Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Sfat cumparare auto pentru oras

- - - - -
  • Please log in to reply
148 replies to this topic

#37
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

 M0sGerila, on 25 ianuarie 2019 - 22:52, said:

Ce sa zic atunci, Clio in rabla cu Ac, motor 1.2 aspirat ( pretabil GPL) 4 cilindri 75 cp este destul de rezonabil si cel putin in fata e suuuper spatios !
Dacă te hotărăști sa iei Renault clio, așteaptă pana în primavara când o sa apară următorul model și cauți unul la destocare sa dai mai putini bani sau sa iei o varianta mai echipata :)

#38
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 19.05.2005
Maine dau o fuga la Hyundai, sa vad daca au pentru drive test modelul i20, preferabil cel de 84 cp. Cu ocazia asta o sa cer si o oferta de pret. Mi se pare o varianta mai ok decat Clio sau Corsa in aceasi gama de pret (9000 euro, cu promotii+rabla).

#39
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
1. Yaris hibrid: perfecta pentru oraș, consum redus, fiabilitate de top
2. Honda jazz: fiabilitate de top, spatiu interior f bine gândit, modularitate a la Sharan sau Espace. Chestiile astea îl fac să fie ceva mai mult decât o simplă mașina de clasa mica. Prețul cu rabla e undeva pe la 13500 de euro. Mda, e cam piperat.
3. Swift: raport calitate/preț/dotari f bun, mașina solida.
4. Oricare

Cel puțin așa cred că aș alege eu.

Edited by LauCalin, 25 January 2019 - 23:55.


#40
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

 tehnics, on 23 ianuarie 2019 - 09:03, said:

Toate masinile hybride si electrice au sistemul asta de recuperare a energiei de franare. Ce mi se pare aiurea este ca nu au pus sistem de incarcare de la reteaua 220V....
Nu e deloc aiurea.
Un hibrid care #nuseincarcalapriza nu e conceput pentru a merge pe electric; el foloseste motorul (motoarele) electric(e) in combinatie cu ICE pentru a reduce consumul si emisiile. Il poti considera un fel de KERS: recupereaza energie cinetica, stocand-o in baterii si apoi folosind-o in momentele in care ICE ar fi cel mai putin eficient, la accelerare.
Desigur, exista o mica autonomie pe electric.

Un hibrid plug-in este conceput sa mearga si pe electric; asta inseamna in primul rand acumulatori de o capacitate mult mai mare. Distanta mult mai lunga (gen 40km vs. 2), la viteze maxime mai mari; ideea e sa poti face naveta pe electric cu ele - iar ICE-ul sa ofere posibilitatea unor drumuri oricat de lungi, fara griji. Nu degeaba un Prius Plug-in e mai scump decat versiunea standard, care #nuseincarcalapriza. E si mai greu, si ai mai putin spatiu in portbagaj - caci acumulatorii nu mai incap sub bancheta.

In functie de conditiile de exploatare - ce drumuri faci, si mai ales daca ai cum sa incarci - fiecare dintre cele doua sisteme poate fi mai potrivit.

Edited by TS030, 26 January 2019 - 00:02.


#41
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ignis 4WD e geniala. O masina de oras foarte polivalenta pe care nu vei avea motiv sa o schimbi inainte sa moara. Consuma putin mai mult decat varianta 2WD dar e pacat sa iei 2WD. Exista si in varianta mcrohibrid dar, in lipsa unor viitoare avantaje fiscale, nu cred ca merita diferenta de pret pt o economie de jumatate de litru de benzina si putin mai mult cuplu la plecarea de pe loc.

Edited by underb, 26 January 2019 - 09:02.


#42
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

 LauCalin, on 25 ianuarie 2019 - 23:52, said:

1. Yaris hibrid: perfecta pentru oraș, consum redus, fiabilitate de top
2. Honda jazz: fiabilitate de top, spatiu interior f bine gândit, modularitate a la Sharan sau Espace. Chestiile astea îl fac să fie ceva mai mult decât o simplă mașina de clasa mica. Prețul cu rabla e undeva pe la 13500 de euro. Mda, e cam piperat.
3. Swift: raport calitate/preț/dotari f bun, mașina solida.
4. Oricare

Cel puțin așa cred că aș alege eu.
Si eu la fel.

#43
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 Hannibal_od, on 25 ianuarie 2019 - 23:30, said:

Maine dau o fuga la Hyundai,
Vezi si la Opel

http://autoerebus.ro...t=suv_crossland

#44
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,156
  • Înscris: 12.09.2013

 underb, on 26 ianuarie 2019 - 08:55, said:

Ignis 4WD e geniala. O masina de oras foarte polivalenta pe care nu vei avea motiv sa o schimbi inainte sa moara. Consuma putin mai mult decat varianta 2WD dar e pacat sa iei 2WD. Exista si in varianta mcrohibrid dar, in lipsa unor viitoare avantaje fiscale, nu cred ca merita diferenta de pret pt o economie de jumatate de litru de benzina si putin mai mult cuplu la plecarea de pe loc.
Ignis, dupa mine, concureaza la ,,cea mai urata masina,,.Da, na, e o parere personala, no ofence...

#45
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Bai, de urâtă, e urâtă. Dar proasta nu e. Uneori, cu mașinile, e precum femeile. :D

În altă ordine de idei, știați că Renault oferă 0.9 TCe 75 CP, pe Clio , cu preț de pornire de 10000 de euro? Iar ca dinamica, pe hârtie cel puțin, este peste 0.9 TCe 90 CP pus pe Logan, 1.2 74 CP pe Clio și undeva langa 1.0 TSI 95 CP pus pe Fabia sau Polo. Cred că ar fi singurul Clio la care m-aș uita acum.

Edited by LauCalin, 27 January 2019 - 09:29.


#46
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 raducut123, on 26 ianuarie 2019 - 23:16, said:


Ignis, dupa mine, concureaza la ,,cea mai urata masina,,.Da, na, e o parere personala, no ofence...
Vorbeam cu initiatorul, nu cu cititorii :)
Acum, daca tot discutam, cine are o masina "de buna", vede putin altfel a2a masina pt oras.
Ce imi place mie la Ignis sunt spatiul raportat la dimensiuni, consolele f scurte, garda la sol mai mare decat la majoritate masinilor din clasa mini si tractiunea. E genul de masina cu care te dai, nu circuli.  Eu cel putin asa o vad. I se potriveste de minune designul.

Edited by underb, 27 January 2019 - 10:45.


#47
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 19.05.2005
Am vazut Suziki Ignis pe soselele Capitalei si nu imi pare groaznica. Sincer, chiar mi-a atras atentia si intrebam sotia daca stie ce marca este. Acum, ar trebui sa si o vad in realitate, sa urc in ea, sa o testez putin.

Ieri, pe nenorocirea asta de vreme, am avut proasta inspiratie sa plec pentru a vizita cativa dealeri. Am ajuns pe Sos Parcului, unde se afla showroom-uri Opel, Citroen, VW, Suzuki si Hyundai.
Evident ca am batut drumul degeaba....
La Hyundai Tiriac era un singur angajat, se formase coada de 3 persoane care asteptau sa vorbeasca cu el, nu am avut rabdarea sa astept.
M-am urcat in singurul I20 expus in showroom (mai erau 2 in curte, inghetate bocna), dar era varianta Led Line. Am fost surprinsi placut de dimensiunea generoasa pentru o masina din aceasta clasa, mai ales sotiei i-a placut maxim. De asemenea, mi-a placut ca este "aerisita", fara zeci de butoane aruncate aiurea ca la alte marci. Ramane sa testez, daca gasesc disponibil, motorul 12l, 84 cp. Abia atunci pot sa emit o parere.

Am sperat sa vad si modelul Suzuky Swift, evident ca nu era expus in showroom. De Ignis nici vorba. Am schimbat 2 vorbe de coplezenta cu agentul de vanzari, am plecat rapid. E a 2a tentativa de a discuta cu dealeri Suzuky (prima a fost in 2010, cand eram in cautarea unei masini noi, am luat pana la urma vw golf 6), la ambele tentative am ramas cu o senzatie ca nu mai trebuie sa revin. Poate am avut ghinionul sa nimeresc agenti de vanzare plictisiti, care ori nu au dorinta, ori nu stiu cum sa te atraga sa iti vand produsul lor. Am sa le mai dau o sansa, cred ca mai mult pentru varianta Ignis.

La Citroen era inchis, nu este in lista, dar am zis ca nu strica sa vad macar si un C3.

Astept zilele urmatoare cateva oferte de pret si de la dealeri Hyundai din tara, dar si de la dealeri locali Opel, Ford (pentru modelele Corsa si Fiesta).

Ca si preferinte personale (ca se cam bat cap in cap cu ale sotiei din cauza preturilor), Honda Jazz  alaturi de Hyundai I20 Activeline sunt pe primele pozitii.

O duminica linistita, colegi!

Edited by Hannibal_od, 27 January 2019 - 12:17.


#48
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 19.05.2005
Salutare, colegi!

Se pare ca varianta Active Line de la Hyundai i20, nu se mai comercializeaza in Romania. Aviz celor care erau interesati (ca si mine) de acest model! Pacat!

Si, ca sa mai "dezmortesc" putin topic-ul, am gasit cateva oferte sh interesante. Inclin tot spre achizitia unui auto nou, dar, am considerat ca nu strica sa parcurg anunturile, poate apare ceva atractiv!

Ca atare, vreau sa postez cateva anunturi care mi-au facut cu ochiul, poate colegii care se pricep se depisteze anumite lucruri in neregula, vor sa isi spuna parerea.

- Suzuki Swift Hybrid, aceasta apare in deschiere ca masina de preprezentanta: https://goo.gl/sH7Y5s

- Hyundai i20 asta este abia cumparata, pusa deja la vanzare! https://goo.gl/kJjVnN

- Hyundai i30 https://goo.gl/bq5vYz

- Skoda Fabia, inca in garantie - https://goo.gl/a98hXn

- Suzuki Swift - https://goo.gl/6eYf3e

- Toyota Yaris - https://goo.gl/ZLX27Y

- Ford Focus - https://goo.gl/r92W3A

- Hyundai i20 - asta vrea sa scoata mai mult decat a dat pe masina - https://goo.gl/2gDxWe

- Toyota Yaris - https://goo.gl/bKLRHy

- VW Polo - https://goo.gl/dJqYLz

- VW Polo - https://goo.gl/vbf8MW

- VW Polo - https://goo.gl/gscN58

- Suzuki Baleno - https://goo.gl/NqG8qs

Edited by Hannibal_od, 30 January 2019 - 14:36.


#49
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Unul din Polo si Focus-ul par cele mai decente.

#50
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Una dintre Toyota Yaris, care ti se pare in stare mai buna. E singura la care vei mai avea inca aproape 4 ani garantie si e foarte buna ca masina de oras.

Edited by Ford4, 30 January 2019 - 15:59.


#51
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Swift din ala passion am luat eu anul trecut. Pretul de lista a fost de 11.400. In final am dat 10.000 fix pe ea, cu tot cu pretul unui tichet rabla cumparat. Deci ala daca vrea sa o dea cu 10.300 dupa un an si 5400 km e dus cu pluta.

#52
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 uhu10uhu, on 30 ianuarie 2019 - 16:08, said:

Swift din ala passion am luat eu anul trecut. Pretul de lista a fost de 11.400. In final am dat 10.000 fix pe ea, cu tot cu pretul unui tichet rabla cumparat. Deci ala daca vrea sa o dea cu 10.300 dupa un an si 5400 km e dus cu pluta.

Dus cu pluta e cine ii da banii. El incearca sa plece de cat mai sus, ca asa a invatat el ca se fac afacerile.

Mie i30 mi se pare, la repede, pret bun.

#53
Hannibal_od

Hannibal_od

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 19.05.2005
Sa mai dau un refresh la topic. In weekend am programat un drive test cu Hyundai I20, sper sa imi pot forma o opinie, ca sa il elimin sau nu din lista. Mai am un showroom Ford in apropierea celor de la Hyundai, sper sa pot vedea un Fiesta, eventual sa pot face un drive test cu motorizarea 1.0 l, 100 cp. Poate reusesc sa discut putin si asupra unui pret. Nu era in lista de preferinte, dar nu strica sa mai am o varianta.
Apoi, intr-o alta transa, vreau sa ajung si pe la Honda si Suzuki, pentru drive test si pret la versiunile Jazz si Swift. La Jazz este o singura motorizare (1.3l - 102 cp), iar la Swift ma intereseaza motorizarea 1.2l - 90 cp sau 1.0 Boosterjet - 112 cp. Sa vad ce iese ...
Pe de alta parte, ma tenteaza destul de mult si Mazda 2, dar aceasta placere vine si cu un pret cam mare! Mai exact in varianta de motorizare 1.5 - 75 cp, echipare cea mai slab cotata (Emotion) pretul pleaca de la 12.200 euro!! Prea mult, zic eu...
Revin cu pareri dupa drive test.

Edited by Hannibal_od, 31 January 2019 - 20:03.


#54
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Daca as avea banii de acum si nevoile de anul trecut nu as mai lua swift ci jazz in loc. Mi se pare alta calitate a constructiei. Plus ca e mai spatioasa.
Mazda 2 e scumpa pentru ce ofera.
Fiesta l-am sarit pentru ca e in 3 cilindri. E adevarat ca se tureaza mai usor motoarele in 3, insa mai lipsit de vibratii e cu 4.
Plus ca Ford a ajuns la un nivel controversat in ceea ce priveste fiabilitatea celebrului 1.0 ecoboost.
Hyundai are garantie buna si i20 parca tocmai ce a primit un facelift. Deci e de luat in seama.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate