Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Suzuki Baleno 1.2 GL
#37
Posted 15 January 2019 - 10:03
Fane, on 15 ianuarie 2019 - 09:52, said:
Daca nu te ajuta la propulsie ce face? Start-stop? Sistemele micro hibrid si majoritatea celor mild hibrid ( cu baterie suplimentara de 48 V) suplinesc in cea mai mare parte nevoia de curent tot mai mare necesara masinilor moderne care sunt din ce in ce mai incarcate cu electronica. Asta duce la ceva scadere, dar destul de mica, a consumului, insa nu diminueaza noxele care sunt in cantitati mari la pornirile de pe loc si accelerari. La cele mild hibrid am spus majoritatea, deoarece mai nou cele mild hibrid ajuta si la propulsie oprind motorul termic in coasting, deci tot un fel de caca maca deoarece in coasting oricum emisiile sunt reduse si la un motor termic simplu. |
#38
Posted 15 January 2019 - 10:26
BebePanda, on 15 ianuarie 2019 - 09:54, said:
Ajuta la pornire si accelerare. La franare incarca bateria. La pornire si accelerare nu ajuta motorul electric decat la cele full hybrid gen Prius sau Ioniq. Suzuki nu are sistem full hibrid si nici macar mild hibrid Aveti grija sa nu fiti pacaliti de tot felul de denumiri pompoase, ca marketingul lucreaza, dar nu pentru voi ci pentru producatori. Spre exemplu in pagina lor scriu "reduce încărcarea motorului în timpul pornirii și accelerării prin asistarea motorului". Asistarea motorului nu inseamna ca pornesti masina de pe loc si cu ajutorul motorului electric, ca sa nu mai zic de pornire doar pe motorul electric cum e la cele full hybrid. Nu va ganditi : nu au cele mild hybrid cu baterie mai mare de 48 V suficienta energie pentru a folosi si motorul electric la plecarea de pe loc si are la Suzuki cu baterie de 12 V ? Asa cum am explicat anterior sistemele de electronica au devenit tot mai complexe pe masinile moderne si necesita tot mai multa energie. Nu ma refer doar la sistemele pe care le vedeti ci si la cele ascunse fara de care nu maio functioneaza masinile moderne, gen ECU si alti senzori de control al injectiei si emisiilor. Asta implica alternatoare (motoare electrice) tot mai mari care bineinteles ca implca si consumuri de combustibil tot mai mari. Sistemele microhibrid cum sunt cele de la Suzuki degreveaza masina cand este in sarcina mai mare (pornire de pe loc, accelerari) de consumatorii neesentiali de electricitate, cei esentiali ramanand doar pe baterie (pentru scurt timp) astfel ca totul se traduce printr-o mica economie de combustibil. La franari si in coasting bateria este reincarcata. Edited by Ford4, 15 January 2019 - 10:28. |
#39
Posted 15 January 2019 - 12:31
Asta daca are baterie desteapta fiindca la reno de exemplu, degeaba este echipata masina cu sistem de recuperare a energiei daca bateriile montate pe masini sunt EFB, adica fara incarcare inteligenta.
Si aici vorbesc de masini care costa cat 3-4 balene d-astea ! Mare atentie ! Edited by M0sGerila, 15 January 2019 - 12:31. |
#41
Posted 15 January 2019 - 13:50
stalker2142, on 15 ianuarie 2019 - 08:36, said: Cons: tamburi spate garda la sol 120 versus Kia rio 150 rezervor 37L versus kia rio 50 L roti 175/65 R15 versus 185/65 R15 kia rio (roti mai stramte, cu talon mai mic si mai scumpe=fail) baleno are cam -100 kg fata de rio, asta o face putin mai sprintena si cu consum mai mic.. dar in detrimentul sigurantei baleno e sub rio la ncap Mie mi se pare un avantaj si rotile si masa. Ambele iti dau o economie de benzina. Nu inteleg de ce e "cons" frana spate? |
#42
Posted 15 January 2019 - 14:04
RealThing, on 14 ianuarie 2019 - 23:36, said:
Testeaza si tu unul? Vrei sa ti-l vand? Mi-as dori un swift sport 1.6 din ala aspirat... sau modelul nou de swift cu 1.4t ... de vis BebePanda, on 14 ianuarie 2019 - 23:53, said:
Baieti, vin de pe un matiz. Stiu sa storc un motor. Nu vreau un turbo din... obisnuinta. Nu conteaza la ce folosesc masina, nu am cerut un versus. Ia turbo, e cu totul altceva, e la fel de fiabil, mereu o sa fi cu un ranjet pe fata cand il conduci sau depasesti pe unul mai periculos cu un tdi BebePanda, on 15 ianuarie 2019 - 00:03, said:
Asa pot sa testez un Logan cu 0,9 turbo. Nu vreau turbina si basta. Nu are legatura 0.9tce cu 1.0t de la Suzuki, acest 1.0t e mult mai eficient, mult mai puternic si caroseria e si mai usoara. |
#44
Posted 15 January 2019 - 14:45
TruculMagic, on 15 ianuarie 2019 - 14:04, said:
Nu are legatura 0.9tce cu 1.0t de la Suzuki, acest 1.0t e mult mai eficient, mult mai puternic si caroseria e si mai usoara. Asa este, 0.9 nu este cu injectie directa si este mai lenes M0sGerila, on 15 ianuarie 2019 - 14:12, said:
Dar se lauda cu ESM ,ca il au...dar nu functioneaza Deci marketingul sa traiasca indiferent de marca. Pot sa faca reduceri de costuri si tu tot o sa crezi ca ai luat o masina mai buna decat generatia precedenta ! |
#45
Posted 15 January 2019 - 15:14
Nu e greu co google https://www.popularm...ech-facts-shvs/
|
#46
Posted 15 January 2019 - 15:51
Ala e un mild hibrid montat pe un diesel. In Romania e un sistem microhibrid pe benzina.
|
|
#47
Posted 15 January 2019 - 19:24
Nu stiu cum e Baleno, dar condus un Swift 2013 1.2 cam vreo 50000 km. Ce pot sa-ti spun, consumul mediu la trafic intens Bucresti (15km/h viteza medie) este de 7 - 7.5 %, afara ia cam 5.5 - 6% fara a merge la economie. Daca il turezi corespunzator este chiar nervos pana in 70-80 Km/h.
Desi avea garda mica la sol, n-am avut nici o problema cu ea. Edited by Romanwraig, 15 January 2019 - 19:24. |
#48
Posted 15 January 2019 - 19:37
#49
Posted 15 January 2019 - 21:52
Baxon, on 15 ianuarie 2019 - 19:37, said:
turbo benzina nici poveste ! |
#50
Posted 15 January 2019 - 22:29
Baxon, on 15 ianuarie 2019 - 19:37, said: La fel de fiabil pe dracu . Plin de " experti " Aspirat benzina e fiabil , turbo benzina nici poveste ! De ani de zile aud treaba cu benzinare turbo nefiabile, si tot nu v-ati saturat. Da, nu o sa tina 400k km ca cele aspirate, dar cine tine o masina atat? Am motorizare turbo de 6 ani si n-am avut nicio problema. Nu m-as intoarce pe o lesinatura aspirata(vorbim de motoare sub 1.8, nu un v6) |
#51
Posted 15 January 2019 - 22:34
Tsunnnami, on 15 ianuarie 2019 - 13:50, said: Mie mi se pare un avantaj si rotile si masa. Ambele iti dau o economie de benzina. Nu inteleg de ce e "cons" frana spate? Roti mai mari confort si stabilitate mai bune; iar cu masa zic asa ca 100 kg de otel in minus se simt la un eventual accident Cred ca numai la logan/sandero mai pun tamburi pe spate, cu discuri e franarea mai buna |
|
#53
Posted 16 January 2019 - 06:55
stalker2142, on 15 ianuarie 2019 - 22:34, said: Roti mai mari confort si stabilitate mai bune; iar cu masa zic asa ca 100 kg de otel in minus se simt la un eventual accident Cred ca numai la logan/sandero mai pun tamburi pe spate, cu discuri e franarea mai buna la roti, poate iarna sa te ajute daca-s mai mari in rest nici o problema. 100kg se simt bine la consum. De fapt masa masinii e principalul parametru care contribuie la consum Frana disc vs tambur? Nu exista sa fie "mai buna", nu poti compara cu Dacia, nu inseamna ca daca Dacia are pe spate tambur trebuie sa fie mai proasta |
#54
Posted 16 January 2019 - 08:41
Nu urasc frana din considerente de performanta, ci de ... mentenanta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users