Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Bani pierduti la depunere numerar ATM Transilvania

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
draand28

draand28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 22.04.2015
M-am dus astazi la un ATM BT sa depun 252 de lei (in contul specific cardului). Am introdus suma si bancomatul mi-a inapoiat 10 lei si apoi m-a intrebat daca vreau sa depun 242. Am apasat pe confirmare si mi-a afisat tranzactie  reusita. Am primit chitanta si scria "Cannot process transaction" la tip tranzactie.
Am verificat si pe mobile banking si am sesizat ca nu mi s-a modificat deloc suma din cont, iar la istoric scria:
Depunere numerar 242 lei
Depunere numerar -242 lei (minus)
M-am dus in banca si am intrebat care este problema, iar doamna de acolo mi-a precizat ca banii *se afla in cont* (asta dupa ce mi-a consultat tranzactiile pe baza buletinului) si nu a stiut sa imi zica care este problema. Am intrebat-o express daca banii nu sunt pierduti si sigur sunt in cont: a zis ca da.
Au trecut vreo 5 ore si nicio schimbare pe IB si nici pe Mobile banking. M-am gandit sa astept pana luni dupa-amiaza ca poate au nevoie de procesare manuala, desi mereu cand am depus si am avut si bacnote care nu mergeau din prima nu am avut probleme si banii au intrat imediat.
Voi ce parere aveti?

Edited by draand28, 18 January 2019 - 17:27.


#2
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Suna la relatii clienti.

#3
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
si crezi ca noi lucram la banca sa stim ce ti-au facut cu banii? suna la call celter si cere sa depui o reclamatie sau du-te intr-o agentie si depune o reclamatie.
se va inspecta acel bancomat de cei care se ocupa de mentenanta bancomatului si vor vedea ce s-a intamplat.
oricum banii raman intr-o caseta speciala, nu ti-i fura nimeni.

#4
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
Fa o sesizare.
Dar se va rezolva de la sine sigur si fara sa faci sesizare.

Se mai intampla atat la depuneri cat si la retrageri.

#5
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Am patit la fel cu BT-ul (motivul final pentru care am si renuntat la ei). Bagat 900 lei in bancomat, se inchide, incepe sa numere, in secunda doi se deschide si ii scuipa pe toti afara, pe jos. Apleaca-te, culege banii, coada in spate, mai incerc o data. Pun banii inauntru, ii trage, apare eroare cu rosu pe ecran, apoi mesajul ca "bancomatul este indisponibil momentan". La revedere bani, chitanta, etc. Mi-a dat inapoi doar cardul. Verificat in internet banking, nimic.

A fost necesar sa sun la numarul de pe card, am facut o sesizare (unde tot ei m-au avertizat ca daca rezultatul sesizarii e negativ mai platesc si nu stiu ce taxa). Mi-au spus ca trebuie numarati banii din bancomat manual si daca se descopera suma respectiva pe plus, voi primi banii in cont. Banii mi-au intrat intr-adevar in cont abia dupa vreo 24 ore.

Edited by MusafirulCreativ, 18 January 2019 - 17:48.


#6
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 12.02.2008
Eu alimntez contul la robotul din interiorul bancii, si nu am avut nicio problema.

#7
r3dstar

r3dstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 14.01.2019

View PostMusafirulCreativ, on 18 ianuarie 2019 - 17:45, said:

Am patit la fel cu BT-ul (motivul final pentru care am si renuntat la ei). Bagat 900 lei in bancomat, se inchide, incepe sa numere, in secunda doi se deschide si ii scuipa pe toti afara, pe jos. Apleaca-te, culege banii, coada in spate, mai incerc o data. Pun banii inauntru, ii trage, apare eroare cu rosu pe ecran, apoi mesajul ca "bancomatul este indisponibil momentan". La revedere bani, chitanta, etc. Mi-a dat inapoi doar cardul. Verificat in internet banking, nimic.

A fost necesar sa sun la numarul de pe card, am facut o sesizare (unde tot ei m-au avertizat ca daca rezultatul sesizarii e negativ mai platesc si nu stiu ce taxa). Mi-au spus ca trebuie numarati banii din bancomat manual si daca se descopera suma respectiva pe plus, voi primi banii in cont. Banii mi-au intrat intr-adevar in cont abia dupa vreo 24 ore.
Iata doar unul din avantajele si dezavantajele erei cibernetice. Unii se pot imbogati dintr-o eroare de soft, altii pot pierde din cauza aceleasi erori.

Pana la urma banii n-au fost pierduti, ti-au intrat in cont mai tarziu.

#8
lelali

lelali

    Vrăjeală, multă vrăjeală!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,645
  • Înscris: 07.11.2009
Făcută sesizare, se verifică bancomat, se bagă banii pe cont.
Nimic complicat, dar neplăcut. Pățit cu BCR.



#9
Crazy-Cat

Crazy-Cat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 15.01.2019
La fel am patit si eu la BCR...dupa ce am facut sesizare in call-center,banii mi-au fost inapoiati in cont dupa ~ 12 zile.

Suma era mult mai mare.

#10
manole74

manole74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 10.12.2006
Eu am patit aceeasi chestie cu un automat la Raiffeisen Bank, numai ca suma era de 8000 lei. A doua azi avem ceva de platit o suma consistenta (asta fiind si motivul alimentarii cardului). Am sunat la toate numerele de telefon posibile si imposibile din centrala lor( e tare frustranta interactiune doar cu masinariile!!) si pana la urma au trimis o echipa pe teren sa vada ce se intampla . Am avut surpriza sa gasesc banii in cont a doua zi!

#11
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,999
  • Înscris: 09.08.2005
Sînt mașini și, ca toate mașinile, se mai și strică uneori. Cum ți-e norocul... Nu vă fură nimeni banii așa.

#12
draand28

draand28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 22.04.2015
Multumesc tuturor pentru sfaturi. Am sunat astazi la numarul de pe spatele cardului (call center) si mi-au restituit banii pe card in aproximativ 1 ora.

View Postcspot, on 19 ianuarie 2019 - 11:02, said:

Observ ca in Ro se munceste mult la negru.

Si nu, nu muncesc la negru. Erau bani primiti de ziua de nastere de la o ruda si intentionez sa-i folosesc pentru cumparaturi de pe amazon.

#13
GT_Xpress

GT_Xpress

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,881
  • Înscris: 18.07.2018
Astezi am fost sa scot niste bani din cont la Agentie Raiffeissen din Braila si imi spnea ca e defectiune tehnica si am mers la alta Agentie Raiffeissen Bank Braila, aceeasi problema.
Am incercat la un ATM din interiorul bancii, e pus in hol si a mers. Am sunat la ei si cica e de la mine, desi a spus ca vede eroarea.
Am costatat ca e eroare de la soft de la ATM sau prbleme mecanica a aparatului...

#14
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 GT_Xpress, on 18 februarie 2019 - 16:29, said:

Am costatat ca e eroare de la soft de la ATM sau prbleme mecanica a aparatului...
Ai constatat TU asta ?
Problema mecanica la 2 simultan ? Nu exista asa ceva.

#15
sgabriel19

sgabriel19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 25.12.2018
Salutare!Vad ca multora li se pare firesc intru-un fel ca automatu sa greșească.Eu am avut 4 incidente in doua luni la BT,3 rezolvate pozitiv și ultimul,5700 RON,negativ pe motiv ca nu s-au găsit banii in cont.Banca nu vrea sa comunice in niciun fel și nici sa facă verificări ample,doar au verificat pe camere momentul tranzacției.Am făcut plângere astăzi la parchet,după 3 săptămâni de la incident,și ne batem cu ei in hârtii pentru moment.Nu mi se pare normal ca tu sa ai înregistrate o gramada de plângeri in sensul asta și sa nu iei măsuri.Pur și simplu nu-i interesează.

#16
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
Cam multe, de ce ai insistat cu automatul?
La mine la o firma unde am lucrat se depuneau banii pe baza de card. La un moment dat a papat banii și atât. A durat vreo doua săptămâni pana s-a rezolvat timp în care toată lumea se certa cu toată lumea, banca, firma, angajatul cu banii. De atunci, doar la ghiseu mai depune banii, și se uita la automat de zici că-i uciga-l toaca.

#17
sgabriel19

sgabriel19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 25.12.2018
Pentru ca te forțează într-un fel sa depui la atm.La ora 16 închid casieria,iar noi închidem la 17 și după mergem cu încasările la banca.Dupa cum am spus mai sunt cazuri inca neelucidate cu bani dispăruți din bancomat fără urma și părerea mea e ca banca știe de probleme și in acea cauza refuza sa coopereze și te lasa pe tine sa dovedești ca ai depus banii.

#18
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 23.12.2015
Se intampla si peste ocean... de acea sumele mai mari de bani nu trebuie depuse niciodata la ATM, ci numai la casier.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate