Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

Schimbare laptop in garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
CominP93

CominP93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 06.03.2017
Salut. Nu am stiut in ce topic sa scriu, asa ca am scris aici. Am cumparat un laptop in martie 2017 de pe pcgarage. Prima data, prin octombrie 2017, s-a defectat hdd-ul, am trimis laptopul in garantie si l-au reparat. In decembrie 2017 s-a rupt o balama de la clapeta si nu mai puteam sa o las jos. Din nou l-am trimis in garantie si l-au reparat. De cateva zile a inceput sa se tot blocheze laptopul, si azi iar s-a stricat hdd- ul. Credeti ca o sa-mi schimbe laptopul sau sa primesc banii inapoi, tinand cont ca laptopul s-a stricat de 2 ori din acelasi motiv, si de 3 ori in total? Garantia mai e valabila pana in martie.

#2
Tehnicianul090370

Tehnicianul090370

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 18.10.2018
Daca il folosesti ciobaneste se strica, normal!
Cred ca ti-ar trebui unul cu carcasa de titan si SSD. Cat de ciobaneste umbli cu el?

#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007
Poate sa se strice si de 100 de ori, daca au chef sa-l repare de 100 de ori, il repara.

#4
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 22.11.2006
E frustrant sa tot ti se strice si ei sa tot sa ti-l repare, sa pierzi timp si toate alea, daaar, este legal si asa vor face pana iese din garantie.

#5
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,309
  • Înscris: 08.02.2011
Eu zic sa fii multumit pentru faptul ca ti l-au reparat si nu au anulat garantia pentru defect provocat cu balamaua auia rupta sau hardurile defecte, probabil din cauza ca ai scapat jos laptopul.

#6
CominP93

CominP93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 06.03.2017

 bluesnake, on 19 ianuarie 2019 - 23:44, said:

E frustrant sa tot ti se strice si ei sa tot sa ti-l repare, sa pierzi timp si toate alea, daaar, este legal si asa vor face pana iese din garantie.

E frustrant pt ca laptopul a fost 3000 de lei, nu-i chiar o suma mica, o mizerie de lenovo, si nu mi se pare normal sa se strice de 2 ori in decurs de nici macar un an la pretul acela. Ma gandeam eu ca nu-i obliga nimic sa-l schimbe. Mersi!

 modoran, on 20 ianuarie 2019 - 00:20, said:

Eu zic sa fii multumit pentru faptul ca ti l-au reparat si nu au anulat garantia pentru defect provocat cu balamaua auia rupta sau hardurile defecte, probabil din cauza ca ai scapat jos laptopul.

Eu zic sa nu te mai grabesti sa judeci si sa tragi concluzii ! Balamaua s-a rupt pt simplul motiv ca e plastic ieftin, si o lasam jos in fiecare zi cand opream laptopul. Hardurile s-au defectat in timp ce laptopul era pornit, ingheta imaginea de fiecare data. De fiecare data, inainte sa se strice hardul, laptopul avea momente cand se bloca complet si functiona numai dupa ce il opream\porneam de la buton.

#7
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 22.11.2006
Bine ai venit in lumea Lenovo... :(

Pana si Thinkpadurile lor noi au probleme, ce sa mai zici de astealalte mai ieftine? :(

#8
CominP93

CominP93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 06.03.2017

 bluesnake, on 20 ianuarie 2019 - 00:41, said:

Bine ai venit in lumea Lenovo... Posted Image

Pana si Thinkpadurile lor noi au probleme, ce sa mai zici de astealalte mai ieftine? Posted Image
Invatatura de minte pe viitor, mai bine alegeam un Hp sau Dell. Am un Toshiba cumparat in 2015 pe care chiar l-am scapat pe jos urat de tot, si merge fara probleme...dar astea nu se mai prea fabrica din cate am vazut.

Edited by althea, 20 January 2019 - 08:41.
jigniri


#9
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,404
  • Înscris: 01.11.2004
@modoran
Cu astfel de rationament toate produsele achizitionate au Garantie ZERO BARAT, consumatorul fiind la cheremul vanzatorului si nu invers cum este normal.

@OP
Toate produsele beneficiaza de garantie internationala , RMA-ul se poate face local sau international in functie de existenta sau nu a unei reprezentante locale a firmei producatoare. Pentru anulat de garantie exista ANPC. Din propria experienta iti sugerez ca toate produsele trimise in garantie sa le fotografiezi, filmezi pe toate partile astfel incat plangerea ANPC sa se poate rezolva de la sine fara intrebari suplimentare ;>

Posteaza aici un screenshot cu datele SMART ale HDD-ului daca mai este acesibil. Ideal ar fi fost sa le ai deja de la prima schimbare a acestuia in garantie.

#10
CominP93

CominP93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 06.03.2017
Nu o sa ma mai obosesc sa fac plangere, pt ca nu e ca si cum depanero a refuzat sa-mi repare laptopul din nu stiu ce motiv. Voiam doar sa stiu daca se poate schimba laptopul sau daca se pot restitui banii, daca a fost cineva in situatia asta. Si nu am, din pacate, nici o poza cu datele, numai cu display-ul laptopului sa nu cumva sa se sparga pe la curier( ei chiar manipuleaza CIOBANESTE coletele). O sa-i pun un ssd, chiar daca pierd ultima luna de garantie. Ori acum, ori mai tarziu,tot asa o sa se strice hardul pus de ei, daca il trimit in garantie.

ROG DOAR CEI CARE AU FOST IN SITUATII ASEMANATOARE SA-SI DEA CU PAREREA. MERSI

 slai, on 19 ianuarie 2019 - 23:18, said:

Poate sa se strice si de 100 de ori, daca au chef sa-l repare de 100 de ori, il repara.
Mersi, mi-ai fost de ajutor. Ca prin minune laptopul s-a reparat singur.

#11
nelulungu

nelulungu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 01.10.2010

 CominP93, on 20 ianuarie 2019 - 01:10, said:

Nu o sa ma mai obosesc sa fac plangere, pt ca nu e ca si cum depanero a refuzat sa-mi repare laptopul din nu stiu ce motiv. Voiam doar sa stiu daca se poate schimba laptopul sau daca se pot restitui banii, daca a fost cineva in situatia asta. Si nu am, din pacate, nici o poza cu datele, numai cu display-ul laptopului sa nu cumva sa se sparga pe la curier( ei chiar manipuleaza CIOBANESTE coletele). O sa-i pun un ssd, chiar daca pierd ultima luna de garantie. Ori acum, ori mai tarziu,tot asa o sa se strice hardul pus de ei, daca il trimit in garantie.

ROG DOAR CEI CARE AU FOST IN SITUATII ASEMANATOARE SA-SI DEA CU PAREREA. MERSI


Mersi, mi-ai fost de ajutor. Ca prin minune laptopul s-a reparat singur.

Bănuiesc că la toate marile firme constructoare este asa dar la Lenovo dacă un laptop în garanție se strica de 3 ori pentru aproximativ aceeași problemă atunci firma iți schimbă laptopul cu unul similar care se află la vânzare în acel moment. Garanția se prelungește cu zilele care a stat în service , banii nu ii primești înapoi. Schimbarea laptopului defect se face doar cu acordul tău în cazul în care acel model nu mai există în piața.Lenovo iți oferă unul similar.

#12
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,404
  • Înscris: 01.11.2004
@nelulungu : Presupun ca initiatorul  si-a  rezolvat deja problema dupa un 1 de zile ;>

#13
lost_in_a_dream

lost_in_a_dream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,688
  • Înscris: 03.07.2019

 CominP93, on 20 ianuarie 2019 - 00:50, said:

Invatatura de minte pe viitor, mai bine alegeam un Hp sau Dell. Am un Toshiba cumparat in 2015 pe care chiar l-am scapat pe jos urat de tot, si merge fara probleme...dar astea nu se mai prea fabrica din cate am vazut.
Toshiba e fix la fel de praf ca Lenovo. Daca nu, si mai si!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate