Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Imagine rotita la un TV Star Light 32DM6500
Last Updated: Jan 22 2019 10:38, Started by
macette
, Jan 21 2019 21:42
·
0
#1
Posted 21 January 2019 - 21:42
M-a sunat astazi o cunostinta si mi-a spus ca si-a cumparat un TV Star Light 32DM6500 iar dupa ce l-a scos din cutie, l-a montat si i-a dat drumu... surpriza... imaginea este rotita cu 180 de grade. Intrebarea mea pentru voi este daca a fost montat panoul invers din fabricatie (eroare) sau exista vre-o posibilitate sa corecteze imaginea dintr-un meniu de service. Daca da cum il accesez? Multumesc anticipat!
Attached Files |
#2
Posted 21 January 2019 - 21:54
Pune-l invers pe suportul VESA.
Sau retur. Edited by dorin_2k, 21 January 2019 - 21:55. |
#3
Posted 21 January 2019 - 21:56
Poate merge si la Starlight
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/P1RfyAeqvLQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu cred ca a fost montat invers,ala are niste conectori acolo. Edited by daniMMM, 21 January 2019 - 21:57. |
#4
Posted 21 January 2019 - 21:59
Cand am intrat eu in service meniu, am facut cate o foto la toate paginile.
Am iesit rapid. Daca modifici ceva ce nu stii ce e...ai pus-o! |
#5
Posted 21 January 2019 - 22:16
macette, on 21 ianuarie 2019 - 21:42, said:
M-a sunat astazi o cunostinta si mi-a spus ca si-a cumparat un TV Star Light 32DM6500 iar dupa ce l-a scos din cutie, l-a montat si i-a dat drumu... surpriza... imaginea este rotita cu 180 de grade. Intrebarea mea pentru voi este daca a fost montat panoul invers din fabricatie (eroare) sau exista vre-o posibilitate sa corecteze imaginea dintr-un meniu de service. Daca da cum il accesez? Multumesc anticipat! |
#6
Posted 21 January 2019 - 22:20
Panoul nu poate fi montat invers. Problema e electronica, din setarile facute in meniul de service, sau poate a fost resoftat cu un soft gresit.Daca e in garantie, sa-l duca la garantie, e cel mai recomandat.Meniul de service nu e acelasi cu meniurile de instalare, reglare.
Edited by myshyk, 21 January 2019 - 22:21. |
#7
Posted 21 January 2019 - 22:21
@daniMMM
Nu merge ca deja am incercat. Chestia aia nu merge decat la Samsung. @hitachi este luat de la e**g. Deci trebuie retrimis inapoi... |
#8
Posted 21 January 2019 - 23:05
D'aia produsele elctronice, precum telefoanele si televizoarele, se cumpara din magazin, unde le poti proba.
|
#9
Posted 22 January 2019 - 08:38
notrust, on 21 ianuarie 2019 - 23:05, said:
D'aia produsele elctronice, precum telefoanele si televizoarele, se cumpara din magazin, unde le poti proba. in 14 zile poti sa descoperi ce bube are am avut un LG care in 4 sau 5 zile aparuse o pata alba https://forum.softpe...2#entry18525352 |
#10
Posted 22 January 2019 - 08:39
myshyk, on 21 ianuarie 2019 - 22:20, said:
...a fost resoftat cu un soft gresit... De nu vrei nici să-l montezi invers în suport și nici să-l trimiți în garanție, iei de aici bin-ul. Procedura clasică apoi, pe stick și slotul unu, alimentezi cu butonul de power apăsat. După update trebuie să fie totul OK. Dacă n-ai înțeles pe deplin, suni curierul. notrust, on 21 ianuarie 2019 - 23:05, said:
...se cumpara din magazin, unde le poti proba. Cât de frecvent se întâmplă asta, să cumperi cu un soft eronat? Și zău așa, matale nu te lămurești cu un televizor de ce și cum poate, cum place la ochi văzând altul identic, ci îi musai să-l probești taman pe ăla de-l iei acasă... Scoți din cutie, împrăștii polistirene, cleme, de te ia cu dureri de cap până-n bagi înapoi... Plus vreo două minute până se încarcă Androidu' la prima utilizare. Păi da, să vezi cu ochii matale că prinde sârbii |
|
#11
Posted 22 January 2019 - 09:33
Eu ma uit prin 10 magazine la foarte multe modele, cand ma decid, cer telecomanda si butonez cat vreau eu "mostra", dupaia il pun pe vanzator sa-mi aduca unul sigilat, sa-l bagam in priza si sa-i facem verificarile de rutina, restul detaliilor acasa.
|
#12
Posted 22 January 2019 - 09:44
Până la băgatul în priză trebuie despachetat, montat suportul, montat cablul cu semnal (verifici individual porturile HDMI, intrarea de tuner, cea de satelit și rețeaua de date, plus intrarea VGA și porturile USB, IC cardul și alte câteva)?!?
Las-o că măcăne, ai zis și matale o ceva acolo, să fie zis; da' așa să rămână. Nu mai cumpărați televizoare online că-i bai mare |
#13
Posted 22 January 2019 - 10:22
Nu montez suport nimic.
Il scoate din cutie, da ii da jos toate cele, il baga pe HDMI, pe si pe internet, (daca e smart), se reambaleaza si se merge la casa de marcat. Asa am cumparat ultimele 4 televizoare si ultimele 4 telefoane, ba chiar si un bluray player si un DVD_PLAYER. A chiar si mousii de gaming plus tastaturile le-am verificat... Si ultimele doua monitoare tot asa le-am cumparat. Nu trebuie montat, se baga in priza si-l tin sprijinit eu pana-l baga vanzatorul in toate cele, dupaia il tine el, si-l butonez eu. Treaba de 2 minute verificarea, mai mult repusul in cutie. Edited by notrust, 22 January 2019 - 10:24. |
#14
Posted 22 January 2019 - 10:38
P.S.
La ultima verificare a unui monitor DELL avea doi pixeli blocati pe galben, i-am spus baiatului, a adus altul l-am verificat era totul OK, si l-am cumparat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users