Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Grupul VAG locul 1 la vanzari in 2018-2020
Last Updated: Jan 31 2021 00:34, Started by
Torquemada-666
, Jan 18 2019 14:09
·
0
#884
Posted 27 January 2021 - 15:57
kolfleading, on 27 ianuarie 2021 - 15:30, said: Era vorba despre dispozitivele de trișare nu despre grafice de emisii măsluite sau nu. Ford a avut așa ceva ? Da sau nu ? PS Din partea mea Ford poate sa se duca de râpă de mana împreună cu VW. Edited by Ford4, 27 January 2021 - 15:59. |
#885
Posted 27 January 2021 - 16:23
Ford4, on 27 ianuarie 2021 - 13:42, said: Daca tu nu intelegi asta nu inseamna ca arunc cu rahat. Ti-am explicat de unde a pornit discutia si tu ii tragi cu ce nu se poate in Romania. Iar de scuzat asta faci inca de cand te-ai bagat in discutie pe principiul ca "toate face la fel". Ei bine nu e asa. Da un exemplu de inca o firma auto care - a montat dispozitive de trisare a emisiilor la masinile sale ( sper ca intelegi diferenta dintre dispozitive de trisare si depasirea emisiilor in conditii de condus normale ) - a montat dispozitive de trisare a consumului (si aici sper ca intelegi diferenta intre dispozitive puse intentionat si consumul in conditiile de condus normale) - a initiat un cartel pentru contolul preturilor de la furnizori si limitarea rezervoarelor de AdBlue ( aici nu am ce sa-ti cer sa intelegi din moment ce pentru tine un cartel ilegal e totuna cu o alianta care se supune unor legi) Ultimele doua puncte reprezinta o distorsionare clara a legilor concurentei, ca la prima vorba ta, la marea majoritate nu le pasa de emisii decat daca-s facute de altii ! a, deci pana la urma cam sunt cartel aliantele astea? cine ar fi crezut... |
#886
Posted 27 January 2021 - 17:15
@Ford
Eu sper ca tu intelegi ca "dispozitivele de trisare" sunt software... Daca citeai studiile pe care ti le-am pus, in loc sa le dai cu flit ca nu converg cu parerile tale predefinite, ai fi inteles cum se determina trisatul sau nu. Ideea testelor pe strada e ca masina sa nu "stie" ca e testata. "Dispozitivul de trisat" de la VW era acelasi ca la toti ceilalti, masina se prindea ca e testata, gen vedea ca se invart doar rotile din fata si cele din spate nu, si ca sunt regimuri partiale (aka nu e un dynotest de putere) si atunci softul intra in "mod de test" in care emisiile erau "artificial" reduse, mod care care nu are nicio treaba cu managementul in conditii normale. Practic testai alt motor decat "normal". Si ca sa te prinzi daca o masina fura sau nu, sa zicem ca testezi o masina e omologata Euro6, aka o emisie de nox de sub 80mg/km, si are un consum standardizat de 5l/100km. Daca o testezi pe strada si consuma 7.5l/100km, iar emisiile de NOx masurate sunt de 120mg/km, inseamna ca masina e "cinstita". Iar diferenta vine din faptul ca traficul real e diferit de ciclul standard. Insa daca o testezi pe strada si consuma 7.5l/100km iar emissiile de NOX sunt de 1200mg/km, asta inseama ca triseaza., cu un "factor de furaciune" de 10, iar emisiile NU sunt rezultatul unor conditii mai dificile de trafic, ci ale unui "dispozitiv de trisat". |
#887
Posted 27 January 2021 - 23:51
_-livio-_, on 27 ianuarie 2021 - 16:23, said:
na ca ti-au demonstrat colegii inainte sa iti pun si eu exemple, ba iti pusesem si eu un exemplu si anume Mercedes. a, deci pana la urma cam sunt cartel aliantele astea? cine ar fi crezut... Cine a demonstrat ce ? Aia dinainte care bat campii si tu te alaturi corului victimizandu-te ca esti atacat ? Arata un singur pasaj sau articol din ce-au spus ei din care sa reiasa ca a mai folosit cineva dispozitive de trisare a emisiilor. Ca vad ca ei tot bat campii cu consumuri si emisii care la toate dieselele depaseau normele. Lucru stiut, ca de aia i s-a si taiat macaroana dieselului. Dar ca sa mai fie vreo firma care sa puna asemenea dispozitive pentru a intra prin minciuna si hotie pe alte piete, inca n-am vazut nici-o dovada la nimeni. Kilowatului i-am pus o intrebare si mai simpla la care putea sa raspunda simplu cu da sau nu, dar vad ca el continua sa bata campii in continuare cu gratie si in postarea urmatoare. Iar aia cu cartelul si aliantele ca sunt totuna te defineste in modul tau de-a gandi. Nu spun cum ca oricum nu ai pricepe acolo in lumea in care traiesti. Edited by Ford4, 27 January 2021 - 23:54. |
#889
Posted 28 January 2021 - 00:36
Tu bati doar campii. Cand o sa-mi raspunzi la intrebare atunci mai discutam
|
#890
Posted 28 January 2021 - 00:59
si atata amar de vreme sa vinzi panaramele alea ce ardeau 1L ulei/1000km! hey, de fapt ce consum?!? aia era de-a dreptul “scurgere la ungere”! hahaha!
|
#891
Posted 28 January 2021 - 10:09
Ford4, on 27 ianuarie 2021 - 15:57, said:
Era vorba despre dispozitivele de trișare nu despre grafice de emisii măsluite sau nu. Ford a avut așa ceva ? Da sau nu ? Are VW are asa ceva? Da sau nu? "DISPOZITÍV, dispozitive, s. n. 1. Ansamblu de piese legate între ele într-un anumit fel (de obicei imobil), care îndeplinește o funcție bine determinată într-un sistem tehnic" |
#892
Posted 28 January 2021 - 10:52
VW mai pierde un proces legat de dieselgate in Spania.
https://www.automark...-de-102151.html Ceea ce interesant este ca ei prefera sa mearga mai departe cu acest proces desi 16 milioane de euro sunt banii de tigari ai lui Diess si nu reprezinta mare lucru. Tare m-as bucura ca posesorii de autoturisme diesel de la VW din Spania sa se ambitioneze atunci si sa nu accepte despagubirea aia de rahat de 3000 de euro de persoana si sa ceara aceleasi daune ca in SUA unde justitia este adevarata si nu târguiala din UE, adica rascumpararea autoturismului la valoarea de nou. |
|
#893
Posted 28 January 2021 - 11:25
Toyota a redevenit lider mondial la vânzările auto după ce a scăzut mai puțin decât Volkswagen în anul pandemiei. Ambele companii au scăzut la sub 10 milioane de mașini, dar au fost mărci din cadrul VW unde scăderea a fost mai mare de 20%.
Astfel, anul trecut Toyota a livrat 9,53 milioane unități, iar Volkswagen 9,3 milioane, scăderea fiind de 11% la grupul nipon și de 15% la grupul german care nu a mai fost din 2015 pe locul 2. Vânzările Toyota și Lexus au crescut anul trecut cu 11% în China și au scăzut cu 8% în Europa și cu 13% în America de Nord. La grupul Volkswagen vânzările au scăzut în toate regiunile: -22% în Europa de Vest, -16% în Europa Centrală și de Est, -9% în China și -17% în America de Nord. Marca Porsche a scăzut cu doar 3%, iar SEAT, cu 25%. Producătorul nipon Nissan Motor Co, unul dintre cei trei membri alianţei cu Renault SA şi Mitsubishi Motors Corp., urmează să anunţe şi el în cursul acestei zile cifrele referitoare la vânzările din 2020 însă cu toate acestea analiştii se aşteaptă ca grupul franco-japonez să se situeze pe locul al treilea la nivel mondial, după Toyota şi Volkswagen, ca urmare a unei reveniri mai lente a vânzărilor Din cauza pandemiei piața auto europeană a atins anul trecut cel mai slab nivel înregistrat din 1993 încoace. Edited by cata, 28 January 2021 - 11:29. |
#894
Posted 28 January 2021 - 11:28
Deci inca o stire îmbucurătoare ! Sa speram ca in vreo 2-3 ani va pica si in urma lui stellantis si tot asa.
|
#895
Posted 28 January 2021 - 11:32
il veti avea pe Torque pe constiinta. va va arata lumea cu degetul pe strada.
|
#898
Posted 28 January 2021 - 15:05
#899
Posted 28 January 2021 - 15:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users