Rds creste preturile din 1 martie
Last Updated: Apr 14 2019 14:42, Started by
mediasick
, Jan 19 2019 22:46
·
0
#127
Posted 12 February 2019 - 22:27
Înainte mergea sa le activezi dar nu m-ai puteai sa le dezactivezi.
Acum e invers le poți dezactiva dar din cate observ nu m-ai poți activa. |
#128
Posted 12 February 2019 - 22:41
joystick, on 12 februarie 2019 - 21:58, said:
Se pot și reactiva optiunile? Adică eu nu ma uit nici la hbo, nici la film now... Dar le platesc. Le-as dezactiva iar dacă plange cineva din familie... O sa le reactivez.... Ma gandesc ca daca dezactivezi azi de exemplu nu te mai lasa sa activezi la loc decat de la 1 luna viitoare. Intreaba si tu familia daca se uita sau nu si daca zic ca nu se uita dezactivezi direct din cont. Pe factura lunii urmatoare o sa platesti doar fractie din extraoptiune. De exemplu pentru 1-12 februarie platesti, iar pentru 13-28 februarie ti se scade proportional diferenta. |
#129
Posted 14 February 2019 - 15:39
Revin cu un update la ce am spus mai sus.
Se pare că acum se pot activa cat și dezactiva extraoptiunile. Probabil au făcut update pe site. Edited by cyrusct82, 14 February 2019 - 15:39. |
#130
Posted 14 February 2019 - 16:27
rosix, on 19 ianuarie 2019 - 23:01, said:
Eu am renuntat la el acu 3 ani.. Nu mai e util.. acum avem la noi telefoane cu net pe ele. Ca veni vorba: am si eu unul d-ala, pe care il folosesc la cateva luni o data. Il folosesc cu cablu USB la microUSB (sau mini, nu mai stiu, nu ma uit acum). Exista vreo modalitate prin care pot baga cartela direct in tableta, daca nu are conector SMI? |
#131
Posted 15 February 2019 - 19:22
Intrebare .Daca predau smart cam-ul trec de la abonament digital la analogic?
|
#132
Posted 15 February 2019 - 19:25
aaaa4567, on 14 februarie 2019 - 16:27, said: Ca veni vorba: am si eu unul d-ala, pe care il folosesc la cateva luni o data. Il folosesc cu cablu USB la microUSB (sau mini, nu mai stiu, nu ma uit acum). Exista vreo modalitate prin care pot baga cartela direct in tableta, daca nu are conector SMI? Nu exista. Tableta trebuie sa aiba slot pentru SIM |
#133
Posted 15 February 2019 - 20:12
Epidaurus, on 15 februarie 2019 - 19:22, said:
Intrebare .Daca predau smart cam-ul trec de la abonament digital la analogic? Digital inseamna ca ai de la RCS-RDS cel putin 1 decodor SD sau HD sau CAM CI+. |
#134
Posted 16 February 2019 - 08:28
Am eu o întrebare m-ai buna.
Daca renunț la toate extraoptiunile ce se întâmplă? Trebuie sa predau Smart cardul? Întreb asta deoarece la ei nu trebuie Smart Card pt restul canalelor digitale. |
#135
Posted 16 February 2019 - 11:30
Inchizi optiunile, predai cardul CAM CI+ si treci pe analogic
Edited by pupama, 16 February 2019 - 11:31. |
#136
Posted 16 February 2019 - 12:47
Pai asta o înțeleg.
Eram doar curios daca îl pot pastra pentru atunci când vreau sa adaug din nou opțiuni. |
|
#137
Posted 16 February 2019 - 12:54
Trebuie sa faci diferenta intre pachet Analogic si pachet Digital si extraoptiunile ce se pot opta doar pe pachet Digital.
Daca de exemplu nu ai nevoie de HBO, HBO Maxpack, Film Now, Adult sau DIGI 4K poti sa pastrezi pachetul Digital la 30 de lei cu un card. O sa vezi in continuare canale ce au nevoie de card, de exemplu Viasat TV 1000, Viasat History sau BBC Earth. Cand doresti din nou extraoptiunile amintite de mine le activezi telefonic sau din contul Digi Romania si ti se activeaza in 5 minute pe televizorul unde ai ai card. Daca nu doresti pachetul Digital la 30 de lei atunci dai inapoi cardul si treci pe Analogic in valoare de 26 de lei. In momentul in care ai trecut pe Analogic nu o sa mai poti sa vezi canalele criptate (codate) din Digital si bineinteles ca nu o sa poti sa activezi vreo extraoptiune din Digital pana nu ridici din nou cardul. Sa zicem ca te razgandesti si doresti Digital cu Film Now, intai se face comand de card, astepti sa zicem 2-3 saptamani sau daca ai ghinion si 2-3 luni pana primesti din nou CAM CI+ si abia dupa ce il ridici se face trecerea la Digital + Film Now. |
#138
Posted 16 February 2019 - 17:00
Era bine daca de exemplu vroiai sa activezi maxpack toate televizoarele sa aibe acces la programele codate indiferent de card sau nu, asa trebuie pentru fiecare televizor cate un CAM!
Si o intrebare... La activarea pachetului HBO am vazut ca se da si un cont de HBO GO , cum functioneaza acest cont? Merge sa ma uit pe mai multe dispozitive gen PC ,smart tv etc ? Gen cum e la netflix ,la 12Euro maxim 4 dispozitive calitate 4k! |
#140
Posted 17 February 2019 - 09:48
catalinman, on 16 februarie 2019 - 12:54, said:
Sa zicem ca te razgandesti si doresti Digital cu Film Now, intai se face comand de card, astepti sa zicem 2-3 saptamani sau daca ai ghinion si 2-3 luni pana primesti din nou CAM CI+si abia dupa ce il ridici se face trecerea la Digital + Film Now. A fost o vreme cand ati decimat toate canalele Discovery,v-ati razbunat pe canalele Intact... ce sa zic,BRAVO RDS!!! Edited by Tehnicianul090370, 17 February 2019 - 09:50. |
#141
Posted 27 February 2019 - 10:46
Ei na, Ploiesti "pitesti"
E irelevant ca o scara refuza instalarea. Eu de exemplu pe langa agentii de teren, am mai facut vreo 30 de contracte. Si nu neaparat pentru digi sport. (nu e doar liga nationala) Tv plus internet la 38 lei nu e de aruncat. Edited by csachiri, 27 February 2019 - 10:47. |
|
#142
Posted 27 February 2019 - 21:35
Inca una dintre minunile RDS-ului. La net de 1000 au putut sa imi scada factura de la 56 de lei cat plateam pe abonamentul vechi la 39 de lei dar la chiria decodorului HD cica trebuie sa platesc in continuare 10 lei in loc de 5 cat costa de la 1 martie. Dupa ce am vorbit cu tot felul de habar n-am-isti de la firma asta, am primit un raspuns scris de la ei ca nu pot sa modific chiria decat daca ma duc in pop si fac o prelungire la 2 ani a serviciilor de TV. Cred ca maine ANPC-ul va mai avea o plangere in plus pe numele RDS-ului...
|
#143
Posted 27 February 2019 - 21:37
A 8-a minune a lumii.
Sa pui aici raspunsul de la ANPC sa avem si noi de ce sa radem. |
#144
Posted 27 February 2019 - 21:57
Nu imi fac prea mari iluzii ca ANPC-ul o sa faca ceva, dar nici sa ii lasi pe astia de la RDS sa isi bata joc de client nu e in regula. Am mai avut plangeri la ANPC de-a lungul timpului si in general nu s-a rezolvat aproape nimic niciodata...
Deja am pus-o la ANPC, sa vedem ce perla de raspuns dau... Reclamatia dvs, impreuna cu documentele probatorii a fost depusa. Numarul de inregistrare al reclamatiei este xxxxx / BUCURESTI din xxxxx Va mai informam: Conform art.8 si 9 din OG 27/2002, autoritatile si institutiile publice sesizate au obligatia sa comunice petitionarului, în termen de 30 zile de la data înregistrarii petitiei, raspunsul, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila. În situatia în care aspectele sesizate prin petitie necesita o cercetare mai amanuntita, conducatorul autoritatii sau institutiei publice poate prelungi termenul prevazut cu cel mult 15 zile. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users