Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Bujie incandescenta arsa
#37
Posted 21 January 2019 - 21:53
"si becurile se schimba set dupa aceeasi logica?"
Daca te referi la cele de faza lunga/scurta da, exact identic, ambele . La cele auxiliare , semnalizare etc nu, doar cel ars. Iar corect cand se schimba becurile din faruri se face obligatoriu reglaj de far si nu pe peretele de la bloc ci cu sistem de prisma optica in service . Edited by ldpe, 21 January 2019 - 21:54. |
#38
Posted 21 January 2019 - 21:59
Sa revenim la bujii. Problema mea la motorul meu diesel este ca ieri s-a aprins martorul la bujii si a ramas asa pe tot timpul zilei de parca bujiile ar fi ramas aprinse tot timpul. Am aflat ca atunci cand martorul ramane aprins inseamna ca una sau mai multe bujii sunt arse. Am aflat si cum se probeaza manual insa nu recomand decat in service pe tester. Am incercat sa o scot dar era intepenita, am dat cu lichid de frana de 3 ori in aceiasi zi. Apoi seara am incercat sa desfac din nou. Spre dezamagirea mea bujia a crapat, acum nu prea mai am de ce sa apuc, aproape ca s-a retezat. Ce sfaturi imi da-ti? Am auzit pe cineva ca ar exista o solutie cu extractor. V-ati lovit de problema asta?
Edited by danieldede, 21 January 2019 - 22:00. |
#39
Posted 21 January 2019 - 22:05
ldpe, on 21 ianuarie 2019 - 21:53, said:
"si becurile se schimba set dupa aceeasi logica?" Daca te referi la cele de faza lunga/scurta da, exact identic, ambele . La cele auxiliare , semnalizare etc nu, doar cel ars. Iar corect cand se schimba becurile din faruri se face obligatoriu reglaj de far si nu pe peretele de la bloc ci cu sistem de prisma optica in service . danieldede, on 21 ianuarie 2019 - 21:59, said:
Ce sfaturi imi da-ti? |
#40
Posted 21 January 2019 - 22:05
Păi dacă tot recomanzi ba una, ba alta, recomanda ți tu singur o soluție.
Dacă o banală verificare a bujiilor recomanzi sa fie făcută în service, recomand sa te duci la service și să fii pregătit să fii taxat la greu. |
#41
Posted 21 January 2019 - 22:10
ldpe, on 21 ianuarie 2019 - 21:45, said:
Si la autoturisme este dat in cartea tehnica de uzina , mai mult decat elsawin de la VAG de ex?? acolo e dat tot inclusiv procedura de lucru... |
#42
Posted 21 January 2019 - 22:11
irulan_corrino, on 21 ianuarie 2019 - 22:05, said:
Păi dacă tot recomanzi ba una, ba alta, recomanda ți tu singur o soluție. Dacă o banală verificare a bujiilor recomanzi sa fie făcută în service, recomand sa te duci la service și să fii pregătit să fii taxat la greu. |
#43
Posted 21 January 2019 - 22:16
"solutie cu extractor."
E un kit special care in mare sunt niste burghie pe "invers" , isi creaza loc de sprijun fortat pentru a se impana in peretele existent al bujiei (ce a ramas din ea) si prin fortare sa se scoata afara . E munca migaloasa si se lucreaza la risc - nu-si asuma nimeni riscul , daca e sa cada ceva in piston asta e, se desface motorul. "Pe bune?" Un bec auto are in jur de 1000 ore de functionare , cele normale , cu cat acel +130% ; +150% este mai mare cu atat viata este mai scurta , daca unul din becuri se arde (sa spunem) dupa 850 ore de functionare cam cat ii mai dai la celalalt ? La rgelaj - ia 2 becuri in mana si priveste rotind becul atent la filamente , da, nu sunt identic aranjate , la unele e diferenta foarte mare , clar lumina nu va bate exact in acelasi loc in oglinda farului si va fi deviata . |
#44
Posted 21 January 2019 - 22:18
EMPP, on 21 ianuarie 2019 - 21:50, said:
si becurile se schimba set dupa aceeasi logica? Domnule la becuri nu`i nici o logica, doar intimplare, la baiat i s`a ars un H7 Night Breaker dupa vreo 3000Km, bineinteles puse de noi in acelasi moment. Celalalt a "murit" dupa vreo 20Km... A reclamat la vinzator, Amazon si a fost contactat de producator, au cerut becurile arse inapoi si i`au trimis altele in loc. Pe cutie pe fata totul este fantastic, pe spate la durata de viata...cam la jumatate din unu normal, real nici atit. Nivelul tehnologic a ajuns atit de ridicat incit reproductibilitatea este extrem de buna, in conditii identice acele becuri se vor comporta identic, asa s`a si intimplat. |
#45
Posted 21 January 2019 - 22:35
CominP93, on 21 ianuarie 2019 - 19:54, said: Daca s-a ars una, cred ca urmeaza si restul, in viitorul apropiat. Nu ma gandesc sa le desfac, pt ca sigur nu au fost schimbate niciodata, si e destul de riscant...mai bine o duc la service, daca se intampla ceva, e problema lor. 200 de lei sunt 4 bujii...ori la sechimb toate 4, ori pe rand, tot aia e. Nu neaparat. Ce-i original e sfant Lasa piesele originale cat functioneaza, nu le schimba aiurea, ca astea chiar si OEM sau OE nu mai sunt la fel... |
#46
Posted 21 January 2019 - 22:46
CominP93, on 21 ianuarie 2019 - 22:11, said: Fiecare trebuie sa traiasca... daca toti erau atotstiutori ca tine, se inchideau toate service-urile. Puteai sa lasi urmele alea de greata deoparte! Mă scuzi. Nu înțeleg deranjul tau cat timp răspunsul meu era adresat altcuiva. Și tonul răspunsului meu a fost determinat de tonul postului acelui user. La problema ta eu recomand sa schimbi strict acea bujie dacă o schimbi tu. Dacă le schimbi la service, toate, n are rost să plătești 4 manopere. Dacă service ul îți spune că nu și asumă nimic dacă se rupe încearcă tu prima dată. Cu un degripant mai competent decât lichidul de frână, dacă se poate. |
|
#47
Posted 21 January 2019 - 23:30
danieldede, on 21 ianuarie 2019 - 21:59, said:
Sa revenim la bujii. Problema mea la motorul meu diesel este ca ieri s-a aprins martorul la bujii si a ramas asa pe tot timpul zilei de parca bujiile ar fi ramas aprinse tot timpul. Am aflat ca atunci cand martorul ramane aprins inseamna ca una sau mai multe bujii sunt arse. Am aflat si cum se probeaza manual insa nu recomand decat in service pe tester. Am incercat sa o scot dar era intepenita, am dat cu lichid de frana de 3 ori in aceiasi zi. Apoi seara am incercat sa desfac din nou. Spre dezamagirea mea bujia a crapat, acum nu prea mai am de ce sa apuc, aproape ca s-a retezat. Ce sfaturi imi da-ti? Am auzit pe cineva ca ar exista o solutie cu extractor. V-ati lovit de problema asta? 1.trebuie dat mult cu degripant de calitate nu lichid de frana, fara graba asteptat, nu trebuie aplicat extractorul rapid 2.extractorul sa fie de calitate, daca este ok se infinge usor in bujie in sens invers 3.se scoate usor in etape, fara miscari bruste este treaba de dexteritate Pentru a preveni orice cadere de bucati de bujie in motor, unii mai meseriasi cu un burgiu foarte subtire si de calitate sectioneaza bujia in centru si alternativ baga vacuum sa traga acel span odata sectionata total in centru apoi se utilizeaza extractorul, in cazul asta nu mai are ce sa cada in motor. O treaba delicata. Edited by iulian_1976, 21 January 2019 - 23:34. |
#48
Posted 22 January 2019 - 09:49
danieldede, on 21 ianuarie 2019 - 21:59, said:
Sa revenim la bujii. Problema mea la motorul meu diesel este ca ieri s-a aprins martorul la bujii si a ramas asa pe tot timpul zilei de parca bujiile ar fi ramas aprinse tot timpul. Am aflat ca atunci cand martorul ramane aprins inseamna ca una sau mai multe bujii sunt arse. Am aflat si cum se probeaza manual insa nu recomand decat in service pe tester. Am incercat sa o scot dar era intepenita, am dat cu lichid de frana de 3 ori in aceiasi zi. Apoi seara am incercat sa desfac din nou. Spre dezamagirea mea bujia a crapat, acum nu prea mai am de ce sa apuc, aproape ca s-a retezat. Ce sfaturi imi da-ti? Am auzit pe cineva ca ar exista o solutie cu extractor. V-ati lovit de problema asta? |
#49
Posted 22 January 2019 - 10:48
iulian_1976, on 21 ianuarie 2019 - 23:30, said:
cum a recomandat si ldpe@ o solutie este extractorul. 1.trebuie dat mult cu degripant de calitate nu lichid de frana, fara graba asteptat, nu trebuie aplicat extractorul rapid 2.extractorul sa fie de calitate, daca este ok se infinge usor in bujie in sens invers 3.se scoate usor in etape, fara miscari bruste este treaba de dexteritate Pentru a preveni orice cadere de bucati de bujie in motor, unii mai meseriasi cu un burgiu foarte subtire si de calitate sectioneaza bujia in centru si alternativ baga vacuum sa traga acel span odata sectionata total in centru apoi se utilizeaza extractorul, in cazul asta nu mai are ce sa cada in motor. O treaba delicata. iuliane, nu mai invata lumea sa foloseasca extractorul ca stii bine ca strica. -Mai oameni, bujia are putin peste 1mm grosimea peretelui, ce rezistenta credeti ca ar putea sa opuna? cand bagi un extractor conic si il fortezi acolo, bujia se largeste si se impinge in peretii chiulasei blocand-o astfel si mai tare, in cele din urma rezultand ruperea extractorului de la nivelul chiulasei si blocarea lui acolo pe vecie. Bujiile rupte se scot altfel... https://www.clubopel...24611&start=580 lectura placuta, sigur o sa rezolvati. Edited by invest20042001, 22 January 2019 - 10:52. |
#50
Posted 22 January 2019 - 12:10
invest@ nu ai extras niciodata o bujie cu extractorul nu induce lumea in eroare.
Daca ai fi folosit vreodata un extractor pentru extragerea unei bujii rupte nu te-ai fi ingrijorat ca extractorul se va rupe si ai fi stiut ca extractoarelele sunt un set pe marimi, nici nu atingi filetul, ele se infing doar in bujie. Singura grija este cum au precizat unii colegi mai sus, posibilitatea ca partea din mijlococul bujiei sa pice in motor, solutia v-am dat-o si se aplica in cazul bujiilor cu diametru foarte mic, nu este solutia mea nu am inventat-o eu, sunt altii mai buni ca mine. Edited by iulian_1976, 22 January 2019 - 12:11. |
#52
Posted 22 January 2019 - 15:34
Salutare! Revin cu vesti despre bujia mea retezata si intepenita in chiuloasa. "Am scapat usor" dupa cum mi-a spus mecanicul la care apelez de fiecare data cand se intampla ca masina mea sa aibe vreun defect. A fosolsit un extractor si bujia s-a miscat din prima incercare. A reusit sa o scoata fara ca sa cada ceva in camera de ardere(poate doar putina calamina). La sfatul lui am schimbat toate bujiile deoarece dupa cum a spus: "-S-ar putea sa cada cate una pe rand in viitorul apropiat fiindca au si ele un numar limitat de aprinderi. Slava Domnului ca nu am mai avut probleme si la celelalte bujii. Numai emotii in service. Una peste alta am aflat ca v-a trebui sa schimb si un releu(tot de la bujii) care face figuri si el in momentul cand se aprind bujiile. Momentan nu il schimb din motive bugetare. Cu putin noroc poate trec iarna asta si cu releul asta obosit.
|
#54
Posted 22 January 2019 - 16:46
iulian_1976, on 22 ianuarie 2019 - 12:10, said:
invest@ nu ai extras niciodata o bujie cu extractorul nu induce lumea in eroare. Daca ai fi folosit vreodata un extractor pentru extragerea unei bujii rupte nu te-ai fi ingrijorat ca extractorul se va rupe si ai fi stiut ca extractoarelele sunt un set pe marimi, nici nu atingi filetul, ele se infing doar in bujie. Singura grija este cum au precizat unii colegi mai sus, posibilitatea ca partea din mijlococul bujiei sa pice in motor, solutia v-am dat-o si se aplica in cazul bujiilor cu diametru foarte mic, nu este solutia mea nu am inventat-o eu, sunt altii mai buni ca mine. nu le-am utilizat niciodata, dar le am. 99% din utilizatori vor schimba bujiile doar o data in timpul detinerii unui automobil danieldede, on 22 ianuarie 2019 - 15:34, said:
Salutare! Revin cu vesti despre bujia mea retezata si intepenita in chiuloasa. "Am scapat usor" dupa cum mi-a spus mecanicul la care apelez de fiecare data cand se intampla ca masina mea sa aibe vreun defect. A fosolsit un extractor si bujia s-a miscat din prima incercare. A reusit sa o scoata fara ca sa cada ceva in camera de ardere(poate doar putina calamina). La sfatul lui am schimbat toate bujiile deoarece dupa cum a spus: "-S-ar putea sa cada cate una pe rand in viitorul apropiat fiindca au si ele un numar limitat de aprinderi. Slava Domnului ca nu am mai avut probleme si la celelalte bujii. Numai emotii in service. Una peste alta am aflat ca v-a trebui sa schimb si un releu(tot de la bujii) care face figuri si el in momentul cand se aprind bujiile. Momentan nu il schimb din motive bugetare. Cu putin noroc poate trec iarna asta si cu releul asta obosit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users