Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie edigital?
Last Updated: Jan 21 2019 10:45, Started by
cristinelu13
, Jan 21 2019 00:19
·
0
#1
Posted 21 January 2019 - 00:19
Prietena mea mi-a cumparat un glue gun bosch cu acumulator acum vreo 6 luni. A avut de la inceput niste probleme la incarcare, ba mergea, ba nu mergea. Acum nu se mai incarca deloc.
I-am contactat prin e-mail pe cei de la edigital si mi-au spus sa il duc la service bosch impreuna cu certificatul de garantie primit cu coletul. In colet a fost doar un manual de utilizare si o hartie in rusa, care ar putea fi certificatul de garantie, dar nu e completat nimic pe el. Nu am inteles de ce ma trimit la bosch si nu se ocupa ei de problema, Din cate stiam eu e responsabilitatea lor sa imi ofere un produs nou sau sa il repare pe cel vechi, in baza facturii. Cum ma sfatuiti sa procedez? Edited by cristinelu13, 21 January 2019 - 00:19. |
#2
Posted 21 January 2019 - 00:27
#3
Posted 21 January 2019 - 00:30
sfatul este sa te duci la bosch si sa te bucuri ca esti trimis la firma producatoare direct!
Cum crezi ca poate rezolva un magazin online o garantie, altfel decat sa trimita obiectul la producator? asa ai taiat intermediarul |
#4
Posted 21 January 2019 - 00:53
cristinelu13, on 21 ianuarie 2019 - 00:19, said:
Prietena mea mi-a cumparat un glue gun bosch cu acumulator acum vreo 6 luni. A avut de la inceput niste probleme la incarcare, ba mergea, ba nu mergea. Acum nu se mai incarca deloc. I-am contactat prin e-mail pe cei de la edigital si mi-au spus sa il duc la service bosch impreuna cu certificatul de garantie primit cu coletul. In colet a fost doar un manual de utilizare si o hartie in rusa, care ar putea fi certificatul de garantie, dar nu e completat nimic pe el. Nu am inteles de ce ma trimit la bosch si nu se ocupa ei de problema, Din cate stiam eu e responsabilitatea lor sa imi ofere un produs nou sau sa il repare pe cel vechi, in baza facturii. Cum ma sfatuiti sa procedez? |
#5
Posted 21 January 2019 - 08:06
Da, du-te direct la service-ul Bosch si zi "mersi" ca ai luat de la Edigital, nu de la Quickmobile.
|
#6
Posted 21 January 2019 - 10:07
Am avut si eu o experienta neplacuta cu cei de la edigital. Hartiile primite nu sunt in rusa, sunt in ungureste. Firma are in Romanaia, doar un birou intr-un apartament, de aceea, va fi greu sa ti se faca dreptate.
|
#7
Posted 21 January 2019 - 10:45
E cel tip bar cu acumulator de 3,6 v li-ion ?
Daca e acela mai bine ,mergi la un service de acumulatori li-ion si schimba elementul din interior cu un Samsung de 2000-2500mah . Avand rezistenta exact ca la tigara electronica descarca puternic acumulatorul , ajunge la 20 A descarcarea iar acumulatorul e mic, 1500mah cel mult , deja de la 10-15A da pe spate . Gasesti meseriasi pe olx si il schimba rapid , eu am avut surpriza ca la o masina de gaurit dupa reparatie (schimb acumulatori) sa functioneze mai ok decat original . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users