Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Suzuki Baleno 1.2 GL

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
180 replies to this topic

#37
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

View PostFane, on 15 ianuarie 2019 - 09:52, said:

Daca nu te ajuta la propulsie ce face? Start-stop?

Sistemele micro hibrid si majoritatea celor mild hibrid ( cu baterie suplimentara de 48 V) suplinesc in cea mai mare parte nevoia de curent tot mai mare necesara masinilor moderne care sunt din ce in ce mai incarcate cu electronica. Asta duce la ceva scadere, dar destul de mica, a consumului, insa nu diminueaza noxele care sunt in cantitati mari la pornirile de pe loc si accelerari.
La cele mild hibrid am spus majoritatea, deoarece mai nou cele mild hibrid ajuta si la propulsie oprind motorul termic in coasting, deci tot un fel de caca maca deoarece in coasting oricum emisiile sunt reduse si la un motor termic simplu.

#38
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

View PostBebePanda, on 15 ianuarie 2019 - 09:54, said:

Ajuta la pornire si accelerare. La franare incarca bateria.

La pornire si accelerare nu ajuta motorul electric decat la cele full hybrid gen Prius sau Ioniq. Suzuki nu are sistem full hibrid si nici macar mild hibrid
Aveti grija sa nu fiti pacaliti de tot felul de denumiri pompoase, ca marketingul lucreaza, dar nu pentru voi ci pentru producatori.
Spre exemplu in pagina lor scriu "reduce încărcarea motorului în timpul pornirii și accelerării prin asistarea motorului". Asistarea motorului nu inseamna ca pornesti masina de pe loc si cu ajutorul motorului electric, ca sa nu mai zic de pornire doar pe motorul electric cum e la cele full hybrid. Nu va ganditi : nu au cele mild hybrid cu baterie mai mare de 48 V suficienta energie pentru a folosi si motorul electric la plecarea de pe loc si are la Suzuki cu baterie de 12 V ?
Asa cum am explicat anterior sistemele de electronica au devenit tot mai complexe pe masinile moderne si necesita tot mai multa energie. Nu ma refer doar la sistemele pe care le vedeti ci si la cele ascunse fara de care nu maio functioneaza masinile moderne, gen ECU si alti senzori de control al injectiei si emisiilor. Asta implica alternatoare (motoare electrice) tot mai mari care bineinteles ca implca si consumuri de combustibil tot mai mari. Sistemele microhibrid cum sunt cele de la Suzuki degreveaza masina cand este in sarcina mai mare (pornire de pe loc, accelerari) de consumatorii neesentiali de electricitate, cei esentiali ramanand doar pe baterie (pentru scurt timp) astfel ca totul se traduce printr-o mica economie de combustibil. La franari si in coasting bateria este reincarcata.

Edited by Ford4, 15 January 2019 - 10:28.


#39
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Asta daca are baterie desteapta fiindca la reno de exemplu, degeaba este echipata masina cu sistem de recuperare a energiei daca bateriile montate pe masini sunt EFB, adica fara incarcare inteligenta.
Si aici vorbesc de masini care costa cat 3-4 balene d-astea !
Mare atentie !

Edited by M0sGerila, 15 January 2019 - 12:31.


#40
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Dar nici Renault nu se lauda ca are sistem hibrid pe masina lor :) !

#41
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,511
  • Înscris: 20.10.2015

View Poststalker2142, on 15 ianuarie 2019 - 08:36, said:


Cons:
tamburi spate
garda la sol 120 versus Kia rio 150
rezervor 37L versus kia rio 50 L
roti 175/65 R15 versus 185/65 R15 kia rio (roti mai stramte, cu talon mai mic si mai scumpe=fail)
baleno are cam -100 kg fata de rio, asta o face putin mai sprintena si cu consum mai mic.. dar in detrimentul sigurantei baleno e sub rio la ncap

Mie mi se pare un avantaj si rotile si masa. Ambele iti dau o economie de benzina.
Nu inteleg de ce e "cons" frana spate?

#42
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostRealThing, on 14 ianuarie 2019 - 23:36, said:

Testeaza si tu unul? Vrei sa ti-l vand?

Mi-as dori un swift sport 1.6 din ala aspirat... sau modelul nou de swift cu 1.4t ... de vis :)

View PostBebePanda, on 14 ianuarie 2019 - 23:53, said:

Baieti, vin de pe un matiz. Stiu sa storc un motor. Nu vreau un turbo din... obisnuinta. Nu conteaza la ce folosesc masina, nu am cerut un versus.

Ia turbo, e cu totul altceva, e la fel de fiabil, mereu o sa fi cu un ranjet pe fata cand il conduci sau depasesti pe unul mai periculos cu un tdi Posted Image

View PostBebePanda, on 15 ianuarie 2019 - 00:03, said:

Asa pot sa testez un Logan cu 0,9 turbo. Nu vreau turbina si basta.

Nu are legatura 0.9tce cu 1.0t de la Suzuki, acest 1.0t e mult mai eficient, mult mai puternic si caroseria e si mai usoara.

#43
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View PostFord4, on 15 ianuarie 2019 - 13:11, said:

Dar nici Renault nu se lauda ca are sistem hibrid pe masina lor :) !
Dar se lauda cu ESM ,ca il au...dar nu functioneaza 😂😂😂

#44
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

View PostTruculMagic, on 15 ianuarie 2019 - 14:04, said:

Nu are legatura 0.9tce cu 1.0t de la Suzuki, acest 1.0t e mult mai eficient, mult mai puternic si caroseria e si mai usoara.

Asa este, 0.9 nu este cu injectie directa si este mai lenes

View PostM0sGerila, on 15 ianuarie 2019 - 14:12, said:

Dar se lauda cu ESM ,ca il au...dar nu functioneaza ������

Deci marketingul sa traiasca indiferent de marca. Pot sa faca reduceri de costuri si tu tot o sa crezi ca ai luat o masina mai buna decat generatia precedenta :) !

#45
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Nu e greu co google https://www.popularm...ech-facts-shvs/

#46
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Ala e un mild hibrid montat pe un diesel. In Romania e un sistem microhibrid pe benzina.

#47
Romanwraig

Romanwraig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 14.12.2009
Nu stiu cum e Baleno, dar condus un Swift 2013 1.2 cam vreo 50000 km. Ce pot sa-ti spun, consumul mediu la trafic intens Bucresti (15km/h viteza medie)  este de 7 - 7.5 %, afara ia cam  5.5 - 6% fara a merge la economie. Daca il turezi corespunzator este chiar nervos pana in 70-80 Km/h.
Desi avea garda mica la sol, n-am avut nici o problema cu ea.

Edited by Romanwraig, 15 January 2019 - 19:24.


#48
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostTruculMagic, on 15 ianuarie 2019 - 14:04, said:





Ia turbo, e cu totul altceva, e la fel de fiabil,
La fel de fiabil pe dracu . Plin de " experti " Posted Image Aspirat benzina e fiabil , turbo benzina nici poveste !

#49
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,648
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBaxon, on 15 ianuarie 2019 - 19:37, said:

turbo benzina nici poveste !
si asta tot din experienta o stii ?

#50
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007

View PostBaxon, on 15 ianuarie 2019 - 19:37, said:


La fel de fiabil pe dracu . Plin de " experti " Posted Image Aspirat benzina e fiabil , turbo benzina nici poveste !

De ani de zile aud treaba cu benzinare turbo nefiabile, si tot nu v-ati saturat.
Da, nu o sa tina 400k km ca cele aspirate, dar cine tine o masina atat?
Am motorizare turbo de 6 ani si n-am avut nicio problema. Nu m-as intoarce pe o lesinatura aspirata(vorbim de motoare sub 1.8, nu un v6)


#51
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 29.10.2017

View PostTsunnnami, on 15 ianuarie 2019 - 13:50, said:


Mie mi se pare un avantaj si rotile si masa. Ambele iti dau o economie de benzina.
Nu inteleg de ce e "cons" frana spate?

Roti mai mari confort si stabilitate mai bune; iar cu masa zic asa ca 100 kg de otel in minus se simt la un eventual accident
Cred ca numai la logan/sandero mai pun tamburi pe spate, cu discuri e franarea mai buna

#52
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Treceti peste accidente, ma intereseaza restul.

#53
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,511
  • Înscris: 20.10.2015

View Poststalker2142, on 15 ianuarie 2019 - 22:34, said:


Roti mai mari confort si stabilitate mai bune; iar cu masa zic asa ca 100 kg de otel in minus se simt la un eventual accident
Cred ca numai la logan/sandero mai pun tamburi pe spate, cu discuri e franarea mai buna

la roti, poate iarna sa te ajute daca-s mai mari in rest nici o problema.
100kg se simt bine la consum. De fapt masa masinii e principalul parametru care contribuie la consum
Frana disc vs tambur? Nu exista sa fie "mai buna", nu poti compara cu Dacia, nu inseamna ca daca Dacia are pe spate tambur trebuie sa fie mai proasta

#54
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Nu urasc frana din considerente de performanta, ci de ... mentenanta.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate