Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Participare curs festiv facultate

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
Ciocolata10

Ciocolata10

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.01.2019
Bună ziua!

Sunt student al anului 3 a unei facultăți din cadrulUniversității ”AL.I. Cuza” Iași.
Anul terminal vine totodată cu examenul de licență dar și cu formalitățile necesare, curs festiv, banchet, etc.
Din păcate nu am reușit să promovez o materie și va trebui să o reiau anul viitor, însă am o întrebare, poate sunt printre noi foști studenți care au fost în aceeași situație sau care știu câteva informații care mă pot ajuta.

Pot participa la cursul festiv? Mă va chema pe scenă? Voi primi diplomă?

Nu aș vrea ca părinții mei să afle despre acest lucru, și aș vrea să știu dacă voi fi strigată, dacă mi se va da diploma aceea provizorie sau nu.


Mulțumesc!

#2
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,963
  • Înscris: 04.10.2007
Diploma aia e un kkt, e o hartie fara valoare...
Cu siguranta o sa te strige si o sa ti-o dea. Am avut colegi care au fost in aceeas situatie cu tine si au primit acea hartie fara valoare.

Ai grija la colegi sa nu ii scape gura despre problemele tale scolare.

Bafta la anul!

#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Mirele Mirele


Cum dracu să te cheme să îți dea diplomă DACĂ NU AI PROMOVAT  ???????

#4