Auto NOU break/combi/wagon cu tractiune integrala , benzinar , automat?
Last Updated: Feb 16 2019 10:08, Started by
Baxon
, Jan 22 2019 09:53
·
0
#37
Posted 22 January 2019 - 14:20
Tot grupul VAG cine cu amortizoare DCC magnetice care se pot regla pe duritate. Altfel ca o masina gen Cupra pe confort este chiar ok la drum lung.
Nu e chiar asa sport cum crezi. |
#38
Posted 22 January 2019 - 14:27
ammazon, on 22 ianuarie 2019 - 11:58, said:
Eu nu știu ce să mai zic despre 4x4... Chiar merită investiția sau dai doar niște bani în plus pentru un consum mărit? Merita. De la iesirea din parcare iarna pana la accesarea forestierelor mai dificile vara. Daca mergi doar pe asfalt insa nu (prea) merita. La alegerea masinii, mai ales daca este 4x4 ar trebui sa se tina seama de garda la sol si greutatea masinii... PS: sa nu uitam si de anvelope ! Edited by bumpocbum, 22 January 2019 - 14:27. |
#39
Posted 22 January 2019 - 14:57
Informativ ce am obtinut anul trecut pentru Superb:
Attached FilesEdited by charlly, 22 January 2019 - 14:58. |
#40
Posted 22 January 2019 - 15:22
#41
Posted 22 January 2019 - 16:37
Deci sa ne intelegem : combi , awd/4x4 /tractiune integrala , cu dotarile urmatoare musai musai ( altfel nu are rost sa schimb Vitara 2017 ) : volan incalzit , RBD ( radar brake assist parca ii zice ) , ACC ( adaptive cruise controll parca ) , automata, restul care nu merita mentionate 100% le are .
In cel mai rau caz imi bag picioarele si-mi iau rulota cu 15k euro dar parca nu m-ar incanta in mod deosebit . Sincer nu stiu la Subaru daca au optional volan incalzit ca-n rest corespunde cu totul dpmdv ! Imi cer scuze pt topic dar amu in vacanta m-o traznit ideea ; initial eram chitit pe o electrica dar inca nu e momentul pt mine . P.S. Pt cei care nu inteleg de ce as lua animalele de companie , nu am cum sa va explic ( si acuma ca-s dus buu , sun in fiecare zi de 2 ori sa vad ce face pitika ...) . |
#43
Posted 22 January 2019 - 16:56
Mazda 6 are versiune AWD la diesel - și ala e un diesel special, cel mai mic raport de compresie mondial, sunet și vibratii aproape cam ca un benzinar. Sau are un motor decent aspirat la 2l, numai FWD. Si in general preturi bune și un raport calitate+dotari/pret mult mai bun decat grupul VAG.
Sau noul Peugeot 508 SW, extrem de modernă, care inteleg ca va avea și o versiune AWD hibridă (motoare electrice pe spate) - dar prețurile și disponibilitatea nu sunt încă cunoscute. Edited by SIR, 22 January 2019 - 17:06. |
#44
Posted 22 January 2019 - 16:58
Si la consum (2 litri diferenta) si la accelerare. De asta VAg e campion la 0-100 in toate testele la orice comparatie de clasa si la consum sta bina.
Eu cu 1.4 tsi turbo benzina am 5-6% exterior mers pe autostrada 130-140. |
#45
Posted 22 January 2019 - 17:19
A zis un coleg de xlv, acum am vazut ca ar avea 720l porcbagaj ! Nu stiu daca se califica la wagon sau la suv, dar are pret lejer.
|
#46
Posted 22 January 2019 - 17:27
E tot suv din pacate ! O sa ma uit si la asta desi nu prea imi place ca design .
|
|
#47
Posted 22 January 2019 - 17:32
Baxon, on 22 ianuarie 2019 - 11:07, said:
Cutiile de viteza cum se comporta ? cutia e de nota 10 , habar nu am cand schimba , doar la kickdown simt din cauza ca retrogradeaza vreo 2 trepte. ( https://en.wikipedia.org/wiki/AWF8F35) mannes, on 22 ianuarie 2019 - 16:46, said:
Insignia au prostul obicei să aibă caroseria foarte grea, peste 1800kg. se va simți mai departe la frâne... noi vorbim de Insignia B care e mai usoara cu vreo 200 kg decat primul model.din cauza asta e mai rapida pe circuit cu 12 s decat precedentul OPC de 320 cai(si cu 1,7 s mai rapida decat Superb de 280 cai !). Edited by csi1, 22 January 2019 - 17:43. |
#48
Posted 22 January 2019 - 17:33
XLV nu e SUV
E un break ceva mai inaltat - ceva gen urban crossover Pe mine ma bate gandul sa-mi iau una. Caut exact ce vrei si tu Cand am vazut-o "pe viu" m-a convins aproape 75% ca o vreau Ramane sa mai fac si un drive test cu ea I-am spus dealerului; - Daca 4x4 offroad se descurca decent, o iau Omul mi-a zis ca mai bine platesc avansul pentru rezervare ca sigur o sa-mi placa Sa vedem |
#49
Posted 22 January 2019 - 17:38
XLV are caroseria prea inalta ca sa nu fie suv sau ....crossover . Nu e rau la pret si are cutie aisin insa nu imi place e cam colturoasa ,
Ma uitam acuma la un VW golf Alltrack = o sa vad in ce bani ies daca o configurez cu ce am nevoie si dejaba ca numa diZal e cu 4motion , imi vine sa borasc ! Edited by Baxon, 22 January 2019 - 17:42. |
#51
Posted 22 January 2019 - 18:07
Ce sa-i faci, dizal sa cere, wagoanele AWD din clasa medie (acolo unde exista) sunt ceva mai grele, mai pui si cate una-alta in porkbagaj (ca nu-ti iei wagon ca sa ai ecou deosebit in spate! ) si uite asa cuplul de dizal e mai nimerit.
Golf Variant sau alte compacte variant: vei avea spatiu mai mare decat in Vitara doar in porkbagaj, la interior tot strans vei fi. Asta este - de altfel - singurul (mare) dezavantaj. carmane, nu citisi ca fara dizal? Ca asa ar fi Mondeo ala, bata-l vina. PPS: Si daca astea sunt preturile la prima strigare la Volvo-ul ala, cam grele ... https://www.auto-bil...y-239/es/5/2017 Edited by Tyby, 22 January 2019 - 18:09. |
|
#52
Posted 22 January 2019 - 18:09
#53
Posted 22 January 2019 - 18:16
in configuratorul din RO se poate bifa AWD-ul. in schimb nu mai vad motorizarea 2T !
https://www.opel.ro/...nfigurator.html Edited by csi1, 22 January 2019 - 18:17. |
#54
Posted 22 January 2019 - 18:25
Tyby, on 22 ianuarie 2019 - 18:07, said: carmane, nu citisi ca fara dizal? Ca asa ar fi Mondeo ala, bata-l vina. PPS: Si daca astea sunt preturile la prima strigare la Volvo-ul ala, cam grele ... https://www.auto-bil...y-239/es/5/2017 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users