Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Suzuki Baleno 1.2 GL

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
180 replies to this topic

#19
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Pentru mine poate Suzuki pe motorul de 1.4 turbo ceva curba de cuplu constanta pe o plaja relaxata de turatii + 4x4 destul de potent (e adevarat, testate pe cutie automata). Ti se pare ca nu am raspuns serios (desi e off-topic discutia noastra aici).

#20
pacaliciosu01

pacaliciosu01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,064
  • Înscris: 04.01.2019

 RealThing, on 14 ianuarie 2019 - 23:32, said:

...stiu ce poate Suzuki.

Ce poate Suzuki ?

In opinia mea a ramas doar o masina cinstita pentru banii ei ...atat.( opinie formata ceva ani in urma ce-i drept cu un swift )

...ai  raspuns inaintea mea  :))))

Edited by pacaliciosu01, 14 January 2019 - 23:56.


#21
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 BebePanda, on 14 ianuarie 2019 - 23:53, said:

Nu vreau un turbo din... obisnuinta.
- învăţu' are si dezvăţ
- pofta vine mincind  ... testeaza un Baleno cu 1.0 turbo si apoi povesteste-ne si noua cum a fost (n-am condus Baleno deloc ... si 1.0 turbo am testat doar pe SX4 S-cross)

#22
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Asa pot sa testez un Logan cu 0,9 turbo. Nu vreau turbina si basta.

#23
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,239
  • Înscris: 05.06.2002
am condus o buna bucata un Logan de 1.4 de 75hp. se poate trai si cu motoare mai mici. pana in 90-100 retrogradai intr-a treia, ii scoteai pistoanele prin capota dar depaseai destul de onorabil. peste suta trebuia sa ai vizibilitate multa ca sa ai tupeu sa te bagi in depasire, dar la 100km/h e onorabil sa mergi, te scot din sarite mosnegii care merg cu 60km/h pe european si aduna coloana in spate, iar pe astia ii puteai depasi cu usurinta.

de la matiz e un upgrade consistent, japonezele sunt foarte fiabile, daca-ti place... Posted Image

acu niste ani ma uitam si eu la TSI-ul de la seat si-mi facea cu ochiul cand vedeam filmuletele de pe youtube si scartaia cand baga a 2-a. ma felicit si acu ca pana la urma am ramas la dragoste mea, aspiratele pe benzina si am luat o japoneza, da' asta ajunge in 100 intr-a doua... :)

Edited by Fane, 15 January 2019 - 00:33.


#24
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Nu stiu cum e motorul 1.0T, dar cel de 1.4 Boosterjet (Turbo) de pe a mea Suzuki Vitara e o adevarata incantare, cu un consum iarna de 6.3l/100km. Foarte sprintena in oras, ideala la drum lung. Ma bate gandul sa iau si eu pentru sotie un Baleno, dar sunt intre asta si un Swift de 1.0 Boosterjet.

#25
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Daca vii de pe Matiz, o sa ai orgasm.

Daca ai condus si masini in viata asta, o sa ti se para o masina de cetateni, ceea ce si este. Dar clar cunosti greutatile vietii daca zici ca faci depasiri cu Matiz in exterior, adica nu ti-e frica de moarte sau de spitale.

Edited by burkina, 15 January 2019 - 02:40.


#26
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 RealThing, on 14 ianuarie 2019 - 23:32, said:

Ca idee ma mananca maxim de un S-Cross Posted Image stiu ce poate Suzuki.

E cam porno pretul la S-Cross avand in vedere aspectul exterior care e cu 15 ani in urma de concurenta. Sa dai 20-24.000 pe asa ceva...

On topic. Eu zic ca e ok motorul ala de 1.2 pentru orice tara din lume. Astia care nu stiti sa depasiti decat cu 3.0 TD si 200 de cai..
Cine-i sofer experimentat stie ce are sub cur si face depasiri in functie de agregat.. Mai lansat,mai din scurt..etc..

Edited by mariovrs, 15 January 2019 - 07:18.


#27
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018

 burkina, on 15 ianuarie 2019 - 02:39, said:

Daca vii de pe Matiz, o sa ai orgasm.


Eu sunt ala de merge cu 130 pe autostrada in Spania. Cu matizul. Am testat si pe ploaie . Merge.

#28
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,697
  • Înscris: 29.10.2017

 BebePanda, on 14 ianuarie 2019 - 22:43, said:

Ma bate gandul sa cumpar masinutza asta. Pros si contras?

Cons:
tamburi spate
garda la sol 120 versus Kia rio 150
rezervor 37L versus kia rio 50 L
roti 175/65 R15 versus 185/65 R15 kia rio (roti mai stramte, cu talon mai mic si mai scumpe=fail)
baleno are cam -100 kg fata de rio, asta o face putin mai sprintena si cu consum mai mic.. dar in detrimentul sigurantei baleno e sub rio la ncap

#29
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 Fane, on 15 ianuarie 2019 - 00:14, said:

am luat o japoneza, da' asta ajunge in 100 intr-a doua... Posted Image
Nu stiu ce "japoneza" care "ajunge in 100 intr-a doua" ai luat tu ... da' m-ai facut sa-mi aduc aminte de drive testu' facut in 2008 cu o masinuta (aproape) low cost - Suzuki Swift - pe bucata asta de drum ... dupa 80 km/h voiam sa "bag a treia" da' "baiatu' de la reprezentanta" mi-a zis sa merg cu a doua pina "la suta" sa vad ce poate - a avut dreptate ... s-a descurcat onorabil masinuta.

PS - si nu-i vroba de Swift Sport Posted Image

 mariovrs, on 15 ianuarie 2019 - 07:16, said:

E cam porno pretul la S-Cross avand in vedere aspectul exterior care e cu 15 ani in urma de concurenta.
N-as zice ca-i model de frumusete ... nici ca-i ieftin ... da' nici de lepădat nu e  ...

 stalker2142, on 15 ianuarie 2019 - 08:36, said:


Cons:

roti 175/65 R15
Depinde de varianta de echipare ... de ex. 1.2 GLX are roti 185/55R16

Edited by adrian_r5, 15 January 2019 - 08:58.


#30
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,697
  • Înscris: 29.10.2017

 adrian_r5, on 15 ianuarie 2019 - 09:06, said:

Depinde de varianta de echipare ... de ex. 1.2 GLX are roti 185/55R16

Care e alta dimensiune atipica, alte masini de clasa mica i20, rio, fiesta au trecut pe 195/55 pe 16 inch adica mai late si cu talon putin mai inalt

#31
r3dstar

r3dstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 14.01.2019

 BebePanda, on 14 ianuarie 2019 - 23:13, said:

Varianta cu disc pe spate e mai scumpa cu peste 3 mii de euro, dar are faruri cu led bixenon , un sistem de propulsie semihibrid...prea scump si prea complicat pentru mine. GLX.
Da, dar fiind hibrid te ajuta la impozit!

#32
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Sistemul hibrid de la Suzuki e cea mai mare porcarie inventata , nu are o baterie dedicata ci foloseste bateria de pornire . Nu merita diferenta de bani intre modelele standard si cele hibrid . De banii aia mai bine alegi allgrip ( care e disponibil la Swift ) !

#33
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Are un LI-PO sub scaunul șoferului.

Edited by BebePanda, 15 January 2019 - 09:49.


#34
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017

 r3dstar, on 15 ianuarie 2019 - 09:32, said:

Da, dar fiind hibrid te ajuta la impozit!

 Baxon, on 15 ianuarie 2019 - 09:37, said:

Sistemul hibrid de la Suzuki e cea mai mare porcarie inventata , nu are o baterie dedicata ci foloseste bateria de pornire . Nu merita diferenta de bani intre modelele standard si cele hibrid . De banii aia mai bine alegi allgrip ( care e disponibil la Swift ) !

Chiar sunt curios cum e impozitarea, daca s-au prins astia de pe la noi ca sistemele hibrid la care nu te ajuta motorul electric la propulsie, sunt hibride decat cu numele si sunt facute cu scopul doar de a eluda impozitele.

Edited by Ford4, 15 January 2019 - 09:51.


#35
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,239
  • Înscris: 05.06.2002
Daca nu te ajuta la propulsie ce face? Start-stop?

#36
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Ajuta la pornire si accelerare. La franare incarca bateria.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate