Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Impozit auto.
#37
Posted 20 January 2019 - 11:29
TheRipper, on 20 ianuarie 2019 - 10:44, said: Impozitul mai mare e pentru a te taxa ca poluezi mai mult e o simpla taxa de lux, diferentiata in functie de un parametru cat mai accesibil (capacitatea cilindrica a motorului). george_alexandru, on 20 ianuarie 2019 - 11:05, said:
"strictul necesar" se aplica inainte de "modele", stimate domn . ba chiar inainte de "producator". in Romania actuala, loganul e reprezentativ pentru "strictul necesar". si daca te uiti la masinile de pe strada, o sa vezi ca marea lor majoritate au motoare sub 2l. |
#38
Posted 20 January 2019 - 11:34
Baxon, on 20 ianuarie 2019 - 11:14, said:
La autoturisme era ok un impozit unic pt ce depaseste 2000 cmc dar nu aberant cum este acuma . Castigau mai multi bani pt ca lumea isi declara bolidu la impozit , altfel cum e acuma , sunt o gramada de masini cu cilindree peste 3000 cmc care nu figureaza nicaieri la impozitare .... Na, că fac offtopic pe topicul meu. _Smiley_, on 20 ianuarie 2019 - 11:29, said:
aberezi . impozitul asta n-are nimic de-a face cu poluarea. e o simpla taxa de lux, diferentiata in functie de un parametru cat mai accesibil (capacitatea cilindrica a motorului). Care-i idiotul care o hotărât că de la 2.0 la 2.2 impozitul va crește de 4,8 ori? Ce drac de matematică a învățat respectivul idiot? |
#39
Posted 20 January 2019 - 11:34
ericmario, on 20 ianuarie 2019 - 10:27, said:
Ce idiot a făcut clasificarea asta? Cum să plătesc de peste ori mai mult pentru un motor de 2,2l față de unul de 2,0 l? Adică voi sunteți normali la cap? Nu mă duc la motoare mai mari că te ia cu dureri de cap. Deci care-i faza? O mașină cu motor mai mare nu ocupă tot un loc de parcare?Nu are tot 4 roți? daca ai avut bani de 2,2 l ai si de impozit. e simplu, nu? altfel, care e logica de ti-ai luat motor asa mare? intreb pentru un prieten care e pieton... |
#40
Posted 20 January 2019 - 11:38
#41
Posted 20 January 2019 - 11:40
#42
Posted 20 January 2019 - 11:43
pupama, on 20 ianuarie 2019 - 11:34, said:
daca ai avut bani de 2,2 l ai si de impozit. e simplu, nu? altfel, care e logica de ti-ai luat motor asa mare? intreb pentru un prieten care e pieton... Pai iti spun eu, unii producatori au ales sa ofere aceeasi performanta intr-un motor mai mare pentru ca, la ei acasa, in Japonia, nu platesc de 4 ori impozit mai mare pentru 200cmc in plus. Am mai explicat mai sus, dar vad ca nimeni nu intelege, corelatia intre valoare si cilindree a existat la un moment dat, in trecut. Nu mai este relevanta acum. |
#43
Posted 20 January 2019 - 11:45
Chiar nu ii inteleg pe unii romani, au 30.000 euro sa dea pe o masina cu motor mare, cu coaturi de intretinere pe masura, dar nu au 300 lei sa,plateasca impozitul la ea.... Tipic romanesc
rosix, on 20 ianuarie 2019 - 11:40, said: Pentru ca se considera masina de chiabur capitalist |
#44
Posted 20 January 2019 - 11:46
Masinile rar se cumpara dupa niste chestii logice ...majoritatea le luam cu ochii, cu inima , ..etc.
Si eu am 2.l si am renuntat la 2.5 .....doar ca au astia din guvern un pix ghidus . In mod opinia mea , as fi facut o taxa cumva corelata cu itp-ul cu norma de poluare si cu combustibilul astfel incat sa se vada real cate noxe generezi Din nefericire nu asta-i scopul ...ci doar o alta forma mascata de a mulge cetatenii |
#45
Posted 20 January 2019 - 11:46
ericmario, on 20 ianuarie 2019 - 11:38, said:
Amice, tu vorbești în cunoștință de cauză, sau faci mișto? Nu te ia la misto, asa gandesc unii, vezi deasupra mea, chestiile astea se intampla pentru ca tacem si induram, faptul ca imi pui impozit pe un bun pentru care am muncit, am furat, am facut ceva sa il obtin este o mica hotie, asa intelege statul sa isi spolieze cetatenii, daca am renunta toti la masini tot ar gasi ceva de impozitat, si se va intampla pana vom spune stop P.S Impozitul nu are nici un fel de legatura cu poluarea, este doar o japca din partea statului, si nu are nici o corelare, incetati sa va intrebati si sa faceti ipoteze, pur si simplu baietii de la butoane se uita la masini si se uita si cati bani au nevoie, voi din ce bani credeti ca se fac pomenile cu reabilitarile, cu lifturile gratis, si toate mizeriile care trebuie sa aduca voturi!? Edited by Platon, 20 January 2019 - 11:48. |
#46
Posted 20 January 2019 - 11:47
geostorm, on 20 ianuarie 2019 - 11:44, said:
Chiar nu ii inteleg pe unii romani, au 30.000 euro sa dea pe o masina cu motor mare, cu coaturi de intretinere pe masura, dar nu au 300 lei sa,plateasca impozitul la ea.... Tipic romanesc Nu e vorba ca n-am bani, cand am luat-o stiam in ce ma bag. Doar ca ma enerveaza absurdul situatiei. La fel cum ma enerveaza impozitarea progresiva in transe, la care inca mai viseaza unii pesedei. |
|
#47
Posted 20 January 2019 - 11:50
ericmario, on 20 ianuarie 2019 - 11:34, said:
Care-i parametrul ăla? Care-i idiotul care o hotărât că de la 2.0 la 2.2 impozitul va crește de 4,8 ori? Ce drac de matematică a învățat respectivul idiot? sa fie oare cel pe care l-am dat in paranteze, intamplatot identic cu cel care te "roade" si pe tine? in caz ca tot nu se intelege: capacitatea cilindrica a motorului valoarea unei masini se modifica mereu, puterea poate varia si ea (ex:defectiuni), dar numarul de cc ramane acelasi cat timp nu schimbi motorul (si schimbatul motorului implica si mentionarea noii capacitati in acte, deci se actualiezeaza automat impozitul). cat despre restul intrebarilor, uite o statistica de pe autovit: -masini cu motoare sub 2l : 15.891 -masini cu motoare intre 2l si 2.6l: 4.078 -masini cu motoare intre 2.6l si 3l: 3366 -masini cu motoare peste 3l: 1.027 scopul statului prin impozite e sa castige cat mai multi bani fara sa riste o revolta. d'asta de la 2l in sus cresc taxele, pentru ca sunt relativ putini cei cu asemenea motorizari. si da, asa cum s-a spus mai sus, e valabila si teoria cu "ai avut bani de motor de 3l, inseamna ca ai bani si de impozit". |
#48
Posted 20 January 2019 - 11:51
george_alexandru, on 20 ianuarie 2019 - 11:47, said: Nu e vorba ca n-am bani, cand am luat-o stiam in ce ma bag. Doar ca ma enerveaza absurdul situatiei. La fel cum ma enerveaza impozitarea progresiva in transe, la care inca mai viseaza unii pesedei. Nu.e nimic absurd, asa e in mai toate tarile UE. Ceea ce doresti tu mai gasesti doar prin Rusia,Moldova,Ucraina, nu in UE |
#49
Posted 20 January 2019 - 11:53
#50
Posted 20 January 2019 - 11:55
ericmario, on 20 ianuarie 2019 - 10:27, said:
Ce idiot a făcut clasificarea asta? Cum să plătesc de peste ori mai mult pentru un motor de 2,2l față de unul de 2,0 l? Adică voi sunteți normali la cap? Nu mă duc la motoare mai mari că te ia cu dureri de cap. Deci care-i faza? O mașină cu motor mai mare nu ocupă tot un loc de parcare? Nu are tot 4 roți? |
#51
Posted 20 January 2019 - 11:56
geostorm, on 20 ianuarie 2019 - 11:45, said:
Chiar nu ii inteleg pe unii romani, au 30.000 euro sa dea pe o masina cu motor mare, cu coaturi de intretinere pe masura, dar nu au 300 lei sa,plateasca impozitul la ea.... Tipic romanesc |
|
#52
Posted 20 January 2019 - 11:57
george_alexandru, on 20 ianuarie 2019 - 11:47, said: Nu e vorba ca n-am bani, cand am luat-o stiam in ce ma bag. Doar ca ma enerveaza absurdul situatiei. La fel cum ma enerveaza impozitarea progresiva in transe, la care inca mai viseaza unii pesedei. Bine, ca nu e unica nici aia, ca ai impozit diferit pe tot felul de categorii, gen venituri din castiguri jocuri de noroc, dividende etc |
#53
Posted 20 January 2019 - 11:57
pai vezi? ia un turbo, cilindree mica impozit mic putere mare.
|
#54
Posted 20 January 2019 - 11:57
ericmario, on 20 ianuarie 2019 - 11:56, said:
Tipic romănesc e să plătești impozit auto 180 lei la cilindree 2.0 și 900 lei la cilindree 2.2? motor 2.5 e impozit de 900, la 2.2 din cate stiam e mai mic, dar e posibil si sa ma insel ca nu m-a interesat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users