Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
problema receiver sau router Telekom
Last Updated: Feb 09 2019 00:29, Started by
mumulika12345
, Jan 18 2019 13:59
·
0
#1
Posted 18 January 2019 - 13:59
Salut, am IPTV, Telekom, router Sagemcom si receiver Samsung.
Problema 1: Problema este ca oricare canal vizionat are cate o intrerupere suparatoare la fiecare minut, imaginea ingheata, sonorul se pierde. Isi revine dupa cca. 1 secunda. Am incercar restart, reinstall software, update software, nimic nu functioneaza. Cablurile sunt impecabile. Aveti vreo idee? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Problema 2: Daca descarc de pe internet la o viteza mare (am net 1G), imaginea pe tv, in special la canalele hd, se bruiaza. Sunetul, la fel. Aceasta problema nu exista cu router Huawey si receiver model anterior, Kaon cred ca se numea. Vreo idee? Multumesc! |
#2
Posted 18 January 2019 - 14:03
1. Ai sunat la relatii clienti ?
Ce ti-au spus ? 2. Ai sunat la relatii clienti ? Ce ti-au spus ? |
#3
Posted 18 January 2019 - 14:07
buyonevideo, nu sun la relatii clienti pentru ca nu doresc sa ma enervez.
Mai bine postez aici, unde am sanse mari sa gasesc un raspuns, la Telekom sansele sunt nule. |
#4
Posted 18 January 2019 - 14:25
Ah, OK.
Cam asa spun majoritatea clientilor diverselor companii (internet, tv, mobil....) Si, la fel de frumos, majoritatea rezolva problema, ghici unde, la relatii clienti, exact. Atunci, hai sa vedem: Cablurile sunt impecabile. - cum si de ce ? Daca descarc de pe internet la o viteza mare - ce inseamna viteza mare ? Oricum, asta este explicabil, viteza nu e garantata si la download maninci din latimea de banda pentru IPTV. |
#5
Posted 18 January 2019 - 14:28
pana nu o sa suni la ei, nu vei rezolva problema.
aici, in aceasta problema a ta, poti afla doar niste pareri.. eu cred ca routerul e cel defect si iti creeaza toate acele probleme. deci tot la ei trebuie sa suni mumulika12345, on 18 ianuarie 2019 - 13:59, said:
(...) Problema 2: Daca descarc de pe internet la o viteza mare (am net 1G), imaginea pe tv, in special la canalele hd, se bruiaza. Sunetul, la fel. Aceasta problema nu exista cu router Huawey si receiver model anterior, Kaon cred ca se numea. Vreo idee? Multumesc! daca se bruiaza = artefacte, ruperea imaginii, acele patratele, asa ceva n-ar trebui sa apara, avand banda dedicata internet/IPTV buyonevideo, on 18 ianuarie 2019 - 14:25, said: Daca descarc de pe internet la o viteza mare - ce inseamna viteza mare ? Oricum, asta este explicabil, viteza nu e garantata si la download maninci din latimea de banda pentru IPTV. gresit |
#6
Posted 18 January 2019 - 14:29
Habar nu am cum este IPTV si viteza la net / banda, asa am presupus si eu ca ar fi la gramada.
|
#7
Posted 18 January 2019 - 14:35
Cabluri impecabile: noi, de calitate, mufate corect, functioneaza perfect cu alte echipamente.
Viteza mare inseamna la mine 10MB/sec. In aceasta situatie, imaginea pe TV se pixelizeaza, exact cum descrie Fly_85. |
#8
Posted 18 January 2019 - 14:40
suna-i, spune-le despre problema, sa vina sa-ti inlocuiasca panarama de router
PS: parca au mai fost in trecut ceva comentarii negative la adresa acestui sagemcom |
#9
Posted 18 January 2019 - 14:44
Asa cred si eu, ca panarama e de vina, nu pricep de ce politica lor interzice sa imi cumpar eu ce modem doresc. Trebuie musai sa iau de la ei o chinezarie infecta ca asta.
|
#10
Posted 18 January 2019 - 14:46
Ah, ok, acum suni la relatii clienti ?!
Nu permit alte echipamente deoarece nu ar putea acord suport tehnic pentru alte echipamente. La RDS este cam la fel: daca ai router-ul tau, nu iti acorda suport tehnic daca esti conectat la router, trebuie sa fii conectat direct. Doar ca la RDS merge netul direct, nu esti obligat sa ai router sau alt echipament. Ma rog, in afara de ONT-ul ala, uneori. Dar si acolo cred ca este la fel, nu poti sa folosesti / nu ofera suport tehnic pentru ONT propriu. Deci, nu e nimic special la Telekom, stai linistit. |
|
#11
Posted 18 January 2019 - 14:50
Daca mi-ar permite sa conectez un modem propriu, nu as avea probleme si nici nevoie de suport tehnic.
Si, nu, nu sun la relatii clienti! ) Rog pe cineva sa faca asta... ) |
#12
Posted 18 January 2019 - 15:01
#13
Posted 18 January 2019 - 15:08
Nu o sa accepte nici un operator sa iti pui ONT tau. In cel mai bun caz il pun in brige si iti pui tu ce router vrei dupa el. Explicatia este simpla, ONT trebuie sa se inteleaga cu echipamentul din centrala lor, daca ar accepta ca fiecare sa vina cu alt tip de ONT, ar fi un cosmar pentru ei...
Edited by baribalu, 18 January 2019 - 15:09. |
#14
Posted 18 January 2019 - 17:08
Am un acces point Asus dupa el dar nu pot pune bridge pentru ca mizeria Sagemcom nu stie asa ceva.
|
#15
Posted 18 January 2019 - 18:13
Si la RCS RDS e acelasi lucru, sunt momente cand imaginea ingheata, mai dau un restart manual si revine la normal o perioada, apoi se repeta.
|
|
#16
Posted 18 January 2019 - 18:29
RCS RDS IPTV, da ?!
Pentru ca aici problema este la Telekom IPTV, ok ?! Nu Digi Online, aia cred ca este altceva. |
#17
Posted 23 January 2019 - 13:38
pana la urma, nu inteleg deloc de ce am pixelizarea pe tv cand este trafic mare de download mare pe net.
|
#18
Posted 23 January 2019 - 14:31
Si nu te-au lamurit nici la telefon - relatii clienti / suport tehnic ?!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users