Masină navetă - recomandare
Last Updated: Mar 19 2019 14:22, Started by
fechetm
, Jan 16 2019 16:21
·
0
#127
Posted 21 January 2019 - 14:22
max_01, on 21 ianuarie 2019 - 13:47, said:
Eu as opta pentru o masina cu norma de poluare euro 6, 4X4, ideal SUV.Cine umbla asa de mult, tot timpul, inclusiv iarna, cand ai parte uneori si de multa zapada, un 4x4 si mai ales SUV, este mai mult decat binevenit.Unde ramai blocat cu un autoturism sau SUV cu tractiune 2x4 cu un SUV 4X4, te descurci fara probleme.Versiunea ieftina de SUV ar fi Dacia Duster.Alte modele de SUV?Totul tine de bugetul celui care vrea sa cumpere.La o adica ar merge si un SUV vechi de 3 ani avand insa norma de poluare euro6, foarte bine intretinut si care nu a fost grav accidentat. Daca nu se doreste SUV as opta pentru un autoturism tip combi sau breack, avand tractiunea integrala, 4x4.Cu norma de poluare euro 6, obligatoriu. shymano, on 21 ianuarie 2019 - 14:00, said:
Euro 6, 4x4 si SUV, in maxim 20k euro ?? Cam greu, as zice. Apoi, un SUV nu e mai incomod decat o compacta/medie ?? Ca si confort vorbesc ... Duster-ul nu este, in niciun caz, o masina asa de comoda la drum lung. Euro 6 - 4x4 - nou - maxim 20.000EUR SsangYong XLV |
#128
Posted 21 January 2019 - 14:37
Confortul este ok in SUV, insa trebuie sa-ti placa. Pentru naveta este mai comoda o berlina pentru cineva care nu vrea si altceva mai ... "extrem" de la o masina.
Mai toate SUV-urile de pe piata au o mare problema: consumul. Si asta datorita nu sistemului AWD, ci - in primul rand - formei de frigider pe roti. Edge-ul (facut pe platforma de Mondeo 5) consuma undeva la 35 - 50% in plus fata de Mondeo. Mondeo hibrid nu sunt convins ca este nimerit pentru naveta si 45.000 km/an. Mondeo 4x4 insa da, cu doua maini. Sistemul iAWD de la Ford este foarte ok pentru strada si sarcini normale. Edited by Tyby, 21 January 2019 - 14:37. |
#129
Posted 21 January 2019 - 16:11
Tyby, on 21 ianuarie 2019 - 14:37, said:
Mondeo hibrid nu sunt convins ca este nimerit pentru naveta si 45.000 km/an. A fost o intrebare capcana si imi place ca nu te-ai repezit intr-o directie sau alta spunand doar "nu sunt convins" Eu am facut drive test cu el si sunt si din Bacau asa ca eu cunosc perfect si drumul Bacau - Onesti pe care face el naveta. Pentru acesta un Mondeo hybrid se potriveste manusa, mai mult decat un diesel chiar si la consum. Dar da nu se potriveste la o naveta pe autostrada deoarece e mai slab la consum atunci decat un diesel. Nu i l-am recomandat insa deoarece initiatorul dorea o masina spatioasa iar hybridul de la Mondeo sufera la spatiul din portbagaj micsorat de baterii. PS. Cx-ul mai prost la Edge conteaza la viteza mare. La viteza mica va fi tot consum mai mare fiindca Edge e mai greu cu cel putin 250 kg fata de Mondeo. Edited by Ford4, 21 January 2019 - 16:20. |
#130
Posted 21 January 2019 - 17:02
Portbagajul este micsorat in doua moduri: o data prin spatiul efectiv ocupat de catre baterii, si - mai important cred eu - prin lipsa optiunii hatchback-ului, care limiteaza enorm flexibilitatea si ergonomia spatiului din porkbagaj.
Mai sunt si rotile cam mici, cu balon (cam prea) inalt (pentru gusturile mele). Si CVT-ul, care mie personal nu-mi inspira nici un fel de "fluture"! Sincer nu am retinut care este zona de actiune a navetei omului, aveam impresia ca e undeva in aria mea de acoperire (Bucuresti). Oricum sunt sceptic la o un hibrid utilizat preponderent in exterior, chiar daca este din clasa medie. Dupa aia, din ce inteleg eu, masina este trasa de un motor electric (al doilea este utilizat la franare regenerativa, din cate am citit, incarca bateriile) de 53 KW, plus un termic de 2l in Atkinson. Nu am mers insa cu el, am avut ocazia (SF Tex Galati a avut asa ceva, insa nu am reusit sa ajung la ei, si am "scapat" ocazia). Consumul real pare sa fie peste diesel, insa nu cu mult. In extraurban, evident. Edited by Tyby, 21 January 2019 - 17:05. |
#132
Posted 21 January 2019 - 18:36
Din pacate Duster-ul nu este o masina asa confortabila in regim "naveta", lipsa de confort accentuata si de lipsa de spatiu (e totusi facut pe o platforma mica). Lipsa de spatiu este - si separat - un argument contra.
|
#133
Posted 21 January 2019 - 18:42
Tyby, on 21 ianuarie 2019 - 18:36, said:
Din pacate Duster-ul nu este o masina asa confortabila in regim "naveta", lipsa de confort accentuata si de lipsa de spatiu (e totusi facut pe o platforma mica). Lipsa de spatiu este - si separat - un argument contra. Edited by max_01, 21 January 2019 - 19:00. |
#134
Posted 21 January 2019 - 18:47
max, iti iei masina in functie de nevoi si buget, nu doar de buge. Ca daca tu ai 4 copii, degeaba iti iei Tico, ca nu te ajuta.
Nu a zis nimeni ca Duster-ul e o masina rea, dar nu prea se pupa cu cerintele initiatorului: sa fie spatioasa, sa fie confortabila, sa fie cat de cat ok la consum. Cred - totusi - ca, la banii aia, se gasesc masini mai ok la toate capitolele respective, plus bonus la siguranta si dotari (de altfel cel mai prost capitol al Duster-ului, pentru 2019). |
#135
Posted 21 January 2019 - 19:36
Tyby, on 21 ianuarie 2019 - 17:02, said:
Dupa aia, din ce inteleg eu, masina este trasa de un motor electric (al doilea este utilizat la franare regenerativa, din cate am citit, incarca bateriile) de 53 KW, plus un termic de 2l in Atkinson. Nu am mers insa cu el, am avut ocazia (SF Tex Galati a avut asa ceva, insa nu am reusit sa ajung la ei, si am "scapat" ocazia). Consumul real pare sa fie peste diesel, insa nu cu mult. In extraurban, evident. https://www.autovit....r-ID7Gw66a.html Eu am mers si cu o hibrida ceva timp si a fost dezamagire totala, de unde visam numai SFuri si startrek, nu am primit nimic, decat un motor benzina mediocru, consum in afara orasului identic cu al unei masini normale etc. Poate in oras e mai ok, dar nu poti cumpara cate o masina pt fiecare utilizare in parte |
#136
Posted 22 January 2019 - 11:13
Un diesel cu cutie automata. Ce model și ce dotări, tine de gusturile tale. Degeaba am spune noi Honda Civic de exemplu, dacă ție nu îți place de nici o culoare.
Singura dotare extra pe care nu as concepe sa nu o am in acest buget, ar fi farurile cu xenon. Personal as prefera o mașina noua, cu garanție cel puțin 5 ani. Pentru că vei face destul de multi km și nu e exclus ca peste 3-4 ani să înceapă să apară, încetul cu încetul , și problemele. Deci as prefera Hyundai i30/KIA Ceed cu motor de peste 120 CP pentru că le găsești bine dotate, sunt ok în privința confortului la drumuri lungi și au dotări bune. Iar ca fiabilitate generala nu cred că e cazul să-ți faci griji. |
|
#137
Posted 22 January 2019 - 12:50
unbrutus, on 21 ianuarie 2019 - 19:36, said: Eu am mers si cu o hibrida ceva timp si a fost dezamagire totala, de unde visam numai SFuri si startrek, nu am primit nimic, decat un motor benzina mediocru, consum in afara orasului identic cu al unei masini normale etc. Tu doar te lauzi ca ai mers si cu hibride si cu electrice dar la cat de habarnist esti in legatura cu ele mie-mi face impresia ca esti doar un troll care vrea sa le defaimeze. Tyby, on 21 ianuarie 2019 - 17:02, said:
Portbagajul este micsorat in doua moduri: o data prin spatiul efectiv ocupat de catre baterii, si - mai important cred eu - prin lipsa optiunii hatchback-ului, care limiteaza enorm flexibilitatea si ergonomia spatiului din porkbagaj. Mai sunt si rotile cam mici, cu balon (cam prea) inalt (pentru gusturile mele). Si CVT-ul, care mie personal nu-mi inspira nici un fel de "fluture"! Sincer nu am retinut care este zona de actiune a navetei omului, aveam impresia ca e undeva in aria mea de acoperire (Bucuresti). Oricum sunt sceptic la o un hibrid utilizat preponderent in exterior, chiar daca este din clasa medie. Dupa aia, din ce inteleg eu, masina este trasa de un motor electric (al doilea este utilizat la franare regenerativa, din cate am citit, incarca bateriile) de 53 KW, plus un termic de 2l in Atkinson. Nu am mers insa cu el, am avut ocazia (SF Tex Galati a avut asa ceva, insa nu am reusit sa ajung la ei, si am "scapat" ocazia). Consumul real pare sa fie peste diesel, insa nu cu mult. In extraurban, evident. CVT-ul la drum lung este o dezamagire dar nu din cauza demarajelor in cazul lui Mondeo hybrid (este totusi o masina grea care face suta in 9 s), ci din cauza comportarii atipice si a zgomotului produs la acceleratie. Nu l-am trecut la deficiente deoarece in oras e mai rafinat decat un DCT, iar la tipul lui de naveta nu e deranjant. Referitor la consum sa stii ca nu este sub un diesel decat pe autostrada. Consumurile acele pe care le-ai pus pentru Mondeo, in zona mea nu le aveam decat cu fostul Ford Focus 1,6 TDCI, ma indoiesc ca le poti scoate cu un Mondeo, mai ales de 2.0. Asa si eu Bacau Bucuresti l-am facut cu actualul meu 1.5 ecoboost pe benzina cu o medie de 5,2% la o viteza medie de 82 km/h si Bucuresti Bacau cu 5,8% la o viteza medie de 73 km/h dar la drum lung la exterior in zona mea se invart in jurul lui 6,4%. In cazul lui Mondeo hybrid pe aprox. o treime din traseul lui de naveta (pana la Sanduleni) am avut 5,8% iar cu un Mondeo diesel sincer ma indoiesc ca scazi sub 6% (drumul este relativ ingust cu multe serpentine iar depasirile trebuie sa le faci in scurt ceea ce mareste consumul. Dar ai dreptate diferentele sunt mici intre ele in privinta consumului |
#138
Posted 22 January 2019 - 14:29
#139
Posted 22 January 2019 - 20:15
Stiu asta fiindca si eu am benzinara. Dar era vorba despre cu totul altceva aici
|
#140
Posted 22 January 2019 - 22:25
tocmai ca sa evite toate aceste dezamagiri omul are nevoie de un diesel.
|
#141
Posted 22 January 2019 - 22:30
Iar ai simțit nevoia sa te bagi ca musca-n c..rul calului ? Măcar ai inteles despre ce discutam?
|
|
#143
Posted 23 January 2019 - 00:41
Initiatorul vrea o masina mai spatioasa. Nu stiu daca macar varianta Estate i-ar fi utila.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users