Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Lupta privatului cu funcționarul
#19
Posted 24 January 2019 - 09:39
Benderbut, on 24 ianuarie 2019 - 07:59, said:
A fost zilele trecute un caz in care un pacient s-a prezentat la UPU Craiova , iar medicii pentru ca l-au pus in asteptare, soferul care l-a adus a intrat cu masina direct prin usa. Asta trebuie magarilor functionarilor si bugetarilor nesimtiti , cativa kamikaze din astia care sa ii zgaraie, o zgaltaiala sa ii trezeasca din plictiseala bugetara si confortul zilnic |
#20
Posted 24 January 2019 - 10:13
Benderbut, on 24 ianuarie 2019 - 07:59, said:
A fost zilele trecute un caz in care un pacient s-a prezentat la UPU Craiova , iar medicii pentru ca l-au pus in asteptare, soferul care l-a adus a intrat cu masina direct prin usa. Asta trebuie magarilor functionarilor si bugetarilor nesimtiti , Ce a facut ala ori e un simplu mitocanism ori o boala psihica. tomaso, on 24 ianuarie 2019 - 02:48, said:
Crede cineva că vreodată, altcineva o să mai citească vreun act odată băgat la dosar? Care-i rostul copiei după cartea de identitate? De exemplu. La ce folosește? Pentru ce se cere în copie? Poate cineva să ofere o motivație logică? Sau copie după cui. Edited by andreic, 24 January 2019 - 10:15. |
#21
Posted 24 January 2019 - 10:19
andreic, on 24 ianuarie 2019 - 10:13, said:
Nu, nu trebuie, ala cu masina e nesimtitul ca a crezut ca are prioritate la orice insa la upu sunt reguli de primire pe care toata lumea trebuie sa le respecte, daca nu vii cu urgente reale poti sta cu orele pentru ca sunt altii care au urgente reale si trebuie sa intre inainte. E pe un cod de trei culori... Ce a facut ala ori e un simplu mitocanism ori o boala psihica. |
#22
Posted 24 January 2019 - 10:58
Benderbut, on 24 ianuarie 2019 - 07:59, said:
......... Asta trebuie magarilor functionarilor si bugetarilor nesimtiti , cativa kamikaze din astia care sa ii zgaraie, o zgaltaiala sa ii trezeasca din plictiseala bugetara si confortul zilnic |
#23
Posted 24 January 2019 - 11:26
Nu am inteles de ce in 2019 si intr-o tara unde se bat cu caramida in piept cum ca sportul national ar fi IT ti se cer acte pe care autoritatile statului le au.Chiar e nevoie de o directiva UE speciala pentru Romania sa nu se mai foloseasca hartie? Bai,e strigator la cer...toti vorbesc de dosare...care de care mai stufoase.Sa-ti ceara copie de pe buletin? Pai de ce nu face functionarul o copie acolo pe loc daca are nevoie? Sau cazier?Pai nu-l are in sistem? Nu e facut tot de o autoritate a statului?
|
#24
Posted 24 January 2019 - 12:10
tomaso, on 24 ianuarie 2019 - 02:48, said:
O știți pe aia cu "Nu vă supărați, la ce cameră se depun cererile online?" Avem implementat și sistem online, ce crezi... A fost introdus acum câțiva ani, o aplicație, în care depui documentele online. Lucru bun, am zis. Și e bine, în general, în special la depunerea situațiilor, e mai simplu și eviți interacțiunea cu ei. Doar că la dosare, depui online, aștepți două zile să-ți trimită aprobare că le-ai depus, după care listezi aprobarea, o pui în dosar și o iei de la capăt cu depunerea pe hârtie, așa cum era și până acum. Iar în unele etape poți depune și online hârțoagele. Doar că alea depuse online ajung pe la secretariat, sunt listate și date pe hârtie funcționarului care se ocupă de dosarul tău. iar ăla plânge mereu că nu i-ai trimis și format editabil, cu toate că tu i l-ai pus în atașament, dar dacă nu iese la imprimantă... eireman, on 24 ianuarie 2019 - 11:26, said:
Nu am inteles de ce in 2019 si intr-o tara unde se bat cu caramida in piept cum ca sportul national ar fi IT ti se cer acte pe care autoritatile statului le au.Chiar e nevoie de o directiva UE speciala pentru Romania sa nu se mai foloseasca hartie? Bai,e strigator la cer...toti vorbesc de dosare...care de care mai stufoase.Sa-ti ceara copie de pe buletin? Pai de ce nu face functionarul o copie acolo pe loc daca are nevoie? Sau cazier?Pai nu-l are in sistem? Nu e facut tot de o autoritate a statului? Ce să facă? Copie? Ești nebun... Îmi amintește de primărie, când aveam un dosar, îmi dă să completez o cerere, o completez, o pun deasupra dosarului și mă trimite la registratură. - Trebuie perforată cererea. Vă duceți și găsiți un perforator. - Dar dumneavoastră nu aveți? - Nu. Mă duc la gardian. - Un perforator găsesc și eu? - Vă duceți la al treilea birou pe stânga. Mă duc acolo, mi se dă un perforator, perforez, mă întorc la registratură și depun. jakota, on 24 ianuarie 2019 - 09:11, said:
Desi am fost surprins sa intalnesc si exceptii, sa gasesc bunavointa si viteza/interes in rezolvarea problemei. Așa am întâlnit și eu. Persoane cu care te înțelegi, care vor să te ajute, dar, de multe ori, ăștia sunt limitați de șefi. Am întâlnit și șefi buni, iar instituția aia funcționează bine, nu ai probleme în interacțiunea cu ei. Se poate, dar dacă nu există voință... |
#25
Posted 24 January 2019 - 13:31
DaculScoril0, on 24 ianuarie 2019 - 06:45, said:
Anul trecut am așteptat 5 (cinci) luni să primesc autorizare pentru un credit de la Fondul de Garantare Pi*da mă-sii (instituție de stat, Ministerul de Finanțe) timp în care am depus la ANAF, lună de lună, dosar cu șină, copie după CUI, copie după CI, cerere scrisă de mână. 5 dosare cu șină, 5 copii după CUI, 5 copii după CI, 5 cereri scrise de mână pe formular tipizat. Stiu.... pai inainte sa se inventeze SPV.. la ANAF trebuie sa depui de fiecare data copie dupa buletin cand iti declarai veniturile, altfel nu-ti primeau declaratia... Ce drku faceau cu atatea copii, numai ei stiu. In prezent sunt la fel de berbeci (nu va faceti iluzii)... Au facut SPV, omul depune declaratia online dar cand e vorba de plata, merge tot la trezorerie sau la casierie la ANAF. Oameni mai retardati nici ca se poate. Daca tot au facut SPV.. trebuiau sa puna drku un link de plata cu cardul.. sa poata plati omul si sa scape de belea. |
#26
Posted 25 January 2019 - 13:10
andreic, on 24 ianuarie 2019 - 10:13, said: Bineinteles ca va citi, actele se arhiveaza si la o noua cerere legat de dosar se scot si se analizeaza, asta daca dosarul nu este si in format informatic. Copia are rolul de a dovedi identitatea deponentului/petentului in cazul in care dosarul trebuie rediscutat... ca aia nu stau sa intrebe cine stie unde... la o simpla cerere trebuie sa ai si id card-ul in copie pentru a aminti datele individului. În aplicația (cerere/formular) se trec datele de identificare. Nu ai de ce să dovedești ceva cu ajutorul unei copii pe hârtie, este nu doar inutil, dar și ilogic. Este un automatism birocratic perpetuat din vremurile când nu exista informatizare. Eu, de exemplu, prefer să verific online un cod fiscal. Nu am nevoie de alte date pe hârtie, pentru că este mai rapid de lucrat online. Chiar și alte documentații, de orice fel, tot online mi se pare a fi mai simplu și mai rapid. Nu am mai luat documentații pe hârtie în ultimii ani. Ocupă spațiu inutil. |
#27
Posted 25 January 2019 - 13:24
rosix, on 24 ianuarie 2019 - 13:31, said:
Stiu.... pai inainte sa se inventeze SPV.. la ANAF trebuie sa depui de fiecare data copie dupa buletin cand iti declarai veniturile, altfel nu-ti primeau declaratia... Ce drku faceau cu atatea copii, numai ei stiu. In prezent sunt la fel de berbeci (nu va faceti iluzii)... Au facut SPV, omul depune declaratia online dar cand e vorba de plata, merge tot la trezorerie sau la casierie la ANAF. Oameni mai retardati nici ca se poate. Daca tot au facut SPV.. trebuiau sa puna drku un link de plata cu cardul.. sa poata plati omul si sa scape de belea. |
#28
Posted 26 January 2019 - 10:42
În episodul de astăzi vom discuta despre alte abuzuri...
De data aceasta, despre ANL-uri. ANL-urile sunt niște locuințe construite din bugetele de stat și locale, care sunt oferite sub regim de închiriere solicitanților, persoane fizice, care îndeplinesc anumite condiții. Printre condiții se numără să nu mai deții o locuință și să fii angajat pe raza localității în care soliciți. Se depune un dosar la direcția specifică din cadrul primăriei, iar tu ești pus pe o listă de așteptare. Departajarea pe acea listă se face în funcție de un punctaj, calculat pe mai multe criterii. Dacă ești căsătorit, dacă ai studii superioare, dacă ai un anumit venit, toate acestea se adună și crează un punctaj, care stabilește locul tău pe listă. În anul 2010, mă hotărăsc să depun și eu un dosar pentru o astfel de locuință. În perioada respectivă nu apăruse de mult timp programul și era bătaie pe aceste locuințe. Chiria era mică, iar mulți le luau și le închiriau mai departe. Eu nu vroiam să fac așa ceva, vroiam o locuință pentru mine, doar ce terminasem facultatea, începusem să lucrez, însă nu aveam venituri mari, așa că m-a atras idea de a găsi o locuință cu o chirie mică. Depun frumușel dosarul și aștept. Trec lunile, am mai verificat eu site-ul Primăriei, m-am mai interesat, liniște totală. Mă trezesc pe la începutul lui 2011, că mă sună o prietenă, pe care eu o îndemnasem să depună și ea, cum că am fost aruncați de pe liste pentru că avem dosarele incomplete. Pe site nu era pus nimic, mă duc la Primărie, doamna care se ocupa de aceste dosare, funcționar din cadrul primăriei, îmi arată anunțul și mă cicălește că n-am fost atent, așa că am pierdut trenul, a trecut anul și aia e. Pentru completarea dosarului, solicitantul trebuia să aducă adeverință de venit, o declarație pe propria răspundere (autentificata la notariat), alte acte relevante. Din păcate, nu mai am adresa, dar am dovada existenței acesteia, conform tabelului de priorități de pe site-ul Primăriei. anl.jpg 45.55K 10 downloads Observați un lucru, care e relevant și motivul prezentei postări... Data acelei adrese este 28.12.2010, solicitanții fiind anunțați să completeze dosarele până la finele anului 2010. Primăria și-a respectat obligația de a o face publică prin afișarea la avizier. În practică, au fost anunțați anumiți "prieteni" să își completeze dosarele, probabil telefonic, iar restul, pleava, au fost "anunțați" prin postare la avizier, într-o perioadă în care instituțiile, firmele, birourile notariale nu lucrează, astfel încât posibilitatea de a actualiza dosarele a fost infimă. Cu toate că pe cererile depuse există rubrică de număr de telefon, e-mail, acestea nu sunt utilizate, pentru că e mai simplu să pui o hârtie pe un avizier. Aceasta e o altă practică des întâlnită la instituții, de a considera un anunț ca făcut public odată ce apare la avizier. Se folosește și în cazul concursurilor și a altor anunțuri. Se folosește inclusiv astăzi, când toate instituțiile au site. La avizier se pune la o dată, iar pe site apare mai târziu. Obligația de a face public, conform legii, este îndeplinită odată ce apare la avizier. Instituțiile se așteaptă ca un cetățean să își facă în fiecare zi drum pe la avizier, pentru a vedea dacă a apărut sau nu ceva ce îl interesează. Lucru care nu se întâmplă în practică, nimeni nu are puterea practică de a face asta, unii muncesc, alții mai pleacă în vacanțe. În plus, probabil că mulți ați văzut ce reprezintă de fapt "avizierul" acestor instituții. Sunt holuri, pereți, plini cu hârtii, unele peste altele, unele vechi de ani de zile. E imposibil de "navigat" prin acel maldăr de hârtii. Din punctul meu de vedere, în contextul actual, în care există posibilitatea informării indirecte, prin publicare pe site, inclusiv a notificării directe, prin abonare la un newsletter, există e-mail, această procedură, care poate duce la un comportament abuziv al instituțiilor, trebuie să dispară și trebuie adaptată la mijloacele tehnologice existente. |
|
#29
Posted 26 January 2019 - 11:46
Mizeriile astea de oameni de prin tot felul de birouri trebuie sa dispara! Calculam odata ca daca in Romania s-ar adopta sistemul de inmatriculari auto din UK s-ar putea renunta linstit la cateva mii de posturi “caldute” la nivel national. Daca s-ar vrea,70-80% din bugetari ar putea fi pusi pe liber lejer,spre binele general.
|
#30
Posted 26 January 2019 - 13:37
SmurfK, on 26 ianuarie 2019 - 10:42, said: această procedură, care poate duce la un comportament abuziv al instituțiilor, trebuie să dispară și trebuie adaptată la mijloacele tehnologice existente. De cand e lumea si pamantul merg lucrurile asa. Tu trebuie sa faci ceva sa iti faci o viata mai buna, nu sa astepti sa faca ei "de asa natura" ca sa iti faca tie viata mai buna. Ei sunt acolo sa-si faca vietile lor mai bune. Tu ar trebui sa fii trimis in Detroit. Edited by criztu, 26 January 2019 - 13:37. |
#31
Posted 26 January 2019 - 18:28
agenturile statului!
daca ai o hartie intre 2 firme/persoane pe care apare data pentru prezentare documentatie si actul e un referat care are numar si data, nu e bine iti trebuie 2 PV intre cele 2 firme in care se preia documentatia si apoi se preda inapoi documentatia si sa scrie PV mare de tot Edited by mihnearau1, 26 January 2019 - 18:28. |
#32
Posted 28 January 2019 - 18:12
Un nou episod, de data asta cu ANAF.
Văzui și eu unarticol, despre magazinele ANAF. Acum, când e vorba de online în instituțiile publice, mă cam ia frica. Mă gândesc, că dacă își fac ăștia de la ANAF magazin online, va trebui să te duci cu o cerere să te lase să-ți faci cont, cu alta să te lase să cumperi, iar de plată, cu un OP, la trezorerie. M-a impulsionat, așa, să văd și eu care-i treaba cu magazinele astea ale lor. Intru pe site, dau pe județul meu, văd acolo, papuci, tricouri, prețuri bunicele. Eu mă gândeam să fac o "bișniță". Cumpăr tricouri de la ei și le vând pe piață. Deja îmi făcusem planul "văd ce au pe-acolo, mă duc la Registrul Comerțului să activez CAEN de comerț, cumpăr și pun pe OLX". Apar acolo vreo 71 buc "poșete damă", 10 lei/bucata, 15 perechi "tenisi cu șiret", 1,5 lei bucata, "periuțe dinți" 204 buc, 0,5 lei bucata. Am mai dat un search pe Google să văd și locația magazinului din orașul meu. Să nu iau țeapă, să fie în altă parte, nu la sediu. Apare la adresa de la sediu, pe tot felul de site-uri, inclusiv program de lucru. Am avut informația, acum la atac, că deja se făcea 15, iar la 16 se închidea magazinul (conform site-ului)! Zis și făcut! M-am dus pe la bancomat, am scos niște bani de pe card. Știam că ăștia la ANAF nu prea știu cu cardul, am zis să fiu pregătit. Dacă aș fi găsit afacerea secolului, să profit! Ajung la ANAF, intru, mă duc la gardian: - Buna ziua! Caut și eu magazinul de produse confiscate! - Nu știu ce să vă zic, urcați la etajul 1, e birou de informații pentru contribuabili. Urc la etajul 1, deja mă gândeam să văd cum fac să car eu atâția tenisi, poșete și periuțe de dinți cu Loganul... - Buna ziua! Caut și eu magazinul de produse confiscalte! - Chiar nu știu ce să zic. Urcați un etaj mai sus, a doua ușă pe dreapta, sunt colegele care se ocupă de treaba asta. Urc la etajul 2, îmi număram în gând "20 de poșete, 10 tenisi, 50 de periuțe, sub 300 de lei...". Intru în biroul ".... valorificare" (nu mai știu exact cum se chema). Eram bucuros, că ăla era biroul corect. Două doamne, drăguțe, cum altfel: - Bună ziua! Caut și eu magazinul ANAF cu bunuri confiscate! - Da... Nu avem un astfel de magazin. - Păi pe site îmi apărea că aveți. - Nu, nu știu ce să zic... - Dar eu m-am uitat acolo, pe listă, apar tot felul de bunuri, periuțe, poșete, unde le găsesc? - A, păi lista aia e veche, n-a mai fost actualizată. Adică ce vedeți acolo nu avem. - Deci nu există nimic, magazin, ceva. - Nu. Dar ținem legătura, dacă sunteți din oraș, poate o să deschidem mai pe la jumătatea anului, nu știu ce să zic. - Mulțumesc, o zi plăcută. Pe site, în dreptul fiecărui articol apare o persoană de contact, un număr și o adresă de e-mail. Am ajuns acasă, am căutat-o pe Facebook pe doamna care apare în dreptul articolelor care mă interesau, era doamna de mai sus, cu care am discutat. Cam asta-i treaba cu magazinele astea în orașele mai micuțe. Presupun că se face un troc, între angajații ANAF, își alege fiecare ce vrea, restul ajung pe la niște prieteni, agenți comerciali probabil. Să nu se înțeleagă că am ceva cu faptul că nu le vând într-un magazin. Se pot vinde și prin licitație, se pot vinde direct, prin anunț, nu e necesar să existe un magazin. Problema mea e cu informarea contribuabilului. Că intri ca tăntălăul pe Stocuri, pe site-ul lor, vezi 5000 de perechi de chiloți, te bucuri, că fix de 5000 de perechi de chiloți aveai nevoie, dar de fapt acel stoc e dispărut de câteva luni, că nu se ocupă nici dracu' să actualizeze acele date. Edited by SmurfK, 28 January 2019 - 18:12. |
#33
Posted 03 February 2019 - 21:15
Destul de mult funcţionari sunt extrem de aroganţi!
Edited by djl, 03 February 2019 - 21:15. |
|
#34
Posted 04 February 2019 - 06:41
Anul trecut am inchiriat un sediu de vreo 5 camere pentru mine si cei 4 angajati pentru ca devenisem parte a unui proiect european in domeniul meu de activitate. Si am bagat plata utilitatilor pe respectivul proiect. Astept sa vina facturile la caldura - nimic (eram conectati la un Radet judetean). Trece iarna, zero facturi. Si ne trezim prin aprilie cu o factura unica. Acum, noi aveam nevoie de situatia pe fiecare luna pentru a o corela bugetului din proiect doar ca factura nu preciza nici macar minimul asta de informatie. Ma duc asadar la ei - o cladire imensa, cu zeci de birouri.
- Ce vreti? - Am primit factura asta. Acum, nu am nicio problema cu valoarea ei dar as dori sa imi faceti un soi de anexa in care sa-mi enumerati situatia si costul pe toate lunile facturate. - Nu se poate. - Cum adica nu se poate? - Nu tinem asemenea date. - Ok, cred ca nu intelegeti. Nu am nevoie nici macar de datele corecte (ceea ce se pare ca era oricum o himera). Vreau o anexa in care sa-mi impartiti valoarea in x luni calendaristice. - Ah, nu facem de astea. Va trimit la altcineva. M-au plimbat timp de o ora din birou in birou, niciun functionar neavand chef sau curaj sa-si asume anexa respectiva. Pana la urma am ajuns la directorul general care cu chiu cu vai a acceptat sa alcatuiasca si sa semneze o anexa in care doar sa-mi scrie ca valoarea de x lei e rezultatul consumului de agent termic pe lunile decembrie, ianuarie si februarie. Ajuns la birou, am adaugat la anexa semnata inca o hartie in care am impartit valoarea totala la 3 luni si am finalizat o treaba ce a durat mult prea mult fata de importanta sa. |
#35
Posted 05 February 2019 - 02:00
Dacă s-ar institui răspundere materială pentru funcționari, ar fi un pas înainte.
Orice depășire a termenului de răspuns, soluționare, rezolvare, să fie penalizată cu o amendă virată în contul celui care este întârziat. S-ar curăța sistemul de lichele și ar rămâne doar cei care fac treabă. Atât de simplu ar fi. |
#36
Posted 05 February 2019 - 03:13
tomaso, on 05 februarie 2019 - 02:00, said:
Dacă s-ar institui răspundere materială pentru funcționari, ar fi un pas înainte. Orice depășire a termenului de răspuns, soluționare, rezolvare, să fie penalizată cu o amendă virată în contul celui care este întârziat. S-ar curăța sistemul de lichele și ar rămâne doar cei care fac treabă. Atât de simplu ar fi. Nu cred ca esti suficient de radical. Dai afara 20% din ei si ii convingi ca nu sunt eterni pe postul ala. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users