Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bani pierduti la depunere numerar ATM Transilvania
Last Updated: Jan 18 2024 15:01, Started by
draand28
, Jan 18 2019 17:27
·
0
#1
Posted 18 January 2019 - 17:27
M-am dus astazi la un ATM BT sa depun 252 de lei (in contul specific cardului). Am introdus suma si bancomatul mi-a inapoiat 10 lei si apoi m-a intrebat daca vreau sa depun 242. Am apasat pe confirmare si mi-a afisat tranzactie reusita. Am primit chitanta si scria "Cannot process transaction" la tip tranzactie.
Am verificat si pe mobile banking si am sesizat ca nu mi s-a modificat deloc suma din cont, iar la istoric scria: Depunere numerar 242 lei Depunere numerar -242 lei (minus) M-am dus in banca si am intrebat care este problema, iar doamna de acolo mi-a precizat ca banii *se afla in cont* (asta dupa ce mi-a consultat tranzactiile pe baza buletinului) si nu a stiut sa imi zica care este problema. Am intrebat-o express daca banii nu sunt pierduti si sigur sunt in cont: a zis ca da. Au trecut vreo 5 ore si nicio schimbare pe IB si nici pe Mobile banking. M-am gandit sa astept pana luni dupa-amiaza ca poate au nevoie de procesare manuala, desi mereu cand am depus si am avut si bacnote care nu mergeau din prima nu am avut probleme si banii au intrat imediat. Voi ce parere aveti? Edited by draand28, 18 January 2019 - 17:27. |
#3
Posted 18 January 2019 - 17:33
si crezi ca noi lucram la banca sa stim ce ti-au facut cu banii? suna la call celter si cere sa depui o reclamatie sau du-te intr-o agentie si depune o reclamatie.
se va inspecta acel bancomat de cei care se ocupa de mentenanta bancomatului si vor vedea ce s-a intamplat. oricum banii raman intr-o caseta speciala, nu ti-i fura nimeni. |
#4
Posted 18 January 2019 - 17:34
Fa o sesizare.
Dar se va rezolva de la sine sigur si fara sa faci sesizare. Se mai intampla atat la depuneri cat si la retrageri. |
#5
Posted 18 January 2019 - 17:45
Am patit la fel cu BT-ul (motivul final pentru care am si renuntat la ei). Bagat 900 lei in bancomat, se inchide, incepe sa numere, in secunda doi se deschide si ii scuipa pe toti afara, pe jos. Apleaca-te, culege banii, coada in spate, mai incerc o data. Pun banii inauntru, ii trage, apare eroare cu rosu pe ecran, apoi mesajul ca "bancomatul este indisponibil momentan". La revedere bani, chitanta, etc. Mi-a dat inapoi doar cardul. Verificat in internet banking, nimic.
A fost necesar sa sun la numarul de pe card, am facut o sesizare (unde tot ei m-au avertizat ca daca rezultatul sesizarii e negativ mai platesc si nu stiu ce taxa). Mi-au spus ca trebuie numarati banii din bancomat manual si daca se descopera suma respectiva pe plus, voi primi banii in cont. Banii mi-au intrat intr-adevar in cont abia dupa vreo 24 ore. Edited by MusafirulCreativ, 18 January 2019 - 17:48. |
#6
Posted 18 January 2019 - 17:50
Eu alimntez contul la robotul din interiorul bancii, si nu am avut nicio problema.
|
#7
Posted 18 January 2019 - 18:07
MusafirulCreativ, on 18 ianuarie 2019 - 17:45, said:
Am patit la fel cu BT-ul (motivul final pentru care am si renuntat la ei). Bagat 900 lei in bancomat, se inchide, incepe sa numere, in secunda doi se deschide si ii scuipa pe toti afara, pe jos. Apleaca-te, culege banii, coada in spate, mai incerc o data. Pun banii inauntru, ii trage, apare eroare cu rosu pe ecran, apoi mesajul ca "bancomatul este indisponibil momentan". La revedere bani, chitanta, etc. Mi-a dat inapoi doar cardul. Verificat in internet banking, nimic. A fost necesar sa sun la numarul de pe card, am facut o sesizare (unde tot ei m-au avertizat ca daca rezultatul sesizarii e negativ mai platesc si nu stiu ce taxa). Mi-au spus ca trebuie numarati banii din bancomat manual si daca se descopera suma respectiva pe plus, voi primi banii in cont. Banii mi-au intrat intr-adevar in cont abia dupa vreo 24 ore. Pana la urma banii n-au fost pierduti, ti-au intrat in cont mai tarziu. |
#8
Posted 18 January 2019 - 18:16
Făcută sesizare, se verifică bancomat, se bagă banii pe cont.
Nimic complicat, dar neplăcut. Pățit cu BCR. |
#9
Posted 18 January 2019 - 18:49
La fel am patit si eu la BCR...dupa ce am facut sesizare in call-center,banii mi-au fost inapoiati in cont dupa ~ 12 zile.
Suma era mult mai mare. |
#10
Posted 18 January 2019 - 19:02
Eu am patit aceeasi chestie cu un automat la Raiffeisen Bank, numai ca suma era de 8000 lei. A doua azi avem ceva de platit o suma consistenta (asta fiind si motivul alimentarii cardului). Am sunat la toate numerele de telefon posibile si imposibile din centrala lor( e tare frustranta interactiune doar cu masinariile!!) si pana la urma au trimis o echipa pe teren sa vada ce se intampla . Am avut surpriza sa gasesc banii in cont a doua zi!
|
|
#11
Posted 18 January 2019 - 23:47
Sînt mașini și, ca toate mașinile, se mai și strică uneori. Cum ți-e norocul... Nu vă fură nimeni banii așa.
|
#12
Posted 19 January 2019 - 13:40
Multumesc tuturor pentru sfaturi. Am sunat astazi la numarul de pe spatele cardului (call center) si mi-au restituit banii pe card in aproximativ 1 ora.
cspot, on 19 ianuarie 2019 - 11:02, said:
Observ ca in Ro se munceste mult la negru. Si nu, nu muncesc la negru. Erau bani primiti de ziua de nastere de la o ruda si intentionez sa-i folosesc pentru cumparaturi de pe amazon. |
#13
Posted 18 February 2019 - 16:29
Astezi am fost sa scot niste bani din cont la Agentie Raiffeissen din Braila si imi spnea ca e defectiune tehnica si am mers la alta Agentie Raiffeissen Bank Braila, aceeasi problema.
Am incercat la un ATM din interiorul bancii, e pus in hol si a mers. Am sunat la ei si cica e de la mine, desi a spus ca vede eroarea. Am costatat ca e eroare de la soft de la ATM sau prbleme mecanica a aparatului... |
#14
Posted 18 February 2019 - 17:12
#15
Posted 12 August 2020 - 19:03
Salutare!Vad ca multora li se pare firesc intru-un fel ca automatu sa greșească.Eu am avut 4 incidente in doua luni la BT,3 rezolvate pozitiv și ultimul,5700 RON,negativ pe motiv ca nu s-au găsit banii in cont.Banca nu vrea sa comunice in niciun fel și nici sa facă verificări ample,doar au verificat pe camere momentul tranzacției.Am făcut plângere astăzi la parchet,după 3 săptămâni de la incident,și ne batem cu ei in hârtii pentru moment.Nu mi se pare normal ca tu sa ai înregistrate o gramada de plângeri in sensul asta și sa nu iei măsuri.Pur și simplu nu-i interesează.
|
|
#16
Posted 12 August 2020 - 19:19
Cam multe, de ce ai insistat cu automatul?
La mine la o firma unde am lucrat se depuneau banii pe baza de card. La un moment dat a papat banii și atât. A durat vreo doua săptămâni pana s-a rezolvat timp în care toată lumea se certa cu toată lumea, banca, firma, angajatul cu banii. De atunci, doar la ghiseu mai depune banii, și se uita la automat de zici că-i uciga-l toaca. |
#17
Posted 12 August 2020 - 19:59
Pentru ca te forțează într-un fel sa depui la atm.La ora 16 închid casieria,iar noi închidem la 17 și după mergem cu încasările la banca.Dupa cum am spus mai sunt cazuri inca neelucidate cu bani dispăruți din bancomat fără urma și părerea mea e ca banca știe de probleme și in acea cauza refuza sa coopereze și te lasa pe tine sa dovedești ca ai depus banii.
|
#18
Posted 13 August 2020 - 17:50
Se intampla si peste ocean... de acea sumele mai mari de bani nu trebuie depuse niciodata la ATM, ci numai la casier.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users