Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Grupul VAG locul 1 la vanzari in 2018-2020
Last Updated: Jan 31 2021 00:34, Started by
Torquemada-666
, Jan 18 2019 14:09
·
0
#867
Posted 27 January 2021 - 09:57
Ford4, on 27 ianuarie 2021 - 09:41, said:
Asta cu in România nu se poate e veșnica scuza pentru indolenta și lipsa de spirit civic. Am mai spus, asta cu toți fura e veșnica scuza pentru VW Una este alianța și alta este cartelul. Mai ales cel făcut de VW in secret. ti se pare ca le-am cautat eu scuze? e dovada de naivitate maxima sa crezi ca doar x sau doar y face nu stiu ce. ce anume fura? e fix aceeasi marie cu alta palarie, doar asa ca sa nu se alarmeze organizatiile anti trust. |
#868
Posted 27 January 2021 - 10:18
Discuția a pornit de la faptul că proprietarii de VW nu se consideră înșelați și de asta nu au dat VW in judecata
In afara să scuzi hoția pe principiul "toate e la fel", mai ai de spus și altceva ? Daca nu, atunci mă plictisești cu repetarea acelorași chestii fiindcă nu "toate e la fel" după cum nici a fura o pâine nu e totuna cu să omori un om |
#869
Posted 27 January 2021 - 10:42
in continuare, care e legatura cu in Romania nu se poate? si ce mai exact nu se poate?
n-am scuzat nimic si tot n-am inteles unde e hotia, ce s-a furat si lipseste? mda, cand ramai fara argumente logice incepi sa arunci cu rahat, pai atunci bine. Edited by _-livio-_, 27 January 2021 - 10:43. |
#870
Posted 27 January 2021 - 10:51
Tu ai dat Ford in judecata? Sau o arzi asa principial doar cand e vorba de altii?
VW, Hyundai, Ford sau cine mai vrei tu ti-a vandut o masina EuroX. Asta inseamna ca are anumite emisii obtinute intr-un test standardizat. Si chiar le obtinea, in testul ala standardizat. Nu scrie nicaieri in contract la nicio marca ca-ti garanteaza vreun nivel de emisii (sau de consum) oarecare masurat pe strada, iar faptul emisiile ca sareau de zeci de ori peste limita pe strada nu incalca nicio clauza contractuala. Asta pana la euro 6d temp, care teoretic iti garanteaza depasirea emisiilor cu "doar" 110%. Pana atunci nimeni nu ti-a oferit nicio garantie. E din seria "0g CO2 la teava de esapament inexistenta". Cam asa e si cu normele astea, e din seria "motoare curate in laborator". I-as fi dat in judecata daca masina (indiferent de marca) era respinsa la ITP ca fiind neconforma, si deci nu as fi putut sa o utilizez, sau daca statul mi-ar fi interzis sa ies cu ea pe strada. Daca stau sa ma gandesc as avea motive serioase sa dau in judecata si pe google, si pe microsoft, si pe nen'tu Xi, pe feisbuc (mancamiaibaschetiiZucka), pe Angela, si pe primarul comunei in care locuiesc si lista continua, eventual si pe maica-mea care m-a nascut fara sa-mi ceara acordul (si in Romania lui Ceausescu in plus). Insa mai tre' sa si traiesc intre timp.... |
#871
Posted 27 January 2021 - 10:54
sebulbus, on 27 ianuarie 2021 - 09:51, said:
Care e de fapt suferinta ta? nu pot vorbi si in numele lui Ford, deci nu o voi face, dar daca tot ai adus vorba de "suferinta" personal am simtit nevoia sa ma descarc: exista o intreaga pleiada de indivizi, chiar si aici pe Softpedia, din care absolut intamplator fac si eu parte, indivizi carora chiar ni se rupe pla de teapa pe care VW le-a tras-o fanilor. ni se rupe pla daca cei pagubiti vor fi vreodata despagubiti sau daca vor primi vreo forma de recompensa, vreodata. eiii, problema este ca aceasta "rupere de pla" genereaza o anume suferinta, durere, care, la randul ei, genereaza si o durere de co.ur. si uite asa, ne-am vazut prinsi intr-un cerc vicios, al suferintelor. ca sa sumarizez: cand in pla, cand in co.ur... |
#872
Posted 27 January 2021 - 12:00
se pare ca pe unii ii doare mai tare de altii, cam ca in vorba aia cu cainele si drumul.
|
#873
Posted 27 January 2021 - 13:42
_-livio-_, on 27 ianuarie 2021 - 10:42, said:
in continuare, care e legatura cu in Romania nu se poate? si ce mai exact nu se poate? n-am scuzat nimic si tot n-am inteles unde e hotia, ce s-a furat si lipseste? mda, cand ramai fara argumente logice incepi sa arunci cu rahat, pai atunci bine. Daca tu nu intelegi asta nu inseamna ca arunc cu rahat. Ti-am explicat de unde a pornit discutia si tu ii tragi cu ce nu se poate in Romania. Iar de scuzat asta faci inca de cand te-ai bagat in discutie pe principiul ca "toate face la fel". Ei bine nu e asa. Da un exemplu de inca o firma auto care - a montat dispozitive de trisare a emisiilor la masinile sale ( sper ca intelegi diferenta dintre dispozitive de trisare si depasirea emisiilor in conditii de condus normale ) - a montat dispozitive de trisare a consumului (si aici sper ca intelegi diferenta intre dispozitive puse intentionat si consumul in conditiile de condus normale) - a initiat un cartel pentru contolul preturilor de la furnizori si limitarea rezervoarelor de AdBlue ( aici nu am ce sa-ti cer sa intelegi din moment ce pentru tine un cartel ilegal e totuna cu o alianta care se supune unor legi) Ultimele doua puncte reprezinta o distorsionare clara a legilor concurentei, ca la prima vorba ta, la marea majoritate nu le pasa de emisii decat daca-s facute de altii ! |
#874
Posted 27 January 2021 - 13:44
|
#875
Posted 27 January 2021 - 13:44
KiloW, on 27 ianuarie 2021 - 10:51, said:
Tu ai dat Ford in judecata? Sau o arzi asa principial doar cand e vorba de altii? VW, Hyundai, Ford sau cine mai vrei tu ti-a vandut o masina EuroX. Asta inseamna ca are anumite emisii obtinute intr-un test standardizat. Si chiar le obtinea, in testul ala standardizat. Nu scrie nicaieri in contract la nicio marca ca-ti garanteaza vreun nivel de emisii (sau de consum) oarecare masurat pe strada, iar faptul emisiile ca sareau de zeci de ori peste limita pe strada nu incalca nicio clauza contractuala. Asta pana la euro 6d temp, care teoretic iti garanteaza depasirea emisiilor cu "doar" 110%. Pana atunci nimeni nu ti-a oferit nicio garantie. E din seria "0g CO2 la teava de esapament inexistenta". Cam asa e si cu normele astea, e din seria "motoare curate in laborator". I-as fi dat in judecata daca masina (indiferent de marca) era respinsa la ITP ca fiind neconforma, si deci nu as fi putut sa o utilizez, sau daca statul mi-ar fi interzis sa ies cu ea pe strada. Daca stau sa ma gandesc as avea motive serioase sa dau in judecata si pe google, si pe microsoft, si pe nen'tu Xi, pe feisbuc (mancamiaibaschetiiZucka), pe Angela, si pe primarul comunei in care locuiesc si lista continua, eventual si pe maica-mea care m-a nascut fara sa-mi ceara acordul (si in Romania lui Ceausescu in plus). Insa mai tre' sa si traiesc intre timp.... Ford a montat dispozitive de trisare a emisiilor pe masinile lor ? Raspunde direct la intrebare si fara whataboutismele tale de mai sus |
#877
Posted 27 January 2021 - 13:51
sebulbus, on 27 ianuarie 2021 - 09:51, said:
Care e de fapt suferinta ta? Ca majoritatea sunt cei care admira pe cei care se ridica prin hotie si minciuna in speranta ca vor reusi si ei sa se ridice asa candva ! oaspetele, on 27 ianuarie 2021 - 13:47, said:
O sa dau in judecata VW-ul pentru Golful meu benzinar, dar invata-ma, ce motiv sa invoc? La benzinar nu stiu daca au montat si acolo dispozitive de trisare a emisiilor. Dar ai o skoda diesel cu un astfel de dispozitiv ! Numai ca tu acum cauti sa o faci pe desteptul. |
#878
Posted 27 January 2021 - 13:55
Eu nu modific nimic la masina, imi pare rau.
Si-asa circul preponderent in afara orasului cu Superbu, asa ca nu nu-ti fa probleme. Voi tine masina asta atat timp cat va putea circula pe drumurile publice. |
#879
Posted 27 January 2021 - 14:42
Ford4, on 27 ianuarie 2021 - 13:44, said: Ford a montat dispozitive de trisare a emisiilor pe masinile lor ? Raspunde-ti singur si vezi care era cel mai hot DUPA dieselgate: http://www.duh.de/up...en_20160913.pdf Uite si la altii. Cauta-l tu pe ala cinstit printre ei: https://theicct.org/...sted_201709.pdf Again, VW nici macar nu sunt cei mai hoti. |
|
#880
Posted 27 January 2021 - 15:08
Asta e si mai vechi, insa e interesant din doua motive. Una ca e "contemporan" cu dieselgate, e publicat in 2015 odata cu izbucnirrea scandalului. Si a doua ca analizeaza si eficienta diferitelor tipuri de tehnologii.
https://theicct.org/...ed 09152015.pdf Soc si groaza, nici macar in plin dieselgate VW nu erau cel mai hoti. Cei mai rau furau Hyundai, Reno si Volvo... Sunt convins ca daca nu se inventa Euro6d (+temp) probabil furau in continuare de stingeau si inca vedeam diesel cu LNT... |
#881
Posted 27 January 2021 - 15:13
Eu ti-am zis sa-mi raspunzi la o intrebare simpla la care se putea raspunde si cu da sau nu iar tu iar incepi cu whataboutismele tale.
Imi pare rau ca nu te-am ignorat in continuare |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users