minutelor pe care le cumpar, primesc SMS chiar in toiul noptii, in jurul orei 1 noaptea, ca mi-au expirat minutele si trebuie sa sa reincarc. La primirea SMS-ului telefonul scoate un semnal sonor si vibreaza. Nu pot sa-l inchid, este absurd sa-l inchid doar pentru motivul asta. Pot primi un apel sau mesaj important seara tarziu sau dimineata devreme. Intelegeti situatia. Chestia asta ma deranjeaza pentru ca ma trezeste din somn si apoi mi-e greu sa mai adorm. Am patit chiar sa am insomnie din cauza unei sperieturi de la un SMS primit in toiul noptii de la Vodafone. De ani de zile incerc sa rezolv problema cu ei si nu se poate. Am facut reclamatii peste reclamatii, plangeri, sesizari, emailuri, solicitari, dar nu am fost luat in serios. Mi-au zis ca s-a rezolvat, ba ca n-au ce face, ca nu se poate, ca nu de la ei, ca le pare rau si nu se va mai repeta, mi-au promis ca nu voi mai primi niciun mesaj dar eu in continuare primesc mesaje care ma trezesc din somn si nu mai pot sa dorm din cauza lor, de fiecare data. As vrea sa nu mai primesc niciodata, nimic, niciun mesaj de la ei. Chiar nu ma intereseaza deloc ce imi trimit ei. Ce pot sa fac sa fiu luat in serios? Unde sa reclam? Ei isi bat joc pentru ca sunt siguri ca omul de rand nu stie unde sa se adreseze si ce sa faca. Chiar daca nu sunt un om influent, apelez la ajutorul vostru. Impreuna poate gasim o solutie si, daca mai sunt si altii in situatia mea, poate ne unim si facem ceva. Nu se poate sa-si bata joc de noi cum vor ei. |
#2
Posted 24 January 2019 - 02:15
Și ce te oprește să intri la mesaje și să blochezi Vodafone?
|
#3
Posted 24 January 2019 - 02:21
Eu din contra as vrea sa primesc mesaj oricand expira optiuni/oferte la orice ora, dar nu le primesc in timp util deseori. Oricum incredibil ce usor se trezesc unii.
Edited by LunaCrystal, 24 January 2019 - 02:22. |
#4
Posted 24 January 2019 - 02:25
#5
Posted 24 January 2019 - 02:36
O fi geu sa opresti telefonul cand dormi?
Drobul de sare! |
#6
Posted 24 January 2019 - 02:36
Cam da, sistemul nu stiu daca are optiunea asta. Si majoritatea prefera sa se trezeasca decat sa piarda cine stie ce datorita expirarii optiunii.
|
#7
Posted 24 January 2019 - 02:38
La mine mesajele vin dimineață în jurul orei 9 atât la Vodafone cât și la Orange , La Telekom în jurul orei 8.
|
#8
Posted 24 January 2019 - 02:56
Friskey, on 24 ianuarie 2019 - 02:36, said:
O fi geu sa opresti telefonul cand dormi? Drobul de sare! Tocmai am scris ca nu pot sa opresc telefonul de fiecare data cand ma pun sa adorm. Tu chiar iti inchizi telefonul seara si il aprinzi dimineata in fiecare zi? Drobul de sare era la tine! Deci lasand deoparte chestii legate de dormit, ca vad ca lumea se leaga de dormit. Vreau sa nu mai primesc niciun mesaj de la Vodafone. Ce sa fac? |
#9
Posted 24 January 2019 - 04:44
Păi, dacă nu vrei să închizi telefonul, nu le poți opri mesajele și nici ei nu vor să le oprească ai 1 opțiune: nu le mai folosești cartela.
|
#10
Posted 24 January 2019 - 05:15
Foloseste un telefon cu Do not disturb mode. Astfel dupa ora 22:00 telefonul e silentios pentru mesaje si notificari si primesti doar apeluri pana la 8 dimineata.
Orele le poti modifica tu. Daca e o urgenta asa de mare lumea te suna, nu iti da mesaj pe Facebook sau Whatsapp. |
|
#11
Posted 24 January 2019 - 06:06
ghebos, on 24 ianuarie 2019 - 02:10, said: Nu sunt abonat dar am cartela de la ei pe care o incarc in fiecare luna de multi ani. .... As vrea sa nu mai primesc niciodata, nimic, niciun mesaj de la ei. ... Ei isi bat joc pentru ca sunt siguri ca omul de rand nu stie unde sa se adreseze si ce sa faca. Chiar daca nu sunt un om influent, apelez la ajutorul vostru. Impreuna poate gasim o solutie si, daca mai sunt si altii in situatia mea, poate ne unim si facem ceva. Nu se poate sa-si bata joc de noi cum vor ei. Ce fel de slujba ai de trebuie sa ai telefonul deschis non-stop si setat pe volum maxim / Exterior / Outdoors chiar si noaptea la ore de ''somn'' ? Problema e la tine, ori schimbi setarile, ori inchizi telefonul intre orele 23:00 si 6:00 , ori Ă®ți cumperi un telefon cu setari mult mai diversificate si mai bune si il folosesti in mod adecvat.. Problema e la tine, nu la 'Vodafone-Ro', restul e vorbărie goală / stat la taclale / ''post hunting'' Edited by RealThing, 24 January 2019 - 08:40. |
#12
Posted 24 January 2019 - 08:43
Deci tu primesti de multi ani o data pe luna un SMS fix la 1 noaptea. Repet, de multi ani, iar asta te ucide psihic, vrei sa nu mai primesti SMS tranzactional cu privire la expirarea extraoptiunii. Am inteles bine?
|
#13
Posted 24 January 2019 - 08:47
Citesc si ma crucesc
Mare ti-e gradina Doamne ! Mai bine spune ce model de telefon ai si poate dibuim cum sa-l dai mai incet |
#14
Posted 24 January 2019 - 08:51
Nu exista posibilitatea dezactivarii / dezabonarii de la serviciul de notificari Vodafone ?
In orice caz, solutiile sunt cele enumerate mai sus. |
#15
Posted 24 January 2019 - 10:58
Ai putea sa intri in USSD ( *100# ) si sa te asiguri in primul rand ca numarul tau/datele tale nu pot fi folosite intr-o campanie publicitara impreuna cu compani terte .
Personal aproape toate SMS-urile de notificare (de expirare a vreunui bonus/extraoptiuni si de reinnoire extraoptiune ) din partea VDF le primesc intre 09:00 si 10:00 (m-am uitat acum in SMS history si cateva apar si pe la 8 si ceva dimineata dar marea majoritate sunt dupa 09 ) ; singura distinctie probabila intre cazul meu si al tau e ca eu am totdeauna creditul suficient deja incarcat pt. reinnoirea extraoptiunii deci nu am cum sa primesc SMS-uri in legatura cu reincarcarea creditului ; (ma gandesc ca posibil acestea sa fie trimise in momentele imediat dupa ce extraoptiunea actia e dezactivata la ora 24 in ziua cand expira ) . Nu te speria ca ma e cate un utilizataor care se plange ca i-a mancat corporatia rea creditul aiurea;>> n-am patit-o niciodata in ~3,5 ani de cartela ; in cele mai multe cazuri problema e ca de obicei intre monitor si spatarul scaunului . |
|
#16
Posted 24 January 2019 - 11:11
Ia-ti un telefon care seamana fizic cu ce ai tu acum (ceva cu butoane, presupun) dar care are Android, pentru a putea bloca SMS.
Sau, mai clar si precis, ce telefon ai tu acum ?! Nu are nici macar optiune de ringtone SMS personalizat pentru fiecare numar ? |
#17
Posted 24 January 2019 - 11:49
Intrebarea mea initiala era "unde sa reclam?". Nu am intrebat cum sa setez telefonul sau ce alt telefon sa-mi iau. Incercati sa raspundeti la subiect daca stiti, daca nu, lasati-i pe cei care se pricep.
Titlul initial era "Nesimtirea celor de la Vodafone". Nesimtire pentru ca trimit mesaje intotdeauna in toiul noptii si pentru ca nu rezolva o problema simpla cu un client chiar si dupa multe solicitari si reclamatii. Singura mea dorinta este sa ma scoata din baza lor de date, sa nu mai exist printre cei carora le trimit mesaje. Mai pun odata intrebarea si rog sa se abtina cei care raspund la ce vor ei. Aveti idee unde pot sa ma adresez pentru o plangere ca sa nu mai primesc niciodata SMS? Mi s-a spus ca ora la care sunt trimise mesajele nu poate fi schimbata ca e un robot care trimite. Atunci am zis ca daca ei nu sunt in stare sa modifice ora de trimitere a mesajelor la clienti, macar sa ma scoata pe mine din lista celor carora le trimit mesaje. Nici asta nu se poate? Am un cunoscut care s-a plans de acelasi lucru acum 3 ani. Era foarte indignat. A zis ca a mai fost la ei cu reclamatie pe tema asta si n-au facut nimic. Repet, abtineti-va de la comentarii legate de setari ale telefonului, inchis, ce vise pare voua, etc. Nu ma intereseaza detaliile astea. Vreau doar sa discut cu cineva de la ei care sa ma inteleaga, poate chiar directorul companiei. Am trimis si emailuri dar cred ca nici nu le citesc. |
#18
Posted 24 January 2019 - 11:55
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users