Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scoala de soferi : ce ar trebui sa invete elevul in plus ?
#37
Posted 14 January 2019 - 19:10
Frumos ar fi sa semnalizeze INAINTE de efectuarea manevrei si nu DUPA .
|
#38
Posted 14 January 2019 - 19:12
#40
Posted 14 January 2019 - 19:16
pacaliciosu01, on 14 ianuarie 2019 - 16:59, said:
Salutare ! In urma unei discutii oarecare de pe alt topic ...m-am gandit sa va cer parerea : Sunt chiar curios ce ar trebui elevul sa invete in timpul scolii de soferi , in afara de legislatie sau sa tina volanul drept , ca sa iasa un sofer decent pe soselele patriei ? Frumos ar fi sa ..... si aici continuati voi va rog. Edited by ccdsah, 14 January 2019 - 19:16. |
#41
Posted 14 January 2019 - 19:26
myshyk, on 14 ianuarie 2019 - 18:56, said:
Si-atunci unde va invata elevul sa mearga cu 130 la ora controland masina corect? Mergand cu 30 la ora in oras? Nebunie! soția mea a făcut școala de șoferi aici în DE și primul instructor (neamț) a numai bazaconii îi băga în cap cum ar fi: - insista să frâneze doar cu frâna de motor pentru că așa este eco și salvează planeta. chiar în spunea "gândește-te la urșii polari". - îi indica să schimbe treapta de viteză nu după turometru, ci după vitezometru. îmi amintesc ce ochi belise ea la noi când ieșind cu grupul de prieteni în oraș noi tot insistam că schimbăm vitezele la 2000-3000RPM și ea nu înțelegea și tot se așteptam să-i spunem că schimbăm la 30-40km/h etc. actualmente a înțeles că vitezometrul e acolo doar ca să nu te ia radarul, iar comportamentul motorului e pe turometru - pe frânare zicea individul de nu știu ce formulă pentru a calcula distanța de frânare în funcție de viteză. i-am zis să-i transmită instructorului că mai departe va conduce un Porsche cu frâne ceramice de înaltă performață, nu ca amărâtele alea de pe mașina-școală, așa că poate face ceva pe formula lui. prin acest exemplu extrem i-am dovedit doar ce mare prostie a debitat individul - parcarea laterală să o facă folosind camera din bord, nu învățând să-și ia repere în plus, orele mai scumpe de condus pe autostradă au fost băgate chiar la început, când cursantul nu are deloc experiență la volan. va dați seama ce stress imens poate fi pe cineva care după ce că nu știe să conducă încă, mai trebuie să intre și pe autostradă în condițiile în care pe B1 vine tare spre tine un TIR sau trece pe lângă tine cineva cu 200km/h concluzia: soția a schimbat școala de șoferi și a continuat cu un instructor român care a învâțat-o "să conducă" în sensul cel mai bun al cuvântului Edited by mannes, 14 January 2019 - 19:31. |
#43
Posted 14 January 2019 - 19:35
pacaliciosu01, on 14 ianuarie 2019 - 19:32, said:
Tu vorbesti serios ??? deci da! |
#44
Posted 14 January 2019 - 19:38
#45
Posted 14 January 2019 - 22:09
Neaceasca85, on 14 ianuarie 2019 - 18:50, said:
Scoala de soferi este doar cat sa ai habar, minimul necesar pentru a lua permisul. Adevarata scoala de soferie este scoala de dupa luarea permisului, mai intai cu cineva experimentat in dreapta, apoi musai singur. Si km, cat mai multi km, fara pauze, zilnic macar 30 de minute de oras daca se poate. Recomand singur.. in week-end foarte devreme dimineata, cand traficul este aproape nul.. te poti deprinde cu masina proprie, iti intri in mana, rezolvi simplu o intersectie (nu-s decat cateva masini), faci un traseu scurt prin cartier, franezi progresiv la semafor, dai prioritate la pietoni la virajul de dreapta, te orientezi in oglinda cand poti sa schimbi banda, etc. Sunt de parere ca persoana din dreapta mai mult poate contribui la anxietatea soferului sau, mai rau, la distragerea atentiei... Cel mai bine se invata singur, conducand, la inceput, ca un mos. Edited by rosix, 14 January 2019 - 22:11. |
#46
Posted 14 January 2019 - 22:46
|
#47
Posted 14 January 2019 - 22:51
in prima zi cand m-am apucat de condus m-a mancat in ... sa merg pe b1, am dat de o gramada de avariati... asa ca nu nene, merg in coloana pe b2 si gata.
rosix, on 14 ianuarie 2019 - 22:09, said:
Recomand singur.. in week-end foarte devreme dimineata, cand traficul este aproape nul.. te poti deprinde cu masina proprie, iti intri in mana, rezolvi simplu o intersectie (nu-s decat cateva masini), faci un traseu scurt prin cartier, franezi progresiv la semafor, dai prioritate la pietoni la virajul de dreapta, te orientezi in oglinda cand poti sa schimbi banda, etc. Sunt de parere ca persoana din dreapta mai mult poate contribui la anxietatea soferului sau, mai rau, la distragerea atentiei... Cel mai bine se invata singur, conducand, la inceput, ca un mos. intersectiile le printezi pe hartie din google si le rezolvi cu creionul, care pe unde merge si cum se acorda prioritatiile. ceva de genul: Edited by arg, 14 January 2019 - 22:54. |
#48
Posted 14 January 2019 - 22:53
Vorbim de condus in afara localitatilor la drum lung nu neaparat in oras, unde si banda 2 e cu masini oprite/stationate... Aveam pretentii de la tine
De multe ori banda 1 e libera si in orase, iar acolo circula doar meseriasii si aia sunt putini Edited by MembruAnonim, 14 January 2019 - 22:56. |
#49
Posted 14 January 2019 - 22:54
si la drum lung e acesi poveste... nu-s masini si ai vizibilitate, te duci cu volanul pe axul drumului...
mergi incet stai pe b1 si ii lasi pe cei care merg mai tare sa-si vada de drumul lor pe b2 mergi tare, cu mult peste cei de pe b1? atnunci mergi pe b2 nu stai sa corsetezi din km in km b1-b2 b1 libera in orase?... sigur plina de gropi si ici colo cate masina avariata... meseriasii aia te imping de pe b2 pe b3 sau contrasens cand se pomenesc cu un avariat in fata. nu ma intelege gresit: prefer sa merg mai tare si nu fiu nevoit sa merg pe margine, si ma deranjeaza cand trebuie sa depasesc pe dreapa. Edited by arg, 14 January 2019 - 23:01. |
#50
Posted 15 January 2019 - 11:17
Pana una alta , scolile noastre - nu te invata sa mergi pe autostrada ( decat poate teoretic )..... asta e cert .
- nu au o sectiune practica bine definita de preventie - nu au poligoane dedicate unde sa vezi practic ce-i cu acvaplanare, franatul mai puternic in curbe ...etc |
#51
Posted 15 January 2019 - 14:22
Pentru unele persoane ar fi necesare suplimentar cateva cursuri de bun simt si civilizatie in trafic....
|
|
#52
Posted 15 January 2019 - 14:32
arg, on 14 ianuarie 2019 - 22:54, said:
si la drum lung e acesi poveste... nu-s masini si ai vizibilitate, te duci cu volanul pe axul drumului... mergi incet stai pe b1 si ii lasi pe cei care merg mai tare sa-si vada de drumul lor pe b2 mergi tare, cu mult peste cei de pe b1? atnunci mergi pe b2 nu stai sa corsetezi din km in km b1-b2 Articolul 42 Cand circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule in functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, avand obligatia sa revina pe prima banda ori de cate ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane. Toti smecherii cred ca ei merg "tare" si blocheaza banda 2, dar totdeauna vor exista altii si mai smecheri care vor veni si mai tare din urma... Ca sa nu mai comentam ca mersul tare de obicei depaseste viteza legala... Eu m-as duce eventual cu masina spre axul drumului... volanul sta bine acolo unde l-a pus fabricantul Edited by MembruAnonim, 15 January 2019 - 14:36. |
#53
Posted 15 January 2019 - 14:36
cati km ai nene? si pe unde ai mers?
la teorie toti suntem tatici dar practica ne omoara... |
#54
Posted 16 January 2019 - 19:41
Nu stiu cati kilometri are legiuitorul dar iti recomand sa respecti legea, spre binele tau...
Edited by MembruAnonim, 16 January 2019 - 19:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users