![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Solutie parcari potrivita pentru bucuresti
Last Updated: Feb 06 2019 22:06, Started by
karax
, Jan 13 2019 16:31
·
0

#1
Posted 13 January 2019 - 16:31

Check out this clip:
https://www.facebook...33079233428435/ Super tare solutia...simpla si usoara de facut.... |
#2
Posted 13 January 2019 - 16:38

La noi nu e nimic simplu. Studiu de fezabilitate, licitatie, contestari, procese, la anu si la multi ani!
|
#4
Posted 13 January 2019 - 16:39

Karaxe, uita-te la numerele de inmatriculare. E la Caracal.
![]() |
#5
Posted 13 January 2019 - 16:42

#6
Posted 13 January 2019 - 16:45

eu unul nu vreau parcari in bucuresti, de nicio culoare. mergem pe un drum prost. parcarile aduc traficul, traficul aduce poluare, zgomot si accidente. deci unde semnez sa nu se construiasca parcari. cand n-ai parcari, iei transportul in comun si cauti alte solutii pentru mobilitate!
|
#7
Posted 13 January 2019 - 16:50

eu unul nu vreau parcari in bucuresti, de nicio culoare. mergem pe un drum prost. parcarile aduc traficul, traficul aduce poluare, zgomot si accidente. deci unde semnez sa nu se construiasca parcari. cand n-ai parcari, ... parchezi in strada |
#8
Posted 13 January 2019 - 17:05

Exista un fel de proiect... http://smartparking....arta-bucuresti/
Partea proasta e ca un loc in smart parking e 115 lei pe luna, iar un loc de parcare clasic e intre 30 si 70 lei pe an (in functie de zona/sector). |
#9
Posted 13 January 2019 - 17:06

karax, chiar daca s-ar gasi un primar suficient de inteligent sa implementeze sistemul ala din prezentare (acolo unde s-ar putea), cati bucuresteni crezi ca ar fi dispusi sa plateasca un 1000-1500 lei/an abonament de parcare (ca sa renteze sistemul respectiv)?
|
#10
Posted 13 January 2019 - 17:08

si zici ca ar fi bune in bucuresti, a? cum de nu s-o fi gandit nimeni pana acum?
https://goo.gl/images/2HVQPv
eu unul nu vreau parcari in bucuresti, de nicio culoare. mergem pe un drum prost. parcarile aduc traficul, traficul aduce poluare, zgomot si accidente. deci unde semnez sa nu se construiasca parcari. cand n-ai parcari, iei transportul in comun si cauti alte solutii pentru mobilitate! ce simpatici sunteti voi astia pt care orizontul nu trece dincolo de lungul nasului propriu si care n-aveti nevoie de masina ![]() |
#11
Posted 13 January 2019 - 17:14

born2lose, vezi ca imaginea ta este din timpul constructiei. La final se inchid cu panouri si practic masina este protejata de ploaie si ninsoare. Asa arata acum
Attached Files |
|
#12
Posted 13 January 2019 - 17:22

da, stiu, dar ma gandeam ca de-aia nu le-a gasit colegul karax
![]() |
#13
Posted 13 January 2019 - 17:24

Parcarile vor fi o problema si dupa ce se trece la electrice care nu-ti mai dau gaze in nas si plamani.
Poluarea se rezolva taind aprovizionarea cu carburanti, dar asta e alta discutie... Parcari de genul prezentat mai sus sunt in Bucuresti de mai mult de zece ani, inainte de modelul identic care chiar e montat in sectorul 6, mai sunt altele similare care au fost montate in drumul Taberei ( sect. 6) inca cu alti ani inainte. Insa intradevar, nefiind fortati de amenzi usturatoare, majoritatea prefera sa blocheze cu ele trotuarele, strazile, aleile, etc. Edited by loock, 13 January 2019 - 17:27. |
#14
Posted 13 January 2019 - 17:36

Exista deja ceva facut.
Nu e de mare succes. Solutia pentru parcari in Bucuresti era sa nu se fure terenurile si sa nu se permita tot felul de construtii ilegale si de facut tot felul de spatii comerciale unde infrastructura nu permitea spatii comerciale. Ma refer la spatiile la parterul blocurilor, la tot felul de "case", unde exista 0 locuri de parcare pentru clienti, si evidet se blocheaza cu masini prima sau unica banda de circulatie din fata locatiei. Acum singura solutie e cea a demolarilor si a desfiintarilor spatiilor comerciale inadecvate. Dar cine sa o faca daca sunt mana in mana? |
#15
Posted 13 January 2019 - 17:39

De ce sa dai peste 1000 lei pe an in smart parking cand poti parca gratuit pe primul trotuar?
|
#16
Posted 13 January 2019 - 18:16

Ca să nu pierzi timp (si bani, desigur) când vrei să-ți recuperezi mașina după ce-au ridicat-o cei abilitați să facă asta.
|
#17
Posted 13 January 2019 - 19:30

|
#18
Posted 13 January 2019 - 20:19

eu unul nu vreau parcari in bucuresti, de nicio culoare. mergem pe un drum prost. parcarile aduc traficul, traficul aduce poluare, zgomot si accidente. deci unde semnez sa nu se construiasca parcari. cand n-ai parcari, iei transportul in comun si cauti alte solutii pentru mobilitate! De ce sa facem noi ca in vest, unde in centru ai parcari la 5-7 minute de orice punct ( cu preturi asemanatoare de alea 2-3 parcari din Bucuresti ) si nu esti nevoit sa iti lasi masina pe strada? Lumea s-ar putea obisnui usor sa le foloseasca cu amenzi mari. Dar mai intai, parcari cu preturi raportate la economia tarii. Doar ca astea-s de fapt vise, Bucurestiul trebuie ras de tot, s-a construit peste tot haotic... Edited by Robiacs, 13 January 2019 - 20:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users