Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Reclama multa=produs bun, au ba?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#1
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,136
  • Înscris: 16.04.2007
Sunt cateva produse si servicii care rup la capitolul reclama.
Fie ca este reclama la vodafone ori la alifie de hemoroizi esti bombardat din 20in 20 de min....

Ce parere va face un produs care este mediatizat din juma' in juma' de ora?
Mie unu imi pare o mare risipa de bani, din partea vanzatorului.
O fi marketingul sufletul comertului, dar cand iti vine sa vomiti de la atata Nico sau Antonia .... parca mi-as baga....in produsul lor.
Ori, produsele bune, nu au nevoie de atata surle si trambite pentru a se vinde!

La voi cum e? 😂

#2
geostorm

geostorm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,115
  • Înscris: 03.12.2017
Eu cred ca e fix invers, cu cat bagi mai multi bani in reclama cu atat iti raman mai putini bani pentru a produce un produs bun si ieftin.

UIte un exemplu din UK, cel mai mare magazin de haine nu plateste reclama, asta ii face sa aiba cele mai mici preturi si cele mai mari vanzari:

https://m.primark.co...eeps-prices-low

#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Orice reclama "mananca" din calitatea/ingredientele produsului.

#4
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018

 geostorm, on 14 ianuarie 2019 - 22:04, said:

Eu cred ca e fix invers, cu cat bagi mai multi bani in reclama cu atat iti raman mai putini bani pentru a produce un produs bun si ieftin.

UIte un exemplu din UK, cel mai mare magazin de haine nu plateste reclama, asta ii face sa aiba cele mai mici preturi si cele mai mari vanzari:

https://m.primark.co...eeps-prices-low
da doar ca e fast fashion si face mai mult rau decat bine

#5
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
S-o luam babeste .Ai vazut vreodata reclame la Ferrari, Lamborghini, Bentley, la tv ? Ai vazut la Scania, MAN, sau Volvo vreodata ? Stii ca la Scania si Volvo, firmele de transport marfa au liste de asteptare, si sunt livrari  de camioane si noaptea, direct de pe standuri din uzinele producatoare ?

#6
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Exact din cauza reclamelor agasante de pe YouTube, NU o să apelez niciodată la Glovo sau Foodpanda!
Sunt sub orice critica!!!

#7
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,136
  • Înscris: 16.04.2007
pt youtube pune addblocker in chrome si gata, ai scapat!

#8
Arianna-D

Arianna-D

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,477
  • Înscris: 16.09.2014

 geostorm, on 14 ianuarie 2019 - 22:04, said:

Eu cred ca e fix invers, cu cat bagi mai multi bani in reclama cu atat iti raman mai putini bani pentru a produce un produs bun si ieftin.

UIte un exemplu din UK, cel mai mare magazin de haine nu plateste reclama, asta ii face sa aiba cele mai mici preturi si cele mai mari vanzari:

https://m.primark.co...eeps-prices-low

Și haine la care te trezești cu găuri după 2 3 spălări.

#9
editielimitata

editielimitata

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 416
  • Înscris: 05.01.2019
reclama indobitoceste omu de rand.
"am adidasi nike de 200 euroi"
"am samsung galaxy s9 de 940 euroi"
"as dori 2 cheeseburger si 4 kaka-cola. cu aspartan, va rog, ca zaharul ingrasa"

Edited by editielimitata, 14 January 2019 - 22:30.


#10
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 dem3ntor, on 14 ianuarie 2019 - 21:56, said:

Sunt cateva produse si servicii care rup la capitolul reclama.
Fie ca este reclama la vodafone ori la alifie de hemoroizi esti bombardat din 20in 20 de min....

Ce parere va face un produs care este mediatizat din juma' in juma' de ora?
Mie unu imi pare o mare risipa de bani, din partea vanzatorului.
O fi marketingul sufletul comertului, dar cand iti vine sa vomiti de la atata Nico sau Antonia .... parca mi-as baga....in produsul lor.
Ori, produsele bune, nu au nevoie de atata surle si trambite pentru a se vinde!

La voi cum e? ��

Un produs cu adevarat bun se vinde singur (vorbeste lumea despre el) nu are nevoie de reclama.   Reclama este, de regula, un act patetic prin care consumatorul este convins cu mijloace neortodoxe sa dea pe un produs mai mult decat face sau sa-l perceapa mai sus pe scara valorii decat e de fapt.
Asa se face ca metroul este colantat tot intr-o reclama la pasta de dinti sau bere de doi lei, asociata cu fotbalul ...

Totusi, in cazul Vodafone e vorba de imagine, nu se targeteaza musai cresterea numarului de clienti ci mai degraba cresterea accesului in aplicatie.

#11
Arianna-D

Arianna-D

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,477
  • Înscris: 16.09.2014

 dem3ntor, on 14 ianuarie 2019 - 21:56, said:

Sunt cateva produse si servicii care rup la capitolul reclama.
Fie ca este reclama la vodafone ori la alifie de hemoroizi esti bombardat din 20in 20 de min....

Ce parere va face un produs care este mediatizat din juma' in juma' de ora?
Mie unu imi pare o mare risipa de bani, din partea vanzatorului.
O fi marketingul sufletul comertului, dar cand iti vine sa vomiti de la atata Nico sau Antonia .... parca mi-as baga....in produsul lor.
Ori, produsele bune, nu au nevoie de atata surle si trambite pentru a se vinde!

La voi cum e? 😂

Depinde, marketingul ajută promovarea, dar calitatea va menține produsul în top. Și mai depinde și ce produs promovezi, cum arată piața la un moment dat (de ce trebuie atâtea reclame: competiție?e produsul nou?etc)

#12
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 20.02.2008

 GingisHan2015, on 14 ianuarie 2019 - 22:08, said:

S-o luam babeste .Ai vazut vreodata reclame la Ferrari, Lamborghini, Bentley, la tv ? Ai vazut la Scania, MAN, sau Volvo vreodata ? Stii ca la Scania si Volvo, firmele de transport marfa au liste de asteptare, si sunt livrari  de camioane si noaptea, direct de pe standuri din uzinele producatoare ?
Da, dar e usor sa vinzi ceva usor vandabil, fara concurenta, poate sau bine tintit. E un pic mai greu sa vinzi ceva comun... de genul suc de fructe, sau paine, sau vodka sau...
:)

#13
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 editielimitata, on 14 ianuarie 2019 - 22:27, said:

"as dori 2 cheeseburger si 4 kaka-cola. cu aspartan, va rog, ca zaharul ingrasa"
O comanda excelenta data de un om informat.

#14
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015

 ioppo, on 14 ianuarie 2019 - 22:30, said:

Da, dar e usor sa vinzi ceva usor vandabil, fara concurenta, poate sau bine tintit. E un pic mai greu sa vinzi ceva comun... de genul suc de fructe, sau paine, sau vodka sau...
Posted Image
Yeap .Reed Boardall schimba camioanele la 3 ani .Au contract direct cu Volvo, care si-a deschis in Boroughbridge reprezentanta special pentru asta .De exemplu in 2018 au schimbat camioanele din 2015 .
Cele care au trei ani iau calea altor companii mai mici, pe rand .La reprezentanta au mecanici care lucreaza pe 3 schimburi, inclusiv noaptea fac reviziile sau pleaca la depanari pe traseele firmei .
Oriunde ai fi in Anglia, Scotia, Irlanda, sau Tara Galilor ai la cel mult 100 km o reprezentanta Volvo nonstop .Si penele de cauciuc pe autostrazi si drumuri nationale tot ei vin si se ocupa cu autoateliere .

#15
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,882
  • Înscris: 22.04.2014
In mod ironic, tocmai ce nu apare pe sticla are calitate mai buna, si e si mai ieftin.
DAR, in anumite parti ale tarii, am observat ca "orice se vede la TV, e bun". Si a doua zi se fuge la Mega sa se cumpere...

Na.. fiecare cu ...

#16
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,861
  • Înscris: 14.08.2007
Un produs de mare volum nu iti permiti sa-l vinzi asteptand sa vorbeasca lumea despre el. Mai stiu naivi care desi aveau produse foarte bune nu le-au facut reclama cum trebuie pentru ca au asteptat sa "vorbeasca lumea despre produse". Si evident au avut mult de pierdut.

Se baga atatia bani in advertising dintr-un motiv foarte simplu: pentru ca functioneaza. Daca produsul e slab si bagi multi bani in reclama, ai toate sansele sa dai faliment, deci de obicei produsul trebuie sa fie suficient de bun daca se baga multi bani in publicitate. Insa produsele premium sunt pentru o nisa ingusta de populatie, asa ca acolo nu trebuie sa bagi atat de mult in publicitate, ci eventual sa-ti construiesti imaginea cu cap, sa folosesti alte canale de distributie, etc.

#17
TruthHurts

TruthHurts

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,155
  • Înscris: 06.10.2018
N-ai cum sa determini foarte multe pe baza de reclama, dar produsele DE TOP cel mai adesea nu beneficiaza de reclama(prea multa - uneori deloc). Insa daca discutam de produsele de mijloc si de jos, ambele categorii au cantitati insemnate de reclama. Ca regula generala, nu m-as baza nici pe reclame, nici pe lipsa acestora, in alegerea unui produs.

#18
balauru69

balauru69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,869
  • Înscris: 27.08.2005
Sunt reclame si reclame. Si da, se baga o gramada de bani in ele. Coca Cola e cel mai bun exemplu. Lumea oricum cumpara, din obisnuinta, da ei is to fac reclama (de intretinere). Si e reclama la un produs(e).

Emirates sau Turkish Airlines - reclama la servicii. Alta mancare de peste.

Sunt reclame la orice cacat, de la pasta de dinti la servicii funerare. De la biscuiti la servicii de taxi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate