Alegere masina, buget 4000-7000 euro
Last Updated: Mar 10 2019 11:07, Started by
[i_unit]
, Jan 16 2019 12:23
·
0
#1
Posted 16 January 2019 - 12:23
Cred ca acest topic o sa nasca diverse discutii, dar chiar nu stiu ce masina sa aleg, bugetul este cel din titlu, cu ceva pus deoparte pentru revizie si eventualele defectiuni.
In prezent detin un Logan Laureate ph2 cu motor de 1.4, achizitionat de mine in 2008, cu o suma de aprox. 9000 de euro, de care sunt multumit doar dpdv al fiabilitatii si al cheltuielilor de intretinere (reviziile le-am facut in reprezentanta). Merg 15k km pe an in regim mixt, dar as vrea mai mult confort si stabilitate, plus tabla mai tare, astfel incat sa nu se mai indoaie cand se aseaza musca (dupa primele semne discrete capatate prin parcari, a devenit o fobie sa duc masina in cel mai indepartat colt). Am dat un ochi pe olx si am vazut ce s-ar incadra in aceasta suma: - Opel astra h, doar modelul hatchback imi place, minus gura portbagajului, diesel nu suport la modelul asta, deci numai 1.6 benzina, nu-mi place cum se inchid usile, modelul este cam vechi si oarecum demodat, dar am vazut cateva anunturi cu km destul de putini, facturi doveditoare, etc. - opel astra j, la fel doar hatchback, nu-mi place ca este foarte grea, nu-mi place cum se aude motorul diesel, deci tot benzina, mi-ar face cu ochiul un motor turbo - Renault Megane 3 - pare ok si diesel, m-am urcat intr-unul si am senzatia de low-cost, la modelul asta pare ok si break - Ford focus 2 e cam bleah hatchback si foarte sinistru break - Ford Focus 3 - pretul este ceva mai mare decat opel si Renault, cam la limita superioara, hatchback imi place mult, break pare uratel, dar nu de speriat, mare pe afara mic pe dinauntru, la motor pe benzina nu prea ma incadrez, dar cred ca ar fi ok diesel, am mers cu unul si e acceptabil - Mazda, Toyota, Nissan - nu-mi plac - Skoda Octavia 2 FL - pare ok masina, putin am o aversitate catre marca, stiu unele personae care detin asa ceva si pur si simplu imi creeaza o imagine eronata asupra marcii. Motorul diesel ar trebui neaparat CR, dar am inteles ca cel de 1.6 are niste problem cu pilitura create de pompa de injectie (2 cunoscuti, unul cu golf6, celalalat cu Octavia) - golf 6 hatchback - pare destul de micut si anost in ochii mei, break mi se pare hidos. Motoarele pe benzina turbo cu probleme, benzina aspirate cu problem sau puturoase cele diesel ca mai sus la skoda - Peugeot 307, Citroen c4 - mai rare si parca nu ma pasioneaza, mi-a placut in schimb cand am mers cu un 3008 cu motorul diesel de 150cp, puternic, confortabil si silentios, dar nu se incadreaza in buget - Kia ceed, Hyundai i30 - cand am cumparat Loganul, m-am gandit daca sa ma intind la asa ceva, acum nu mi se par ca ar merita vs ford/opel la preturi si ani asemanatori - Passat b6 - foarte multe la vanzare, exclud motoarele PD si asta limiteaza cumva alegerea, interior frumos, cam maricica, sedan nu prea ma incanta decat optic, break pare ok, dar destul de vechiut in ochii mei - Audi A4 B8 - singura masina care mi se pare oau, varianta break, mi-ar fi placut foarte mult sa-mi pot permite unul in stare buna. Nu stiu cum pot incepe de la pret de ford focus3 si opel astra j, pesemne epave. Cam atat mi-a venit in minte referitor la modele, ca si optiuni mi-ar place sa aiba clima automata, pilot automat, hatchbackul ma avantajeaza, dar nu zic nu unor modele break, benzina turbo pentru silentiozitate, dar sunt convins ca sunt si diesel antifonate ok, jante de aliaj (curios cum foarte multe focus 3 sunt cu jante de table si sunt vandute ca titanium), cutie in 6 trepte, altele gen airbag-uri suficiente abs, esp presupun ca au majoritatea. Ce parere aveti? Sunt nehotarat? |
#3
Posted 16 January 2019 - 12:54
Nu stiu daca te ajuta comentariul meu, insa si eu am fost in aceeasi dilema ca tine acum cativa ani. Tot Audi A4B8 (modelul cu leduri daylight) mi-a atras atentia. Insa dupa ce am vazut cateva m-am linistit. Cele cu pretul mai mic, apropiat de bugetul meu nu aveau nimic in portbagaj. Ca sa nu mai vorbim de optiuni. Desi optiunile nu erau o prioritate pentru mine. M-a sfatuit cineva care se pricepea mai bune la masini sa nu ma grabesc si sa caut o masina cu cat mai multe optiuni. Am ales pana la urma o Skoda Octavia 2FL break din 2011 (aveam si eu retineri la marca pana am aflat ca mai mult de jumatate din piese sunt de Audi/Wolksvagen). Si in ziua de astazi prefer o masina gen Skoda cu optiuni decat un Audi chel. Nu-mi pasa cum se vede masina de afara, prefer confort. Am scaune din piele (combinat cu material textil), mahon, pachet crom, incalzire in scaune, navigatie, tempomat, senzori parcare, sunet Blaupunkt, bluetooth, comenzi pe volan, cutie automata, etc...
Da, ideal ar fi fost un Audi cu aceleasi optiuni, insa mai crestea pretul cu 2-3000 euro, si n-am luat masina sa stau cu ea in fata blocului, am luat-o sa ma plimb... PS. Mi-am adus aminte de o faza hazlie. Am vazut in spatele blocului meu odata un BMW foarte fain, un albastru care sarea in ochi si niste jante foarte tari. Mai era si usa deschisa si tipul vorbea pe partea cealalta cu o pitipoanca, m-am apropiat sa vad cum arata inauntru. Avea radio. Nu mai am idee, insa ce imi mai amintesc este ca nu avea optiuni deloc si arata foarte ciudat. Un fel de bord de plastic, scaune de panza... Ca un hotel de 5 stele, si cand intri inauntru primesti mancare de 2 stele si mobila este de acum 100 de ani... Cam asa arata, insa a mea e pe negru, nu are crem... Attached FilesEdited by 2Unlimited, 16 January 2019 - 12:55. |
#6
Posted 16 January 2019 - 13:14
Monovolumele, cu mici exceptii, sunt masini care incep sa-si arate varsta mai repede decat berlinele sau hatch-urile. Si au si ceva dezavantaje fata de acestea (dar, da, spatiul interior este un mare avantaj).
|
#7
Posted 16 January 2019 - 13:22
#8
Posted 16 January 2019 - 13:22
Nu suport monovolumele. Ideea de confort vine de la silențiozitate, suspensiile în bună stare, dar nu mai mult, pentru că nu merg sportiv și nici drumurile pe care le parcurg nu sunt foarte proaste.
A4 b8 nu prea cred că se pot găsi în stare ok la banii ăștia, an 2009-2010. Chiar și chel, nu aș zice nu, pentru că au în general ce-mi trebuie, nu sunt fan led sau xenon, mmi nu știu de care. La Peugeot mă gândeam la 308. |
#9
Posted 16 January 2019 - 13:22
#10
Posted 16 January 2019 - 13:28
Baxon, on 16 ianuarie 2019 - 13:22, said: Vinde Loganu , ai cei 7k euro , mai iei un credit si iei ceva nou pe la 15 k euro ; 100% gasesti ceva care sa te incante . Bani sunt, dar atat aș vrea să cheltui. Nu sunt genul care își cumpără mașină de toți banii și după aceea uită să schimbe uleiul. Benzină întotdeauna am pus până la plin. Edited by [i_unit], 16 January 2019 - 13:32. |
|
#11
Posted 16 January 2019 - 13:28
[i_unit], on 16 ianuarie 2019 - 12:23, said:
Cred ca acest topic o sa nasca diverse discutii, dar chiar nu stiu ce masina sa aleg, bugetul este cel din titlu, cu ceva pus deoparte pentru revizie si eventualele defectiuni. In prezent detin un Logan Laureate ph2 cu motor de 1.4, achizitionat de mine in 2008, cu o suma de aprox. 9000 de euro, de care sunt multumit doar dpdv al fiabilitatii si al cheltuielilor de intretinere (reviziile le-am facut in reprezentanta). Merg 15k km pe an in regim mixt, dar as vrea mai mult confort si stabilitate, plus tabla mai tare, astfel incat sa nu se mai indoaie cand se aseaza musca (dupa primele semne discrete capatate prin parcari, a devenit o fobie sa duc masina in cel mai indepartat colt). Am dat un ochi pe olx si am vazut ce s-ar incadra in aceasta suma: - Opel astra h, doar modelul hatchback imi place, minus gura portbagajului, diesel nu suport la modelul asta, deci numai 1.6 benzina, nu-mi place cum se inchid usile, modelul este cam vechi si oarecum demodat, dar am vazut cateva anunturi cu km destul de putini, facturi doveditoare, etc. - opel astra j, la fel doar hatchback, nu-mi place ca este foarte grea, nu-mi place cum se aude motorul diesel, deci tot benzina, mi-ar face cu ochiul un motor turbo - Renault Megane 3 - pare ok si diesel, m-am urcat intr-unul si am senzatia de low-cost, la modelul asta pare ok si break - Ford focus 2 e cam bleah hatchback si foarte sinistru break - Ford Focus 3 - pretul este ceva mai mare decat opel si Renault, cam la limita superioara, hatchback imi place mult, break pare uratel, dar nu de speriat, mare pe afara mic pe dinauntru, la motor pe benzina nu prea ma incadrez, dar cred ca ar fi ok diesel, am mers cu unul si e acceptabil - Mazda, Toyota, Nissan - nu-mi plac - Skoda Octavia 2 FL - pare ok masina, putin am o aversitate catre marca, stiu unele personae care detin asa ceva si pur si simplu imi creeaza o imagine eronata asupra marcii. Motorul diesel ar trebui neaparat CR, dar am inteles ca cel de 1.6 are niste problem cu pilitura create de pompa de injectie (2 cunoscuti, unul cu golf6, celalalat cu Octavia) - golf 6 hatchback - pare destul de micut si anost in ochii mei, break mi se pare hidos. Motoarele pe benzina turbo cu probleme, benzina aspirate cu problem sau puturoase cele diesel ca mai sus la skoda - Peugeot 307, Citroen c4 - mai rare si parca nu ma pasioneaza, mi-a placut in schimb cand am mers cu un 3008 cu motorul diesel de 150cp, puternic, confortabil si silentios, dar nu se incadreaza in buget - Kia ceed, Hyundai i30 - cand am cumparat Loganul, m-am gandit daca sa ma intind la asa ceva, acum nu mi se par ca ar merita vs ford/opel la preturi si ani asemanatori - Passat b6 - foarte multe la vanzare, exclud motoarele PD si asta limiteaza cumva alegerea, interior frumos, cam maricica, sedan nu prea ma incanta decat optic, break pare ok, dar destul de vechiut in ochii mei - Audi A4 B8 - singura masina care mi se pare oau, varianta break, mi-ar fi placut foarte mult sa-mi pot permite unul in stare buna. Nu stiu cum pot incepe de la pret de ford focus3 si opel astra j, pesemne epave. Cam atat mi-a venit in minte referitor la modele, ca si optiuni mi-ar place sa aiba clima automata, pilot automat, hatchbackul ma avantajeaza, dar nu zic nu unor modele break, benzina turbo pentru silentiozitate, dar sunt convins ca sunt si diesel antifonate ok, jante de aliaj (curios cum foarte multe focus 3 sunt cu jante de table si sunt vandute ca titanium), cutie in 6 trepte, altele gen airbag-uri suficiente abs, esp presupun ca au majoritatea. Ce parere aveti? Sunt nehotarat? |
#12
Posted 16 January 2019 - 13:30
Trebuie sa ai in vedere si intretinerea. Nu e ca la Logan. De exemplu am avut si eu un Citroen Xsara. Peugeot tot pe-acolo e. Cand mi-a picat un injector nu am gasit second (de fapt gasisem second, apoi l-am trimis inapoi ca era intrerupt electric, nu mai voiau sa-mi dea aia banii inapoi, mare circ), si mi-am luat nou de la reprezentanta cu bani multi. Si acum la Skoda mi-a crapat un motoras la geam, si in service mi-au cerut 1500 ron pentru un motoras, cu tot cu modul de confort, desi dupa aceea am vazut ca modulul ala se desprinde cu un click de motoras. Acum am baieti de service (autorizati - nu ma joc) care nu iau pielea de pe mine...
|
#13
Posted 16 January 2019 - 13:49
[i_unit], on 16 ianuarie 2019 - 13:28, said: Bani sunt, dar atat aș vrea să cheltui. Nu sunt genul care își cumpără mașină de toți banii și după aceea uită să schimbe uleiul. Benzină întotdeauna am pus până la plin. Edited by Baxon, 16 January 2019 - 13:51. |
#14
Posted 16 January 2019 - 13:56
Da, masina noua merita, insa nu in Romanica. Doar daca ai full casco beton, si mai ai si pile la un director acolo. Altfel o iei in brate cu tot cu full casco...
|
#15
Posted 16 January 2019 - 14:02
2Unlimited, on 16 ianuarie 2019 - 13:56, said:
Da, masina noua merita, insa nu in Romanica. Doar daca ai full casco beton, si mai ai si pile la un director acolo. Altfel o iei in brate cu tot cu full casco... Ia impartaseste=ne din experienta ta cu casco cum ai luat-o in brate . P.S. Nu ne intereseaza ca ai citit undeva sau ai auzit tu ca .... |
|
#16
Posted 16 January 2019 - 14:09
Aș vrea totuși să nu poluăm inutil, am cumpărat mașină nouă acum 10 ani, aș vrea să cumpăr sh acum.
|
#17
Posted 16 January 2019 - 14:33
2Unlimited, on 16 ianuarie 2019 - 12:54, said:
...Cele cu pretul mai mic, apropiat de bugetul meu nu aveau nimic in portbagaj. Ca sa nu mai vorbim de optiuni... Primul lucru ce-l fac cand intra in posesia masinii e sa scoata absolut tot, chiar si roata de rezerva, ca sa le vanda pe urma separat. Gandeste-te cam cati bani fac, daca pe niste simple capace de aluminiu ce se pun pe jantele originale VW/Audi cer de la 50 de lei in sus pe bucata. |
#18
Posted 16 January 2019 - 14:35
ia ce iti place tie .
care iti face inima sa creasca toate masinile se strica ,toate au sau vor avea probleme nu cred ca vrei ceva care se nu te bucure doar pt ca forumul iti spune ce e fiabila sau ieftina la piese. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users