![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
NU primesc SMS din afara tarii
Last Updated: Jan 22 2019 12:29, Started by
zolias
, Jan 18 2019 23:55
·
0

#1
Posted 18 January 2019 - 23:55

nu primesc sms din afara tarii....am portat nr de la Digi ca era la fel....lunar am nevoie de un sms pt ma loga la o banca din Ungaria...ma intereseaza ce sta in spatele fenomenului...de trimis pot sa trimit...dar de primit nu...rest e ok...multumesc
|
#3
Posted 19 January 2019 - 07:57

Nu 'poate' ci 'sigur'. Nu plateste nimeni costuri internationale de interconectare pentru asa ceva.
|
#4
Posted 19 January 2019 - 08:52

Banca din Ungaria nu trimite sms-ul, nu-i problema cu reteaua Digi sau altceva. Si bancile din Romania trimis sms doar pe numere din Romania.
|
#5
Posted 19 January 2019 - 08:58

Nu este acord de interconectare intre Operatorul Bancii din Ungaria si TKRM,nu se foloseste acelasi HUB SMS.
Edited by Adrianradu, 19 January 2019 - 08:59. |
#7
Posted 19 January 2019 - 10:10

nu primesc sms din afara tarii.... |
#8
Posted 19 January 2019 - 10:59

#9
Posted 21 January 2019 - 20:26

bun...pina acum nu am aflat nimic...faimoasele echipe technice Telekom... Digi...inclusiv echipa de la banca cu pricina au zis ca nu e de la ei....am schimbat 4 telefoane am facut setari...am zimbit am injurat...convorbiri cu zilele nervi si transpiratie....in concluzie...nu merge...trimit sms la persoane fizice in Ungaria...se primeste...raspunsul nu ajunge inapoi...incercat cu mai multi operatori din Ungaria...inclusiv numar de Germania care se afla in roaming in Ungaria...demonstrat cu screenshoturi...trimit la Digi toate dovezile ...raspuns..ne pare rau nu e de la noi...portezi nr la Telekom...aceiasi problema...
|
#10
Posted 21 January 2019 - 21:48

Problema este un pic mai nasoala din cauza portabilitatii!
Hai sa o luam pe bucati! a)banca: ->ea nu este furnizor de servicii de telefonie mobila ->ea are contract cu un furnizor de bulk SMS(care nu este neaparat un operator de telefonie mobila, ex la noi->Mediasat care este ISP) si care ii livreaza o solutie hard/soft prin care ea sa poata sa trimita datele despre tranzactii/notificari si operatorul sa trimita acele SMS-uri. b)furnizorul de bulk SMS: ->el are interconectare cu toti operatorii mobil si trimite direct la acestia SMS-urile ->nu are interconectare cu toti(din considerente de volume de trafic/cost) dar va apela la un third-party carrier(care poate fi unul dintre operatorii terminali mobili sau un alt operator care pur si simplu are acord cu operatorul final) Din pacate, nu poti sti care dintre cele doua variante este. c)portabilitatea: ->ceva frumos(ca nu mai stai sa schimbi numarul cand schimbi retele), dar care poate da batai de cap deoarece, inainte, rutarea apelurilor se putea face prin citirea unui anumit numar de cifre din numarul de telefon al destinatarului(in cazul mobilelor era vorba de primele 4 cifre dupa ce s-a trecut de la 09 la 07 apoi la fix in functie de plaja de numerotatie pe care o are operatorul...nu toti au luat blocuri de 1 milion de numere....se poate si 10.000 si 100.000 de numere iar urmatorul bloc sa fie la alt operator). Acum trebuie facuta o interogare intr-o baza de date pentru a determina unde este numarul(in ce retea) si aplicat un identificator suplimentare de rutare. Exista mai multe timpuri ->din pacate din diverse motive, se intampla ca un operator sa nu aiba la zi aceasta baza de date(nu cunosc toata legislatia si daca operatorii au fiecare baza lor, dar o referinta se afla la ANCOM).In plus exista mai multe variante de implementare a solutiilor de rutare a apelurilor in caz de portabilitate(cu interogarea unei baze de date/cu transfer clasic pe baza de prefix si operatorul la care ajunge vede daca numarul mai este in reteaua sa si daca nu ruteaza el mai departe dar ia si ceva banuti ca vorba aia......etc.....). Atunci, tu poti suna in afara(orice retea), dar cel care te suna/iti da SMS|(dintr-o anume retea) poate avea surpriza de a nu ajunge/da de tine(fie primeste ca numarul nu este alocat/fie i se deconteaza pur si simplu dupa un anume numar de secunde). Cel mai adesea SMS-urile se trimit dar ajung la alt operator/la vechiul operator la care tu ai avut contract. Asadar: ->orice banca ar trebui sa trimita si la numere din alta tara SMS-uri ->incearca sa iei legatura cu banca si sa o intrebi prin ce companie trimite ea acele SMS-uri(si daca ai noroc sa fie doar una).Poate ai noroc sa iti zica. ->daca ai aflat cine trimite acele SMS-uri incearca sa ii contactezi pe ei.La fel, nu este obligatoriu sa fie operator mobil si cu plaja pentru publicul de rand. Ei ori au interconectare cu operatorii din RO si nu si-au updatat ruta pentru numarul tau(aici este mai complicat deoarece pana acum cei din alte tari nu aveau acces la baze de date a numerelor portate a ANCOM si probabil trimiteau pe baza de prefix in RO si din RO se facea verificarea+rutarea, dar se fac pasi in aceasta directie- http://www.ancom.org...de-telefon_5816 -ori trimit printr-un carrier si trebuie ca ei sa contacteze acel carrier si sa vada daca are rutele corecte sau la fel el da dupa prefix/ori la un carrier din RO si asta ar putea insemna ca problema e in RO). Ideal ar fi ca banca sa trimita plangerea ta la operatorul ce livreaza SMS-uri si el sa investigheze, doar ca bine ai venit in lumea externalizarilor in care o productie cat mai mare la nivel de tichete/plangeri pe cap de angajat...pardon responsabil cu suportul este mult mai importanta/de dorit decat investigatii serioare(asta in ideea ca la suport tehnic ajungi sa dai si de unii care sa mai stie si ceva meserie). Asa ca ori nu se gaseste nimic/ori totul este ok/ori vina este la tine(ca cica nu ai semnal...dar cine sa stie ca SMS-urile astea au si ele o valabilitate de X zeci de ore chiar si ca reteaua le va salva si va incerca sa ti le trimita de muuuuullllte ori). Si uite asa in 5 minute maxim plangerea e tratata si trecem la alta(doar sunt zeci/sute/mii in coada). PS1:eu ma chinui cu o banca din RO de un an de zile(din pacate persoane din familie care are cont nu prea poate inca sa plece de la acea banca). La ei totul este ok/nu vor sa imi zica cine este furnizorul de SMS....insa cred ca am mai avansat un pic dintr-o pura intamplare(suspectez ca vina este exact la Telekom...dar sa vedem ce imi raspund de la suport). PS2:daca cineva de pe forum foloseste unicredit si are serviciul de SMS de la ei il/o rog frumos sa puna aici sau pe privat numarul centrului de mesaje scrise(se gaseste la detaliile mesajului). Edited by yblu, 21 January 2019 - 21:59. |
#11
Posted 22 January 2019 - 12:29

bun...pina acum nu am aflat nimic...faimoasele echipe technice Telekom... Digi...inclusiv echipa de la banca cu pricina au zis ca nu e de la ei....am schimbat 4 telefoane am facut setari...am zimbit am injurat...convorbiri cu zilele nervi si transpiratie....in concluzie...nu merge...trimit sms la persoane fizice in Ungaria...se primeste...raspunsul nu ajunge inapoi...incercat cu mai multi operatori din Ungaria...inclusiv numar de Germania care se afla in roaming in Ungaria...demonstrat cu screenshoturi...trimit la Digi toate dovezile ...raspuns..ne pare rau nu e de la noi...portezi nr la Telekom...aceiasi problema... Din alte retele internationale primesti sms? De la alte numere care NU sunt in roaming in Ungaria ci care sunt la ele acasa. Banca a confirmat ca trimite sms international? Toti care trimit sms-uri automate folosesc niste aplicatii de la diversi furnizori, e posibil sa fie vreo restrictie si pe acolo. De asemenea e posibil sa filtreze si Digi numarul de pe care se genereaza efectiv sms-ul (posibil sa fie un nr scurt si sa il incadreze la 'spam'). Discutia asta trebuie sa fie intre dept tehnice de suport dintre cei doi operatori de fapt, daca banca confirma ca pleaca sms-ul din aplicatia pe care o folosesc ei. |
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users