Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rivian - Electric Adventure Vehicle
Last Updated: Jan 18 2019 11:27, Started by
ericmario
, Jan 16 2019 00:53
·
0
#73
Posted 18 January 2019 - 10:47
#74
Posted 18 January 2019 - 11:27
unbrutus, on 18 ianuarie 2019 - 10:00, said:
inca o data, dar nu spui nimic de autonomie, spui doar ca fata de zero recuperare, ceva nesemnificativ (referindu-ne la autonomie) e mai mult ca nimic. Si e corect, doar ca asa cum am spus, si la termice se recupereaza energia din franare de vreo 10 ani incoace pe o multime de modele de la Peugeot, skoda, BMW, VW etc. La Logan nu. Si la termice se spune ca scopul e acelasi, cresterea autonomiei. Pe oameni ii intereseaza ce aduce la autonomie, nu ca ai 70% din energia pierduta sub forma de caldura... evident, nu? Si acolo ford4 a spus clar autonomie... cine nu se pricepe vine si citeste aici si zice wow, cobor dealul la Academie in fiecare zi, nu mai incarc masina o luna! Mai omule cauta intai sa intelegi conceptele cu care se lucreaza ! Cum poate cineva sa-ti explice ceva daca tu nu faci un efort minim sa te documentezi ? Nu faci decat dovada ca esti un semidoct (SEMIDÓCT, -Ă, semidocți, -te, adj., s. m. și f. (Om) care are cunoștințe puține și superficiale (dar se crede cult); (om) puțin instruit.) Cum poate cineva sa-ti dea un procent dintr-un parametru care e variabil dupa sute de factori care tin de masina si de teren ? Recuperarea din energia cinetica este o marime calculabila si ti-o da orice producator la bordul masinii (cum ti-am spus si eu cele de la Mondeo hybrid pe care tu nu le-ai inteles) iar eu am spus asa un 50% ca o medie pe mai multe marci, dar dupa cum ti-a spus roexplorer in general e mai mare fiindca si asta depinde de marca (greutatea masinii, eficienta sistemului de regenerare etc. ). Cealata energie, cea reintrodusa in baterie, ti-am pus un exemplu doar ca sa vezi ca si ea este substantiala, nu dupa cum spuneai tu, dar e o marime prea dependenta de traseu ca sa fi facut referire la ea. Dar sa reluam : disputa a pornit de la faptul ca daca da de o rampa, autonomia unei electrice s-a dus de rapa (nimeni n-a dat cifre cu cat, probabil ca doar asa stiu ei din mosi stramosi). Hai sa ne uitam tot la poza pusa de mine ca demonteaza doua minciuni despre EV-uri: 1) Uitati-va la consumul lui mediu care a fost de ~17,6 kwh/100 km (le-am tradus in marimi mai obisnuite pentru posesorii de ICE-uri obisnuiti cu l/100 km). Asta arata ca la munte, autonomia lui este mai mare decat daca ar merge pe drum drept pe autostrada, unde la vitezele de 130 km/h ar consuma minim 20 kwh/100 km). Asta e datorita celor 0,6 l de benzina adaugati in plus in rezervor ! 2) Ati vazut viteza maxima cu care a mers acel posesor, probabil pe portiunile unde si-a permis ? A fost de peste 175 km/h. Vi se pare o viteza de om care cum trolla 3T pe aici merge cu numai 80 km/h fiindca sta cu frica autonomiei ? Asta nu mai e valabila la EV-urile long range, care din pacate sunt putine ce-i drept. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users