Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Schimbare laptop in garantie
Last Updated: Feb 02 2020 06:41, Started by
CominP93
, Jan 19 2019 23:09
·
0
#1
Posted 19 January 2019 - 23:09
Salut. Nu am stiut in ce topic sa scriu, asa ca am scris aici. Am cumparat un laptop in martie 2017 de pe pcgarage. Prima data, prin octombrie 2017, s-a defectat hdd-ul, am trimis laptopul in garantie si l-au reparat. In decembrie 2017 s-a rupt o balama de la clapeta si nu mai puteam sa o las jos. Din nou l-am trimis in garantie si l-au reparat. De cateva zile a inceput sa se tot blocheze laptopul, si azi iar s-a stricat hdd- ul. Credeti ca o sa-mi schimbe laptopul sau sa primesc banii inapoi, tinand cont ca laptopul s-a stricat de 2 ori din acelasi motiv, si de 3 ori in total? Garantia mai e valabila pana in martie.
|
#2
Posted 19 January 2019 - 23:18
Daca il folosesti ciobaneste se strica, normal!
Cred ca ti-ar trebui unul cu carcasa de titan si SSD. Cat de ciobaneste umbli cu el? |
#3
Posted 19 January 2019 - 23:18
Poate sa se strice si de 100 de ori, daca au chef sa-l repare de 100 de ori, il repara.
|
#4
Posted 19 January 2019 - 23:44
E frustrant sa tot ti se strice si ei sa tot sa ti-l repare, sa pierzi timp si toate alea, daaar, este legal si asa vor face pana iese din garantie.
|
#5
Posted 20 January 2019 - 00:20
Eu zic sa fii multumit pentru faptul ca ti l-au reparat si nu au anulat garantia pentru defect provocat cu balamaua auia rupta sau hardurile defecte, probabil din cauza ca ai scapat jos laptopul.
|
#6
Posted 20 January 2019 - 00:37
bluesnake, on 19 ianuarie 2019 - 23:44, said:
E frustrant sa tot ti se strice si ei sa tot sa ti-l repare, sa pierzi timp si toate alea, daaar, este legal si asa vor face pana iese din garantie. E frustrant pt ca laptopul a fost 3000 de lei, nu-i chiar o suma mica, o mizerie de lenovo, si nu mi se pare normal sa se strice de 2 ori in decurs de nici macar un an la pretul acela. Ma gandeam eu ca nu-i obliga nimic sa-l schimbe. Mersi! modoran, on 20 ianuarie 2019 - 00:20, said:
Eu zic sa fii multumit pentru faptul ca ti l-au reparat si nu au anulat garantia pentru defect provocat cu balamaua auia rupta sau hardurile defecte, probabil din cauza ca ai scapat jos laptopul. Eu zic sa nu te mai grabesti sa judeci si sa tragi concluzii ! Balamaua s-a rupt pt simplul motiv ca e plastic ieftin, si o lasam jos in fiecare zi cand opream laptopul. Hardurile s-au defectat in timp ce laptopul era pornit, ingheta imaginea de fiecare data. De fiecare data, inainte sa se strice hardul, laptopul avea momente cand se bloca complet si functiona numai dupa ce il opream\porneam de la buton. |
#7
Posted 20 January 2019 - 00:41
Bine ai venit in lumea Lenovo...
Pana si Thinkpadurile lor noi au probleme, ce sa mai zici de astealalte mai ieftine? |
#8
Posted 20 January 2019 - 00:50
bluesnake, on 20 ianuarie 2019 - 00:41, said:
Bine ai venit in lumea Lenovo... Pana si Thinkpadurile lor noi au probleme, ce sa mai zici de astealalte mai ieftine?
Edited by althea, 20 January 2019 - 08:41.
|
#9
Posted 20 January 2019 - 00:51
@modoran
Cu astfel de rationament toate produsele achizitionate au Garantie ZERO BARAT, consumatorul fiind la cheremul vanzatorului si nu invers cum este normal. @OP Toate produsele beneficiaza de garantie internationala , RMA-ul se poate face local sau international in functie de existenta sau nu a unei reprezentante locale a firmei producatoare. Pentru anulat de garantie exista ANPC. Din propria experienta iti sugerez ca toate produsele trimise in garantie sa le fotografiezi, filmezi pe toate partile astfel incat plangerea ANPC sa se poate rezolva de la sine fara intrebari suplimentare ;> Posteaza aici un screenshot cu datele SMART ale HDD-ului daca mai este acesibil. Ideal ar fi fost sa le ai deja de la prima schimbare a acestuia in garantie. |
#10
Posted 20 January 2019 - 01:10
Nu o sa ma mai obosesc sa fac plangere, pt ca nu e ca si cum depanero a refuzat sa-mi repare laptopul din nu stiu ce motiv. Voiam doar sa stiu daca se poate schimba laptopul sau daca se pot restitui banii, daca a fost cineva in situatia asta. Si nu am, din pacate, nici o poza cu datele, numai cu display-ul laptopului sa nu cumva sa se sparga pe la curier( ei chiar manipuleaza CIOBANESTE coletele). O sa-i pun un ssd, chiar daca pierd ultima luna de garantie. Ori acum, ori mai tarziu,tot asa o sa se strice hardul pus de ei, daca il trimit in garantie.
ROG DOAR CEI CARE AU FOST IN SITUATII ASEMANATOARE SA-SI DEA CU PAREREA. MERSI slai, on 19 ianuarie 2019 - 23:18, said:
Poate sa se strice si de 100 de ori, daca au chef sa-l repare de 100 de ori, il repara. |
|
#11
Posted 31 January 2020 - 12:18
CominP93, on 20 ianuarie 2019 - 01:10, said:
Nu o sa ma mai obosesc sa fac plangere, pt ca nu e ca si cum depanero a refuzat sa-mi repare laptopul din nu stiu ce motiv. Voiam doar sa stiu daca se poate schimba laptopul sau daca se pot restitui banii, daca a fost cineva in situatia asta. Si nu am, din pacate, nici o poza cu datele, numai cu display-ul laptopului sa nu cumva sa se sparga pe la curier( ei chiar manipuleaza CIOBANESTE coletele). O sa-i pun un ssd, chiar daca pierd ultima luna de garantie. Ori acum, ori mai tarziu,tot asa o sa se strice hardul pus de ei, daca il trimit in garantie. ROG DOAR CEI CARE AU FOST IN SITUATII ASEMANATOARE SA-SI DEA CU PAREREA. MERSI Mersi, mi-ai fost de ajutor. Ca prin minune laptopul s-a reparat singur. Bănuiesc că la toate marile firme constructoare este asa dar la Lenovo dacă un laptop în garanție se strica de 3 ori pentru aproximativ aceeași problemă atunci firma iți schimbă laptopul cu unul similar care se află la vânzare în acel moment. Garanția se prelungește cu zilele care a stat în service , banii nu ii primești înapoi. Schimbarea laptopului defect se face doar cu acordul tău în cazul în care acel model nu mai există în piața.Lenovo iți oferă unul similar. |
#12
Posted 31 January 2020 - 12:22
@nelulungu : Presupun ca initiatorul si-a rezolvat deja problema dupa un 1 de zile ;>
|
#13
Posted 02 February 2020 - 06:41
CominP93, on 20 ianuarie 2019 - 00:50, said:
Invatatura de minte pe viitor, mai bine alegeam un Hp sau Dell. Am un Toshiba cumparat in 2015 pe care chiar l-am scapat pe jos urat de tot, si merge fara probleme...dar astea nu se mai prea fabrica din cate am vazut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users