Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Accesul la anumite bibloteci din cadrul Politehnicii București (U.P.B.)

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,496
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă nu sunt student al U.P.B., pot să am acces la anumite bibloteci? Mă interesează Energetică, Transporturi, Telecomunicații, căci caut broșuri sau documentație pentru anumite chestii.

#2
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Care sunt acele anumite biblioteci?
Da, poti sa ai acces la orice biblioteca vrei tu de pe planeta asta (sunt o gramada online), la orice cursuri vrei tu, de la orice facultate vrei tu, inclusiv M.I.T., Stanford, Oxford, Yale, etc. Toate isi publica cursurile online, gratis si fara bani. Cursuri inclusiv video.
Deh, asta e viata, nu mai suntem in anii 70.

#3
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postdjl, on 18 ianuarie 2019 - 23:52, said:

Dacă nu sunt student al U.P.B., pot să am acces la anumite bibloteci? Mă interesează Energetică, Transporturi, Telecomunicaţii, căci caut broşuri sau documentaţie pentru anumite chestii.
ca si colegul, si eu iti atrag atentia la continutul de la facultati gen MIT, care sint mult mai spectculoase si valoroase

#4
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon